Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 28. 15h:08' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 558. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: dec. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
hu 310 226 239 | hulladék: 310 226 239 |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró ollóját. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod az orgoró nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a renegát törpe testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvagdalod a renegát törpe jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fényaurád 37 sebzést okoz. A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [101,99] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy földsárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány jobb első lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,100] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar íjász nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) A fényaura 32 ép-t sebez. A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [101,102] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a rövid kardot a másikra rontasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az étkezési homár potrohát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
usz 100 | úszol 100 pontért |
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a diuretikus kráken egyik csápját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [103,104] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés harci gromak került az utadba. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [104,104] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy fémbontó szójer!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegymélyi lidérc bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {KCC:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A fényaura 7 ép-t sebez. A hegymélyi lidérc karma a fejed mellett suhan el! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc jobb karját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A fényaura 18 ép-t sebez. Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 198 80 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
[80,86] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Észreveszel egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Szóba elegyedsz a szekérkaraván vezetőjével. Azt mondja, hosszú az út a vadonon át, és szükség lenne pár kísérőre - elkerülendő azt, ami legutóbb is előfordult, hogy kirabolták a banditák. Keress társakat magad mellé, és a segítségetekért rögvest 1200 arany üti a markotok. Fizetés persze csak az út végén. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.)
ep 720 100 383 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
ve 232 20 | megveszed a 232. tárgyat 20 |
ve 226 20 | megveszed a 226. tárgyat 20 |
ve 239 20 | megveszed a 239. tárgyat 20 |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 1228 2669 3 | feladod az 1228. tárgyat a 2669. kalandozónak (3 darabot) |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
h 233 100 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
Erő: | 64 | Szint: | 46 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (81) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 68 | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/170 év |
Egészség: | 68 | Életpont: | 811/729 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 75 (77) | Varázspont: | 2709/1728 | Pénz: | 25198 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/10 | Pszi pont: | 358/290 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 91 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/43 (+9%) | ökölvívás: | 28/71 (+1%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 43/82 (+2%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 39/52 (+1%) |
dobófegyverek: | 22/75 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -19.); kerek kő (#19) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/64 | 2. nyomkövetés: | 177/86 (+36%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 21/5 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 68/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/48 |
7. gyógyítás: | 59/20 | 8. titkosírás: | 11/44 | 9. felderítés: | 35/58 |
10. szörnyidomítás: | 34/96 | 11. teológia: | 178/73 (+24%) | 12. taumaturgia: | 99/61 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 26/12 |
16. zene: | 249/47 (+121%) | 17. szörnyismeret: | 49/55 | 18. pszi: | 45/7 (+5%) |
19. zárnyitás: | 28/43 | 20. vadászat: | 22/22 (+1%) | 21. vitalitás: | 5/25 |
22. bányászat: | 40/33 (+12%) | 23. úszás: | 33/93 (+67%) | 24. főzés: | 10/2 |
25. csapatmunka: | 9/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod máguskoboldot (#7044) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (126,6,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) |
fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | 34. szintű lényekre | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
Összsúly: 70.96 kg | Megterheltség: 39% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
229 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 11 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
15 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | kőszem (#304) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
5 | polip szívóka (#391) | 20 | pular kristály (#239) | 20 | ramit kő (#226) | |||
2 | rézdarab (#70) |