Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 7. 9h:48' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 555. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöföd az aranyfecske fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 64 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 81, gyógyulás: 43, összesen: -38 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 10. KP: | alakváltás 13 |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 1069 1221 2 | kreálsz az 1069. tárggyal az 1221. tárgyat (2 darabot) |
kre 226 1221 2 | kreálsz a 226. tárggyal az 1221. tárgyat (2 darabot) |
kre 129 1221 1 | kreálsz a 129. tárggyal az 1221. tárgyat (1 darabot) |
v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 688 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (97 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében sárkány testét. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. 149 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében sárkány óriási karmát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 32 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 359, gyógyulás: 155, összesen: -204 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy legyengült manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 688 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (7 támadással 524 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 142 életpontot sebeztél. 142 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Vámpírölővel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (7 támadással 503 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 147 életpontot sebeztél. 147 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2348, sebződés: 11, gyógyulás: 291, összesen: +280 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a vortexmágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 11122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 52, gyógyulás: 93, összesen: +41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 228 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy natharion gólem. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A natharion gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1096 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 156 életpontot sebeztél. 156 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd az aurapollátor testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 0, gyógyulás: 156, összesen: +156 ÉP}
Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halálosztó kain bal vállát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 129 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a halálosztó kain testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 19, gyógyulás: 96, összesen: +77 ÉP}
Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 646 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a bosszantó apróság testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel megdöfködöd a bosszantó apróság testét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a bosszantó apróság bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
14255 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2134, sebződés: 534, gyógyulás: 161, összesen: -373 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a krathan csontváz jobb lábát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 155 életpontot sebeztél. 155 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a krathan csontváz testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a krathan csontváz bal vállát. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 134 életpontot sebeztél. 134 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a krathan csontváz jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
10928 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1981, sebződés: 386, gyógyulás: 293, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [228,55] Továbbra is síkságon vagy.
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 13, gyógyulás: 140, összesen: +127 ÉP}
Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. 155 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 2, gyógyulás: 155, összesen: +153 ÉP}
(Továbbmész...) [227,54] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy animált korall. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 6 4 6 | mozogsz nyugatra, délre, nyugatra |
A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. 154 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az aurapollátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 154, összesen: +154 ÉP}
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szubreális vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 4, gyógyulás: 144, összesen: +140 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 648 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [226,55] Még mindig füves síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő elemi pulzátor nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 673 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1402, sebződés: 253, gyógyulás: 94, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [225,55] Továbbra is síkságon vagy.
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 680 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. 147 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 38 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyers zafír (ld. enc.). 7152 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 75, gyógyulás: 151, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [224,56] A bozótos után most hegyek között vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy táncoló ogre. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 595 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (142 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a táncoló ogre testét. (7 támadással 501 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 142 életpontot sebeztél. 142 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a táncoló ogre fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Nem sikerült a táncoló ogre ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a táncoló ogre bal oldalát. (7 támadással 471 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 143 életpontot sebeztél. 143 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a táncoló ogre szőrös lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A táncoló ogre pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
10358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2159, sebződés: 578, gyógyulás: 289, összesen: -289 ÉP}
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívei emelték. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
kb 2 1522 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1522 darabot) |
h 341 2 1700 | használod a 341. tárgyat |
pbe 32000 | beraksz a bankba 32000 aranyat |
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 77, gyógyulás: 144, összesen: +67 ÉP}
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | keresed a 282. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 35 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért |
TRITON (406. SZÖRNY) A tengerek ghallai mitológiából ismert képzeletalakjai ezek szerint mégis léteznek. Számtalan eposz és egyéb mese említette e lényt. Hamarosan megtudod, túloztak-e ezek az írások, amikor teljes hajóflottákat elsüllyesztő szörnyetegekként ábrázolták a tritonokat. Ezek az ember felső-, és hal altestű lények hatalmas uszonyaikkal, mintha a szirének hímnemű változatai lennének: markáns arcvonásai ugyan erre utalnak, de biztosat még az Alanori Tudományegyetem sem tud. Talán ezért nem szól a tritonok Encyclopedia Fantasiája az ellenük való védekezés, vagy elkerülésüknek biztosan bevált módszereiről. |
VÉRKESZEG (407. SZÖRNY) Ki hinné odafentről a háborítatlan vízfelszínt elnézve, hogy a mélység ilyen rémségeket rejt magában. A vérkeszeg óriásira megnőtt halfajta, méltán nevezik hát a tengerek ongóliantjainak őket. Tengerszín teste, élénkvörös uszonyai és a szájában sorakozó kétsornyi háromszög-fog elég elborzasztó tud lenni, főleg ha testközelből kell jobban szemügyre venned őket. Pont az ilyen szörnyek miatt jár Ghalla hajózási tudománya gyerekcipőben. Nincs az a vállalkozókedvű flottakapitány, aki a kontinens déli partjáról indulna felfedezésre, hiszen egy vérkeszeg támadásának kockázata óriási ezeken a vidékeken. A szörny azonnali halált okozó harapásai miatt csak FT paranccsal támadható. |
VÍZDÉMON (408. SZÖRNY) A tengerfenék növényzetének része - siklik át a tekinteted a vízdémon lassan éledő testén, amikor tudatlanul megpillantod az össze-vissza tekergőző, ollószerű csápokat. Amikor a sárkányforma fej is szemed látókörébe kerül, már nincs több tévedés - egy vízdémon anyagiasult előtted. Idegesítően úszkáló, méternyi hosszan elkeskenyedő nyelve látszólag ártalmatlan, de csak addig, míg a szörny prédájának méreget. De aztán - amint a mélység démona támadásba lendült - ez a nyelv lesz az egyik dolog, aminek érintésére soha többé nem vágysz életedben. |
VÍZBEÖLT RYUKU KALÓZ (409. SZÖRNY) Egy sárga bőrű, hullamerev alak lebeg lágyan, teljes mértékig a hullámok sodrásának kiszolgáltatva. A testére aggatott ryuku páncéldarabok maradványai már nyomaikban sem emlékeztetnek az olyannyira csodált ryuku hadsereg pompázatos gárdistáinak öltözetére - a víz korróziós erejének és a ragadozó halak próbálkozásainak hatására csupán cafatokban lóg a mozdulatlan testről. Mozdulatlan? Egyáltalán nem az: a sodrás úgy ringatja és forgatja ezt a testet, hogy a szemgolyó nélküli hulla elindult feléd. A kezét is magasba emelte - na de mit is szorongat a görcsösen összezáródó kezében? Upsz, épp egy rozsdás ryuku buzogánnyal készül rád sújtani... Tehát csak átverés volt, hogy úgy tett, mint aki abszolút élettelen. Majdnem sikerült becsapnia, de most már igazán elég a szócséplésből: döfd azonnal keresztül szigonyod hegyével! |
ÓRIÁS VÍZI SÜN (410. SZÖRNY) Egy óriási süngombolyag hömpölyög feléd. Valószínűleg a hullámok sodorják, gondolod, és elúszol az útjából. Csakhogy a sün még mindig feléd úszik, és méternyi hosszú tüskéi aggasztóan gyorsan közelednek feléd. Nincs más megoldás, fel kell venned a harcot. Csak reménykedj, hogy szigonyod jó helyre sikerül beszúrni a tüskék között, és a sün már az első támadásodtól kileheli a lelkét. Mivel a sün testének lényegi részeihez nem tudsz hozzáférni, vámpirizálni sem tudsz belőle. |
THARGODAN AMULETT (536. TÁRGY) Ezt a gusztustalan, de mágiától szinte lángoló amulettet nagyhatalmú Thargodanok bőréből varrták. Kinek szerencsét, kinek balszerencsét hoz: Ha viseled, a csatamezőkön jóval több kincset találsz, viszont a szörnyek is sokkal vérszomjasabbak lesznek. A Thargodan amuletten sajnos egyfajta átok ül, tehát nem tudsz tőle sehogy sem megszabadulni, de azt azért szabályozhatod, hogy kifejti-e hatását vagy sem azzal, hogy KFeled vagy LEveszed. |
ZU'LIT TARSOLYA (537. TÁRGY) Zu'lit bérmágusként kezdte pályafutását, és a varázslatok kimeríthetetlen tárházával rendelkezett. Hogy sose fogyott ki a komponensekből, azt ügyesen megszerkesztett tarsolyának köszönhette, melyből mindig az éppen szükséges tárgyakat vette elő. Bár te még nem jutottál a varázsló ranglétra olyan magas fokára, mint Zu'lit, így nem tudod kontrollálni a tarsoly működését, de kör elején rendszeresen kiüríted a tartalmát. A tarsoly csak akkor fejti ki hatását, ha táborozás alatt végig nálad volt (tehát nem közben kaptad). |
BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY) Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja. |
EKNOZOL (540. TÁRGY) Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erőteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelyből csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínűleg legalább hármat érdemes belőle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb. |
MÁGIKUS PULZÁNS (542. TÁRGY) Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Lehetséges, hogy van egy korlát bizonyos számú mágikus pulzánsnál, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel. Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli. |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
NYERS ZAFÍR (752. TÁRGY) Ebből a pompás zafírdarabból egy képzett ékszerész drága és gyönyörű ékszert készíthetne - gondolod először, de aztán megérzed a mágia bizsergését. Talán valaki tudatosan hagyta meg így, nyers alakban ezt a gyönyörű követ? |
TÁNCOLÓ OGRE (435. SZÖRNY) Ezeket az ocsmány képű, buta óriásfattyakat nem tréfából hívják "táncolónak". Ha náluk gyengébb teremtménnyel találkoznak, és azt elpusztítják, gyermekded tánccal ünneplik a gyilkolás felett érzett örömüket. Az ogrék ősi faj - már az Esthar császárság idején vadászták és irtották őket kegyetlenségük miatt, mégsem sikerült megsemmisíteni őket. Ütőfegyverrel nem mész ellenük semmire, hiszen a felnőttkort csak azok az egyedek élik meg, akik túlélik, hogy a hegyi óriások pofozózsáknak használják őket. |
Erő: | 72 (84) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 74 (89) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 64 (79) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/49 év |
Egészség: | 63 (80) | Életpont: | 1095/739 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 74 (93) | Varázspont: | 3055/1750 | Pénz: | 23712 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 567/153 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 44 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 35 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26 | 2. nyomkövetés: | 146 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 27 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 231 (+1) | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 32 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 104 | 12. taumaturgia: | 176 (+1) |
13. szerencsejáték: | 7 (+1) | 14. versengés: | 24 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 20 | 17. pszi: | * 60 | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31737 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 191 | kaja (#2) | 8 | kerek kő (#19) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
2 | rozmárfog (#1069) | 1 | sallank nyíl (#129) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
2 | remák szív (#264) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | vámpírfog (#1221) | 6 | varázskő (#305) | 18 | víz (#27) |