Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 22. 9h:22' EZ A 551. JÁTÉKHETED, 551. FORDULÓD 552. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat legkorábbana 552. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
Valéra varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Valéra vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a veszett gorilla testét. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet.
Ököllel Valéra többször kegyetlenül megüti a veszett gorilla nyakát. (9 támadással 1305 életpontot sebezve.) Wakizashival Valéra mély sebeket nyitva megvagdossa a veszett gorilla csapzott bundáját. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. 143 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy eltalálod a veszett gorilla jobb lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A veszett gorilla mancsai Valéra bordázatának épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 78 életpontot vesztett.) Megpróbálja karjaival összeroppantani. Szerencsére Valéra bizonyul erősebbnek. Egy gyenge harapást kap Valéra a jobb vállába. (1 támadástól 109 életpontot vesztett.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
6802 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 191, összesen: +191 ÉP, összes sebzés: 2314, összes sebződés: 187}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
h 1602 27 60 | használod az 1602. tárgyat |
hu 1360 1674 1081 | hulladék: 1360 1674 1081 |
a 403 1625 6 | átadod a 403. tárgyat az 1625. kalandozónak (6 darabot) |
ftv 186 508 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 508. szörnyet |
ftv 47 611 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 611. szörnyet |
bb 1477 1 | beraksz a bankba az 1477. tárgyat (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khrak kőóriás szögletes testét. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a khrak kőóriás testét. (8 támadással 938 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Wakizashival megvagdalod a khrak kőóriás bal karját. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy tockost nyomat Neked a khrak kőóriás! (1 támadástól 409 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a khrak kőóriás szögletes testét. (8 támadással 952 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy eltalálod a khrak kőóriás testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Akkora pofont ad a khrak kőóriás a mancsával, hogy pillanatokig csak csillagokat látsz. (1 támadástól 485 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A khrak kőóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3233, sebződés: 894, gyógyulás: 8, összesen: -886 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
ea 292 45 | eladod a 292. tárgyat 45 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. 131 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 0, gyógyulás: 278, összesen: +278 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1950 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a garmhegyi szerzetes bal karját. Kritikus ütés! (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a garmhegyi szerzetes testét. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 202 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy eltalálod a garmhegyi szerzetes jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2924, sebződés: 304, gyógyulás: 8, összesen: -296 ÉP}
v 96 185 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,58] Lakott területre érkeztél.
be 717 176 | bemész a 717. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 218 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a khrak kőóriás bal oldalát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a khrak kőóriás fejét. (8 támadással 908 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a khrak kőóriás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A khrak kőóriás mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 475 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 2102, sebződés: 475, gyógyulás: 8, összesen: -467 ÉP}
v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,97] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Chara-din avatárja.
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 4 VP-t.]
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1593 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor megcsapod a fertőzött ent rothadó kérgét. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Wakizashival néhányszor megcsapod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjaival a fertőzött ent lecsap a bal karodra. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent testét. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Wakizashival kicsit megvágod a fertőzött ent rothadó kérgét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápjaival a fertőzött ent csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a fertőzött ent száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3681, sebződés: 214, gyógyulás: 428, összesen: +214 ÉP}
(Továbbmész...) [270,99] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Feltételes támadás:) Egy ködmágus! Ezt kerested. {védettsége: 100 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1689 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 203 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a ködmágus testét. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvágod a ködmágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A ködmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2608, sebződés: 218, gyógyulás: 8, összesen: -210 ÉP}
(Továbbmész...) [270,100] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fényhozó. {egyik sebzési módja: 2x 2d33+48.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 613 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fényhozó fejét. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó felemelt karját. (8 támadással 459 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor megkarcolod a fényhozó nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 212 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó bal vállát. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 195 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvagdalod a fényhozó testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2505, sebződés: 334, gyógyulás: 8, összesen: -326 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (8 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 131 életpontot sebeztél. 131 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 7, gyógyulás: 278, összesen: +271 ÉP}
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc fejét. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a gothag döglidérc fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 420 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (3 támadással 329 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy megvágod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1947, sebződés: 87, gyógyulás: 4, összesen: -83 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1203 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kristálynyálka bal oldalát. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-52 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy szent jogar. Ezért megfizetsz, rém! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka testét. (8 támadással 914 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. Wakizashival megvagdalod a kristálynyálka testét. Kritikus ütés! (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 67 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel megdöfködöd a kristálynyálka testét. (4 támadással 462 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Wakizashival kissé megkarcolod a kristálynyálka ragadós kötőizmait. Kritikus ütés! (1 támadással 106 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-89 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23846 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3805, sebződés: 832, gyógyulás: 8, összesen: -824 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1142 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek áttetsző testét. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd az ezeréves lélek testét. (8 támadással 711 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvagdalod az ezeréves lélek áttetsző testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 95 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-72 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 raskhiir bozaka. 23797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2509, sebződés: 430, gyógyulás: 8, összesen: -422 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 413 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdvámpír fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 490 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdvámpír testét. (8 támadással 939 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a smaragdvámpír bal karját. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 146 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megkarcolod a smaragdvámpír jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 224 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21972 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2784, sebződés: 609, gyógyulás: 334, összesen: -275 ÉP}
(Továbbmész...) [271,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar őslich lehet. {támadása: 80.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1695 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich testét. Kritikus ütés! (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar őslich testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+248 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor súrolod a varkaudar őslich testét. Kritikus ütés! (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A fényaura 25 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A varkaudar őslich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3775, sebződés: 142, gyógyulás: 423, összesen: +281 ÉP}
(Továbbmész...) [272,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fertőzött ent közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 3401-3600.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1578 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent korhadó gyökerét. (8 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Wakizashival kissé megkarcolgatod a fertőzött ent rothadó kérgét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a fertőzött ent csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a fertőzött ent rothadó kérgét. (8 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Wakizashival kissé megkarcolod a fertőzött ent testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Csápjaival a fertőzött ent csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3562, sebződés: 169, gyógyulás: 409, összesen: +240 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ez mellément. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Démonölővel végigvágod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Wakizashival felnyitod a csontváz hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
fno 9 1 | fejl. pont elköltés 9 1 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival súrolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 2, gyógyulás: 164, összesen: +162 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 414 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor megcsapod az árnygólem testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Wakizashival néhányszor megcsapod az árnygólem testét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az árnygólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 428 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Démonölővel néhányszor megcsapod az árnygólem bal lábát. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Wakizashival néhányszor súrolod az árnygólem fejét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Az árnygólem leken néhány pofont. (2 támadástól 454 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2267, sebződés: 928, gyógyulás: 382, összesen: -546 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [6 pontot használtál fel, van még 438. Kapsz 4 VP-t.]
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1855 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tl'urlang vadász markáns izmait. (8 támadással 410 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a tl'urlang vadász minden csapását hárítanod. (2 támadástól 409 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a tl'urlang vadász testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 195 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 453 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2896, sebződés: 1011, gyógyulás: 8, összesen: -1003 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 414 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a patás tanough testét. (8 támadással 849 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor súrolod a patás tanough fejét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a patás tanough bal oldalát. (8 támadással 893 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolgatod a patás tanough jobb hátsó lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 288 életpontot vesztesz.) A patás tanough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21887 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3299, sebződés: 936, gyógyulás: 495, összesen: -441 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 558 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a nekromanta kóborló fejét. (8 támadással 432 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Wakizashival párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírölővel többször eltalálod a nekromanta kóborló bal karját. (8 támadással 436 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 180 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló testét. Kritikus ütés! (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{Csatastatisztika; sebzés: 2430, sebződés: 917, gyógyulás: 8, összesen: -909 ÉP}
szk 402 | keresed a 402. szörnyet |
ek 273 2 351 | t. energia kisütése: 273 2 351 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 273 13 216 | t. energia kisütése: 273 13 216 |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
in 3612 615 836 | leírod a 3612. kalandozónak a 615. szörnyet a 836. tárgyat |
in 2940 615 357 | leírod a 2940. kalandozónak a 615. szörnyet a 357. tárgyat |
in 1625 592 977 | leírod az 1625. kalandozónak az 592. szörnyet a 977. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 22 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért |
NAP BÍRÁJA (711. SZÖRNY) Ha jobban szemügyre veszed az előtted álló tleikan főbíra földig érő talárjának a mintázatát, milliónyi napkorongot pillanthatsz meg, melyek függőleges és vízszintes sorokban egyaránt, egymás mellett helyezkednek el. De a nap ilyetén ábrázolása elég elvontnak tűnik, ugyanis a narancsszín napsugarak fókuszpontja egy sötétlila szabályos kör. Valaha talán, a Világégés előtt sokkal, amikor még senki sem élt azok közül, akik ma Ghalla legöregebbjei, és amikor ez a talár készült, ilyen színű volt a napkorong. Vagy csupán azt jelképezi ez a természetellenes szín, hogy a Nap követői beszennyezték magukat azzal, hogy lepaktáltak a sötétségből érkező kreitonokkal? Nem tudni. Egy biztos: a Nap Első Bírája áll előtted, és Zarknod talán tárgyalni érkezett hozzájuk, számodra viszont a harc elkerülhetetlen. Hiába odáztad volna a találkozást, most már csak a kedvező ítéletben reménykedhetsz. A Nap Első Bírája immúnis a vámpirizációra. Csak akkor fogod megtámadni, ha van kiadott FT parancsod vagy rá, vagy a hozzá hasonló szörnyek csoportjára. |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
Erő: | 79 (105) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 78 (90) | Támadás: | 81 (84) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 79 (93) | Védekezés: | 136 (144) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 172/640 év |
Egészség: | 78 (89) | Életpont: | 1753/1813 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 79 (92) | Varázspont: | 4169/1061 | Pénz: | 15029 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 26/26 | Pszi pont: | 330/148 | Halhatatlanság: | 20 % | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 50/8 (+8%) |
vágófegyverek: | 41/32 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 43/99 (+4%) |
dobófegyverek: | 7/84 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/98 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 174/14 (+24%) | 3. mászás: | 33/69 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 37/51 | 5. csapdaészlelés: | 19/79 | 6. gyógyítás: | 63/31 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 25/36 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 22/1 |
10. teológia: | 245/8 (+173%) | 11. taumaturgia: | 167/58 (+24%) | 12. versengés: | 19/34 (+16%) |
13. zene: | 12/20 | 14. szörnyismeret: | 68/98 | 15. pszi: | 34/84 (+52%) |
16. zárnyitás: | 7/21 | 17. vadászat: | 13/98 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 40/69 (+4%) | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 2/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 | |||
3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 2 |
10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (113,18,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) |
láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) | varázsenergia (#161) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | istenítélet (#284) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
kiszáradás (#268) | >> | hártyás dermesztő (#585) | kiszáradás (#268) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | |
fürgülés (#92) | >> | P. Vlagyimir (#570) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | védelem sav ellen (#36) | >> | mutánsféreg (#554) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | |
tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | behemótköröm (#1081) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
6 | fokhagyma (#403) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 45 | sárkánypikkely (#292) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
14 | vashegyű nyíl (#176) | 44 | víz (#27) | 5 | extra takarmány (#1360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
746 | arany (#50) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 25 | kaja (#2) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 1 | xirnox szív (#213) |