552. forduló, 554. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 26. 15h:08'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: okt. 1.
A következő fordulódat legkorábbana 554. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Métely páncélját (500 arany kikiáltási áron), 1 ryuku csizmát (2000 arany kikiáltási áron), 4 tolmokov-koktélt (99 arany kikiáltási áron), 14 gyógykenőcsöt (1400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 bányászcsákány (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight hittérítője. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alex Zelpher. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). (Nincs szükség kézrátételre.)
Az 1. napon találkozol Musashi Kenjiróval. Ő Lady Változás férje! Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Sebesültnek tűnik, úgy döntesz hát, gyógyítasz rajta. Varázslatként azonnali gyógyítást alkalmazol. Sebei gyógyulnak: +133 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy rövid ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy arany masszariasztót, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea és egy rájanyék trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon találkozol Alex Zelpherrel. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight eljövendő papja. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Kezed a sebeire rakod, hogy segíthess rajta. Ide most egy azonnali gyógyítás kell! Elmondod gyorsan. Sebei gyógyulnak: +28 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Ramirez Espanza. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
Sebesültnek tűnik, úgy döntesz hát, gyógyítasz rajta. Elmondasz egy azonnali gyógyítást. Sebei gyógyulnak: +142 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.)
A 2. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Raia bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalcsillag. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Kezed a sebeire rakod, hogy segíthess rajta. Elmondasz egy azonnali gyógyítást. Sebei gyógyulnak: +63 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.)
A 2. napon összeakadsz egy hófehér, kontyos hajú, izzóan vörös szemű Tguarkhan férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Pikkelyes a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Folrang trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Dögvész. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). (Nincs szükség kézrátételre.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 sáfránypor (eladási ár: 1369 arany, ebből a kezelési költség: 136 arany) ellenértékét.
A 2. napon találkozol Mennydörgő Traktorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Kézrátételt alkalmazol a kalandozón. Elmondasz egy azonnali gyógyítást. Sebei gyógyulnak: +114 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lulu King. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Sebesültnek tűnik, úgy döntesz hát, gyógyítasz rajta. Ide most egy azonnali gyógyítás kell! Elmondod gyorsan. Sebei gyógyulnak: +142 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 sáfránykristály (eladási ár: 1850 arany, ebből a kezelési költség: 185 arany), 14 gyógykenőcs (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany) ellenértékét.
Remélhetőleg nem te jöttél el idő előtt a helyszínről, de a megbeszélt többszemélyes kalandra sajnos nem került sor.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+630 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+145 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A zsákod mellett egy kis csomagra lelsz. Kibontod, bár már tudod mi van benne: a felcsermanó újabb ajándéka, 2 gyógykenőcs.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
211 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 732.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 728. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 728.]
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 724. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 724.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 722. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 722.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 722.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 722.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-41 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 720. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 718. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 718.]
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 716. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 714.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 712. Kapsz 1 VP-t.]

ek 7 12 11 t. energia kisütése: 7 12 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 taumaturgia.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 712.]

a 211 2743 1 átadod a 211. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Mystic részére. [5 pontot használtál fel, van még 707. Kapsz 4 VP-t.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy dramoan főzet képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 16 VP-t.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,117] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy agyfröccsentő lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pordémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a pordémon portestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Gilgamessel. Egy furulya van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy moa varázsdobozt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+5 életpont gyógyulás.) Kézrátételt alkalmazol a kalandozón. Varázslatként azonnali gyógyítást alkalmazol. Sebei gyógyulnak: +52 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [104,118] Ritka erdőbe érkeztél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő trikornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.


(Továbbmész...) [103,119] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bandita. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bandita jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 13 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy manilla-fát. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 667. Kapsz 16 VP-t.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,119) bandita (#758), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(104,118) trikornis (#104)
(105,117) a 126. labirintus bejárata, oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), pordémon (#253), Gilgames (1987. kalandozó)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 657. Kapsz 8 VP-t.]

fa 669 5484 1 feladod a 669. tárgyat az 5484. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Halatir Maurloth részére szánod. Átadsz 1 rakolits port. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 2 VP-t.]

fa 313 4052 3 feladod a 313. tárgyat a 4052. kalandozónak (3 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Xlewers részére szánod. Átadsz 2 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 2 VP-t.]

