Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 21. 9h:03' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
f 2371 | kísérletezel a 2371. tárggyal |
fkt 2372 100 | felt. készítesz a 2372. tárgyat (100 darabot) |
fkt 2368 6 | felt. készítesz a 2368. tárgyat (6 darabot) |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kt 10 1 | elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot) |
fog 88 219 | elfogod a 88. szörnyet a 219. tárggyal |
fas 24 152 | felt. ásás 24 pontért 152 |
ff 28 6 2084 | felt. fegyverváltás: 28 6 2084 |
m 2 | mozogsz keletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a garokk varacskos hátát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a garokk testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel megcsapod a zombi fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
go 36 | gonoszkodsz: 36 |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Vaskarddal végigvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált rőtmanó berzerker trófeát, és diadalmasan beszerzel egy nukleáris cickány trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [64,-56] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-56] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az alpesi tehén testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-56] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bo-skorpió közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bo-skorpió bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a bo-skorpió jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel meghorzsolod a zombi jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 kőkalapács annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a szeppent rákfatty bal vállát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 13 életpontot vesztettél. A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a láplidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Eldobod az értéktelenné vált ragyás burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas láplidérc trófeát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [58,-53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Továbbmész...) [57,-53] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy drónkeselyű. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-7 támadás))! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a drónkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a drónkeselyű bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A drónkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 15 életpontot vesztettél. A drónkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 madártollat. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel súrolod a bakkura jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bakkura csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 6 28 2084 | felt. fegyverváltás: 6 28 2084 |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 76 | keresed a 76. szörnyet |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
f 130 | kísérletezel a 130. tárggyal |
ef 18 505 | energia fejlesztése 18 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
HALÁLKRISTÁLY (2372. TÁRGY) Ha egy halott virágot folyamatosan nagy mennyiségű bomló esszenciával táplálsz, akkor nem alakul át rögtön éjkővé, hanem elkezd nőni, nőni, és egy idő után furcsa, feketén örvénylő kristály jön létre. Ehhez a KT 2372 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, és 50 bomló esszencia szükséges hozzá. Mire is jó egy halálkristály? - teheted fel a jogos kérdést. Nos az halálkristályt széttörve olyan erős nekromantikus impulzust generálhatsz, hogy egyből egy apró, ámde átmeneti rés nyílik a Negatív létsíkra. A nekróenegiák pedig átcsalnak a résen egy erősebb élőholtat. Ha legyőzöd, az több szempontból is hasznos. Egyrészt a negatív energia szint kb. ötször annyival csökken, mint egy normál élőholt esetén. Másrészt jó eséllyel találhatsz nála értékes kincseket. Ha elég bátor vagy ahhoz, hogy szembenézz egy ilyen förmedvénnyel, akkor a H 2372 parancsot kell kiadnod 10 TVP-ért. |
SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY) Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.] |
DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY) Chara-din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 1 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY) Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására). |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 12 | Szint: | 14 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 184/137 | Jellem: | gonosz (41) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (14) | Varázspont: | 174/54 | Pénz: | 803 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 25/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/38 (+54%) | vágófegyverek: | 20/24 (+21%) | ütőfegyverek: | 2/98 |
dobófegyverek: | 14/51 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
57,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/60 (+67%) | 2. nyomkövetés: | 15/55 (+38%) | 3. csapdakészítés: | 5/43 (+7%) |
4. csapdaészlelés: | 1/58 | 5. gyógyítás: | 14/70 | 6. titkosírás: | 1/64 |
7. felderítés: | 1/85 (+7%) | 8. teológia: | 3/70 | 9. taumaturgia: | 7/107 (+5%) |
10. zene: | 1/0 | 11. szörnyismeret: | 4/55 (+20%) | 12. zárnyitás: | 7/108 |
13. vadászat: | 2/37 | 14. bányászat: | 11/86 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | Palasti (#6116) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | Palasti (#6116) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve) |
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 131 (limit: 1085), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11065. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 575 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | bronzpáncél (#90) |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontszablya (#64) | 1 | dárda (#10) | 1 | esszenciakristály (#350) | ||
1 | kőkés (#6) | 32 | ubuk tüske (#131) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | + | nap szimbólum (#141) |
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 4 | ¤ | deus ex machina (#1) | ||
2 | éjkő (#2369) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | halálkristály (#2372) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | kötél (#92) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | + | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 23] | |||||
5 | éjurna (#2368) | [bennük 5 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 45] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne $5 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 5] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 40] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 55 korty víz (#27), fér még: 5] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | álompor (#396) | $1 | bakkura bőr ($95) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | $3 | dorony tüdő ($212) | 3 | + | dözmöng szív (#122) | ||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | + | kazmár gyökér (#205) | 2 | lajhár csont (#236) | $2 | lapockacsont ($33) | ||
1 | liumbe hajtás (#655) | 79 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
11 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 10 | pirkit (#153) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
3 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 39.60 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | arany (#50) | 45 | bomló esszencia (#2367) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | dárda (#10) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 1 | halálkristály (#2372) | 5 | kaja (#2) | |||
10 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |
56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | |
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|