Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 8. 15h:07' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat legkorábban a 57. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
kb 201 20 | kiveszel a bankból a 201. tárgyat (20 darabot) |
d 56 5 | eldobod az 56. tárgyat (5 darabot) |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár bal vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sullár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [97,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gátvakond került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [96,110] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Mindenből a halál lehellete árad. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy.
h 313 | használod a 313. tárgyat |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 3 8 2 | mozogsz délkeletre, északra, keletre |
(Továbbmész...) [96,107] Még mindig a városban vagy.
(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kotb 9126 | belépés K.T.-be: 9126 |
kb 161 128 999 | kiveszel a bankból a 161. tárgyat (128 darabot) |
ea 159 | eladod a 159. tárgyat |
ea 161 | eladod a 161. tárgyat |
ea 128 26 | eladod a 128. tárgyat 26 |
ea 181 | eladod a 181. tárgyat |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
ext | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 220/191 | Jellem: | jó (113) | Tul. pont: | 23 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 282/69 | Pénz: | 1090 arany | Kép. pont: | 11 |
Pszi pont: | 6/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 18 | lőfegyverek: | 16 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 6 (+1) | 9. teológia: | 2 |
10. taumaturgia: | 10 | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. pszi: | 1 |
13. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
24 | mérgezett tüske (#23) | 1 | vasalt bunkó (#181) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
425 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 18 | gyíkfű (#201) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 5 | víz (#27) |