560. forduló, 562. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 10. 15h:14'
EZ A 564. JÁTÉKHETED, 561. FORDULÓD
565. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,60] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 5. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mászó-karperecet, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Lát téged! Vajon hogyan? Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Komoran végigméritek egymást, majd egyszerre fegyvert rántotok. Kezdetét veszi a harc.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gyóntatás varázslatot lősz. Ellenfeled aurája világosodik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az alakváltó jobb karját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a fejedet. (6 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az alakváltó jobb lábát. (8 támadással 828 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 18 ép-t sebez. Shengoroth karmával az alakváltó irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágja a nyakadat. (6 támadástól 366 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Otagi csáppal az alakváltó néhányszor megcsapja a testedet. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! 19 pontot sebződsz a pestisaurától. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 7656 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás III hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 808, gyógyulás: 2, összesen: -806 ÉP}


Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+591 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+410 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+360 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+164 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 793. hetének nyerőszámai: 26, 21, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 703.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 686.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 685.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 684.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 682.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 680.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 678.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 668.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 1394 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 568.]

h 719 használod a 719. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod a vaskos kötetet. Sok bölcsességet találsz benne! (+3 szúrófegyver.) [50 pontot használtál fel, van még 518.]

kf 1539 kézbeveszed/felveszed az 1539. tárgyat
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

vik 6 merészség kalandozókra: 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb kalandozók elől persze így is elbújsz. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és egy xirnox szív. 2481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 506.]

ee 8 327 197 eladod a 8. tárgyat a 327. tárgyat a 197. tárgyat
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüstshurikent. 32 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 506.]

kf 821 533 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

ee 309 334 184 eladod a 309. tárgyat a 334. tárgyat a 184. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 6 acéltűt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 506.]

ee 632 665 205 eladod a 632. tárgyat a 665. tárgyat a 205. tárgyat
Eladtál 6 arkog követ. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 13 elkarog szőrt. 13 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kazmár gyökeret. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 506.]

ee 1229 119 239 eladod az 1229. tárgyat a 119. tárgyat a 239. tárgyat
Eladtál 2 mösze hátpáncélt. 22 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 2 pular kristályt. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 506.]

ee 226 128 152 eladod a 226. tárgyat a 128. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 3 ramit követ. 9 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad sallank karom. [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Eladtál 2 vasércet. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 506.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[186,59] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb vállát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 7 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc. 9828 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1212, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Van itt egy olimpiai aréna (634. épület.).

(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 482.]

be 631 4 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 195 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 432.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a dudán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+17 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Ma aztán kiteszel magadért! A Thargodan ősmágusok, és hercegek hadát tárod a nézők elé, ahogyan épp felveszik a harcot, a mindent elemésztő éjfattyakkal. Kimondhatatlan nevű, és igazából leírhatatlan tl'urlangok olyan élethűre sikerednek, hogy a rémület szinte tapinthatóvá válik körülötted. Úgy döntesz, ideje kissé finomítani a történeten, ezért a Thargodan rémek egy-kettőre legyőzik, és elűzik az éjfattyakat az általad mutatott képeken. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (219 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 372.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [189,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy grok-képződményt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 3 ép-t sebez. A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bőrsisakot. [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] Elhagyod a furcsa képződményt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [190,60] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor császár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A fényaura 10 ép-t sebez. A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A fényaura 7 ép-t sebez. A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy bíborcserjét. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 320.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(185,60) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,59) olimpiai aréna (#634), őrjáratozó katona (#274)
(186,60) királyi palota (#651)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, részeg kalandozó (#187)
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(189,60) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bundás csirmáz (#93), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)
(190,60) purifikátor császár (#393), Chara-din monolitja (#534), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Találsz egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidérckirály közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály fejét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) A fényaura 20 ép-t sebez. Karmait felemelve, a lidérckirály meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}

[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 133 140 140 elmormolod a 133. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+150 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 303.]
Szupersebesen mormolsz. 1 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 298.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. 1 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 293.]

v 198 422 6 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), lidérckirály (#316)

[422,6] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy Techiulan. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 283.]

m 2 mozogsz keletre
[423,6] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy ében hadúr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védelmez.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 29 ép-t sebez. Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 271.]

ft 400 támadod a 400. szörnyet
FT 400 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[422,6] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Dühöngő. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Dühöngő fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Dühöngő testét. (8 támadással 777 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 39 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 190 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal meghorzsolod a Dühöngő testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a Dühöngő sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 186 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs, ezenkívül 1 fattylord deréköv. 19053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 713, gyógyulás: 70, összesen: -643 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 259.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

le 821 leveszed/lerakod a 821. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
A fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 179.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 99.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 59.]

le 315 leveszed/lerakod a 315. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

kf 821 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
A fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 2, 28.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 2 kaját töm magába a sullár. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 59 pontod maradt, ebből a következő körre 59 pontot vihetsz át. Kapsz még 702 pontot. A következő körben tehát 761 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TECHIULAN (400. SZÖRNY)
Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang. Igazi alakja hat méter magas, ébenfekete testű, kosfejű szörnyeteg. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószínű, hogy akad két-háromnál több olyan kalandozó, aki képes lesz legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható...

DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY)
A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 561. fordulód.

Erő: 65 (84) Szint: 41 Merészség: 10/6 Magasság: 170 cm
IQ: 67 (84) Támadás: 70 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 69 (80) Védekezés: 125 Menekülés: 20 % Életkor: 34/48 év
Egészség: 64 (82) Életpont: 1042/409 Jellem: jó (777) Tul. pont: 18
Szerencse: 65 (84) Varázspont: 2064/889 Pénz: 2301 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 37/1 Pszi pont: 440/215 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 50
Eddig összesen 4068 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55650 TP-t kaptál. Jelenleg 9484294 TP-d van. A következő szinthez még 115706 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Shear'niz'il, triklem drakolder. A 552. fordulódban 60215 arany került a bankszámládra. 62924 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 25/70 (+300%)
vágófegyverek: 25/0 ütőfegyverek: 39/0 (+1%) lőfegyverek: 31/82 (+1%)
dobófegyverek: 26/35 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/98 (+22%) 2. nyomkövetés: 92/36 (+22%) 3. mászás: 20/25 (+2%)
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 19/88 6. gyógyítás: 116/79
7. titkosírás: 18/98 8. felderítés: 34/70 9. szörnyidomítás: 17/71
10. teológia: 98/80 (+513%) 11. taumaturgia: 85/38 (+1308%) 12. szerencsejáték: 11/29
13. versengés: 24/1 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 105/49 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/72 17. pszi: 48/34 (+9%) 18. zárnyitás: 19/63
19. vadászat: 52/57 20. vitalitás: 2/63 21. bányászat: 43/28
22. úszás: 27/89 23. főzés: 11/17 24. csapatmunka: 9/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) energiaspirál (#232, 32 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164)
esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178)
fényaura (#211) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), az agy kifacsarása (#197), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985) energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155)
varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 acéltű (#334) 6 arkog kő (#632) 1 borkonyó bibe (#312)
13 elkarog szőr (#665) 4 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99)
2 grifftojás (#179) 1 Harcosok Könyve (#719) 13 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 2 mösze hátpáncél (#1229)
1 nyílvessző (#108) 2 pular kristály (#239) 3 ramit kő (#226)
1 sallank karom (#128) 2 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
183 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fattylord deréköv (#1564)
4 gyöngymangó (#135) 1 kaktuszbogyó (#429) 3 purifikátor háj (#269)
1 szöges bunkó (#8) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(422,6) Techiulan (#400), Dühöngő (#7002)
(423,6) ében hadurak (#294)

Üzenet küldése a karakternek