Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 16. 0h:11' EZ A 113. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 114. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: h 313 0 0 | használod a 313. tárgyat |
ff 28 367 | felt. fegyverváltás: 28 367 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az emberevő testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista jobb karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az emberevő jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Trákin csákányával eltalálod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Tüzet köpsz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a drasmólyom fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az emberevő jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 27 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd a goldugar testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a drasmólyom bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 508 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén jobb vállát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 6.]
vd 10 | m 10 |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az útonálló bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az útonálló fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd az útonálló fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 rézgolyó. Megsoroztad az útonálló testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 79 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
ee 1561 329 351 | eladod az 1561. tárgyat a 329. tárgyat a 351. tárgyat |
ea 397 3 | eladod a 397. tárgyat 3 |
ee 1618 348 1228 | eladod az 1618. tárgyat a 348. tárgyat az 1228. tárgyat |
ee 37 105 651 | eladod a 37. tárgyat a 105. tárgyat a 651. tárgyat |
ee 153 360 128 | eladod a 153. tárgyat a 360. tárgyat a 128. tárgyat |
ve 1526 1 | megveszed az 1526. tárgyat 1 |
ff 28 1526 | felt. fegyverváltás: 28 1526 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
TELJES KVATÁCIÓ (18. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) VÉÉÉGRE!!! Az atomi és szubatomi szintű előkészítés befejeződött. Az utolsó, óriási transzformációs lépést kell már csak megtenned, amelynek során végrehajtod a konzervációs diffúziót, amelynek során gyakorlatilag az örökkévalóságig konzerválod sejtjeidet és idegi struktúrádat. Halhatatlan leszel, sohasem öregszel meg - semmilyen betegség, kórság nem árthat neked, legfeljebb az erőszakos haláltól kell rettegned. Több órás meditációval készülsz a végső szertartásra, és eközben olyan kvatációs mélységekig jutsz el, amelyekről korábban álmodni sem mertél. Meditációs ponttá zsugorodva, bejárod tested minden porcikáját. Nagy felfedezés ez, olyasmit csinálsz, amit valószínűleg még senki sem előtted. Hosszú idő telik el, mire hideg verejtékben fürödve magadhoz térsz. Iszonyatos a választás, iszonyatos a felismerés. Most, hogy megismerted a kvatáció folyamatát, rádöbbentél arra, aminek lehetőségére korábban, a halhatatlanság utáni vágyadban csak tudat alatt gondoltál: a Kvatáció MINDENT konzervál. A tested nemcsak hogy romlani nem tud, de javulni sem: hiába az edzés, a gyakorlás, a tanulás, mostantól sem erőd, sem ügyességed, sem egészséged nem fejlődhet. Az ideg- és agypályákkal valamivel jobb a helyzet, azonban a fejlődés itt is iszonyatos mértékben, akár több százszorosára is lelassulhat. Most értetetted csak meg, hogy miért nem az elf a bolygó uralkodó faja - hosszú életük nem sarkallja őket a mérhetetlen tudásvágyban. Pánik lesz rajtad úrrá, ahogy arra gondolsz, nincs tovább, nem vagy képes tanulni, továbbfejlődni - de talán még van visszaút! Kimeredt szemekkel, görcsökben fetrengve indulsz visszafelé a kvatációs pályákon. Nagyon lassan, és iszonyatos kínok közt sikerül a már megindult indukciós folyamatot visszafelé fordítani. Mikor ismét, a mai napon már másodszor is magadhoz térsz a nem e világi révületből, lassan végigtapogatod, mentálisan végigkutatod magad, és megnyugodtan konstatálod: sikerült! A halhatatlanság titka utáni kutatást persze nem adod fel, csak megpróbálod más szemszögből megközelíteni. A felpuhult molekuláris szerkezet visszaállítása nagyon hosszú időt vesz igénybe, de végül tökéletesen sikerül. (Visszakaptad az elvesztett négy védettséget.) Arra gondolsz, hogy talán meg kellene osztani megismerésedet a többi alakváltóval, de aztán ráébredsz, hogy úgysem hallgatnának rád - ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia. |
Erő: | 20 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 16 (21) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 458/180 | Jellem: | jó (43) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (28) | Varázspont: | 277/12 | Pénz: | 14940 arany | Kép. pont: | 7 |
Pszi pont: | 41/24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 19 (+1) |
lőfegyverek: | 20 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 33 (+2) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 10 (+1) |
10. versengés: | 2 | 11. zene: | 2 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. pszi: | 5 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 5 |
16. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 53, 192. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 556, az összesen kapott pontszám: 87840. (összesen ölhető: 972 ) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | rézgolyó (#343) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 18 | kerek kő (#19) | |||
5 | madártoll (#112) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
8 | quwarg tojás (#360) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
3 | vízionár szem (#102) | 1 | zafír erőöv (#397) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|