Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 20. 12h:05' EZ A 556. JÁTÉKHETED, 555. FORDULÓD 557. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Az első támadással első máguskoboldot ellen indulsz. [első máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. [második máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. [első máguskobold:] 33 életpontot sebeztél. [második máguskobold:] 36 életpontot sebeztél.
[első máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [második máguskobold:] Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold jobb karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a máguskobold jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. [első máguskobold:] Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. [első máguskobold:] Az első máguskobold összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Következő áldozatnak második máguskoboldot választod.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold jobb oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a máguskobold testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
[első máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szopókövet. [második máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Magenta Jade néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. El Condor Pasa elmormol egy fizikai pajzs varázslatot. El Condor Pasa egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat!
Magenta Jade mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 30 életpontot sebzett. Rosszul helyezkedsz, társad előtted áll, így támadó varázslatra most nem lesz lehetőséged. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg Magenta Jade irányába az ellenfél. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Magenta Jade felé, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat, ami Magenta Jadet célozza. Végleg elfelejtetted fehér glóbusz nevű varázslatodat.
Magenta Jade ubuk dobónyílat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a koboldkirály bal karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Mivel nem akarod hátbalőni társadat, így így most nem tudsz távfegyvert alkalmazni.
Ököllel Magenta Jade gyilkos csapásokat szórva összezúzza a koboldkirály nyakát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal Magenta Jade megvagdalja a koboldkirály testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.)
Sajnos te már nem férsz az ellenfélhez. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő Magenta Jade felé. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Magenta Jade felé, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 120 életpontot vesztett. Egy tűzeső varázslatot dob felétek a másik. [Magenta Jade:] 17 életpontot vesztett. 16 életpontot vesztettél. [El Condor Pasa:] 13 életpontot vesztett.
Ököllel Magenta Jade párszor keményen megüti a koboldkirály fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal Magenta Jade megkarcolja a koboldkirály jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sajnos te nem férsz oda az ellenfélhez. Egy szerencsétlenség varázslatot dob Magenta Jade felé a másik. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg Magenta Jade irányába az ellenfél. 75 életpontot vesztett. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg felétek az ellenfél. [Magenta Jade:] 18 életpontot vesztett. 18 életpontot vesztettél. [El Condor Pasa:] 11 életpontot vesztett. A koboldkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
600 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP, összes sebzés: 276, összes sebződés: 288}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász bal karját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
a 203 1177 180 | átadod a 203. tárgyat az 1177. kalandozónak (180 darabot) |
sze 143 | elengeded a 143. szörnyet |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a dűnekukac testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáfránykristály. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 7044 274 | elfogod a 7044. szörnyet a 274. tárggyal |
v 84 7044 | elmormolod a 84. varázslatot |
sze 7044 | elengeded a 7044. szörnyet |
v 198 124 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
[124,68] Hegyvidékre értél. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot!
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szörny villámokat lehel! Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [126,66] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku futárbérenc nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [127,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 109 219 | elfogod a 109. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 109 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [129,63] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [130,62] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya farkát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
fog 25 274 | elfogod a 25. szörnyet a 274. tárggyal |
v 84 25 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a grákó denevér testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,60] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [132,59] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
a 2 2668 30 | átadod a 2. tárgyat a 2668. kalandozónak (30 darabot) |
ep 256 400 | építed a 256. tárgyat 400 pontért |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 7 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
FERTŐZÖTT ENT (403. SZÖRNY) Az árnytündérek megátkozott földjének kisugárzása olyannyira megfertőzte a természetet, olyan borzalmas lényeket és betegségeket hozott létre, amelyekkel még Földanya druidái sem tudtak megbirkózni. A fertőzött entek gyökerükig fertőzöttek, semmilyen más módszer nincs megállításukra, mint az, hogy elégeted és kivágod őket. Velük szemben egy szúrófegyverrel nem sokra mész... |
GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY) Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz... |
RD'ALV LÉLEKTIPRÓ (413. SZÖRNY) Egy vibráló bíborláng, egy éjfatty megtestesülése - iszonyatos látvány még egy Thargodan számára is. A levegőben keringő por lángra lobban, a sziklák elfolynak, amerre jár. Egyetlen érintése elég, hogy testedből csak kiszáradt porhüvelyed maradjon hátra. Megjegyzés: a rd'alv lélektipró lehelete és érintése ellen a védelem a tűztől nem nyújt védelmet. |
KR'UAGON PUSZTÍTÓ (414. SZÖRNY) Egy gomolygó lila köd - valami, aminél félelmetesebb dolgot még az univerzum másik oldalán sem ismernek. A tl'urlangok nemcsak elpusztíthatatlanok, de érintésük azonnali halált jelent. Egyetlen, parányi lehetőséged, ha valahogyan megpróbálod megszerezni a Thargodan ősmágusok varázslatainak titkát... |
VG'AXTOL TORZÍTÓ (416. SZÖRNY) Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz! |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
SZENT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (549. TÁRGY) A gnómok természetes mágikus erejüknél fogva képesek a nyílpuska lövedéket mágikus erővel felruházni. A szükséges csendet és tisztaságot a magashegység levegője biztosítja. A gnómnak csendben kell imádkoznia, majd a (nem mérgezett) nyílpuska lövedéket egy isteni könnycseppel és egy lótuszvirág illatával megszentelnie (a lótuszvirág nem veszik el). Mindehhez a KT 549 parancsot kell kiadni, 5 TVP árán. Ezután a nyílpuska lövedék sebzése néggyel, megtalálásának esélye 10%-kal nő, és képes lesz mágikus fegyverrel megsebezhető lények megsebzésére is. A szent lövedék mágiája amolyan átok, persze jó értelemben: csak az használhatja fel, aki elkészítette, tehát nem lehet átadni. |
TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
FAIRLIGHT ÖVE (559. TÁRGY) Ezt a varázserejű övet Fairlight állítólag akkor hordta, amikor még egyszerű kalandozóként járta a világot. Mindenesetre, az övről azóta már jónéhány másolatot készítettek, és mindegyikről azt állítják, hogy ez az eredeti, a hajdan halandó mágus által készített és viselt öv. Milyen mágikus képességekkel rendelkezik? Fairlight öve néggyel megnöveli védettségedet, teológiádat és taumaturgiádat, forduló elején +10 VP-t regenerálsz és minden villámvarázslatod szintenként +1 sebzést okoz, és csak akkor öltheted fel, ha legalább 25. szintű vagy. |
ÓRIÁSOK ÖVE (613. TÁRGY) Ahhoz, hogy valaki egy ilyet megkapjon egy viharóriástól, bizony sok szolgálatot kellett tennie a behemótnak! Ez a mágikus, kékezüst színű öv hattal megnöveli az erődet, ha viseled. Ezenkívül ad kettőt a védekezésedhez is. Az óriások öve csak annak működik különös mágiája folytán, aki kapta - ha átadod, azonnal elveszti mágikus erejét. |
HALÁLPÖRÖLY (635. TÁRGY) Mostanáig mindenki azt hitte, hogy az ősi, csak suttogva regélt rémtörténetek a Halálpörölyről csak kisgyermekek ijesztgetésére szolgálnak. De nem, sajnos mindez igaz! A Sötét Erők eme visszataszítóan ocsmány fegyvere egy óriási, fekete pöröly, amelyet valamilyen ismeretlen adamantit-mithril ötvözetből öntöttek ki. Állítólag a Sötét Föld egy nagyhatalmú Thargodan hercegének a lelkét tartja fogva, ennek köszönhető irtózatos erejű mágikus hatalma. Természetesen, a Halálpörölyt csakis gonosz jelleműek forgathatják. Amellett, hogy ez egy 4D8+5 sebzésű ütőfegyver, használója +12 sebzést kap jó jellemű lények ellen. Kicsit nehéz egyensúlyozni, ezért használatakor -2 támadást kapsz, de emellett néha - ha a Thargodan hercegnek úgy tartja kedve - sötét halált lő ellenfeledbe. A Halálpöröly készítésének titka sajnos a múltba vész, de egyesek szerint egy nemes fegyver megrontásával hozták létre. Használatához legalább 25-ös fegyver szakértelem szükséges. |
VÉGÍTÉLET (636. TÁRGY) A földet minden szennytől, gonoszságtól megtisztítani akaró, már-már inkvizítori szigorral gondolkodó Raia papok állítása szerint a Sötét Földön csak a végítélet napja segíthet, amikor az istenek minden teremtett lényt eltörölnek e fertőzött világból. Ezt a nézetüket tükrözi szent fegyverük, a Végítélet, egy adamantit és mithril ötvözetéből kovácsolt, kristályfénnyel csillogó lándzsa. A végítélet a maga 6D5+6-os sebzésével, +3 támadásával már önmagában is jónak tűnik, de emellett még a lándzsa bizonyos esetekben az ellenfelet egy armageddon varázslattal is megkínálja, győzelmed ilyenkor garantált. A végítélet forgatásához legalább 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges, és csakis jó jelleműek használhatják. |
FÉNYHOZÓ (637. TÁRGY) A jó papok szent fegyvere ez a formás, adamantit és mithril ötvözetéből készített szent kalapács. Hatalmas mérete ellenére meglepően könnyű és jól forgatható. Sebzése 6D6+3, és ha gonoszok ellen használod, kapsz további +6 sebzést. Mintha mindez még nem lenne elég, a Fényhozó sok esetben igazi megvilágosodást hoz annak, akit eltalálnak vele: egy 50. szinten kisülő pszi ragyogás valóban képes megvilágítani az elmét. A Fényhozót kizárólag jó jelleműek forgathatják, ha ütőfegyver szakértelmük legalább 28. Ha a Fényhozó egy Elenios-hívő birtokában van, akkor kör elején +20 VP-t regenerál. (De több hatása nem adódik így össze.) |
FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY) Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre. |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
ELŐNY AZ ELŐNYBŐL Ha több társaddal az oldaladon kell szembenézned egyetlen rusnya szörnyeteggel, eddig sem féltél. Most, hogy már rutinosan veted bele magad a többszemélyes csatákba, tudod, hogyan helyezkedj úgy, hogy oldalad mások védik, épp ezért +5 védekezést kapsz ezekben a harcokban. |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY) A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 64 | Szint: | 46 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (81) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 67 | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/165 év |
Egészség: | 68 | Életpont: | 811/691 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 75 (1) | Varázspont: | 2709/1412 | Pénz: | 19025 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/10 | Pszi pont: | 349/356 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 65 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/31 | ökölvívás: | 28/67 (+1%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 43/79 | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 39/51 |
dobófegyverek: | 22/75 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -19.); kerek kő (#19) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/64 | 2. nyomkövetés: | 176/54 (+30%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 20/95 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 67/73 (+28%) | 6. csapdaészlelés: | 20/48 |
7. gyógyítás: | 59/20 | 8. titkosírás: | 11/44 | 9. felderítés: | 35/58 |
10. szörnyidomítás: | 34/73 | 11. teológia: | 177/95 (+32%) | 12. taumaturgia: | 99/41 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 26/12 |
16. zene: | 247/4 (+3%) | 17. szörnyismeret: | 48/87 (+34%) | 18. pszi: | 44/19 (+2%) |
19. zárnyitás: | 28/43 | 20. vadászat: | 22/21 | 21. vitalitás: | 5/25 |
22. bányászat: | 40/2 (+6%) | 23. úszás: | 33/14 | 24. főzés: | 10/2 |
25. csapatmunka: | 9/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod máguskoboldot (#7044) szuper hálócsapdával (#274), grákó denevért (#25) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (126,6,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | 34. szintű lényekre | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
kőkorszaki szaki (#109) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
Összsúly: 92.92 kg | Megterheltség: 52% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 180 | amniosz (#203) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 3 | óndarab (#85) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |