| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 18. 20h:42' EZ A 73. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 74. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
| * 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: 30 pontért |
| * 3. KP: ef 5 504 0 | energia fejlesztése 5 |
| kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
| kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
| ef 5 512 | energia fejlesztése 5 |
| tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| ek 334 2 22 | t. energia kisütése: 334 2 22 |
| mak 1 | makró 1 |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
| v 15 110 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 21 6 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| ffk 500 | felt.fv.kozkázata: 500 |
| id 101 35 | idomítod a 101. szörnyet 35 pontért |
| szm 101 | megölöd a 101. szörnyet |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sullár bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| fog | elfogod parancsok törlése |
| fog 59 274 | elfogod az 59. szörnyet a 274. tárggyal |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty bal oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a szeppent rákfatty bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker jobb karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach jobb első lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-11 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty bal első lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [86,51] Ritka erdőbe érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pókvadász nyomokra bukkansz! Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a pókvadász köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a lajhárlord testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 977 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fabontó szójer testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a fabontó szójer testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis fehér hátát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 111 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord jobb lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a lajhárlord testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lajhárlord szőrcsomós testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lajhárlord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs bal szárnyát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 1576 20 | használod az 1576. tárgyat |
| szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
| * 1. BP: tpf 30 0 0 | TVP elővétele: 30 pontért |
| * 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vadászkéssel alaposan megvágod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
| * 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG) Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.) |
TRIKORNIS (104. LÉNY)Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
| SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
| Erő: | 20 (27) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 18 (22) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
| Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 322/179 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 15 (22) | Varázspont: | 375/51 | Pénz: | 339 arany | Kép. pont: | 6 |
| Tudatpont: | 42/8 | Pszi pont: | 86/29 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | *23/101 (+19%) | vágófegyverek: | 17/48 (+7%) | lőfegyverek: | 14/13 (+8%) |
| dobófegyverek: | 23/79 (+14%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (500%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (3 -11.); bumeráng (#249) max. 2 db (12 -16.); bumeráng (#249) max. 3 db (17 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); tolmokov-koktél (#351) max. 2 db (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 86,51 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/10 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 1/64 | 3. mászás: | 7/35 |
| 4. csapdakészítés: | 20/76 (+31%) | 5. csapdaészlelés: | 1/30 | 6. gyógyítás: | 2/5 |
| 7. titkosírás: | 1/68 | 8. felderítés: | 1/50 | 9. szörnyidomítás: | 2/92 (+40%) |
| 10. teológia: | 24/13 (+70%) | 11. taumaturgia: | 31/56 (+90%) | 12. harcművészetek: | 27/12 |
| 13. zene: | 1/51 (+11%) | 14. szörnyismeret: | 3/84 | 15. pszi: | 14/80 (+20%) |
| 16. vadászat: | 2/31 | 17. bányászat: | 2/67 | 18. testépítés: | 9/9 (+34%) |
| 19. főzés: | 5/56 (+20%) | 20. csapatmunka: | 1/93 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), vas dobónyilat (#189) (5 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 20 lehet) |
| vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 15 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| bazaltelementál (#204) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| szárazság (#48) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
| villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | |
| lángcsóva (#31) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | nők (#999) | fehér glóbusz (#47) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| pókvadász (#59) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 170. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Kész: 5. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 561, az összesen kapott pontszám: 95550. (összesen ölhető: 642 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: v 138, v 224, p 73, v 15 110 3, v 21 6, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| kritikus ütés (240) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| harci mágia (334) |
| kétkezes harc (338) |
| időfolyamok (394) |
| megvilágosodás (421) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 9 | drótszőr (#37) | 1 | manakristály (#500) | 4 | spiritusz (#170) | |||
| 2 | varázskő (#305) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 11 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 27 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
| 1 | galachmit (#310) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
| 11 | madártoll (#112) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
| 1 | titanitdukát (#1480) | 3 | vapár ág (#110) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||
| 84 | 85 | 86 | 87 | |
| 50 | |
|
|
|
| 51 | |
|
|
|
| 52 | |
|
|
|
| 53 | |
|
|
|
| 54 | |
|
|
|