Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 8. 9h:09' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 556. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 7. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 543 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöföd az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 82, gyógyulás: 144, összesen: +62 ÉP}
* 8. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 9. KP: | alakváltás 13 |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 1128 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
im | imádkozol |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 588 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a táncoló ogre bal oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (144 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a táncoló ogre jobb karját. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a táncoló ogre bal lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A táncoló ogre újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a táncoló ogre bal lábát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 143 életpontot sebeztél. 143 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a táncoló ogre fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A táncoló ogre kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9960 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2295, sebződés: 559, gyógyulás: 273, összesen: -286 ÉP}
(Továbbmész...) [223,57] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
vv 79 224 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 224. varázslatot a 167. varázslatot |
kt 19 40 | elkészíted a 19. tárgyat (40 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
vv 79 167 112 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 112. varázslatot |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
m 1 4 2 | mozogsz északkeletre, délre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság karját. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság fejét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a bosszantó apróság nyakát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-16 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2170, sebződés: 511, gyógyulás: 210, összesen: -301 ÉP}
(Továbbmész...) [225,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gothag döglidérc közeledik. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 271 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc jobb lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc bal lábát. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a gothag döglidérc testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc jobb karját. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a gothag döglidérc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10324 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1794, sebződés: 110, gyógyulás: 6, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [226,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Szomjazva veted magad a vízre. (ld. enc.)
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 469 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (111 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 134 életpontot sebeztél. 134 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A zseléféreg farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 396, gyógyulás: 138, összesen: -258 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im | imádkozol |
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 329 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vastagbőrű mutak bal oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10117 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 590, gyógyulás: 144, összesen: -446 ÉP}
(Továbbmész...) [227,58] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy raaba-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették.
v 198 148 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
[148,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megpillantasz egy tanyaépületet. Közelebb mész hozzá, és már látod, hogy nemrég itt valami szörnyűség történt! Egy középkorú nő, egy kislány és egy fiatal suhanc zokog egy nyílvesszőkkel teletűzdelt holttest felett. Ajjaj! Barátságosan köszönsz, aztán megkérded, mi történt, és hogy tudsz-e segíteni valamiben. Az asszony, könnyeivel küszködve mondja el, hogy férje tüzifáért ment a közeli erdőbe, de hamarosan futva tért vissza. Rémült kiáltozására jöttek ki a házból. Egy egész csapat furcsa, félig ember, félig ló testű szörnyeteg üldözte az urát, és mire az elért az udvarig, egyszerűen halálra nyilazták.
- Nem jöttek ki az erdőből... nem láttam hányan voltak... - folytatja az asszony zokogva. - Dühösek voltak, és üvöltöztek. Mi lesz most velünk. Jaj, mi lesz most velünk!
A suhanc ekkor se szó, se beszéd berohan a házba és egy rozsdás szablyával tér vissza, aztán összeszorított fogakkal, bőszen az erdő felé indul. A botor! Még szerencse, hogy itt voltál! Gyorsan lebeszéled esztelen tervéről, és inkább felajánlod, hogy majd te utánajársz a dolognak. Nagy nehezen végül sikerül rávenned, hogy várjon azzal az ostoba bosszúval, és legalább addig legyen türelemmel, amíg összeszedsz néhány tapasztalt kalandozót, és visszatérsz ide. Aztán majd együtt elégtételt vesztek a szörnyeken! (30. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sardullah Sharpa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 518 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöföd az aranyfecske testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 155 életpontot sebeztél. 155 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 80, gyógyulás: 157, összesen: +77 ÉP}
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | keresed a 282. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
ZSELÉFÉREG (453. SZÖRNY) Iszonyodva bámulod, ahogy a földet borító, vörös színű kocsonyás anyag felemelkedik, és rád támad. A zseléféreg testének nagy részét ez az anyag alkotja, ezért vitális pontjai nincsenek, teljesen el kell pusztítanod az egész testet, ha meg akarod ölni. Logikusan, szúrófegyverrel ez szinte megoldhatatlan. Ez, és a zseléféreg által köpött sav sem ijeszti el a kincsvadászokat, akik a korábban pórul járt kalandorok tárgyaira vadásznak, amelyek a kalandozó megemésztése után, érintetlenül megmaradnak a féreg zselétestében. |
VASTAGBŐRŰ MUTAK (442. SZÖRNY) Ezek a vaskos, négylábú, ormányukat lóbáló teremtmények jobbára ártalmatlannak tűnnek, ha megpillantod őket a távolban, a síkságon barangolni. De amikor éjszaka, a dühöngő viharban eléd toppan a sárgán izzó szemű mutak, és agyon akar tiporni, akkor jobban tele lesz a nadrágod, mintha egy Sötét Herceg ütött volna rajtad! A tomboló mutakok még egy veterán kalandozó számára is komoly veszélyt jelentenek. Vastag bőrükben ütőfegyverrel nem sok kárt tudsz okozni, és a mágikus támadások is jobbára lepattannak róluk. |
Erő: | 72 (84) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 74 (89) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 64 (79) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/49 év |
Egészség: | 63 (80) | Életpont: | 1095/728 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 74 (93) | Varázspont: | 3052/1909 | Pénz: | 17625 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 578/6 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | * 44 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 35 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26 | 2. nyomkövetés: | 146 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 27 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 232 (+1) | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 32 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 105 (+1) | 12. taumaturgia: | 176 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 24 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 20 | 17. pszi: | 61 (+1) | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
szemmelverés (#137) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9882 | arany (#50) | 6 | ilkin érc (#232) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
28 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | jégszilánk (#1128) | 1 | ramit kő (#226) | |||
3 | vasérc (#152) |