Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 7. 15h:02' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 556. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: nov. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
Bemelegítésül első Thargodan mágust választod ellenfélnek. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [első Thargodan mágus:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. [második Thargodan mágus:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. [harmadik Thargodan mágus:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst.
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). [első Thargodan mágus:] Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! [második Thargodan mágus:] Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [harmadik Thargodan mágus:] Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.)
Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). [első Thargodan mágus:] Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! [második Thargodan mágus:] Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [harmadik Thargodan mágus:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád.
Mágusölővel párszor kilyukasztod a Thargodan mágus nyakát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. [első Thargodan mágus:] Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 138 életpontot vesztettél. [második Thargodan mágus:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! [harmadik Thargodan mágus:] Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. [első Thargodan mágus:] Az első Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Következő célpontod második Thargodan mágus lesz.
Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan mágus jobb oldalát. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) A fényaura 33 ép-t sebez. [második Thargodan mágus:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! [harmadik Thargodan mágus:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 128 életpontot vesztettél. Esélyed a győztes csatára negatívba fordult, inkább futni kezdesz, nehogy itt vessz el. {Csatastatisztika; sebzés: 1358, sebződés: 604, gyógyulás: 4, összesen: -600 ÉP}
Elsőnek első mágiafalót fogod támadni. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [első mágiafaló:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia... [második mágiafaló:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). [első mágiafaló:] Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiafaló masszáját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) [első mágiafaló:] Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. [második mágiafaló:] Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást.
Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiafaló masszáját. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) [első mágiafaló:] A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Az első mágiafaló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) [második mágiafaló:] Csápjával megérint a második mágiafaló. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) A második mágiafaló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.)
Mágusölővel párszor kilyukasztod a mágiafaló testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) [első mágiafaló:] Az első mágiafaló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az első mágiafaló. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint az első mágiafaló. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [második mágiafaló:] A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Csápjával megérint a második mágiafaló. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) A második mágiafaló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.)
[első mágiafaló:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. A következőkben második mágiafaló ellen indulsz.
Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiafaló testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) [második mágiafaló:] Csápjával megérint a második mágiafaló. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) A második mágiafaló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) A második mágiafaló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Látva esélytelenséged, inkább megfutamodsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 148, gyógyulás: 4, összesen: -144 ÉP}
Lord Kis Se elmormol egy energiaburok varázslatot. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára.
Lord Kis Se üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Semmi hatás! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 276 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönti Lord Kis Set az ellenfél. Nem hatott rá. Egy sorvasztás varázslattal köszönti Lord Kis Set az ellenfél. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslatot dob felétek a másik. [Lord Kis Se:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. 91 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő Lord Kis Se felé. Semmi eredménye!
Lord Kis Se hajító csillagot küld az ellenfél felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozza a Thargodan főmágus lábát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan főmágus jobb karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.)
Ököllel Lord Kis Se többször kegyetlenül megüti a Thargodan főmágus testét. (9 támadással 1056 életpontot sebezve.) Ököllel Lord Kis Se néhányszor megcsapja a Thargodan főmágus jobb karját. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Lord Kis Se felé egy Asylux átka. Semmi hatás! Távolról energiaspirál varázslatot lő Lord Kis Se irányába a másik. 100 életpontot vesztett. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Lord Kis Se felé, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Belefújsz a kentaurusz kürtbe. Öblös hangja bejárja a csatateret!
Ököllel Lord Kis Se többször eltalálja a Thargodan főmágus bal karját. (4 támadással 637 életpontot sebezve.) Ököllel Lord Kis Se gyengén megüti a Thargodan főmágus bal karját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.)
Egy Asylux átka varázslattal köszönti Lord Kis Set az ellenfél. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg Lord Kis Se irányába az ellenfél. Nem hatott rá. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő Lord Kis Se irányába a másik. Semmi hatás! Belefújsz a kentaurusz kürtbe. Öblös hangja bejárja a csatateret! A Thargodan főmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12806 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 91, gyógyulás: 4, összesen: -87 ÉP, összes sebzés: 2858, összes sebződés: 191}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
kf 1336 | kézbeveszed/felveszed az 1336. tárgyat |
kf 1384 1 | kézbeveszed/felveszed az 1384. tárgyat a jobb kezedbe |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
vv 164 165 188 | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
v 198 365 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
im 0 3 | imádkozol |
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
h 341 187 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 196 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 514 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 309 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 314 1 | használod a 341. tárgyat |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 523.]
h 341 632 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 56 100 | használod a 341. tárgyat |
h 341 404 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 226 1 | használod a 341. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg testét. (8 támadással 750 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 31 ép-t sebez. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal gyengén megütöd a vámpírféreg testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 26 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1496, sebződés: 540, gyógyulás: 4, összesen: -536 ÉP}
(Továbbmész...) [363,64] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Találsz egy ősvortexet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Banyapók közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 életpont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 26 ép-t sebez. A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 19, gyógyulás: 47, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett tollaskígyó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó lapos fejét. (4 támadással 388 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A tollaskígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 madártollat. 10133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr fejét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 életpont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 23 sebzést okoz. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb és 2 fekete gyöngy. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 41, gyógyulás: 14, összesen: -27 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 393 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 11, gyógyulás: 43, összesen: +32 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 életpont.) A fényaura 25 ép-t sebez. A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 23, gyógyulás: 57, összesen: +34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész bal karját. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész ködös testét. (8 támadással 730 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+73 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 23 ép-t sebez. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 72, gyógyulás: 77, összesen: +5 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 12 sebzést okoz. A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
h 367 | használod a 367. tárgyat |
m 8 6 7 | mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord jobb karját. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Az árnylord belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 45, gyógyulás: 40, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tone Zangief irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál jobb karját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál fejét. (5 támadással 474 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 életpont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védelmez.) A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 18, gyógyulás: 51, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [360,60] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele.
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
kf 716 1 | kézbeveszed/felveszed a 716. tárgyat a jobb kezedbe |
tk 21 1050 | többszemélyes kaland 21 1050 |
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MÁGIAFALÓ (7043. SZÖRNY) A mágiafalót káoszkedvelő megidézője látszólag nyers varázsenergiából alkotja meg, pedig elhiheted, hogy nem illúzió, hanem hús-vér szörnyeteg! Azonnal megtapasztalod ezt, mihelyst mágiával próbálsz ártani neki. A beléje csapódó varázsnyalábok ezt a hatalmas, gömbölyű hernyót ahelyett, hogy sebeznék, egyenesen hizlalják! Csápok, serték és csillók hemzsegnek lilás színű bőrén, ezek segítségével mozog, és ezekkel szippantja, nyalogatja fel környezetéből a manát, amivel táplálkozik. Szerencsére ez a fertelmes szörnyeteg csakis a mágia létsíkján képes bebábozódni, és elérni a teljes kifejlődés stádiumát. Még elképzelni is borzalom, hogy egy kifejlett példány mire lenne képes az anyagi síkon! A mágiafaló lárváját közönséges fegyverekkel, egy kezdő kalandozó is egy-kettőre el tudja pusztítani. [Ha egy mágiafalót varázslattal idéznek meg általában nincs lehetőség a megtámadására, ezzel kár is kísérletezned.] |
THARGODAN FŐMÁGUS (580. SZÖRNY) Vajon mit keres egy igazi Thargodan a kyorgok labirintusában? A rejtély megoldása az ősi nép Sötét Földre tett utazásaiban található: amikor a trakuun megerősített kíséretével átlépett a dimenziókapun, olyan dolgokkal találkozott, melyek felcsigázták nem csekély fantáziáját. A Thargodanok épp elég erősnek bizonyultak ahhoz, hogy erejüket, és az újonnan kikísérletezett dolgokat rajtuk tesztelhessék. Sajnos ők nem így gondolták, és nem mutatkoztak elég készségesnek a Ghalla innenső oldalára költözésben, így a kyorgoknak erőszakot kellett alkalmazniuk. Hamar kiderült, hogy a számtalan Thargodan közül csupán a legerősebbek bírják a kyorg elnyomás következményeit, a főmágusok is ezek közé tartoztak. Az ősi nép halálával az a béklyó nem szűnt meg, amely megakadályozza a Thargodan szolgák visszautazását a Sötét Földre, ennek köszönhető, hogy főmágussal még mindig találkozhatsz Bropxat gyakorlópályáján. |
SZITHON VÉRFÓKUSZ (1656. TÁRGY) A szithonok ősi faj voltak, amennyire tudjuk, a moák ellenségei. Nem sok írásos bizonyíték maradt fenn a létezésüket illetően, az ősi feljegyzésekből csupán annyi derült ki, hogy a moáknál korábban kihaltak, hiszen épp a moák pusztították el őket. Néhány sikertelen expedíció indult már ősi szithon bányák felderítésére, de be is fuccsoltak, annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem tudták hol keressék ezeket a helyeket. Most mégis egy valódi szithon relikvia került a kezedbe, egy bíborvörös drágakő, melynek mágikus kisugárzása a varázslataid erősségét képes növelni. Haszna akkor mutatkozik meg, ha egy többszemélyes kaland során több ellenféllel kerülsz összetűzésbe, ilyenkor ugyanis a legelső, amúgy nem tömegre ható támadó varázslatod minden ellenfélre hatni fog. A fegyveredből lőtt varázslatra a vérfókusz nincs hatással. Minden ilyen varázslaterősítés után a vérfókusz kimerül (a használhatatlan drágakövet el is dobod rögvest). A vérfókusz alkalmazását nem befolyásolhatod, ha nálad van, felhasználod, max. annyit tehetsz, ha nem akarod, hogy elvesszen, hogy bankba rakod a következő többszemélyes kalandod előtt. A szithon vérfókusz nem átadható tárgy. |
ELŐNY AZ ELŐNYBŐL Ha több társaddal az oldaladon kell szembenézned egyetlen rusnya szörnyeteggel, eddig sem féltél. Most, hogy már rutinosan veted bele magad a többszemélyes csatákba, tudod, hogyan helyezkedj úgy, hogy oldalad mások védik, épp ezért +5 védekezést kapsz ezekben a harcokban. |
KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY) Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz. A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet). |
ARANYESŐ (214. VARÁZSLAT) Ez az! A gazdagsághoz vezető út első lépése: az aranyeső! Add ki a V 214 parancsot 12 VP-ért és 5 TVP-ért, és máris csengő aranypénzek hullanak az égből! A varázslat komponense egy arany, és csak akkor mondhatod el, ha nincs több a birtokodban. |
Erő: | 64 (83) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 66 (83) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 68 (79) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/37 év |
Egészség: | 64 (82) | Életpont: | 1065/550 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 65 (84) | Varázspont: | 2064/476 | Pénz: | 350 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 37/3 | Pszi pont: | 429/175 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 172 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 22/70 |
vágófegyverek: | 25/0 | ütőfegyverek: | 38/75 (+7%) | lőfegyverek: | 31/63 (+7%) |
dobófegyverek: | 26/32 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/65 | 2. nyomkövetés: | 91/11 (+26%) | 3. mászás: | 20/22 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 19/88 | 6. gyógyítás: | 115/87 |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 34/53 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 17/71 |
10. teológia: | 98/6 (+20%) | 11. taumaturgia: | 77/13 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 11/29 |
13. versengés: | 24/1 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 105/3 |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 47/2 (+91%) | 18. zárnyitás: | 19/63 |
19. vadászat: | 52/57 | 20. vitalitás: | 2/30 | 21. bányászat: | 43/4 (+11%) |
22. úszás: | 27/89 | 23. főzés: | 11/17 | 24. csapatmunka: | 9/3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | láthatatlanság (#76) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | |
varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 8 | kaja (#2) | 91 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nyílvessző (#108) | 18 | pirkit (#153) | |||
1 | rájabőr (#404) | 1 | ramit kő (#226) | 3 | rémplazma (#616) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | zafír medallion (#514) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
274 | arany (#50) | 1 | arkog kő (#632) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
11 | madártoll (#112) | 1 | moa rubin (#379) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | vámpírfog (#1221) |