Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 20. 12h:06' EZ A 561. JÁTÉKHETED, 558. FORDULÓD 562. játékheted kezdete: nov. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
kf 1384 1 | kézbeveszed/felveszed az 1384. tárgyat a jobb kezedbe |
h 341 6 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 327 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 329 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 181 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 196 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 632 3 | használod a 341. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
h 341 299 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 301 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 194 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 338 1 | használod a 341. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész elmosódó alakját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész jobb karját. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 281 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 2741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+58 varázspont.) A fényaura 21 ép-t sebez. A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 259 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós testét. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 26 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1096, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (8 támadással 772 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+77 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 45 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv, egy ezüst karkötő, egy igazgy. fülbevaló, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 17100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 300, gyógyulás: 4, összesen: -296 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a jégelementál testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A jégelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A jégelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Elteszed a látcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő Shengoroth mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 104 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Shengoroth óriási karmát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Shengoroth jobb hátsó lábát. (8 támadással 755 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A Shengoroth farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A Shengoroth csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 410, gyógyulás: 4, összesen: -406 ÉP}
(Továbbmész...) [363,64] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Banyapók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 27 ép-t sebez. A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
h 367 | használod a 367. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. (7 támadással 654 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A lidérckirály karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rothadó lián. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 248 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a rothadó lián tekergő szárát. (8 támadással 571 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 9 sebzést okoz. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 75 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a rothadó lián egyik csápját. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 gyöngymangót. 20389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1939, sebződés: 126, gyógyulás: 4, összesen: -122 ÉP}
be 624 619 3 | bemész a 624. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 256 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal karját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr jobb lábát. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [365,62] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy térkapu van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [364,62] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban.
szk 319 | keresed a 319. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kf 971 | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
le 969 | leveszed/lerakod a 969. tárgyat |
kf 822 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
SHENGOROTH (967. SZÖRNY) Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod. |
Erő: | 65 (94) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 66 (75) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 69 (80) | Védekezés: | 142 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/44 év |
Egészség: | 64 (87) | Életpont: | 1197/1145 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 65 (81) | Varázspont: | 2014/832 | Pénz: | 1513 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 37/0 | Pszi pont: | 440/142 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 22/70 |
vágófegyverek: | 25/0 | ütőfegyverek: | 38/90 (+7%) | lőfegyverek: | 31/73 (+6%) |
dobófegyverek: | 26/33 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/65 | 2. nyomkövetés: | 91/53 (+17%) | 3. mászás: | 20/22 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 19/88 | 6. gyógyítás: | 116/79 (+46%) |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 34/70 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 17/71 |
10. teológia: | 88/44 (-981%) | 11. taumaturgia: | 67/18 (-1000%) | 12. szerencsejáték: | 11/29 |
13. versengés: | 24/1 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 105/3 |
16. szörnyismeret: | 7/4 (+20%) | 17. pszi: | 48/2 (+97%) | 18. zárnyitás: | 19/63 |
19. vadászat: | 52/57 | 20. vitalitás: | 2/52 (+11%) | 21. bányászat: | 43/18 (+6%) |
22. úszás: | 27/89 | 23. főzés: | 11/17 | 24. csapatmunka: | 9/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) |
esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | |
varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | din formázó minta (#301) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | lélekesszencia (#619) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 5 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
400 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bíbor erőöv (#291) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | galachmit (#310) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 19 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | shinai gömb (#348) |