551. forduló, 553. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 2. 12h:08'
EZ A 554. JÁTÉKHETED, 552. FORDULÓD
555. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [414,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 mágikus gyertyát (1250 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+15 tvp ). Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+396 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+474 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+157 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 783. hetének nyerőszámai: 13, 2, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 727.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A következő pillanatban eltűnik az ősvortexben egy sullár hólyag [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Trollként kezdesz regenerálni (+13 életpont). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Beizzik a turbómágia. Erőteljes szél kerekedik. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. Megjelenik egy izzó, vörös szemű démon, és lesújt rád (-33 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Nagy pukkanással szétment egy ezüst nyaklánc [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megjelenik egy izzó, vörös szemű démon, és lesújt rád (-35 életpont). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Durr! A zsákodat megvizsgálva, látod, hogy darabokban hever egy kazmár gyökér [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Lebénulsz, mozgásképtelenné válsz (-10 TVP). [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Beizzik a turbómágia. Megjelenik egy izzó, vörös szemű démon, és lesújt rád (-27 életpont). [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Gyorsvarázsolsz! Remegni kezd a föld. Kisebb földrengést csináltál! [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 705.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy savgödör nyílik alattad (-25 életpont). Sikoltozva kúszol ki. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy gyönyörű tündér jelenik meg előtted, és énekelni kezd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Jégvihar kezd körülötted tombolni (-33 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 700.]
Használod a brakkarát. Hatalmas, sötét felhő vesz körül, és fojtogatni kezd (-21 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 699.]
Használod a Niagren pálcáját. Egy savgödör nyílik alattad (-22 életpont). Sikoltozva kúszol ki. [1 pontot használtál fel, van még 698.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. [40 pontot használtál fel, van még 658.]

h 473 3 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 658.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] A befejezéshez még 243 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 608.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 598.]

tv 175 218 támadó/véd. varázslat a 175. varázslatot a 218. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzvihar. 218. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

vv 209 211 78 elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Irtózatos fájdalmat érzel (-33 életpont). [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (20 arany). [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy gigantikus Orkhan Thai emelkedik fel előtted. "Ki szólított?" kérdi mennydörgő hangon. "Izé, tévedés történt." cincogod. Az Orkhan Thai eltűnik. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]
[A parancs tárolásra került.]

v 385 elmormolod a 385. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a földelem-idézés varázslatot! Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 574.]

m 6 mozogsz nyugatra
[413,64] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy sárkánybarlang van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia jobb oldalát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+63 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia bal vállát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 33 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy szent jogar, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 419, gyógyulás: 4, összesen: -415 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 551.]

im 0 7 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+123 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 521.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+118 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 491.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+123 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 461.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+117 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 431.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+118 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 401.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+4 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 371.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 341.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[412,65] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy taalru herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg testét. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+65 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mancsával a taalru herceg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru herceg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], 25 arany, egy igazgy. fülbevaló [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy mópat boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [411,66] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mópat boly van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy vámpírféreg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [410,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy Thargodan zsoldos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 259 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos jobb lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy tündöklő szobor van. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [53 pontot használtál fel, van még 288.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[409,65] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy mösze uralkodó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 253 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mösze uralkodó kitines hátát. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+63 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-7 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a mösze uralkodó testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A mösze uralkodó megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-6 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 18257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 495, gyógyulás: 2, összesen: -493 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 273.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (17. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

le 726 leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

kf 822 1088 971 kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1088. tárggyal a 971. tárgyat
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed az angyali sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

le 715 leveszed/lerakod a 715. tárgyat
Kiveszed a füledből a csillagrubint. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

kf 843 kézbeveszed/felveszed a 843. tárgyat
A füledre akasztod a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 19 22 24 mozogsz 19 22 24
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [18. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [19. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-419 varázspont).
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [20. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [21. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy fémesen csillogó mithril ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [22. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 34 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [24. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 220.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+714 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 215.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 25 mozogsz 25
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Eruol. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 268 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 172 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Eruol testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az Eruol testét. (8 támadással 740 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+74 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Félrehajolsz, de az Eruol karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Karmait felemelve, az Eruol meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 345, gyógyulás: 2, összesen: -343 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ősmágus fülbevalóját [*] és 1 drakolder kulcsot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 800 arany, 1 viharamulett [*], 1 szent jogar [*], 3 áldott kő [*], 1 törpe őskő [*], 20 spiritusz [*], 1 angyalok gyűrűje [*], 1 shinai gömb [*] és 1 varázskő [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A csillogó kincsek között rábukkansz egy kopott ezüstserlegre. Semmi kétség, a Thargodan hatalmának forrása - bár most már nem sok szüksége lesz rá, hisz még így is győzni tudtál! Azért elteszed. [A tárgylistádon külön nem jelöltük.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve minta formázása. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [6 pontot használtál fel, van még 209.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+351 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 204.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 199.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), mösze uralkodó (#789), Eruol (#378)
(410,66) Thargodan zsoldos (#310)
(411,66) vámpírféreg (#782)
(412,65) taalru herceg (#307), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(413,64) Raia oltár, érclelőhely, ezerszemű bestia (#288)

[309,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű troll férfi táborát. Fekete a bőre. Dornodon földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sodét, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy troglodita fúvócső. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 189.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. [23000 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). A Herceg mosolyogva veszi át a kelyhet.
- Igen, ez az igazi! - aztán összehúzza a szemét, és gyanakodva feléd fordul. - Azt hallottam, maga Eruol is ott volt... és hogy végeztél vele. - biccentesz. - Heh, akkor igazándiból nincs is már szükség erre a vacakra, elvégeztél még egy feladatot. - A Herceg továbbra is méreget téged, de közben hátrál egy lépést. - Erős volt az álcád, de az első pillanattól átláttam rajta. Azt hiszed, számít nekem, hogy a szolgáim Thargodanok, vagy halandó porhüvelyek? Nem! Csak az számít, hogy a feladatukat el tudják végezni - márpedig te jobban szolgáltál eddig, mint a legtöbb halhatatlan. Gondolom, most azt várod, hogy kiáltok egyet, itt teremnek a Thargodan hordák, és darabokra szaggatnak... Talán ez lenne a legjobb megoldás. Túl veszedelmes vagy. De én szeretem a kihívásokat! Elengedlek, és cserébe egy apróságot kérek - Eruol kastélyában nem győzedelmeskedhettél a csillagrubin nélkül. Add át nekem! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. Elrakja a kért tárgyat. [9200 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 184.]

m 2 mozogsz keletre
[310,64] Még mindig a városban vagy. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Összefutsz egy barna hajú, kék szemű törpe férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dezsnya-Dözsi-Rex. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy tarajos áspis trófea és egy katamán ordas trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Keve nó-Katana. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[15 pontot használtál fel, van még 169.]

ee 397 117 196 eladod a 397. tárgyat a 117. tárgyat a 196. tárgyat
Eladtál 1 zafír erőövet. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst nyakláncot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 trófea nyakláncot. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 169.]

ee 194 184 632 eladod a 194. tárgyat a 184. tárgyat a 632. tárgyat
Eladtál 3 arany karperecet. 78 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ezüst kulcsot. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 3 arkog követ. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 169.]

ee 300 148 14 eladod a 300. tárgyat a 148. tárgyat a 14. tárgyat
Eladtál 1 cru formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 53 mocsári penkét. 53 aranyat kaptál.
Eladtál 18 sünmedve tüskét. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[409,65] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mösze uralkodó lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 257 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó jobb első lábát. (8 támadással 683 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+68 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A mösze uralkodó megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-5 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal többször eltalálod a mösze uralkodó testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-7 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) 18257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 467, gyógyulás: 2, összesen: -465 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy amniosz-fát. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 157.]

v 198 360 64 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), mösze uralkodó (#789), Eruol (#378)

[360,64] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 147.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 97.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a dudán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínűleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért (+103 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 57.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Mikor mindenféle előzetes beharangozás nélkül megmutatod a nézőknek a leghíresebb drakoldert, Zarknodot, néhányan kis híján szörnyet halnak a rémülettől. Aztán, miután rájönnek, hogy Zarknod nem fogja elevenen felfalni az egész társaságot, és innentől már megkönnyebbülve fogadják a triklem drakolder nagyúr kitalált, vadabbnál-vadabb kalandjait. Persze azért ügyelsz, hogy a végén ugyanúgy fogságba essen egy másik dimenzióban, mint ahogyan a valóságban történt. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (225 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[37 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Vlagyimir gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 14, 19.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a sullár. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 693 pontot. A következő körben tehát 693 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS GYERTYA (1600. TÁRGY)
A nagyobb hatalmú, bonyolultabb pentagrammák, idézőkörök, és egyéb mágikus rajzolatok működtetéséhez általában nem elegendő a rúnák megidézése, szükséges azok hatásának időleges stabilizálása is. Nos, erre való ez a gyertya. A hozzávalók: 3 nektoraf faggyú, 1 sáfránypor, 1 álompor, 1 Thargodan esszencia, a varázstárgykészítés varázslat és 50 TVP. Persze a gyertya önmagában, a varázsrúnák ismerete nélkül semmire sem jó, ezért nem kell (és mivel értelmetlenség lenne, ezért nem is fogod) a H paranccsal használni. Ne aggódj, amikor szükséged lesz erre az alkarnyi, vaskos, és nehéz mágia fókuszra, automatikusan elő fogod venni!

MINTA FORMÁZÁSA (237. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Mindig is töprengtél rajta, vajon honnan származnak a formázó minták? Persze tudtad, hogy varázslattal készítik őket, csak azt nem tudtad, melyikkel. Most már végre tudod! A minta formázása 120 varázspontot, 10 TVP-t és egy galachmitot igényel. A V 237 <formázó minta> paranccsal máris kész az általad választott mágikus minta!

MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY)
Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 552. fordulód.

Erő: 64 (76) Szint: 40 Merészség: 10/7 Magasság: 170 cm
IQ: 66 (78) Támadás: 68 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 66 (77) Védekezés: 130 Menekülés: 20 % Életkor: 33/47 év
Egészség: 64 (87) Életpont: 1124/719 Jellem: jó (777) Tul. pont: 13
Szerencse: 65 (80) Varázspont: 1971/1692 Pénz: 1568 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 37/-5 Pszi pont: 418/234 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 135
Eddig összesen 3976 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 117554 TP-t kaptál. Jelenleg 8433854 TP-d van. A következő szinthez még 366146 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Shear'niz'il, triklem drakolder. A 552. fordulódban 60215 arany került a bankszámládra. 60215 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 22/70
vágófegyverek: 25/0 ütőfegyverek: 38/50 (+5%) lőfegyverek: 31/46 (+3%)
dobófegyverek: 26/27

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/43 (+11%) 2. nyomkövetés: 90/3 (+24%) 3. mászás: 20/22
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 19/88 (+18%) 6. gyógyítás: 114/95
7. titkosírás: 18/98 8. felderítés: 34/25 9. szörnyidomítás: 17/71
10. teológia: 92/31 (-481%) 11. taumaturgia: 71/86 (-1282%) 12. szerencsejáték: 11/29
13. versengés: 24/1 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 103/65 (+46%)
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 46/4 (+2%) 18. zárnyitás: 19/63 (+18%)
19. vadászat: 52/57 20. vitalitás: 2/30 (+33%) 21. bányászat: 42/76 (+7%)
22. úszás: 27/89 23. főzés: 11/17 24. csapatmunka: 8/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (98,17,3) feltámadás (#168) áldomás III (#217)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985) energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267)
varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155)
varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28461. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany karperec (#194) 3 arkog kő (#632) 2 borkonyó bibe (#312)
1 cru formázó minta (#300) 1 csillagrubin (#715) 3 ezüst kulcs (#184)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete gyöngy (#99) 3 fiatalság itala (#473)
8 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 52 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128)
1 sullár hólyag (#168) 18 sünmedve tüske (#14) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 varázskő (#305) 6 víz (#27) 1 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1568 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüstdarab (#326)
1 galachmit (#310) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112)
1 mösze hátpáncél (#1229) 1 ramit kő (#226) 1 szent jogar (#150)
14 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek