Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 13. 15h:09' EZ A 555. JÁTÉKHETED, 552. FORDULÓD 556. játékheted kezdete: aug. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
hh 1619 1253 1153 | használod az 1619. tárgyat az 1253. tárgyat az 1153. tárgyat |
h 1400 628 | használod az 1400. tárgyat |
vv 267 182 147 | elmormolod a 267. varázslatot a 182. varázslatot a 147. varázslatot |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
vv 19 178 161 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 161. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
be 710 213 168 | bemész a 710. épületbe |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
bb 43 965 213 | beraksz a bankba a 43. tárgyat (965 darabot) |
kb 43 50 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (50 darabot) |
m 1 3 5 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 486 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan bal oldalát. (8 támadással 1202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Transzformálsz! (+120 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parduan világoszöld farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan bal oldalát. (4 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ököllel súrolod a tengeri parduan testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 parduanhályog. 24717 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3126, sebződés: 639, gyógyulás: 580, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [294,45] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy vérszomjas karvaly nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 1197 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a vérszomjas karvaly szürke hátát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) A vérszomjas karvaly megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) A lény huhog! 74 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 madártollat. 25281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2627, sebződés: 517, gyógyulás: 83, összesen: -434 ÉP}
(Továbbmész...) [293,46] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Csak egy vérszomjas karvaly. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 810 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (8 támadással 1210 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (4 támadással 504 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir talizmán. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 madártollat. 25281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2881, sebződés: 518, gyógyulás: 84, összesen: -434 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fájdalomtükör varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 475 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (132 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 ezüstdarab, lidércesszencia, 8 ugh méreg, sötét tekercs. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a káoszdémon testét. (3 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel meghorzsolod a káoszdémon masszaszerű alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 257 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. A káoszdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 arany foggyűrű. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 16946 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 577, gyógyulás: 91, összesen: -486 ÉP}
(Továbbmész...) [292,48] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Találsz egy nothar cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő eszement trappoló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 810 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló bal lábát. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló jobb lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Transzformálsz! (+122 varázspont.) Ököllel súrolod az eszement trappoló testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) A szörny megtipor. 100 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bűvölt kristály és 1 szürke briliáns. 23682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2451, sebződés: 466, gyógyulás: 340, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [292,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy legyengült manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 1217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+244 életerő). Transzformálsz! (+121 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (8 támadással 1209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Transzformálsz! (+120 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3175, sebződés: 8, gyógyulás: 643, összesen: +635 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 810 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda testét. Kritikus ütés! (6 támadással 402 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod az algaleioda testét. (4 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd az algaleioda jobb szárnyát. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +55 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 madártollat. 16492 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 311, gyógyulás: 176, összesen: -135 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 729 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan amazon izmos hasát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan amazon egyik csápját. (8 támadással 1199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tleikan amazon testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trakuun napkorong. 19410 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2340, sebződés: 219, gyógyulás: 306, összesen: +87 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton átokmester testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton átokmester nyakát. (8 támadással 1200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton átokmester ráncos csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). A kreiton átokmester csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kreiton agy. 23552 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2302, sebződés: 36, gyógyulás: 413, összesen: +377 ÉP}
m 5 4 2 | mozogsz délnyugatra, délre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fájdalomtükör varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1643 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a Fürge Maidena jobb szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Karmával néhányszor a Fürge Maidena megcsapja a fejedet. (4 támadástól 474 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +95 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-94 életerő.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 67 életpontot vesztettél. {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a Fürge Maidena jobb lábát. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A Fürge Maidena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 497 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +100 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-99 életerő.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 75 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal kicsit megvágod a Fürge Maidena orra hegyét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. A Fürge Maidena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 499 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +100 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-99 életerő.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. A Fürge Maidena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg köpeny (ld. enc.). 36476 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3163, sebződés: 1843, gyógyulás: 554, összesen: -1289 ÉP}
(Továbbmész...) [291,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kémsárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fájdalomtükör varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány bal vállát. (8 támadással 1178 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kémsárkány testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) A kémsárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-58 életerő.) Több csapást kapsz a kémsárkány farkától. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-31 életerő.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a kémsárkány testét. (3 támadással 445 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kémsárkány testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A kémsárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-57 életerő.) Ütéseket mér a kémsárkány a farkával a bal válladra. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-29 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 drakolder póráz. 29504 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3046, sebződés: 920, gyógyulás: 186, összesen: -734 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 810 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a ro'galhal kísértet jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 159 életpontot sebeztél. Ököllel súrolod a ro'galhal kísértet testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16419 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 270, gyógyulás: 178, összesen: -92 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fájdalomtükör. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1427 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezeréves lélek testét. (8 támadással 863 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ezeréves lélek testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +54 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-53 életerő.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-96 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
29280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2619, sebződés: 513, gyógyulás: 62, összesen: -451 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fájdalomtükör varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1497 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (8 támadással 1170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Ököllel meghorzsolod a rothadó borzalom testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-17 életerő.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-15 életerő.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-17 életerő.) A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A szörny megtipor. 122 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-46 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
29843 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2824, sebződés: 504, gyógyulás: 329, összesen: -175 ÉP}
Itt az ideje egy tűzsárkány ital elfogyasztásának. Rögvest megérzed végtagjaidban a tűz erejét! (+20 sebzés közelharcra.) Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2229 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: végső enyészet varázslatot lő rád. 666 életpontot vesztettél. A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt drakolder gigantikus testét. (8 támadással 1292 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-161 életpont.) Vámpirizálsz (+259 életerő). Ököllel gyengén megütögeted az élőholt drakolder bal oldalát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-53 életpont.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 196 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 176 életpontot vesztettél. Az élőholt drakolder csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +70 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 102 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-95 életerő.) Az élőholt drakolder fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 15065049 TP, -15 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -85 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-28 életerő.) Az élőholt drakolder farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 184 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-79 életerő.) Ellenfeled regenerálódik!
A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt drakolder gigantikus testét. (4 támadással 660 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-82 életpont.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel csak érinted az élőholt drakolder jobb szárnyát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-8 életpont.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 199 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 183 életpontot vesztettél. Az élőholt drakolder karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +71 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 91 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-93 életerő.) Az élőholt drakolder átharapja a torkodat! (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 7000000 TP, -15 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -85 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-30 életerő.) Az élőholt drakolder farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 13 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-35 életerő.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5036, sebződés: 3517, gyógyulás: 766, összesen: -2751 ÉP}
(Továbbmész...) [292,51] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Elönt a forróság. A talajból árad, sőt most mintha még a nap is jobban tűzne. Egy szellemdarázs készül a lemészárlásodra.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 810 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs jobb szárnyát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs testét. (4 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 167 életpontot sebeztél. Ököllel súrolod a szellemdarázs fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gyémánt fétisrúd. 13379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1816, sebződés: 292, gyógyulás: 162, összesen: -130 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fájdalomtükör. Gyógyulsz (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1444 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. Kritikus ütés! (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 119 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +60 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-60 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2435, sebződés: 469, gyógyulás: 68, összesen: -401 ÉP}
v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,97] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
be 694 | bemész a 694. épületbe |
szk 565 591 | keresed az 565. szörnyet az 591. szörnyet |
h 1602 292 99 | használod az 1602. tárgyat |
bb 582 965 213 | beraksz a bankba az 582. tárgyat (965 darabot) |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1835 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fertőzött ent testét. (8 támadással 1143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a fertőzött ent rothadó kérgét. (6 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Csápjaival a fertőzött ent csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-19 életerő.) A fertőzött ent összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bev tekercs. 29876 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3731, sebződés: 186, gyógyulás: 408, összesen: +222 ÉP}
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1384 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét kaszás bal karját. (8 támadással 1153 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a sötét kaszás bal karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-62 életerő.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 iti tekercs és 1 sötét kasza. 28464 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2660, sebződés: 430, gyógyulás: 71, összesen: -359 ÉP}
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tlopedmuk sötét ruháját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tlopedmuk véres pofáját. Kritikus ütés! (8 támadással 1159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Ököllel többször eltalálod a tlopedmuk testét. Kritikus ütés! (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). A tlopedmuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a tlopedmuk bal karját. (5 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel súrolod a tlopedmuk testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A tlopedmuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2664, sebződés: 555, gyógyulás: 583, összesen: +28 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tlopedmuk fejét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tlopedmuk véres pofáját. (8 támadással 1163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tlopedmuk bal lábát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-19 TVP). A tlopedmuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a tlopedmuk testét. (5 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tlopedmuk nyakát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24977 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2667, sebződés: 632, gyógyulás: 601, összesen: -31 ÉP}
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
A HÁRÍTÁS MŰVÉSZETE (404. TUDATI KÉPESSÉG) Az elmúlt évek tapasztalatai, és a tudati megbeszélések mindnyájunkat megtanítottak arra, hogy Ghalla élővilága izgalmas, és sokszínű. Nagyon sokszor saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy világunkat egyre furcsább, egyre veszélyesebb teremtmények lepték el. Mintha, a világmindenség fordult volna ki önmagából. Agyad hátsó zugában neked is többször felbukkant egy apró gondolat: "Öreg vagyok én már ehhez, talán be kellene fejezni a kalandozást, talán meg kéne állapodni végre valahol." Azonban az emberek makacssága, és hajthatatlan kalandozó véred nem hagyott nyugodni. Tudattársaiddal sokat foglalkoztatok a különleges lények képességeivel. A sok éves, évtizedes tapasztalatokat összevetve a legújabb ismeretekkel hamarosan rádöbbentetek a megoldásra. Magad sem gondoltad volna, hogy ilyen egyszerű. Eddig a harc során mindig azzal voltál elfoglalva, hogy pontos és halálos legyél. Ha egy vicsorgó fenevad fogsora egy jókora húsdarabot tépet ki a combodból, nem érdekelt, egyszerűen csak gyilkolni akartál. Saját testi épséged mondhatni másodlagos szerepet játszott a küzdelmekben. Azonban mostantól ez másképp lesz. Tudattársaiddal, barátaiddal közösen olyan mozdulatokat, olyan harci technikákat dolgoztatok ki, melyek segítségével a harc során nem csak támadsz, hanem védekezel, hárítasz is. Ez fáradságos és megerőltető feladat volt, hiszen az eddigi "sikeres" támadási taktikádat kellett érte feladni. A sok kínlódás, nyűglődés és gyakorlás azonban meghozta a sikert. Egy szinte tökéletes harci technikát sajátítottál el, melynek segítségével immáron bátran indulhatsz az új dimenziók meghódítására. |
JÉGKULCS (1715. TÁRGY) A jégkulcs felületén jól látható, hogyan fagyott össze egy egésszé kisebb-nagyobb jégszilánkokból. Furcsa dolog elképzelni, hogyan alkothattott ilyet a természet, vagy bárki mesterségesen, sokkal valószínűbb, hogy mágia is közrejátszott a létrehozásában. Már csak a zárt kell megtalálni, amibe a kulcs beleillhet, de nagyon vigyázz: a kulcs jégből van, bizony könnyen darabokra törhet! |
KYORG KÖPENY (741. TÁRGY) A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog... |
Erő: | 75 (109) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 84 (105) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 74 (93) | Védekezés: | 146 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/45 év |
Egészség: | 75 (101) | Életpont: | 2280/981 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 87 (110) | Varázspont: | 3810/53 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 84/75 | Pszi pont: | 565/108 | Halhatatlanság: | 16 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 55/54 (+8%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | *31/100 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 38/48 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/3 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 130/65 (+23%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 36/64 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 36/4 | 6. csapdaészlelés: | 25/24 |
7. gyógyítás: | 89/52 (+23%) | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 34/75 |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 248/2 (+135%) | 12. taumaturgia: | 137/59 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 9/81 | 14. versengés: | 25/78 | 15. harcművészetek: | 58/40 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 46/31 (+20%) | 18. pszi: | 51/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 7/9 | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/94 |
22. bányászat: | 37/79 | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 82 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 251 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (177,65,1) | áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | fürkésző szemek (#213) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 45, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 45, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | |
fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4219 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 32 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
9 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | sallank karom (#128) | 37 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 2 | spiritusz (#170) | 9 | Thargodan esszencia (#328) | |||
683 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 1 | tűzsárkány ital (#1400) | |||
8 | ugh méreg (#166) | 8 | víz (#27) | 4 | xirnox szív (#213) | |||
1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany foggyűrű (#776) | 1 | bev tekercs (#778) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
1 | drakolder póráz (#773) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
1 | iti tekercs (#782) | 1 | kreiton agy (#1142) | 1 | kyorg köpeny (#741) | |||
9 | madártoll (#112) | 740 | mocsári penke (#148) | 2 | nehezék (#258) | |||
1 | parduanhályog (#909) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 1 | sötét kasza (#957) | |||
1 | szürke briliáns (#908) | 1 | trakuun napkorong (#769) | 1 | zyel katalizátor (#896) |