553. forduló, 555. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 21. 9h:02'
EZ A 557. JÁTÉKHETED, 554. FORDULÓD
558. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [412,64] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+15 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+121 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+469 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+161 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 785. hetének nyerőszámai: 1, 11, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 714.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 710.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 697.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 696.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 695.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 125 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 589.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 579.]

v 198 360 64 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz Vöröshasú Eliottal. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy csodakarkötőt, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen köpenyt, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy moa nadrágot, egy moa nyakláncot, egy moa vállapot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy titanit vértet, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Wrigh trófea, egy ganüid ifjonc trófea és egy agyrém trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy ganüidölő buzogányt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nodonrod kitűzőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mópat fatty trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 569.]

fa 292 3528 35 feladod a 292. tárgyat a 3528. kalandozónak (35 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Shanon Dhar Wermon részére szánod. Átadsz 35 sárkánypikkelyt. Ennek elküldése 69 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 566.]

fa 1 5306 1 feladod az 1. tárgyat az 5306. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kalahan részére szánod. Átadsz 1 deus ex machinát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 563.]

fa 95 3052 6 feladod a 95. tárgyat a 3052. kalandozónak (6 darabot)
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 563.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a dudán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+20 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 523.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Ma aztán kiteszel magadért! A Thargodan ősmágusok, és hercegek hadát tárod a nézők elé, ahogyan épp felveszik a harcot, a mindent elemésztő éjfattyakkal. Kimondhatatlan nevű, és igazából leírhatatlan tl'urlangok olyan élethűre sikerednek, hogy a rémület szinte tapinthatóvá válik körülötted. Úgy döntesz, ideje kissé finomítani a történeten, ezért a Thargodan rémek egy-kettőre legyőzik, és elűzik az éjfattyakat az általad mutatott képeken. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (97 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 503.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

kf 527 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

m 1 mozogsz északkeletre
[361,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy nekrit parazita. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felfedeztél egy Thargodan tábort. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 491.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 248 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy madártoll. Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 266 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 51, gyógyulás: 5, összesen: -46 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan mágus jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus testét. (5 támadással 497 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 20 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy manifeszt.nyúlvány. 10306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Sötétség Hercege intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 268 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+46 életpont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 7 arany, egy pszi kő és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 10432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 172, gyógyulás: 50, összesen: -122 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. A következő kincseket találtad: egy mérgezett vasnyíl, 9 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (310,64)-> 9 arany, -2 ÉP], 7 ugh méreg, 10 arany és egy moa smaragd. No, ideje menni, hiszen minden bizonnyal hamarosan megérkezik egy csapat Thargodan légiós. [60 pontot használtál fel, van még 431.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[362,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy talriai behemót! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 147 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót fejét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+74 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 10 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót testét. (8 támadással 731 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+73 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 4 ép-t sebez. A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 kaját. 18909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2085, sebződés: 207, gyógyulás: 151, összesen: -56 ÉP}


(Továbbmész...) [363,64] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Banyapók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 259 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Banyapók szőrös potrohát. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 29 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a Banyapók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy térkaput. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Találsz egy térkaput. Találsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[36 pontot használtál fel, van még 395.]

m 2 mozogsz keletre
[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rothadó lián nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 278 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a rothadó lián testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 25 ép-t sebez. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 73 életpontot vesztettél. A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rothadó lián tekergő szárát. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 74 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a rothadó lián száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. 20213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1999, sebződés: 205, gyógyulás: 4, összesen: -201 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Észreveszel egy oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 383.]

be 624 619 3 bemész a 624. épületbe
A kedvező fogadtatásban reménykedve, meglátogatod a lovagi tábort. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 lélekesszenciát. Sir Rasolphius hozzálát a tanításodhoz. Hosszas meditálás után elsajátítasz egy új varázslatot, melynek neve Solisar aurája. (ld. enc.) Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 378.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[365,65] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy méregféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 279 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (60 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 24 ép-t sebez. A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 122, gyógyulás: 57, összesen: -65 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Észreveszel egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Tűzhajú, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy térkapu van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [366,65] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lovagi tábor van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [366,64] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy lovagi tábor van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mópat boly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 326.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 318.]

le 527 leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 198.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 118.]

h 341 230 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 341 329 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 341 291 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 341 276 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 341 189 6 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 42 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 341 632 5 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 8, 24.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 2 kaját habzsol be a sullár. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 118 pontod maradt, ebből a következő körre 118 pontot vihetsz át. Kapsz még 695 pontot. A következő körben tehát 813 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SOLISAR AURÁJA (240. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Solisar, a nagyhatalmú druida volt Sheran hívei közül az első, aki a Sötét Földre utazva, sárkányokat győzött le, amikor megpróbálta a kietlen pusztaságot újra élővé tenni (sajnos sikertelenül). Visszatérte után tapasztalatait megosztotta sok más rend híveivel, így vált elterjedt varázslattá a nagyhatalmú Solisar aurája, amely felezi a leheletek által okozott sebzést, és még a sárkányok által gyakran használt elnyelés sem képes semlegesíteni. Solisar aurájának a használata 20 varázspontba kerül, anyagi komponense egy tűzbimbó. Solisar auráját a TV listából a program akkor fogja kiválasztani, ha leheléssel bíró ellenféllel kerültél szembe.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 554. fordulód.

Erő: 64 (83) Szint: 40 Merészség: 10/7 Magasság: 170 cm
IQ: 66 (83) Támadás: 69 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 67 (78) Védekezés: 129 Menekülés: 20 % Életkor: 33/37 év
Egészség: 64 (87) Életpont: 1046/631 Jellem: jó (777) Tul. pont: 13
Szerencse: 65 (84) Varázspont: 1977/944 Pénz: 2489 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 37/5 Pszi pont: 418/184 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 150
Eddig összesen 3994 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 94332 TP-t kaptál. Jelenleg 8627430 TP-d van. A következő szinthez még 172570 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Shear'niz'il, triklem drakolder. A 552. fordulódban 60215 arany került a bankszámládra. 60817 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 22/70
vágófegyverek: 25/0 ütőfegyverek: 38/60 (+6%) lőfegyverek: 31/51 (+1%)
dobófegyverek: 26/29

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/54 (+11%) 2. nyomkövetés: 90/68 (+24%) 3. mászás: 20/22
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 19/88 6. gyógyítás: 115/18
7. titkosírás: 18/98 8. felderítés: 34/39 (+7%) 9. szörnyidomítás: 17/71
10. teológia: 97/66 (+16%) 11. taumaturgia: 77/4 (+5%) 12. szerencsejáték: 11/29
13. versengés: 24/1 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 104/57 (+46%)
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 46/9 (+2%) 18. zárnyitás: 19/63
19. vadászat: 52/57 20. vitalitás: 2/30 21. bányászat: 42/93 (+9%)
22. úszás: 27/89 23. főzés: 11/17 24. csapatmunka: 8/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (98,17,3) feltámadás (#168) áldomás III (#217)
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164)
esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178)
fényaura (#211) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985) energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155)
varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 29143. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arkog kő (#632) 1 bíbor erőöv (#291) 1 csontpálca (#329)
1 deus ex machina (#1) 19 isteni könnycsepp (#260) 1 lánckesztyű (#230)
3 lélekesszencia (#619) 1 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)
1 sárga erőöv (#276) 35 sárkánypikkely (#292) 1 spiritusz (#170)
6 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
281 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 ezüstdarab (#326) 5 gyöngymangó (#135) 3 jégkristály (#593)
90 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 moa smaragd (#377)
1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 1 ramit kő (#226)
1 sallank karom (#128) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Vöröshasú Eliot (4011. kalandozó)
(361,63) nekrit parazita (#787), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Orkhan Thai (#238), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296)
(362,64) talriai behemót (#312)
(363,64) Banyapók (#305), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), manaelementál (#290)
(365,64) rothadó lián (#427), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(365,65) méregféreg (#784), vaskohó (#155), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(366,64) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.

Üzenet küldése a karakternek