55. forduló, 57. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 8. 15h:07'
EZ A 56. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
57. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat legkorábban a 57. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,109] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy uzbány nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 226.]

kb 201 20 kiveszel a bankból a 201. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

d 56 5 eldobod az 56. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[98,110] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár bal vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sullár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gátvakond került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,110] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Mindenből a halál lehellete árad. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 196.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +51 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[95,109] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).
Összeakadsz Emzé/Iksz szel. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy Rodrig trófea és egy Brod trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy jósda (577. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 166.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +33 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 166.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 121.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +56 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 121.]

m 3 8 2 mozogsz délkeletre, északra, keletre
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [96,107] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Észreveszel egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Khór szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fősátor (770. épület.).

(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " [30 pontot használtál fel, van még 91.]

kotb 9126 belépés K.T.-be: 9126
Belépésedet fogod kérni az Aranysárkány K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

kb 161 128 999 kiveszel a bankból a 161. tárgyat (128 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nagy vaspajzsot. Kiveszel a bank széfjéből 26 sallank karmot. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 91.]

ea 159 eladod a 159. tárgyat
Eladtál 1 kis vaspajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

ea 161 eladod a 161. tárgyat
Eladtál 1 nagy vaspajzsot. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

ea 128 26 eladod a 128. tárgyat 26
Eladtál 26 sallank karmot. 52 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

ea 181 eladod a 181. tárgyat
Eladtál 1 vasalt bunkót. 35 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 88.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Megnézed, mire bukkantál: 1 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 38.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 25 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-15 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 6, 21.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia hittérítője vagy. Ez az 56. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 15 Merészség: 10/10 Magasság: 156 cm
IQ: 20 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 220/191 Jellem: jó (113) Tul. pont: 23
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 282/69 Pénz: 1090 arany Kép. pont: 11
Pszi pont: 6/6
Eddig összesen 344 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4730 TP-t kaptál. Jelenleg 97751 TP-d van. A következő szinthez még 22249 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, élőholt quwarg, Mély Grum. A 1. fordulódban 32000 arany került a bankszámládra. 34880 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 18 lőfegyverek: 16

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 6 (+1) 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 10 11. szörnyismeret: 2 12. pszi: 1
13. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű!
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyógykenőcs (#313) 1 kis vaspajzs (#159) 5 mákrózsa virág (#56)
24 mérgezett tüske (#23) 1 vasalt bunkó (#181)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
425 arany (#50) 2 álompor (#396) 18 gyíkfű (#201)
10 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 varkaudar csont (#1113) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64), vark. nekromanta (#173)
(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, sötét gnóm (#132), Emzé/Iksz (2473. kalandozó)
(95,109) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(96,107) Fősátor (#770), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(96,110) alpesi tehenek (#91), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(97,107) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(97,110) gátvakondok (#57), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár
(98,110) sullárok (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek