557. forduló, 559. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 14. 17h:29'
EZ A 578. JÁTÉKHETED, 558. FORDULÓD
579. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [356,58] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+2 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+179 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 901.]

vv 224 26 86 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 901.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 899. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 899.]

vv 165 188 443 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 897. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 895. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 893. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 30 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 888. Kapsz 5 VP-t.]

v 6 30 0 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 883. Kapsz 5 VP-t.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 878. Kapsz 5 VP-t.]

vv 57 220 78 elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 878.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 876. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 874. Kapsz 2 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 874.]

ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 864. Kapsz 10 VP-t.]

h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 864.]

* 2. KP: vv 209 178 0 elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 862. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 860. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 858. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 848. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. KP: p 120 0 0 használod a 120. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 843. Kapsz 5 VP-t.]

* 6. KP: vv 377 76 0 elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 841. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 839. Kapsz 2 VP-t.]

p 247 használod a 247. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az elme dominanciája pszi képességet. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 834. Kapsz 5 VP-t.]

h 1154 használod az 1154. tárgyat
Kinyomod a kezedre a ryuku védőkenőcs tubusából a benne rejlő azúrkék folyadékot, két tenyereddel összeturmixolod, majd módszeresen bekenegeted vele a tárgyaid felszínét. Ezután egy halk "Jöhettek szörnyek, most leheljetek" sóhaj hagyja el ajkadat, te mindent megtettél. [4 pontot használtál fel, van még 830. Kapsz 4 VP-t.]

m 8 5 5 mozogsz északra, délnyugatra, délnyugatra
[356,57] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy rd'alv lélektipró volt. (ld. enc.) {max. életpontja: 4860.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [355,58] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy sziklaskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 20 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 128 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió farkát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy törpe bányát. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan tábort. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [354,59] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy talriai behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 20d10+40.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a talriai behemót nyakát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A talriai behemót belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a talriai behemót testét. (3 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {HD:} Nitmák pengével súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A talriai behemót fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 49 kaját. 16 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1908, sebződés: 209, gyógyulás: 390, összesen: +181 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 780. Kapsz 50 VP-t.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[355,60] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan tábort. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy smaragd sárkány lehet. {egyik sebzési módja: 2x 10d8+20.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány testét. (8 támadással 374 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (91 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, 9 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 54 arany, -2 ÉP], 7 gyöngymangó, 11 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 17 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 249, gyógyulás: 194, összesen: -55 ÉP}


(Továbbmész...) [355,61] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy kr'uagon pusztító. {támadása: 140.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [355,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy lávatavat. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia angyala lehet. (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy kr'uagon pusztító ijesztett meg. {támadása: 140.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 750. Kapsz 30 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[355,63] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. {max. életpontja: 1191-1290.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi hatás! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 390 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (100 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány bal szárnyát. (8 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> 150 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 317, gyógyulás: 220, összesen: -97 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [355,64] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sunyi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő áldott okerón mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (8 támadással 392 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón testét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {HD:} Nitmák pengével súrolod az áldott okerón jobb oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mentális roncsolás 54 ép-t sebez. Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 áldott követ. 1 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}


(Továbbmész...) [355,65] Tovább kóborolsz a pusztán. Mozgást észlelsz oldalról. Ráismersz a lényre. Egy smaragd sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 196 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 398 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (91 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány bal vállát. (6 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragd sárkány jobb első lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +57 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 17 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1643, sebződés: 421, gyógyulás: 227, összesen: -194 ÉP}

Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. [30 pontot használtál fel, van még 720. Kapsz 30 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[356,65] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy életsziklát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy lélekelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d20+30.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a lélekelementál fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lélekelementál karma a fejed mellett suhan el! A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 12, gyógyulás: 174, összesen: +162 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [357,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zafír sárkány lehet. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+22.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 137 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 201 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal oldalát. (7 támadással 344 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (97 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +99 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 6 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 17 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1450, sebződés: 543, gyógyulás: 217, összesen: -326 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy életszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +65 életerőt.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [32 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 32 VP-t.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

ef 40 553 energia fejlesztése 40
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-40 TU.] [280 pontot használtál fel, van még 408. Kapsz 280 VP-t.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy gh'raiton ölész volt. (ld. enc.) {max. életpontja: 4770.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 40 VP-t.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 40 VP-t.]

* 1. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. BP: szk 292 293 288 keresed a 292. szörnyet a 293. szörnyet a 288. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ezerszemű bestiát. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 3 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy gh'raiton ölész. {egyik sebzési módja: 1x 12d20+40.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[40 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy gh'raiton ölész. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[40 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 40 VP-t.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 6 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 12, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a quwarg harcos. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 699 pontot. A következő körben tehát 899 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RD'ALV LÉLEKTIPRÓ (413. SZÖRNY)
Egy vibráló bíborláng, egy éjfatty megtestesülése - iszonyatos látvány még egy Thargodan számára is. A levegőben keringő por lángra lobban, a sziklák elfolynak, amerre jár. Egyetlen érintése elég, hogy testedből csak kiszáradt porhüvelyed maradjon hátra. Megjegyzés: a rd'alv lélektipró lehelete és érintése ellen a védelem a tűztől nem nyújt védelmet.

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

ARKOG KŐ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY)
Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz...

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr áldozópapja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 558. fordulód.

Erő: 91 (117) Szint: 51 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 75 (88) Támadás: 128 (133) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 73 (89) Védekezés: 163 (173) Menekülés: 40 % Életkor: 38/41 év
Egészség: 68 (92) Életpont: 1799/1803 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 0
Szerencse: 66 (82) Varázspont: 2932/2903 Pénz: 7957 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 90/43 Pszi pont: 395/1111 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 7
Eddig összesen 7734 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 100 745 TP-t kaptál. Jelenleg 25 282 872 TP-d van. A következő szinthez még 6 717 128 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, varkaudar őslich, templomos lovag. A 540. fordulódban 12032 arany került a bankszámládra. 12076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/40 ökölvívás: 43/56 (+5%) szúrófegyverek: 35/64
vágófegyverek: 37/72 ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 37/84 (+2%)
dobófegyverek: 23/37

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírölő (#951) << kígyópenge (#955)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
357,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
A Végzet Vermében a 28. szinten jársz. Ebben a hónapban 13 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 1452 időszaki: 411

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/7 Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 398 671 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 77/65 (+102%) 2. nyomkövetés: 73/79 3. mászás: 23/12
4. csapdakészítés: 28/61 5. csapdaészlelés: 43/61 6. gyógyítás: 96/50
7. titkosírás: 16/69 8. felderítés: 35/88 9. szörnyidomítás: 22/69
10. teológia: 88/61 (+35%) 11. taumaturgia: 71/28 (+6%) 12. szerencsejáték: 14/13
13. versengés: 21/54 14. harcművészetek: 43/39 15. zene: 40/86
16. szörnyismeret: 28/37 17. pszi: 52/11 (+4%) 18. zárnyitás: 23/96
19. vadászat: 33/36 20. bányászat: 44/68 (+10%) 21. testépítés: 80/70
22. úszás: 14/73

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 76
6. regeneráció: 2 9. gyors fejlődés: 2 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 2
12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 1 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279), ragadozó (#292)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a halál szava (#152, 20 VP)
varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (23,0) áldomás (#6) (22,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) harci induló (#443) pszi-ernyő (#64)
a lélek védelme (#57) hatalomvarázs (#220) láth. észlelése (#78) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) tárgyvédelem (#178) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) láthatatlanság (#76) elme dominanciája (#247) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontakt. II (#122) >> bűbájlidérc (#761) direkt kontakt. II (#122) >> lidércúr (#252)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
2.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 26, 33, 35, 36, 41, 42, 43, 46, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
gyógyítómester (544) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) OK
isteni ítélet (551) OK
elmemester (552) OK
totemmester (553) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 100 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) OK
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6361 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 Fókuszpenge (#639) 1 * kígyópenge (#955)
1 kőkés (#6) 1 * nitmák penge (#837)
Ütőfegyverek
3 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * kentaurusz íj (#1568)
Lövedékek
7 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ében nyílvessző (#848) 20 kerek kő (#19)
2 mihlanil nyíl (#597) 19 nyílvessző (#108) 4 sallank nyíl (#129)
30 tüske (#22) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 7 esszenciakristály (#350) 1 fejsze (#1240)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 * kabuto (#1373) 1 Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 14 rejtőköpeny (#277) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * sode (#1374)
Kesztyűk
1 * Buqqe karma (#899) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * medvebőr öv (#1675)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hakama (#1369)
Csizmák
1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 * Ssszissszenő csizma (#954)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 27 mópat token (#585) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1)
1 * csodálatos nyaklánc (#1211) 1 Dantor amulettje (#468) 3 gólem talizmán (#811)
6 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 koponya szimbólum (#139)
13 * korinthai talizmán (#814) 1 * Ovgun nyaklánca (#615) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Hatalom Karkötője (#1210) 2 Luthius karkötője (#527)
1 mászó-karperec (#392) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
110 * angyalok gyűrűje (#529) 5 Blounther gyűrűje (#1548) 1 Élet gyűrűje (#1166)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * arany morfmedál (#2499) 1 * mind. tűzopálja (#2380)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
39 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 296]
6 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 60]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0]
22 fűszertartó (#210) [bennük 95 csepp sáfránypor (#211), fér még: 15]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 77]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
4 sólyomcsőr (#1223) [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 43]
13 sullár hólyag (#168) [bennük 115 csepp spiritusz (#170), fér még: 145]
20 szent kehely (#257) [bennük 138 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 62]
8 térdeplő tülök (#1440) [bennük 21 korty életvíz (#1500), fér még: 27]
8 toxyl üvegcse (#592) [bennük 10 csepp toxyl (#591), fér még: 70]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 288 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 13 korty víz (#27), fér még: 47]
7 zöld üveg (#82) [bennük 103 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Eszközök, használati tárgyak
2 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 9 acéltű (#334)
1 aenouth ködkürt (#1554) 141 áldott kő (#642) 2 amul kulcs (#565)
$4 aranypikkely ($415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
36 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 8 destabilizátor (#1275) 8 deus ex machina (#1)
1 dizen kulcs (#472) 1 Éjmágus tükre (#1100) 31 ezüst kulcs (#184)
12 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 fülemüle síp (#1576)
34 gyógykenőcs (#313) 2 íjászkence (#1225) 201 kaja (#2)
5 keg gomba (#1615) 1 kholden kulcs (#470) 1 kinemfogyó tegez (#368)
3 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
8 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 lad tekercs (#785)
7 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757) 25 manakristály (#500)
2 márványkulcs (#245) 21 megsemmisítő (#1540) 1 moa töltő (#525)
1 morf esszencia (#2452) 1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508)
1 nagy aranykulcs (#246) 28 nagy bronzkulcs (#185) 19 nagy vaskulcs (#186)
2 norgat kulcs (#471) 90 ork csodaszer (#1228) 7 pszi kristály (#618)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 1 roxati zárfaló (#314)
1 ryuku tájoló (#1224) 13 ryuku védőkenőcs (#1154) 68 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 2 távcső (#42)
3 térhajlító kavics (#1539) 10 titanitdukát (#1480) 50 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 2 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 A Végzet dragnitja (#2307) 18 adamantit (#627) 1 adamantit érme (#762)
59 álompor (#396) 90 amniosz (#203) 1 aranyfétis (#766)
2 arkog kő (#632) 1 artikula bélhólyag (#927) 3 arx formázó minta (#298)
66 borkonyó bibe (#312) 1 bronz nyakörv (#761) 1 bűvölt kristály (#775)
1 cru formázó minta (#300) 1 csavart smaragd (#754) 3 csillezsályalevél (#1253)
27 csuklyavirág (#133) 45 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
1 drakolder póráz (#773) 1 dramoan kő (#967) 24 drótszőr (#37)
20 ében toboz (#578) 11 eknozol (#540) 10 Eldereth szilánk (#512)
2 era formázó minta (#418) 62 ezüstdarab (#326) 6 főnixtoll (#563)
12 galachmit (#310) 15 grifftojás (#179) 1 gyémánt fétisrúd (#758)
280 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222) 8 hibátlan tűzopál (#1642)
2 hro formázó minta (#601) 3 iknegurin (#541) 1 jácint díszkő (#753)
1 jáde rakshallion (#749) 11 jégszív (#282) 68 kaktusztüske (#114)
22 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205) 13 kék orchidea (#68)
7 khatiszon kristály (#2322) 11 kőszem (#304) 2 kreiton agy (#1142)
38 kvazár (#244) 8 lélekesszencia (#619) 1 lélekkő (#1650)
5 lidércesszencia (#1074) 5 lótuszvirág (#447) 195 madártoll (#112)
20 magszim bél (#103) 118 mákrózsa virág (#56) 2 malachit füzér (#755)
32 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mihlanil (#539) 45 mithril (#352)
2 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 2 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 6 moa smaragd (#377) 2 moa üveggömb (#383)
7 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 1 nagymesteri pálca (#772)
6 nektoraf faggyú (#667) 5 nothar bogyó (#923) 10 ovimon-bogyó (#207)
42 pirkit (#153) 1 praglonc hártya (#215) 17 pular kristály (#239)
28 purifikátor háj (#269) 6 quwarg igazgyöngy (#912) 3 raaba-gumó (#936)
6 rájabőr (#404) 1 rakolits por (#669) 12 ramit kő (#226)
1 raskhiir talizmán (#774) 14 remák szív (#264) 1 rítusónix (#751)
12 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 2 sárkányfog (#617)
1 skorpiókarom (#911) 1 smaragdkő (#678) 5 smirglilevél (#29)
7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209) 8 szvó-ektoplazma (#151)
12 téfea-agy (#172) 82 Thargodan esszencia (#328) 1 trakuun napkorong (#769)
6 tükör (#43) 24 vasérc (#152) 18 vörös zyel (#606)
29 xirnox szív (#213) 1 yetifog (#863)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: nitmák penge (#837)

Összsúly: 385.97 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
155 átlátszó morfplazma (#2451) 147 bíbor morfplazma (#2450) $29 dentor bőr ($551)
147 fehér morfplazma (#2445) 163 fekete morfplazma (#2446) 139 kék morfplazma (#2442)
173 lila morfplazma (#2448) 125 narancs morfplazma (#2449) 86 purifikátor háj (#269)
159 sárga morfplazma (#2447) 143 vörös morfplazma (#2443) 149 zöld morfplazma (#2444)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 32 hollókristály (#1102) 2385 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 pengepajzs (#425)
40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 900 borkonyó bibe (#312) 1093 csalánvirág (#582)
7737 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122) 499 dűneelf arckendő (#1920)
1 fejsze (#1240) $19 fenőkő ($1618) $1623 fokhagyma ($403)
27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390) 15339 kaja (#2)
$100 kaktuszbogyó ($429) 2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818)
3861 lidércesszencia (#1074) 9400 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878)
$3366 mutáns csont ($331) 2388 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108)
1 olló (#335) $1445 óndarab ($85) 482 pirkit (#153)
10 pszi kristály (#618) $7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419)
726 ryuku védőkenőcs (#1154) 10667 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347)
904 teriád féreg (#1276) 215 Thargodan csont (#1181) 1300 Thargodan esszencia (#328)
410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788) $1 trófea nyaklánc ($196)
16731 tükör (#43) 1286 tűzbimbó (#623) $200 vámpírfog ($1221)
5400 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7163 viharhomok (#1919)
202 xirnox szív (#213) 2271 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
861 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 arkog kő (#632)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüstdarab (#326) 1 fűszertartó (#210)
7 gyöngymangó (#135) 39 kaja (#2) 1 ramit kő (#226)
1 szent jogar (#150) 2 toxyl (#591)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

353 354 355 356 357 358
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
(354,59) talriai behemót (#312)
(355,58) sziklaskorpiók (#339), Tharr oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely
(355,60) smaragd sárkány (#326)
(355,61) kr'uagon pusztító (#414)
(355,62) Raia angyala (#333), kr'uagon pusztító (#414)
(355,63) smaragd sárkány (#326)
(355,64) művészi porolit (#720), áldott okerónok (#336)
(355,65) smaragd sárkány (#326)
(356,57) rd'alv lélektipró (#413), vaskohó (#155), érclelőhely
(356,65) mocsári penke (#148), lélekelementálok (#319)
(357,65) zafír sárkány (#329), törpe bánya (#435), Tharr oltár, érclelőhely, gh'raiton ölész (#412)

Üzenet küldése a karakternek