560. forduló, 562. forduló, Spirit O'Forest összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 11. 15h:19'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 561. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3316
SZÁMLA : XXXX

SPIRIT O'FOREST KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [272,71] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 4. szinten/térképen, a 14. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 kazmár gyökeret (99 arany).
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+200 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2406 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 35 TVP-re váltod. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 745. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 743. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 743.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 741. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 739. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+24 erő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 737. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+20 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

* 6. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 725.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 723. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 721. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 719. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 8. KP: elmormolod a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 710. Kapsz 4 VP-t.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

vv 109 263 222 elmormolod a 109. varázslatot a 263. varázslatot a 222. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 708. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 20 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. (+6 csapdaészlelés) [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 1 VP-t.]

v 88 21 elmormolod a 88. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 20 szopókövet! [-420 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 4 VP-t.]

hh 883 522 522 használod a 883. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+100 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 675.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 674.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 673.]

fno 1 1 fejl. pont elköltés 1 1
Elköltesz 100 fejlesztés pontot a sebzés bónusz képesség növelésére. (+1 sebzés minden támadásodra.) [0 pontot használtál fel, van még 673.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(272,71) a 116. labirintus bejárata

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 633. Kapsz 32 VP-t.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 210 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 583. Kapsz 40 VP-t.]

ve 566 10 megveszed az 566. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 árnyékkulcsot. 240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 157-166.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. Kritikus ütés! (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Wakizashival kilukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 12 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 25, gyógyulás: 71, összesen: +46 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 577. Kapsz 4 VP-t.]

kb 965 5 kiveszel a bankból a 965. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 ytterium kőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

kb 619 1 kiveszel a bankból a 619. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 lélekesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 542. Kapsz 28 VP-t.]

fa 965 2948 5 feladod a 965. tárgyat a 2948. kalandozónak (5 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Valéra részére szánod. Átadsz 5 ytterium kőzetet. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 539. Kapsz 2 VP-t.]

faa 473 877 524 feladod a 473. tárgyat a 877. tárgyat az 524. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Valéra részére szánod. Átadsz 18 fiatalság italát. Ennek elküldése 42 arany lesz. Átadsz 2 halgar kulcsot. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 drakolder kulcsot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 530. Kapsz 7 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[272,71] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Leon Silver I. egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ősi matéria. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 2201-2300.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 1981 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi matéria testét. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod az ősi matéria kavargó tömegét. Kritikus ütés! (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Wakizashival kissé megkarcolod az ősi matéria testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 71 életpontot vesztettél. Az ősi matéria összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. 22953 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2279, sebződés: 350, gyógyulás: 52, összesen: -298 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 4 VP-t.]

ek 7 16 18 t. energia kisütése: 7 16 18
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+18 zárnyitás.) [-18 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 524.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (1. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 524.]

lm 2 1 16 mozogsz 2 1 16
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
A folyosó végén lépcsőre bukkansz. Lesétálsz az eggyel lejjebb lévő szintre. [1. PONT -> 3. SZINT 24. PONT]
Vidáman szeded a lábad a tleikanok sokadik üvegfolyosóján. [23. PONT]
Egy útkereszteződéshez érkezel. [21. PONT]
A továbbvezető út két részre bomlik. [16. PONT]
[40 pontot használtál fel, van még 484. Kapsz 32 VP-t.]

lm 9 4 1 mozogsz 9 4 1
Egy T elágazás bukkan fel előtted. [14. PONT]
Négyágú útkereszteződéshez érkezel. Úgy érzed, jól meg kell fontolnod, merre indulsz tovább. [9. PONT]
Tükörképed továbbra is kísérget az üvegfalú folyosón haladtadban. [8. PONT]
Addig sétálsz, míg az út kétfelé nem ágazik. [6. PONT]
Csak néhány lépés és már az üvegfolyosók elágazásában állsz. [4. PONT]
Útkereszteződés bukkan fel előtted. [2. PONT]
A járat egy lefelé vezető lépcsőben végződik. Hát legyen, lesétálsz egy szinttel lejjebb. [1. PONT -> 2. SZINT 22. PONT]
[56 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 44 VP-t.]

lm 17 18 18 mozogsz 17 18 18
Már megint egy végeláthatatlan üvegfolyosón lépdelsz előre. [21. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Keletre kincsekkel kecsegtető apró szoba nyílik. [19. PONT]
Az út kétfelé ágazik. Döntened kell a továbbhaladást illetően. [17. PONT]
Bekuksizol a nyugatra nyíló szobába. Furcsa, hat arasz átmérőjű gömbök lebegnek a fejed fölött elérhetetlen magasságban, világosságot árasztva magukból. Csak nem ilyen a tleikan fáklya? [18. PONT] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kulcsszilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. OUAÖAÁÁHHHHAAAARGGGHH! - hallatszik a messzeségből. Furcsa, mintha épp most beleztek volna ki egyszerre tíz ongóliantot.
Egyhelyben toporogsz.
[32 pontot használtál fel, van még 396. Kapsz 25 VP-t.]

lm 905 16 16 mozogsz 905 16 16
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út kétfelé ágazik. Döntened kell a továbbhaladást illetően. [17. PONT]
Egy újabb elágazás bukkan fel előtted, de legalább tudod, hogy hol vagy. Emlékszel rá a Chayantal által adott térképről. [15. PONT]
Besétálsz az uborkaforma helyiségbe. Első pillantásra teljesen üres. [16. PONT] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 káoszkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 372. Kapsz 19 VP-t.]

kt 943 1 elkészíted a 943. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 brill azttar kulcsot. Ügyességed TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 6 VP-t.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (1. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 364.]

lm 14 11 10 mozogsz 14 11 10
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
A járat egy négyzet alapú terembe vezet. Bár falai ugyancsak üvegből vannak, tükörképed mégsem látszik benne. Lehet, hogy már ő is cserbenhagyott? [13. PONT]
A rövid folyosón keresztül átlépdelsz a következő terembe. Teljesen üres. [12. PONT]
A nyugati folyosó egy újabb terembe vezet át. Üresnek tűnik. [11. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tleikan hajadon van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 6d18+161.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 188 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hajadon testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan hajadon jobb lábát. (8 támadással 940 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvagdalod a tleikan hajadon bal lábát. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Fényaurád 34 sebzést okoz. A tleikan hajadon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan hajadon jobb karját. (8 támadással 961 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a tleikan hajadon sima bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fényaurád 21 sebzést okoz. Karmával néhányszor a tleikan hajadon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 356 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan hajadon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fiatalság itala. 21740 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3265, sebződés: 726, gyógyulás: 724, összesen: -2 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kholden kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
A rövid folyosón keresztül átlépdelsz a következő terembe. Teljesen üres. [12. PONT]
A járat egy négyzet alapú terembe vezet. Bár falai ugyancsak üvegből vannak, tükörképed mégsem látszik benne. Lehet, hogy már ő is cserbenhagyott? [13. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [9. PONT]
Az automata ajtó félrehúzódik, amikor közelebb lépsz, így akadálytalanul beléphetsz a mögötte húzódó jókora csarnokba. Tükörképed, mely eddig hűségesen kísért, ijedten elszalad a szemed elől. [10. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Egy tleikan rémeb lakik itt. {támadása: 70.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 430 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan rémeb bal oldalát. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a tleikan rémeb bal vállát. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor súrolod a tleikan rémeb bal hátsó lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Végighúz rajtad a tleikan rémeb a csápjával. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A tleikan rémeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a tleikan rémeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. 139 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvagdalod a tleikan rémeb vicsorgó pofáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A tleikan rémeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2187, sebződés: 557, gyógyulás: 551, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
[88 pontot használtál fel, van még 276. Kapsz 70 VP-t.]

lm 15 10 15 mozogsz 15 10 15
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
Az automata ajtó félrehúzódik, amikor közelebb lépsz, így akadálytalanul beléphetsz a mögötte húzódó jókora csarnokba. Tükörképed, mely eddig hűségesen kísért, ijedten elszalad a szemed elől. [15. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen.
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [9. PONT]
Az automata ajtó félrehúzódik, amikor közelebb lépsz, így akadálytalanul beléphetsz a mögötte húzódó jókora csarnokba. Tükörképed, mely eddig hűségesen kísért, ijedten elszalad a szemed elől. [10. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen.
T elágazáshoz érkezel. [9. PONT]
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
Az automata ajtó félrehúzódik, amikor közelebb lépsz, így akadálytalanul beléphetsz a mögötte húzódó jókora csarnokba. Tükörképed, mely eddig hűségesen kísért, ijedten elszalad a szemed elől. [15. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad]
[88 pontot használtál fel, van még 188. Kapsz 70 VP-t.]

lm 10 15 10 mozogsz 10 15 10
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [9. PONT]
Az automata ajtó félrehúzódik, amikor közelebb lépsz, így akadálytalanul beléphetsz a mögötte húzódó jókora csarnokba. Tükörképed, mely eddig hűségesen kísért, ijedten elszalad a szemed elől. [10. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad]
T elágazáshoz érkezel. [9. PONT]
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
Az automata ajtó félrehúzódik, amikor közelebb lépsz, így akadálytalanul beléphetsz a mögötte húzódó jókora csarnokba. Tükörképed, mely eddig hűségesen kísért, ijedten elszalad a szemed elől. [15. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad]
T elágazáshoz érkezel. [14. PONT]
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
T elágazáshoz érkezel. [9. PONT]
Az automata ajtó félrehúzódik, amikor közelebb lépsz, így akadálytalanul beléphetsz a mögötte húzódó jókora csarnokba. Tükörképed, mely eddig hűségesen kísért, ijedten elszalad a szemed elől. [10. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad]
[96 pontot használtál fel, van még 92. Kapsz 76 VP-t.]

lm 3 3 4 mozogsz 3 3 4
T elágazáshoz érkezel. [9. PONT]
Szerteágazó elágazásba érkezel. Nyugatról mintha furcsa fények szűrődnének feléd. [2. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Megpihensz egy kicsit. A falakról visszaverődő rengeteg tükörképed kíséri figyelemmel, mit is csinálsz. [3. PONT]
Egyhelyben toporogsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő árnyékkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Lepihensz az üvegfolyosó tövében. Nem tudod mi ez, de hirtelen kimerítő fáradtság tört rád. [4. PONT]
[32 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 25 VP-t.]

lm 4 5 5 mozogsz 4 5 5
Egyhelyben toporogsz.
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő káoszkulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő káoszkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő brill azttar kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Belépsz a végső, kolosszálisan hatalmas nagyterembe. A falak mentén végig üvegoszlopok húzódnak, tetejükön mindnek jókora világító gömbök fekszenek. Ezek vonják fénybe a helyiséget. Fényük megsokszorozódik, ahogy visszaverődik a tükörszerű falakról. A padló négyzet alakú kockákból van kirakva, és bár teljesen sima és vízszintes, mégis: mindegyik üvegnégyzetről a helyiség másik részlete verődik vissza. Középen pulpitus áll, mellette körívben asztal húzódik. Bírói emelvény ez, döbbensz rá! Talán itt hozzák a tleikanok a legendásan híres döntéseiket! [5. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vtoeken döntőbíra. {támadása: 85.} Fegyvere egy tleikan nyárs. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1220 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 241 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vtoeken döntőbíra palástját. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vtoeken döntőbíra testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1208 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor meglegyinted a vtoeken döntőbíra bal vállát. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a vtoeken döntőbíra minden csapását hárítanod. (4 támadástól 306 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 107 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vámpírölővel megérinted a vtoeken döntőbíra bal oldalát. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy megvágod a vtoeken döntőbíra palástját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a vtoeken döntőbíra nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 101 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A vtoeken döntőbíra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Rettegés Ura trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vtoeken döntőbíra trófeát. 36809 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3621, sebződés: 1138, gyógyulás: 12, összesen: -1126 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tleikan nyársat (ld. enc.) és 1 tleik. törvénykönyvet (ld. enc.). Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Luthius karkötője, 2000 arany és 1 daleb.kristálykulcs (+1% halhatatlanság.). Gyorsan kiüríted a ládát. A terem közepén álló asztalon ismeretlen forrásból származó fénnyel megvilágítva egy urna áll. Közelebb osonsz, és megérinted búrájának hideg felületét. Egy kicsit odébb csúszik kezed alatt. Nem tudod legyőzni a kíváncsiságod, hogy mit rejthet ez az annyira idegen tárgy. Körmeidet beakasztod a búra szélei alá, és felemeled. Először semmit nem látsz, a mindent beborító füsttől. Próbálsz nem lélegezni, de ezt sem lehet az örökkévalóságig csinálni. Megadva magad, nagyot szippantasz a körülötted gomolygó, színes levegőből. Semmi bajod nem történt. Remélhetőleg hosszan lappangó betegség sem jutott a szervezetedbe. Vársz egy picit, közben kezedet tördeled a rád törő kíváncsiságtól. És igen! Pár perc alatt az utolsó füstgomoly is eloszlik a terem légterében, és megpillantod a... leírhatatlan látvány... gömbforma kő fekszik előtted, de ha jobban megvizsgálod, megállapíthatod, felülete milliónyi szögletes részletből tevődik össze. Ha úgy akarod, csillog, ha úgy akarod, világít, ha pedig mást szeretnél, mély sötétséget áraszt magából. A jövőkő! Ez kell Chayantalnak a Végső Csapáshoz. Végső Csapás, hm?! Mégis mit takarhat e fedőnév?! A kő tükörszerű felületén valami megmozdul. Rémülten fordulsz hátra, de szerencsédre nem egy mögötted materializálódott szörny kivetülése volt az. A kőben mozog valami!
Apró alakok masíroznak egy kietlen síkság kellős közepén. Jól megrakott szekereket kísérnek, mintha épp költözködnének valahova. Ismerősnek tűnnek, talán túl ismerősnek is. Szülőfölded lakosai azok. Például ott van Timere, gyerekkori játszópajtásod. Ezek szerint ő is túlélte a tűzvihart! Hihi, hogy megnőtt! Olyan hirtelen borul árnyék a táj egészére, hogy szinte a bőrödön érzed, ahogy feltámadnak a hideg, orkán erejű szelek. A távolból őrületes sebességgel jégvihar közeledik. Pislantani sincs időd, már utol is éri a szerencsétlen alakokat a tomboló eső: hegyes jégcsapok zúgnak alá az égből, és felnyársalnak mindent és mindenkit, amik és akik az útjába kerülnek. Több mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, minden elpusztul: növények, évszázados építmények, állatok, és az intelligensebb fajok képviselői is; köztük a karaván, amit a nyílt pusztán ér utol a megkeseredett halál.
Hirtelen vált a kép: a jövőkő egy csarnokot mutat. Kacagó alakok egy világító kő fölé görnyednek. Rögtön rájössz, a jövőkő az. Az alakok pedig: árnytündérek. Hátravetett csuklyákkal kacagnak.
- Az alku tárgya bevégeztetett! Leah, ideje hogy megtartsd a rád vonatkozó részt. A milliónyi lélekért cserébe, a saját megváltásunkat!
A jövőkő felülete elsötétül. Magadba roskadsz, és a földre rogysz. A Végső Csapás! Tudni akartam mi az, és a kő megmutatta! Az árnytündérek Ghalla pusztulását akarják. Ezt mégsem hagyhatod! Kihúzod magad, és elhatározod, ha a jövőkő kell nekik, azt tőled semmiféleképpen nem fogják megkapni. Itt hagyod, ennek az eldugott labirintusrendszernek a mélyén, ahol senki nem fog rábukkanni. Igen, tisztában vagy vele, ez az egyetlen helyes, és követendő út. De most már ideje tovább indulni!
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1458 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) Működik a borzalmas sorvasztás (-74 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
[13 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 10 VP-t.]

lm 5 mozogsz 5
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 47.]

vv 109 67 elmormolod a 109. varázslatot a 67. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 45. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került telerótt rúnalapot. Az alapos munka meghozza gyümölcsét. A levésett rúnák egy varázslat használatának módjáról regélnek. Új varázslatot tanultál, melynek neve földelem-idézés. (ld. enc.) Hangosan felszisszensz, amikor a telerótt rúnalap elfüstöl a kezedből. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 35. Kapsz 8 VP-t.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival súrolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 5, gyógyulás: 149, összesen: +144 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 25. Kapsz 8 VP-t.]

v 198 270 63 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(272,71) a 116. labirintus bejárata, Sheran oltár, 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ősi matéria (#600), tleikan hajadon (#533), tleikan rémeb (#626), vtoeken döntőbíra (#627), purifikátor császár (#393)

[270,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy drakolder csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Szörnyen éhezel. (-55 életerő.) Komposzttá sorvadsz (-82 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 8 VP-t.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(270,63) drakolder csatamező (#966), Dornodon oltár, 40. jellempróba

[143,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Működik a borzalmas sorvasztás (-78 életerő).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 8 VP-t.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 4 VP-t.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 84 330 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 96 183 33 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tk 20 2131 44 többszemélyes kaland 20 2131 44
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 sáfrányport. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 1.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az ősi sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 702 pontot. A következő körben tehát 702 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

TLEIKAN NYÁRS (964. TÁRGY)
A tleikanok használták ezt a hosszú, vasvillára emlékeztető, három hosszú, hegyes fejben végződő szúrófegyvert. A tleikan nyárs nyelét körben faragott rúnák sorozata alkotja, melyek a fegyverbe épített mágikus energiák kontrollálásáért felelősek. A nyárs ugyanis minden alkalommal egy jégcsóva varázslatot lő ellenfeledre. Sebzése 7D10, forgatásához legalább 30. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Átadni nem lehet.

TLEIKAN TÖRVÉNYKÖNYV (963. TÁRGY)
Minden tleikan bíra a beavatásának első pillanatában megkapja a saját törvénykönyvét. A vaskos kötet az összes belső vétség felsorolásával kezdődik, majd az értük kiszabható büntetéssel folytatódik. A mágikus rúnával teletűzdelt sorok között a legöregebb nép tapasztalatteljes történelme olvasható. Így nem meglepő, hogy ha a H 963 paranccsal, 20 TVP árán végigolvasod, briliáns érzések birtokába jutsz: max. ÉP-d 20-szal, erőd és egészséged 1-gyel nő permanensen. Ezután a tleikan törvénykönyv megsemmisül. Átadni nem lehet.

FÖLDELEM-IDÉZÉS (385. VARÁZSLAT)
Bizonyára már te is hallottál arról, hogyan állítanak más varázslók bazalt- és gránitelementálok a szolgálatukba, és hitted, hogy a földelementálok megidézésével sokkal többet is el lehet érni, mint csupán ennyit. Nos, a most megtanult varázslattal egy sokkal hatalmasabb földelementál megidézésére van lehetőséged, egyenesen az egyik őselemi létsíkról.
Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 6 szögletes követ igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy sziklaszilárd földelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból leföldeli az elektromosságot, ezért a villámvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon.

KARAKTERLAP

Spirit O'Forest, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia földi és égi helytartója vagy. Papi hited: 1259. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 561. fordulód.

Erő: 80 (105) Szint: 53 Merészség: 10/5 Magasság: 188 cm
IQ: 78 (88) Támadás: 86 (90) Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 80 (92) Védekezés: 128 (136) Menekülés: 30 % Életkor: 173/652 év
Egészség: 79 (88) Életpont: 1847/1724 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (96) Varázspont: 4285/2554 Pénz: 8373 arany Kép. pont: 73
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 341/394 Halhatatlanság: 21 % EFejl: 20
Eddig összesen 6197 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 83137 TP-t kaptál. Jelenleg 42299423 TP-d van. A következő szinthez még 9700577 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, vtoeken döntőbíra, teriád varázsló. A 555. fordulódban 30440 arany került a bankszámládra. 31353 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/10 ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 50/96
vágófegyverek: 42/2 (+2%) ütőfegyverek: 7/34 lőfegyverek: 44/44
dobófegyverek: 7/84

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/9 2. nyomkövetés: 177/2 (+6%) 3. mászás: 34/0
4. csapdakészítés: 37/51 5. csapdaészlelés: 27/59 (+18%) 6. gyógyítás: 63/43
7. titkosírás: 6/17 8. felderítés: 26/50 (+24%) 9. szörnyidomítás: 22/1
10. teológia: 257/20 (+60%) 11. taumaturgia: 170/88 (+18%) 12. versengés: 19/82
13. zene: 12/31 14. szörnyismeret: 70/32 15. pszi: 35/50 (+2%)
16. zárnyitás: 26/52 (+1864%) 17. vadászat: 14/9 18. vitalitás: 8/61
19. bányászat: 40/73 (+1%) 20. úszás: 8/11 21. csapatmunka: 3/52

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 63
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 1 3. védekezés: 4 5. varázslat sebzés: 3
6. regeneráció: 3(4) 9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 3(4) 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 240 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kézrátétel (#381) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
Pörhemór köre (#205) (116,1,4) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) égető tekintet (#164) láth. észlelése (#78) tűzmágia (#157)
esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53) fényaura (#211) mágikus ütés (#147)
varázsenergia (#161) hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64) nagyobb agypajzs (#120)
csapdaészlelés (#222)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
37. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> 25. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> magnetikus praglonc (#200)
bo'adhun csapás (#266) >> kémsárkány (#545) bo'adhun csapás (#266) >> tengeri parduan (#565)
villámcsapás (#50) >> 37. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
istenítélet (#284) >> Kíméletlen Ardo (#574) istenítélet (#284) >> ködmágus (#597)
istenítélet (#284) >> kyorg őrgólem (#567) istenítélet (#284) >> ezeréves lélek (#634)
halálos érintés (#271) >> fertőzött dr.lárva (#630) istenítélet (#284) >> templomos lovag (#587)
istenítélet (#284) >> tleikan áruló (#606) istenítélet (#284) >> rothadó borzalom (#633)
istenítélet (#284) >> sötét kaszás (#591) istenítélet (#284) >> nők (#999)
istenítélet (#284) >> férfiak (#998) istenítélet (#284) >> kristálynyálka (#632)
istenítélet (#284) >> végzetes szójer (#631) istenítélet (#284) >> árnytündér csontváz (#629)
istenítélet (#284) >> fertőzött ent (#403) istenítélet (#284) >> P. Vlagyimir (#570)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) istenítélet (#284) >> varkaudar őslich (#402)
istenítélet (#284) >> tl'urlang vadász (#610) kiszáradás (#268) >> ősi matéria (#600)
istenítélet (#284) >> mutáns trakatoid (#7060) puha ütés (#60) >> rubin sárkány (#330)
puha ütés (#60) >> ro'galhal kísértet (#463) istenítélet (#284) >> garmhegyi szerzetes (#599)
kiszáradás (#268) >> hártyás dermesztő (#585) kiszáradás (#268) >> nekromanta kóborló (#596)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) méregfelhő (#37) >> fényhozó (#602)
istenítélet (#284) >> vtoeken döntőbíra (#627)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> patás tanough (#611) fürgülés (#92) >> fertőzött ent (#403)
elektromos pajzs (#51) >> végzetes szójer (#631) fehér glóbusz (#47) >> árnytündér csontváz (#629)
fehér glóbusz (#47) >> karmos behemót (#559) védelem tűz ellen (#38) >> kyorg szolgasárkány (#493)
védelem tűz ellen (#38) >> kémsárkány (#545) elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555)
tompítás (#40) >> kyorg őrgólem (#567) elektromos pajzs (#51) >> kísértetvándor (#568)
védelem tűz ellen (#38) >> Raia hívők (#993) tükörpajzs (#101) >> dübörgő bahrot (#479)
védelem tűz ellen (#38) >> pikkelyes ptog (#470) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
életpajzs (#142) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099)
életpajzs (#142) >> őrült varázsló (#255) életpajzs (#142) >> halált okozó lények (#9098)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: éhes
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval!
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 8)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amul kulcs (#565) 1 dizen kulcs (#472) 1 drakolder kulcs (#524)
17 fiatalság itala (#473) 2 halgar kulcs (#877) 3 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 káoszkulcs (#884) 4 kulcsszilánk (#942)
1 norgat kulcs (#471) 1 nothar bogyó (#923) 1 nyílvessző (#108)
1 ősi esszencia (#883) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
21 szopókő (#259) 1 telerótt rúnalap (#1661) 2 tudás gyöngye (#522)
2 tüske (#22) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1371 arany (#50) 1 árnyékkulcs (#566) 2 borkonyó bibe (#312)
1 daleb.kristálykulcs (#980) 2 gyöngymangó (#135) 1 lélekesszencia (#619)
1 Luthius karkötője (#527) 7 spiritusz (#170) 1 tleik. törvénykönyv (#963)
1 tleikan nyárs (#964) 100 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek