Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 21. 12h:18' EZ A 556. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD 557. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy fájdalomtükör varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1376 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét kaszás testét. (8 támadással 1184 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a sötét kaszás testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 353 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +71 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-70 életerő.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
24752 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2756, sebződés: 455, gyógyulás: 79, összesen: -376 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
hh 1619 1253 348 | használod az 1619. tárgyat az 1253. tárgyat a 348. tárgyat |
tno 3 7 | növeled a 3. tulajdonságodat |
vv 133 182 147 | elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 147. varázslatot |
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 838. Kapsz 3 VP-t.]
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
vv 19 178 161 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 161. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
fa 741 3833 1 | feladod a 741. tárgyat a 3833. kalandozónak (1 darabot) |
be 710 213 126 | bemész a 710. épületbe |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 810 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tlopedmuk véres pofáját. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tlopedmuk véres pofáját. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+91 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a tlopedmuk testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21717 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2460, sebződés: 423, gyógyulás: 334, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [270,96] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nekromanta kóborló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fájdalomtükör varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 2182 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 2182, sebződés: 50, gyógyulás: 8, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [269,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy raaba-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy nekromanta kóborló. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fájdalomtükör varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2182 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a nekromanta kóborló jobb lábát. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a nekromanta kóborló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-58 életerő.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
30498 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2755, sebződés: 539, gyógyulás: 67, összesen: -472 ÉP}
v 198 286 116 | elmormolod a 198. varázslatot |
[286,116] Magashegységben vagy.
le 834 | leveszed/lerakod a 834. tárgyat |
kf 475 560 1368 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal az 1368. tárgyat |
ek 7 19 20 | t. energia kisütése: 7 19 20 |
lm 6 20 20 | mozogsz 6 20 20 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1049 | kézbeveszed/felveszed az 1049. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 810 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a dranadáni kőtörő testét. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. A dranadáni kőtörő leken néhány pofont. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A dranadáni kőtörő rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 106 életpontot vesztettél. {KCC:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a dranadáni kőtörő bronzbarna bőrét. (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. A dranadáni kőtörő mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A szörny megtipor. 115 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal megvagdalod a dranadáni kőtörő jobb karját. (5 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 164 életpontot sebeztél. A dranadáni kőtörő Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Patájával a dranadáni kőtörő többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 108 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a dranadáni kőtörő bal oldalát. (4 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. A dranadáni kőtörő mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A szörny megtipor. 108 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
24418 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3267, sebződés: 2175, gyógyulás: 744, összesen: -1431 ÉP}
(Továbbmész...) [284,118] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét kaszás. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1372 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét kaszás jobb vállát. (8 támadással 1172 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a sötét kaszás fekete csuháját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-45 életerő.) Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
24752 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2650, sebződés: 332, gyógyulás: 54, összesen: -278 ÉP}
(Továbbmész...) [283,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi rúnatornyot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy elemi pulzátor!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor szárnyas testét. (3 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megpöccinted az elemi pulzátor egyik csápját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 11554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 89, gyógyulás: 108, összesen: +19 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök sötét bőrét. (8 támadással 1202 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sötét ülnök töprengő fejét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 16597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 158, gyógyulás: 37, összesen: -121 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző testét. (7 támadással 855 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ököllel súrolod a kreiton idéző jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 malachit füzér és 1 kreiton fókusz. 16772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2025, sebződés: 0, gyógyulás: 195, összesen: +195 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fájdalomtükör varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1512 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd az árnygólem bal lábát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az árnygólem leken néhány pofont. (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +92 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-91 életerő.) Véres nyál csordul ki az árnygólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
29645 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2908, sebződés: 558, gyógyulás: 366, összesen: -192 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a patás tanough testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a patás tanough testét. (8 támadással 1167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a patás tanough bal vállát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a patás tanough jobb oldalát. (3 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel csak érinted a patás tanough jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A patás tanough agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +54 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gór tekercs. 23419 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3221, sebződés: 952, gyógyulás: 605, összesen: -347 ÉP}
(Továbbmész...) [281,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy templomos lovag nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1625 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a templomos lovag lakkozott páncélját. (8 támadással 1170 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a templomos lovag testét. Kritikus ütés! (4 támadással 498 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-66 életerő.) Véres nyál csordul ki a templomos lovag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3359, sebződés: 427, gyógyulás: 75, összesen: -352 ÉP}
(Továbbmész...) [280,116] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tlopedmuk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tlopedmuk bal vállát. (8 támadással 1151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a tlopedmuk véres pofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a tlopedmuk ollója. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a tlopedmuk testét. (2 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a tlopedmuk véres pofáját. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a tlopedmuk ollója. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
21717 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2757, sebződés: 666, gyógyulás: 540, összesen: -126 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a púpos zsokarg fejét. (3 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel megcsapod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
9045 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 26, gyógyulás: 107, összesen: +81 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök sötét bőrét. Kritikus ütés! (8 támadással 1181 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök fejét. (6 támadással 736 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A sötét ülnök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 angyalok gyűrűje. 16597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 199, gyógyulás: 44, összesen: -155 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 810 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót testét. (8 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +48 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót nyakát. (3 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan behemót testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a tleikan behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
16597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2479, sebződés: 537, gyógyulás: 447, összesen: -90 ÉP}
szk 597 610 589 | keresed az 597. szörnyet a 610. szörnyet az 589. szörnyet |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 36 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan áruló testét. (8 támadással 1180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan áruló jobb lábát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-12 életerő.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-16 életerő.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-14 életerő.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-14 életerő.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan áruló jobb karját. (8 támadással 1185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tleikan áruló jobb oldalát. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-14 életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-15 életerő.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-16 életerő.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-17 életerő.)
Véres nyál csordul ki a tleikan áruló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
25966 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3099, sebződés: 605, gyógyulás: 732, összesen: +127 ÉP}
RUM (1419. TÁRGY) Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.] |
TRADICIONÁLIS ÖV (1368. TÁRGY) Az, hogy egy szamuráj milyen színű övet visel, sokat elárul hovatartozásáról. Az övek általában sötétek, de előfordul az is, hogy egy nemesi ház tarkább, kirívóbb holmi viselését követeli meg hűbéreseitől. A tradicionális ruhanemű szakszerű felcsatolásához legalább 40. szintűnek kell lenned. Ha viseled +5 támadást, +5 védelmet és +1 sebzést kapsz. |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
TEMPLOMOS LOVAG (587. LÉNY) Ha a hajnali szürkületben, éjfekete teremtményén egy éjfekete páncélba öltözött alak, hosszú, előre tartott lándzsával a kezében robog feléd, minden bizonnyal az összes szerencse elpártolt tőled. Az árnytündérek eldugott szentélyeiben felesküdött lovagok remek harcosok, és semmilyen félsz nem szorult beléjük, hiszen holt elméjük még az esetleges túlvilágra távozást is dicsőségként dolgozná fel. Ez nem véletlen, hiszen magukat az árnytündérekhez hasonlítva úgy hiszik, a Halállal dacolva bármikor visszatérhetnek az anyagi létsíkra. Valójában hozzád hasonló kalandozók ők, akiket az árnyoldal csábítása (és kényszerítő ereje) új státuszba helyezett. Vágófegyverrel sötétre lakkozott páncélján sebezni nem sok esélyed van. A mellkasára rajzolt védőrúnának (ami egy halványszürke fénnyel világító kereszt) köszönhetően a varázslatok nem hatnak rá, többek között ezért a vámpirizációra is immúnis. |
TLEIKAN ÁRULÓ (606. SZÖRNY) A tleikanok ősi népe már a történelem hajnalán itt élt: amikor még a hódító fajok el sem nevezték a kontinenst Ghallának, sőt még nem is léteztek; amikor az Esthar császárság papjai és a Bo'adhun birodalom barbárjai le sem települtek ezen a vidéken; amikor a kyorgok még gyerekcipőben jártak a mágia művészetének kitanulását illetően; és mielőtt még az egyetemes evolúció végső állomásaként megszületett a sokadik humanoid faj: a tündéreké, akik később különcségüknek köszönhetően az élet árnyoldalának lakóivá váltak. A tleikanokat ritkán háborgatták nyíltan ezek a fiatal nemzedékek, hiszen meglepően hamar nyilvánvalóvá vált számukra: egy esetleges összetűzésből csak ők húzhatják a rövidebbet. A tleikanok egy csoportját, akik nyíltnak bizonyultak az új dolgok és a változás iránt, és egyértelműen az árnytündérek lázadó életszemléletét találták követendő példának (az istenek hatalmával való szembeszegülést), száműzték az ősi társadalomból. Leah pedig őket is megátkozta, így végeredményben üldözötté váltak. A tleikan árulókat egyértelműen felismerni többszöri mutáción keresztülment végtagjaikról, arányaiban piciny fejükről. Mivel a pusztában kóborló egyedeik amennyire csak lehet, elsajátították az árnytündér gondolatokat, az élőkkel szembeni barátságosságra ne is számíts. Vagy... ezt majd a lény eldönti. Vágófegyverrel sebet ejteni rajtuk: képtelenség. |
Erő: | 75 (107) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 84 (103) | Támadás: | 99 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 81 (100) | Védekezés: | 150 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/47 év |
Egészség: | 75 (101) | Életpont: | 2312/1829 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 87 (110) | Varázspont: | 3959/91 | Pénz: | 5188 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 84/63 | Pszi pont: | 565/257 | Halhatatlanság: | 16 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 55/65 (+11%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | *31/100 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 38/50 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/3 | 2. nyomkövetés: | 131/9 (+44%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 36/82 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 36/4 | 6. csapdaészlelés: | 25/24 |
7. gyógyítás: | 90/21 (+69%) | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 34/75 |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 247/19 (-83%) | 12. taumaturgia: | 137/74 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 9/81 | 14. versengés: | 25/78 | 15. harcművészetek: | 58/40 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 46/65 (+34%) | 18. pszi: | 51/9 (+4%) |
19. zárnyitás: | 27/9 (+2000%) | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/94 |
22. bányászat: | 37/81 (+2%) | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 104 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (177,65,1) | áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | fürkésző szemek (#213) | halálkapu (#126) | planetáris őrdémon (#172) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 45, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 45, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | |
fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 25 | kaja (#2) | 1 | kyorg köpeny (#741) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 7 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 3 | sötét kasza (#957) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | gór tekercs (#780) | |||
1 | jáde rakshallion (#749) | 19 | kerek kő (#19) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | malachit füzér (#755) |