fa 210 5484 2 feladod a 210. tárgyat az 5484. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Halatir Maurloth részére szánod. Átadsz 2 fűszertartót. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 2 VP-t.]

fa 210 3165 2 feladod a 210. tárgyat a 3165. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Cras Lorg részére szánod. Átadsz 2 fűszertartót. Ennek elküldése 26 arany lesz. (A tartóval együtt 33 aranyért 9 sáfrányport is átküldesz - amit máshova már nem tudnál tenni.) A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 645. Kapsz 2 VP-t.]

m 3 6 7 mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,119] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [102,119] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy bandita. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bandita nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany. Szereztél 11 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [101,118] Fák, mindenütt csak fák. Ez Valik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Északra tart. [15 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 12 VP-t.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
12 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): néhány sullárt pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [18 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 14 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(101,118) purifikátor (#157), északra tartó szekérkaraván (#1215)
(102,119) bandita (#758)
(103,119) bandita (#758), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), kardfogú fülemüle (#146)

[101,109] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
[12 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 9 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,108] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 4 VP-t.]

be 1215 10 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy vaskohó; 6 mérföldre az indulási helytől (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy vaskohó, egy művészi porolit; 9 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy vaskohó; 18 mérföldre az indulási helytől (síkságon): elhaladtok egy csapat ongóliant mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; van itt egy művészi porolit, egy barátság szent tüze; 21 mérföld megtétele után (dombságon): egy mélységi grittang támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy vaskohó, egy olvasztókemence; 24 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy vaskohó; 27 mérföldre az indulási helytől (hegyszirtek között): látsz pár, a távolban elvonuló vadtrollt; van itt egy világítótorony, egy Chara-din monolitja.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [20 pontot használtál fel, van még 575. Kapsz 16 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,108) oltár, Chara-din rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215), quwarg harcos (#201)
(101,109) 34. jellempróba

[100,98] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kilukasztod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 575.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[101,97] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy nómenklatúra!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a nómenklatúra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy renegát törpe!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe testét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a renegát törpe jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A renegát törpe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 3 grákóbőrt. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az emberevő jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [102,96] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [103,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült alpesi tehén került az utadba. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [55 pontot használtál fel, van még 520. Kapsz 44 VP-t.]

v 198 132 59 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,98) vadtrollok (#70)
(101,97) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085), érclelőhely, emberevő (#119)
(102,96) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Raia oltár, uzbányok (#102), sóhajtó dorony (#112)
(103,95) alpesi tehenek (#91), Fairlight oltár, oltár, szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534)

[132,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2300 pontot kell rákölteni.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Lelkedet hirtelen kellemes érzés önti el. Ahogy jobban figyelsz, rájössz, hogy a környéket tudatod mentális burka óvja. Az energia még 17 hétre biztosít védelmet.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Elenios eljövendő papja. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista övet, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Fegyverzetét egy pókkirálynő trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy széncinege piheg a vállán. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Záporeső. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. (Csábmosoly.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+6 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 510. Kapsz 8 VP-t.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 460.]

ep 256 500 építed a 256. tárgyat 460 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. Nem is hiszed el, hogy elkészültél: mind a tizenkét oszlop áll! Nekilátsz a külső falak felhúzásának. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Keményen dolgozol órákon át. 460 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [460 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 368 VP-t.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,59) oltár, művészi porolit (#720), 28. jellempróba, Záporeső (2668. kalandozó)

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lulu King. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 40. Kapsz 8 VP-t.]

tk 16 1177 9101 többszemélyes kaland 16 1177 9101
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Most már csak várni kell! Amint El Condor Pasa ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 40 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 39.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 34. Kapsz 4 VP-t.]
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a felcsermanó. Egy kaját töm magába az érző szívű dromedár. Egy kaját nyel le a vadászkutya. Egy kaját habzsol be a goldugar. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 34 pontod maradt, ebből a következő körre 34 pontot vihetsz át. Kapsz még 694 pontot. A következő körben tehát 728 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY)
Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 553. fordulód.

Erő: 64 Szint: 46 Merészség: 10/1 Magasság: 157 cm
IQ: 66 (81) Támadás: 45 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 66 Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 157/165 év
Egészség: 68 Életpont: 811/726 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 75 (77) Varázspont: 2709/956 Pénz: 16201 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 30/3 Pszi pont: 349/161 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 56
Eddig összesen 4880 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9280 TP-t kaptál. Jelenleg 13994191 TP-d van. A következő szinthez még 1105809 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, bosszantó apróság, Zsebmester. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 18/31 ökölvívás: 28/65 (+2%) szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 43/79 ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 39/51
dobófegyverek: 22/69

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -19.); kerek kő (#19) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/64 2. nyomkövetés: 175/64 (+42%) 3. lopás: 4/2
4. mászás: 20/93 (+1%) 5. csapdakészítés: 67/39 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/48
7. gyógyítás: 59/20 8. titkosírás: 11/44 9. felderítés: 35/56
10. szörnyidomítás: 34/73 11. teológia: 177/49 (+13%) 12. taumaturgia: 110/25 (+1109%)
13. szerencsejáték: 11/20 14. versengés: 27/36 15. harcművészetek: 26/12
16. zene: 243/36 (+7%) 17. szörnyismeret: 48/53 18. pszi: 44/12 (+4%)
19. zárnyitás: 28/43 (-500%) 20. vadászat: 22/21 21. vitalitás: 5/25
22. bányászat: 39/89 (+3%) 23. úszás: 33/14 24. főzés: 10/2
25. csapatmunka: 8/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), ro'galhal gyóntató (#524), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (126,6,1) szürkeáll. aktiv (#71)
csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123)
fényaura (#211) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
bo'adhun csapás (#266) >> őrült varázsló (#255) pszi ragyogás (#166) >> 25. szintű lényekre
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
vakító fény (#43) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) tompítás (#40) >> 34. szintű lényekre
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
vadászkutya (#143) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
felcsermanó (#7020) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

Összsúly: 100.69 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (541. FORDULÓD ÓTA)
7142 arany
19 acéltű (#334) 8 acéltűz nyílhegy (#1132) 1 adamantit érme (#762)
1 agyértágító (#1406) 1 álcaruha (#1583) 2 áldott kő (#642)
52 álompor (#396) 5 amniosz (#203) 2 angyalok gyűrűje (#529)
1 angyalok kesztyűje (#609) 1 aranyfétis (#766) 7 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranytermő ládikó (#504) 23 aranytű (#272) 4 artikula bélhólyag (#927)
1 ásó (#34) 30 azúrharmat (#1161) 5 bájital (#261)
1 bo'adhun nyílpuska (#930) 1 bőrkantár (#1125) 65 borkonyó bibe (#312)
1 bronz nyakörv (#761) 1 bunthar zsák (#734) 1 bűvészpálca (#1639)
1 bűvös lant (#509) 1 cápazsír (#932) 1 cirkuszi surranó (#1234)
6 csalánvirág (#582) 2 csigakagyló (#1131) 20 csillagbot (#929)
20 csillaglövedék (#931) 2 csillogó nyakék (#1120) 1 daleb.kristálykulcs (#980)
1 Démonölő (#625) 17 deus ex machina (#1) 5 dlathog kőzet (#829)
4 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235) 1 drakolder gyűrű (#969)
20 drótszőr (#37) 16 ében nyílvessző (#848) 1 eknozol (#540)
3 esthari rubin (#748) 18 ezüstdarab (#326) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 2 fenékkavics (#1130)
8 fokhagyma (#403) 11 főnixtoll (#563) 1 furulya (#233)
14 fűszerkeverék (#1170) 11 fűszertartó (#210) 2 gólem talizmán (#811)
1 gólemgyűrű (#866) 1 gyémánt fétisrúd (#758) 3 gyíkfű (#201)
14 gyógykenőcs (#313) 32 gyöngymangó (#135) 4 halálhozó talizmán (#813)
1 Halatir kalapja (#1262) 17 halcsont (#390) 1 halgar kulcs (#877)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 Huddens kesztyűje (#649) 1 huhogó bibe (#332)
1 hűségérme (#1141) 3 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595)
47 isteni könnycsepp (#260) 1 játékmesteri palást (#824) 8 jégkristály (#593)
58 kaja (#2) 15 kaktusztüske (#114) 1 kampós acélszigony (#455)
1 karbin plazma (#199) 1 kavadu iszák (#25) 1 kazmár gyökér (#205)
5 kék orchidea (#68) 1 kerek kő (#19) 2 keselyűmirigy (#941)
2 kinemfogyó tegez (#368) 1 kórócsapda (#1450) 1 kőszem (#304)
8 kötél (#92) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton fókusz (#853)
1 Krossan párnája (#876) 1 kyorg vállpánt (#901) 1 kyorgölő buzogány (#881)
1 kyorgölő kés (#868) 1 kyorgölő penge (#875) 1 lant (#238)
8 lélekesszencia (#619) 12 lidércesszencia (#1074) 35 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 137 madártoll (#112) 26 mákrózsa virág (#56)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókarom (#78) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 mihlanil (#539) 1 mihlanil érme (#764) 1 mihlanil medál (#823)
69 mocsári penke (#148) 1 molitár dob (#1327) 2 Morgan sipkája (#466)
2 Morgan szilánkja (#508) 1 möszehát pajzs (#1231) 2 mutáns csont (#331)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy ónixkulcs (#1111) 1 Natharion amulett (#742)
1 Natharion karkötő (#738) 1 natharion talizmán (#867) 2 nyers zafír (#752)
18 nyílvessző (#108) 1 nyomkereső talizmán (#671) 18 obszidián karkötő (#229)
1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335) 1 óriás fülbevaló (#614)
5 ork csodaszer (#1228) 1 örökkéval.tűzopálja (#1518) 1 őselemek köpenye (#560)
1 ősmágus fülbevalója (#608) 1 ősök könyve (#1106) 1 papagájsíp (#1415)
20 pézsmatökmag (#934) 1 piranha zsákvédő (#337) 4 polip szívóka (#391)
5 pszi kő (#248) 11 púderkő (#119) 39 purifikátor háj (#269)
31 quwarg tojás (#360) 79 ragasztó (#83) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 regeneráló öv (#882)
6 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70) 2 rítusónix (#751)
1 ro'galhal lánc (#763) 1 Rodger profi üstje (#1168) 1 rogalhal csuklópánt (#891)
5 rókafarok (#124) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 roxati zárfaló (#314)
7 ryuku amfora (#1153) 5 ryuku evező (#1152) 1 ryuku függő (#1322)
2 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 7 ryuku kalapács (#724)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690) 3 ryuku kopja (#694)
4 ryuku szablya (#695) 6 ryuku védőkenőcs (#1154) 3 sáfránypor (#211)
6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 sárkánypikkely (#292) 2 sejtfiatalító (#1408) 1 shinai gömb (#348)
16 smirglilevél (#29) 4 sötét tekercs (#535) 10 spiritusz (#170)
5 sullár hólyag (#168) 1 szeksztáns (#32) 30 szem szimbólum (#142)
8 szent jogar (#150) 5 szent kehely (#257) 1 szirén köpenye (#820)
1 sziréngyűrű (#948) 11 szögletes kő (#17) 1 szuper dobóháló (#273)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 1 teriád kard (#1284)
11 tinta (#101) 1 tleikan kesztyű (#893) 1 to'aghan orrkarika (#760)
1 Tokan esszenciája (#880) 1 törpe bakancs (#475) 1 Trákin csákánya (#367)
1 troglodita gyűrű (#907) 1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151)
1 tünde íj (#553) 22 tünde nyíl (#554) 1 tünde tegez (#1263)
1 tüske (#22) 1 tűzúr csizmája (#533) 1 uzbány csőr (#169)
4 vámpírfog (#1221) 3 varányszem (#30) 7 varázskő (#305)
12 varkaudar pálinka (#1137) 1 viharamulett (#611) 1 viharmadár totem (#1260)
60 víz (#27) 3 vizestömlő (#3) 1 Vlagyimir gyűrűje (#822)
12 xirnox szív (#213) 12 zöld üveg (#82) 1 Zu'lit koronája (#821)
5 extra takarmány (#1360) 3 bunthar bőr (#733) 42 bájital (#261)
1 ketrec (#216) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1 súlyzó (#347)
1 üllő (#1103)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
127 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 fűszertartó (#210)
2 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108)
1 rakolits por (#669) 10 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 3 grákóbőr (#41)
1 gyöngymangó (#135) 1 óndarab (#85) 1 purifikátor háj (#269)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Lulu King (5271. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek