550. forduló, 552. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 19. 15h:08'
EZ A 552. JÁTÉKHETED, 551. FORDULÓD
553. játékheted kezdete: szept. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Dolores Cleabornnal. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Elenios hittérítője. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Halatir Maurloth neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 zárnyitó készletet.
Az 1. napon találkozol Octavianusszal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy zombi mester trófea, egy Whurphöl trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve L escargot. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét.
Az 1. napon összeakadsz Omar Ibn Al-Fáridh-dal. Chara-din eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 sáfrányport (999 arany kikiáltási áron), 1 bányászcsákányt (30 arany kikiáltási áron), 1 ásót (20 arany kikiáltási áron), 1 sáfránykristályt (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy karmos tankány. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mennydörgő Traktor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
A 2. napon összefutsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Yurk, a profi trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Honey-Queen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
A 2. napon találkozol egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfival. Ő Lady Változás férje! Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy földsárkány trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Musashi Kenjiró. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Scarlet. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 monstrum vállvédő (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 6 gyógykenőcs (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A 6. napon összeakadsz L escargottal. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy Whurphöl trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy vadász quwarg trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Wu Chen. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 bunthar bőr (eladási ár: 640 arany, ebből a kezelési költség: 64 arany), 1 ásó (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Sajnos nem zajlott le a többszemélyes kaland a táborozásod alatt, amit már annyira vártál.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+630 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+143 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Familiárisod már megint a sebeid miatt aggodalmaskodik. Nagyot sóhajt, a fejét csóválja, és a kezedbe nyom 3 gyógykenőcsöt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 692.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 690. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 686. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 684.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 682. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 682.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 682.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 682.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-41 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+16 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 672.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 670. Kapsz 1 VP-t.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 670.]

ek 7 19 5 t. energia kisütése: 7 19 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 670.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[78,65] A vidék sivatagosra vált. Port kavar a távolban egy homokvihar. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vörös rakolits. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy phua-kúpot. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,64] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dűnekukac került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a dűnekukac testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [80,63] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 12 VP-t.]

v 198 105 117 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

v 160 1 elmormolod a 160. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 645. Kapsz 8 VP-t.]

be 126 bemész a 126. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

lm 23 24 26 mozogsz 23 24 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 645.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 615. Kapsz 24 VP-t.]

lm 27 28 30 mozogsz 27 28 30
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

lm 43 43 40 mozogsz 43 43 40
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 585. Kapsz 24 VP-t.]

lm 30 21 25 mozogsz 30 21 25
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

lm 21 19 17 mozogsz 21 19 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

lm 34 32 39 mozogsz 34 32 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 555. Kapsz 24 VP-t.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 525. Kapsz 24 VP-t.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 495. Kapsz 24 VP-t.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

tk 16 1177 9101 többszemélyes kaland 16 1177 9101
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 395. Kapsz 80 VP-t.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 395.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 394.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 4 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 349. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tetemember. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 29 fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [29 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 23 VP-t.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a felcsermanó. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. Egy kaját nyel le a vadászkutya. Egy kaját nyel le a goldugar. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 692 pontot. A következő körben tehát 892 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 551. fordulód.

Erő: 64 Szint: 46 Merészség: 10/1 Magasság: 157 cm
IQ: 66 Támadás: 45 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 66 Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 157/165 év
Egészség: 68 Életpont: 812/775 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 75 (77) Varázspont: 2709/1592 Pénz: 11700 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 30/3 Pszi pont: 341/377 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 56
Eddig összesen 4857 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2290 TP-t kaptál. Jelenleg 13979733 TP-d van. A következő szinthez még 1120267 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, bosszantó apróság, Zsebmester. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 18/31 ökölvívás: 28/63 szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 43/79 ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 39/51
dobófegyverek: 22/69

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -19.); kerek kő (#19) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/64 2. nyomkövetés: 174/86 (+18%) 3. lopás: 4/2
4. mászás: 20/86 5. csapdakészítés: 67/27 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/6
7. gyógyítás: 59/20 8. titkosírás: 11/44 9. felderítés: 35/2
10. szörnyidomítás: 34/73 11. teológia: 177/14 (+11%) 12. taumaturgia: 99/7 (+7%)
13. szerencsejáték: 11/20 14. versengés: 27/36 15. harcművészetek: 26/12
16. zene: 241/51 (+170%) 17. szörnyismeret: 48/53 (+20%) 18. pszi: *43/100 (+83%)
19. zárnyitás: 32/75 (+500%) 20. vadászat: 22/21 21. vitalitás: 5/25
22. bányászat: 39/86 23. úszás: 33/14 24. főzés: 10/2
25. csapatmunka: 8/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), ro'galhal gyóntató (#524), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (124,9,3) szürkeáll. aktiv (#71)
csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123)
óriáserő (#53) fényaura (#211) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
bo'adhun csapás (#266) >> 34. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> 25. szintű lényekre
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
vakító fény (#43) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
vadászkutya (#143) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
felcsermanó (#7020) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

Összsúly: 88.32 kg Megterheltség: 49%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (541. FORDULÓD ÓTA)
7142 arany
19 acéltű (#334) 8 acéltűz nyílhegy (#1132) 1 adamantit érme (#762)
1 agyértágító (#1406) 1 álcaruha (#1583) 2 áldott kő (#642)
52 álompor (#396) 5 amniosz (#203) 2 angyalok gyűrűje (#529)
1 angyalok kesztyűje (#609) 1 aranyfétis (#766) 7 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranytermő ládikó (#504) 23 aranytű (#272) 4 artikula bélhólyag (#927)
1 ásó (#34) 30 azúrharmat (#1161) 5 bájital (#261)
1 bo'adhun nyílpuska (#930) 1 bőrkantár (#1125) 65 borkonyó bibe (#312)
1 bronz nyakörv (#761) 1 bunthar zsák (#734) 1 bűvészpálca (#1639)
1 bűvös lant (#509) 1 cápazsír (#932) 1 cirkuszi surranó (#1234)
6 csalánvirág (#582) 2 csigakagyló (#1131) 20 csillagbot (#929)
20 csillaglövedék (#931) 2 csillogó nyakék (#1120) 1 daleb.kristálykulcs (#980)
1 Démonölő (#625) 17 deus ex machina (#1) 5 dlathog kőzet (#829)
4 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235) 1 drakolder gyűrű (#969)
20 drótszőr (#37) 16 ében nyílvessző (#848) 1 eknozol (#540)
3 esthari rubin (#748) 18 ezüstdarab (#326) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 2 fenékkavics (#1130)
8 fokhagyma (#403) 11 főnixtoll (#563) 1 furulya (#233)
14 fűszerkeverék (#1170) 11 fűszertartó (#210) 2 gólem talizmán (#811)
1 gólemgyűrű (#866) 1 gyémánt fétisrúd (#758) 3 gyíkfű (#201)
14 gyógykenőcs (#313) 32 gyöngymangó (#135) 4 halálhozó talizmán (#813)
1 Halatir kalapja (#1262) 17 halcsont (#390) 1 halgar kulcs (#877)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 Huddens kesztyűje (#649) 1 huhogó bibe (#332)
1 hűségérme (#1141) 3 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595)
47 isteni könnycsepp (#260) 1 játékmesteri palást (#824) 8 jégkristály (#593)
58 kaja (#2) 15 kaktusztüske (#114) 1 kampós acélszigony (#455)
1 karbin plazma (#199) 1 kavadu iszák (#25) 1 kazmár gyökér (#205)
5 kék orchidea (#68) 1 kerek kő (#19) 2 keselyűmirigy (#941)
2 kinemfogyó tegez (#368) 1 kórócsapda (#1450) 1 kőszem (#304)
8 kötél (#92) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton fókusz (#853)
1 Krossan párnája (#876) 1 kyorg vállpánt (#901) 1 kyorgölő buzogány (#881)
1 kyorgölő kés (#868) 1 kyorgölő penge (#875) 1 lant (#238)
8 lélekesszencia (#619) 12 lidércesszencia (#1074) 35 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 137 madártoll (#112) 26 mákrózsa virág (#56)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókarom (#78) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 mihlanil (#539) 1 mihlanil érme (#764) 1 mihlanil medál (#823)
69 mocsári penke (#148) 1 molitár dob (#1327) 2 Morgan sipkája (#466)
2 Morgan szilánkja (#508) 1 möszehát pajzs (#1231) 2 mutáns csont (#331)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy ónixkulcs (#1111) 1 Natharion amulett (#742)
1 Natharion karkötő (#738) 1 natharion talizmán (#867) 2 nyers zafír (#752)
18 nyílvessző (#108) 1 nyomkereső talizmán (#671) 18 obszidián karkötő (#229)
1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335) 1 óriás fülbevaló (#614)
5 ork csodaszer (#1228) 1 örökkéval.tűzopálja (#1518) 1 őselemek köpenye (#560)
1 ősmágus fülbevalója (#608) 1 ősök könyve (#1106) 1 papagájsíp (#1415)
20 pézsmatökmag (#934) 1 piranha zsákvédő (#337) 4 polip szívóka (#391)
5 pszi kő (#248) 11 púderkő (#119) 39 purifikátor háj (#269)
31 quwarg tojás (#360) 79 ragasztó (#83) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 regeneráló öv (#882)
6 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70) 2 rítusónix (#751)
1 ro'galhal lánc (#763) 1 Rodger profi üstje (#1168) 1 rogalhal csuklópánt (#891)
5 rókafarok (#124) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 roxati zárfaló (#314)
7 ryuku amfora (#1153) 5 ryuku evező (#1152) 1 ryuku függő (#1322)
2 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 7 ryuku kalapács (#724)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690) 3 ryuku kopja (#694)
4 ryuku szablya (#695) 6 ryuku védőkenőcs (#1154) 3 sáfránypor (#211)
6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 sárkánypikkely (#292) 2 sejtfiatalító (#1408) 1 shinai gömb (#348)
16 smirglilevél (#29) 4 sötét tekercs (#535) 10 spiritusz (#170)
5 sullár hólyag (#168) 1 szeksztáns (#32) 30 szem szimbólum (#142)
8 szent jogar (#150) 5 szent kehely (#257) 1 szirén köpenye (#820)
1 sziréngyűrű (#948) 11 szögletes kő (#17) 1 szuper dobóháló (#273)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 1 teriád kard (#1284)
11 tinta (#101) 1 tleikan kesztyű (#893) 1 to'aghan orrkarika (#760)
1 Tokan esszenciája (#880) 1 törpe bakancs (#475) 1 Trákin csákánya (#367)
1 troglodita gyűrű (#907) 1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151)
1 tünde íj (#553) 22 tünde nyíl (#554) 1 tünde tegez (#1263)
1 tüske (#22) 1 tűzúr csizmája (#533) 1 uzbány csőr (#169)
4 vámpírfog (#1221) 3 varányszem (#30) 7 varázskő (#305)
12 varkaudar pálinka (#1137) 1 viharamulett (#611) 1 viharmadár totem (#1260)
60 víz (#27) 3 vizestömlő (#3) 1 Vlagyimir gyűrűje (#822)
12 xirnox szív (#213) 12 zöld üveg (#82) 1 Zu'lit koronája (#821)
5 extra takarmány (#1360) 3 bunthar bőr (#733) 42 bájital (#261)
1 ketrec (#216) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1 súlyzó (#347)
1 üllő (#1103)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108)
1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyógykenőcs (#313) 1 rakolits por (#669) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,65) vörös rakolits (#356), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372)
(79,64) dűnekukac (#357), Chara-din monolitja (#534)
(80,63) ragyás burástya (#111), Elenios oltár, tetemember (#123)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.

Üzenet küldése a karakternek