TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. okt. 9. 15h:39'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: okt. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX
|
A TŰZHAJÚ KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Kóbor Hollóval. Tharr első számú avatárja. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy vívónadrágot, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy agyrém trófea, egy Wrigh trófea és egy Genyuku trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon összefutsz Dezsnya-Dözsi-Rex-szel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból találkozol Kóbor Hollóval. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia földi és égi helytartója. Az őselemi mágusok rendjének ősmágusi rangra felterjesztett varázsló rangú tagja. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gárdista övcsatot, egy Hantas karperecét, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vívónadrágot, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy zg'vzung zsarnokúr trófea, egy Wrigh trófea és egy agyrém trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chlovia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, tüsi hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Teremtő koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Marok Vili. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Kóbor Hollóval. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon összeakadsz L escargottal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 4. napon összefutsz Crazzal. Felszerelésében egy bűvös lant található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Sheran személyes tanácsadója. Egy dal.kristálykesztyűt, egy díszes tunikát, egy Élet gyűrűjét, egy Gorhud gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy gyilkos mókus trófea, egy lebegő gomba trófea és egy agyfröccsentő trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon ismét összefutsz Chloviával. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 rémplazmát (100 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz. Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. A földön találsz egy hosszú fekete hajszálat. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+405 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+279 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+156 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 784. hetének nyerőszámai: 13, 27, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 713.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
* 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 709.]
* 4. KP: |
használod a 745. tárgyat |
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 709.]
* 5. KP: |
elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 705.]
* 6. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 705.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 705.]
Leveszed az angyali sisakot, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 705.]
* 7. KP: |
elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 705.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]
* 8. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 697.]
* 9. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 696.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 695.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 694.]
* 10. KP: |
elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 688.]
h 473 3 |
használod a 473. tárgyat |
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 688.]
h 235 40 |
használod a 235. tárgyat |
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dudálni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+93 arany). Egy gazdag úri hölgy egy tárgyat helyez eléd arany helyett. Egy zafír medallion! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 648.]
h 1639 |
használod az 1639. tárgyat |
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Végignézel az összegyűlteken, és rengeteg helyi csibészt látsz közöttük, ezért úgy döntesz, ma a nép lázongó fiáról, Setét Patkányról mesélsz nekik. Jópáran azonnal felismerik a leahita szerencsevadász fizimiskáját, így be sem kell mutatnod őt. A neve szájról-szájra terjed a sorok között. Néhányan idegesen körbe tekintenek, nem jönnek-e véletlen a városőrök máris, hogy mindenkit lecsukjanak. Az előadás csúcspontja Patkány merénylete, amint Borax király életére tör. Aztán tényleg befut az őrjárat, és kénytelen vagy megszüntetni az illúziót. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (144 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 628.]
h 341 205 12 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 48 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
h 341 1236 3 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 42 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
h 341 282 3 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 45 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
h 341 214 25 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 250 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
h 341 404 5 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
h 341 226 1 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
a 94 3052 6 |
átadod a 94. tárgyat a 3052. kalandozónak (6 darabot) |
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
h 341 47 8 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
p 189 |
használod a 189. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadbóla möszék kiirtása pszi képességet. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 623.]
p 195 15 |
használod a 195. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 15 Tudatpontot. [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 608.]
ef 5 |
energia fejlesztése 5 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 158 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 558.]
a 292 3528 30 |
átadod a 292. tárgyat a 3528. kalandozónak (30 darabot) |
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 558.]
a 1 5306 1 |
átadod az 1. tárgyat az 5306. kalandozónak (1 darabot) |
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 558.]
vv 385 140 59 |
elmormolod a 385. varázslatot a 140. varázslatot az 59. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 548.]
Beizzik a turbómágia. 1 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 543.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 543.]
[361,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Tyriel. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszbajnok. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 273 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok fejét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a káoszbajnok vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 531.]
kut 60 |
kutatsz 60 pontért |
Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy taalru készül a lemészárlásodra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 258 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy sárga erőöv, 13 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 11 arany. Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos bal karját. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 21 ép-t sebez. Karmaival a Thargodan zsoldos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan mágus jön feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bal vállát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus testét. (4 támadással 403 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 9543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1104, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Sötétség Hercege jön feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 260 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 392 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 19 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 114 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv, 20 arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 211, gyógyulás: 4, összesen: -207 ÉP}
Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy lánckesztyű, egy csontpálca, 8 arany és egy Eldereth szilánk. No, ideje menni, hiszen minden bizonnyal hamarosan megérkezik egy csapat Thargodan légiós. [60 pontot használtál fel, van még 471.]
m 1 3 2 |
mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
[362,62] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sziklaskorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy savhurrikán varázslat. 148 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (13 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 7 sebzést okoz. A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ragnar lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [363,63] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 66 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb első lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (89 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 12 ép-t sebez. A zafír sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal csak érinted a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 8 sebzést okoz. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.)
A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó, 6 vas dobónyíl, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1738, sebződés: 595, gyógyulás: 2, összesen: -593 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Genius Mátra hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy térkaput. Délre egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [364,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! (életpajzs védelmez.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál jobb karját. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 11 ép-t sebez. A halálelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel életpajzs van rajtad.) A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délre egy térkapu van. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 419.]
[365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rothadó lián közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 255 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a rothadó lián testét. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 21 ép-t sebez. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a rothadó lián egyik csápját. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő regeneráló gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a rothadó lián száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. 18716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2030, sebződés: 205, gyógyulás: 4, összesen: -201 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+471 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lovagi tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Találsz egy oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy térkapu van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 373.]
be 624 |
bemész a 624. épületbe |
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Elmondod, hogy nemrégiben érkeztél a Sötét Földre, és megbízást szeretnél kapni a lovagrendtől. A lovag szélesen elmosolyodik.
- A legjobb helyen jársz, lovagtársam! Harcunk a sötétlelkű Thargodanokkal állandó, de most úgy néz ki, ha Raia is úgy akarja, végre győzni fogunk! Bár te még tapasztalatlannak látszol a komoly harchoz, azért néhány aprósággal segíthetsz: bizonyítsd a bátorságodat! Ha hozol 3 vagy esetleg 5 Thargodan esszenciát, illő jutalomban részesülsz. És ha a sötét poklok még ocsmányabb teremtményeivel sikerül végezned valami csodával határos módon, és hozol számomra bizonyítékkép 3 rémplazmát vagy 3 lélekesszenciát, nagyhatalmú papi varázslatot tanulhatsz, vagy esetleg más ajándékot is kaphatsz. Bár tudom, hogy a feladatokat nem a jutalomért, hanem a jóság iránti elkötelezettségedért fogod végrehajtani. Sok szerencsét, barátom! [Ha a fenti tárgyak valamelyikét akarod a lovagnak leadni, akkor a BE 624 <tárgy> <mennyiség> parancsot add ki.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]
m 1 5 |
mozogsz északkeletre, délnyugatra |
[366,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tollaskígyó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó farkát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó pikkelyes testét. (8 támadással 738 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A tollaskígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. A tollaskígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 madártollat. 12402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mópat bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy gejzírt. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [365,64] Síkság, továbbra is csak síkság.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lovagi tábort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Észreveszel egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Felfedeztél egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy térkapu van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 346.]
be 624 |
bemész a 624. épületbe |
Sir Rasolphius nagyon elfoglalt, egy körben legfeljebb egyszer zaklathatod. [0 pontot használtál fel, van még 346.]
v 198 413 64 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748)
(361,63) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Tyriel (#777), káoszbajnok (#293), taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Elenios oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(363,63) zafír sárkány (#329), Tharr oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely
(364,63) halálelementál (#279), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(365,64) rothadó lián (#427), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(366,63) tollaskígyó (#635), mópat boly (#583), Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), szopógödör (#177)
[413,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délkeletre egy ősvortex van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy sárkánybarlang van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 336.]
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+122 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 306.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+116 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 276.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+119 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 246.]
[412,64] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mópat boly van. Északra egy sárkánybarlang van. Elteszed a látcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 240.]
le 229 |
leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]
kf 373 |
kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 240.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 295 TVP-t kell elköltened.]
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 200.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 247 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 160.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 120.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 80.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 40.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 0.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 1. BP: |
elmormolod a 62. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: |
leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 3. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 25, 15.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a sullár. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 694 pontot. A következő körben tehát 694 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 553. fordulód.
Erő: |
64 (83) |
Szint: |
40 |
Merészség: |
10/7 |
Magasság: |
170 cm |
IQ: |
66 (83) |
Támadás: |
68 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
90 kg |
Ügyesség: |
66 (77) |
Védekezés: |
128 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
33/37 év |
Egészség: |
64 (87) |
Életpont: |
1045/924 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
13 |
Szerencse: |
65 (84) |
Varázspont: |
1971/1121 |
Pénz: |
2208 arany |
Kép. pont: |
24 |
Tudatpont: |
37/10 |
Pszi pont: |
418/43 |
Halhatatlanság: |
11 % |
EFejl: |
140 |
Eddig összesen 3986 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 99244 TP-t kaptál. Jelenleg 8533098 TP-d van. A következő szinthez még 266902 TP szükséges. Trófeáid:
drótszőrű mópat,
Shear'niz'il,
triklem drakolder. A 552. fordulódban 60215 arany került a bankszámládra. 60516 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
11/64 |
ökölvívás: |
10/20 |
szúrófegyverek: |
22/70 |
vágófegyverek: |
25/0 |
ütőfegyverek: |
38/54 (+4%) |
lőfegyverek: |
31/50 (+4%) |
dobófegyverek: |
26/29 (+2%) |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
29/43 |
2. nyomkövetés: |
90/44 (+41%) |
3. mászás: |
20/22 |
4. csapdakészítés: |
23/58 |
5. csapdaészlelés: |
19/88 |
6. gyógyítás: |
115/18 (+23%) |
7. titkosírás: |
18/98 |
8. felderítés: |
34/32 (+7%) |
9. szörnyidomítás: |
17/71 |
10. teológia: |
97/50 (+519%) |
11. taumaturgia: |
76/99 (+513%) |
12. szerencsejáték: |
11/29 |
13. versengés: |
24/1 |
14. harcművészetek: |
6/95 |
15. zene: |
104/11 (+46%) |
16. szörnyismeret: |
6/84 |
17. pszi: |
46/7 (+3%) |
18. zárnyitás: |
19/63 |
19. vadászat: |
52/57 |
20. vitalitás: |
2/30 |
21. bányászat: |
42/84 (+8%) |
22. úszás: |
27/89 |
23. főzés: |
11/17 |
24. csapatmunka: |
8/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
15. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175) |
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
mágiatörés (#35) |
>> |
sötét gnóm (#132) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
taalru herceg (#307) |
|
energiafolyam (#136) |
>> |
árnylord (#342) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
quwarg parafenomén (#248) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
élőholt ősmágus (#179) |
vakító fény (#43) |
>> |
több ellenfél elleni harcban (#985) |
|
energiatüskék (#29) |
>> |
társak oldalán harcolva (#986) |
gyóntatás (#56) |
>> |
gonoszok (#988) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
pszi-acéltorony (#98) |
>> |
Eruol (#378) |
|
életpajzs (#142) |
>> |
zombi mágus (#389) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
tűzelementál (#276) |
|
életpajzs (#142) |
>> |
halálelementál (#279) |
fehér glóbusz (#47) |
>> |
jégelementál (#277) |
|
elektromos pajzs (#51) |
>> |
viharóriás (#278) |
elektromos pajzs (#51) |
>> |
Fairlight hívők (#997) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
kputtyintó csalán (#247) |
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
|
védelem sav ellen (#36) |
>> |
mestervarázsló (#267) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
élőholt mágus (#175) |
tompítás (#40) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
nukleáris cickány (#155) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
fémbontó szójer (#150) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28765. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(413,64) Raia oltár, érclelőhely