Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 28. 9h:23' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
dd 66 237 130 | eldobod a 66. tárgyat a 237. tárgyat a 130. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
kb 92 4 | kiveszel a bankból a 92. tárgyat (4 darabot) |
d 92 3 | eldobod a 92. tárgyat (3 darabot) |
bb 312 161 1137 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (161 darabot) |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr (ld. enc.). 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 13 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [113,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ököllel eltalálod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1817 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+6% teo] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Ököllel megütöd az epokitféreg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [115,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Ököllel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [116,85] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 344 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. [+4% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő torát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [118,86] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
id 202 167 | idomítod a 202. szörnyet 90 pontért |
bpb | bef. parancs berakása: |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
RINÓBŐR (651. TÁRGY) Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 20 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 19 (24) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 320/137 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (28) | Varázspont: | 343/65 | Pénz: | 2013 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 43/10 | Pszi pont: | 60/40 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/63 (+29%) | szúrófegyverek: | 8/25 (+9%) | vágófegyverek: | 2/99 |
lőfegyverek: | 17/59 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
118,86 mezőn táborozol |
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 34 időszaki: 34 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/75 | 2. nyomkövetés: | 1/66 | 3. mászás: | 6/12 |
4. csapdakészítés: | 10/82 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | 6. gyógyítás: | 9/77 |
7. felderítés: | 6/50 | 8. szörnyidomítás: | 2/5 (+103%) | 9. teológia: | 8/6 (+45%) |
10. taumaturgia: | 12/26 (+20%) | 11. versengés: | 3/66 | 12. harcművészetek: | 16/56 |
13. zene: | 1/9 | 14. szörnyismeret: | 4/33 (+20%) | 15. pszi: | 10/16 (+9%) |
16. zárnyitás: | 1/0 | 17. vadászat: | 2/39 | 18. bányászat: | 4/97 |
19. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
szutykos remák (#191) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Eddig 15 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 390). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 78). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 816 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 6 | nyílvessző (#108) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
2 | tankány karom (#237) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
123 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | rinóbőr (#651) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 10 | víz (#27) |
109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | |
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|