55. forduló, 57. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 6. 15h:03'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 486 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ANTON ANDEMON KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,59] koordinátán.
Astrid, amikor összefutottatok, adott neked egy varázskövet. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a greén örvény (ld. enc.) és a troll bányász (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) aurach bőrt (ld. enc.) és féregbelet (ld. enc.). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pular kristály van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy garokk nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk varacskos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a garokk varacskos hátát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 209.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ffk 130 felt.fv.kozkázata: 130
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 130 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

t 73 támadod a 73. szörnyet
FT 73 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 31 életpontot vesztettél. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 164.]
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+12 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 149.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[66,58] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kőevő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőevő kőtestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a kőevő kőtestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [67,58] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [68,58] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gorombilla lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy alattomos manó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alattomos manó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alattomos manó jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[69,58] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy gorombilla közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gorombilla meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,58] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Darlan lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a pókvadász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmazsin huhogó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 huhogó bibét. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr hűséges követője. Egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy epokitféreg trófea, egy arató csattanat trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy orgyilkos tőrt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.

(Továbbmész...) [70,59] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gorombilla. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. Ügyességed TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 34 1 elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad smirglilevél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ásót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 71.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[69,59] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 39 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy rambó bogár. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [68,59] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felfedeztél egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. Ügyességed TF-elődött. [23 pontot használtál fel, van még 48.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Hat láb, két fej, két kéz, és egy hosszú orr.
Mégis, amikor megy valahová, csak négy lábát használja.
[5 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 112 keresed a 112. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sóhajtó doronyt. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 33.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [20 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 12.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY)
Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket.

TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.)

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

FÉREGBÉL (1071. TÁRGY)
A fagyféreg és egyéb férgek bele nagyon nehezen távolítható el tulajdonosa testéből, sokkal nehezebben, mint amilyen a lény legyőzése volt. A fagyféreg esetében talán azért, mert odafagyott. Ezért van az, hogy ha sikerül szerezned egyet e tárgyból, már szerencsésnek is mondhatod magad. Na igen, főleg, ha tudsz vele kezdeni valamit.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

Erő: 18 Szint: 13 Merészség: 5/4 Magasság: 144 cm
IQ: 26 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 16 Menekülés: 35 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 Életpont: 193/142 Jellem: jó (15) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 Varázspont: 132/110 Pénz: 9 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 6/3 Pszi pont: 62/10
Eddig összesen 364 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 673 TP-t kaptál. Jelenleg 36 839 TP-d van. A következő szinthez még 11 161 TP szükséges. Trófeáid: lajhárlord, törpemammut, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/43 (+39%) vágófegyverek: 18/95 (+33%) dobófegyverek: 16/47 (+39%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (3 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
68,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/32 2. nyomkövetés: 11/88 (+70%) 3. mászás: 3/95
4. csapdakészítés: 2/62 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/56 6. gyógyítás: 14/45 (+19%)
7. titkosírás: 2/91 8. felderítés: 2/9 (+7%) 9. szörnyidomítás: 2/53
10. taumaturgia: 10/55 (+8%) 11. szerencsejáték: 1/11 12. versengés: 1/39
13. zene: 1/41 14. szörnyismeret: 7/24 (+27%) 15. pszi: 10/75 (+24%)
16. zárnyitás: 5/10 17. vadászat: 2/3 (+50%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), garokk (#73) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik

HŐSTETTEID
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 62.41 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 1 madártoll (#112) 1 sünmedve tüske (#14)
1 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99)
1 huhogó bibe (#332) 3 lapockacsont (#33) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 pular kristály (#239) 3 spiritusz (#170)
1 tüskecsapda (#242) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

65 66 67 68 69 70 71
57
58
59
60
(66,58) 36. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), mélységi grittangok (#103), kőevő (#62)
(66,59) garokkok (#73), nektoraf (#355)
(67,58) manifesztátor (#124), 27. jellempróba, Sheran oltár
(68,58) barátság szent tüze (#484), gorombillák (#38), alattomos manó (#756)
(68,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 49. jellempróba, phua-kúp (#372), Fairlight oltár, manaelementál (#290)
(69,58) gorombillák (#38)
(69,59) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 31. jellempróba
(70,58) Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59), karmazsin huhogó (#185), egy troll férfi
(70,59) manaelementál (#290), gorombilla (#38)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.04.05 15:01 Változások a számládon! 114 zseton átutalása a(z) 6061. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek