54. forduló, 56. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 16. 0h:11'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 11 angyalok gyűrűjét (21900 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+17 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: h 313 0 0 használod a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ff 28 367 felt. fegyverváltás: 28 367
Felt. fegyverváltás: << ököl << Trákin csákánya. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 2 mozogsz keletre
[75,59] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az emberevő testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. [28 pontot használtál fel, van még 191.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy troll ritualista!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista jobb karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+30 életerő.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy emberevő támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az emberevő jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Trákin csákányával eltalálod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 8 quwarg tojást. Érdekes!
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+29 életerő.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy nyuhaj karbin támad rád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol. Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [80 pontot használtál fel, van még 111.]

m 8 mozogsz északra
[75,58] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drasmólyom. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Tüzet köpsz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a drasmólyom fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [9 pontot használtál fel, van még 102.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy bíbor szulfagor!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy emberevő.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az emberevő jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 27 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Találsz nála 3 vízionár szemet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába?
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+31 életerő.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy emberevő támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb goldugar támad meg.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd a goldugar testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 3 gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy drasmólyom.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a drasmólyom bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy emberevő támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 tudás gyöngyét. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bíbor szulfagor.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+30 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+29 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy bíbor szulfagor támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 508 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 sáfrányport. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy alpesi tehén.

Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy alpesi tehén.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén jobb vállát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 purifikátor hájat. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [80 pontot használtál fel, van még 22.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[74,59] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 6.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy útonálló!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az útonálló bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy orgyilkos támad rád.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 zafír erőövet. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy útonálló.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted az útonálló fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 10 aranyat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd az útonálló fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy útonálló.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 rézgolyó. Megsoroztad az útonálló testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 ork csodaszert. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sötét gnóm támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 79 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 1.]

ee 1561 329 351 eladod az 1561. tárgyat a 329. tárgyat a 351. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 397 3 eladod a 397. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ee 1618 348 1228 eladod az 1618. tárgyat a 348. tárgyat az 1228. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ee 37 105 651 eladod a 37. tárgyat a 105. tárgyat a 651. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ee 153 360 128 eladod a 153. tárgyat a 360. tárgyat a 128. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ve 1526 1 megveszed az 1526. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ff 28 1526 felt. fegyverváltás: 28 1526
Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat.Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 6, 18.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 194 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

TELJES KVATÁCIÓ (18. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
VÉÉÉGRE!!! Az atomi és szubatomi szintű előkészítés befejeződött. Az utolsó, óriási transzformációs lépést kell már csak megtenned, amelynek során végrehajtod a konzervációs diffúziót, amelynek során gyakorlatilag az örökkévalóságig konzerválod sejtjeidet és idegi struktúrádat. Halhatatlan leszel, sohasem öregszel meg - semmilyen betegség, kórság nem árthat neked, legfeljebb az erőszakos haláltól kell rettegned. Több órás meditációval készülsz a végső szertartásra, és eközben olyan kvatációs mélységekig jutsz el, amelyekről korábban álmodni sem mertél. Meditációs ponttá zsugorodva, bejárod tested minden porcikáját. Nagy felfedezés ez, olyasmit csinálsz, amit valószínűleg még senki sem előtted.
Hosszú idő telik el, mire hideg verejtékben fürödve magadhoz térsz. Iszonyatos a választás, iszonyatos a felismerés. Most, hogy megismerted a kvatáció folyamatát, rádöbbentél arra, aminek lehetőségére korábban, a halhatatlanság utáni vágyadban csak tudat alatt gondoltál: a Kvatáció MINDENT konzervál. A tested nemcsak hogy romlani nem tud, de javulni sem: hiába az edzés, a gyakorlás, a tanulás, mostantól sem erőd, sem ügyességed, sem egészséged nem fejlődhet. Az ideg- és agypályákkal valamivel jobb a helyzet, azonban a fejlődés itt is iszonyatos mértékben, akár több százszorosára is lelassulhat. Most értetetted csak meg, hogy miért nem az elf a bolygó uralkodó faja - hosszú életük nem sarkallja őket a mérhetetlen tudásvágyban. Pánik lesz rajtad úrrá, ahogy arra gondolsz, nincs tovább, nem vagy képes tanulni, továbbfejlődni - de talán még van visszaút! Kimeredt szemekkel, görcsökben fetrengve indulsz visszafelé a kvatációs pályákon. Nagyon lassan, és iszonyatos kínok közt sikerül a már megindult indukciós folyamatot visszafelé fordítani. Mikor ismét, a mai napon már másodszor is magadhoz térsz a nem e világi révületből, lassan végigtapogatod, mentálisan végigkutatod magad, és megnyugodtan konstatálod: sikerült! A halhatatlanság titka utáni kutatást persze nem adod fel, csak megpróbálod más szemszögből megközelíteni. A felpuhult molekuláris szerkezet visszaállítása nagyon hosszú időt vesz igénybe, de végül tökéletesen sikerül. (Visszakaptad az elvesztett négy védettséget.) Arra gondolsz, hogy talán meg kellene osztani megismerésedet a többi alakváltóval, de aztán ráébredsz, hogy úgysem hallgatnának rád - ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia híve vagy. Ez az 55. fordulód.

Erő: 20 (33) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 34 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (21) Védekezés: 26 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 458/180 Jellem: jó (43) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (28) Varázspont: 277/12 Pénz: 14940 arany Kép. pont: 7
Pszi pont: 41/24
Eddig összesen 847 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 762 TP-t kaptál. Jelenleg 346 572 TP-d van. A következő szinthez még 103 428 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, élőholt quwarg, kardszárnyú pocok. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 ütőfegyverek: 19 (+1)
lőfegyverek: 20 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 33 (+2)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 10 (+1)
10. versengés: 2 11. zene: 2 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 5 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 53, 192.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 556, az összesen kapott pontszám: 87840. (összesen ölhető: 972 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 rézgolyó (#343) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 3 gyógykenőcs (#313) 18 kerek kő (#19)
5 madártoll (#112) 4 ork csodaszer (#1228) 1 purifikátor háj (#269)
8 quwarg tojás (#360) 2 sáfránypor (#211) 1 tudás gyöngye (#522)
3 vízionár szem (#102) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76
57
58
59
60
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130), orgyilkos (#131), sötét gnóm (#132)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), útonálló (#130), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,58) Dornodon oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, drasmólyom (#60), bíbor szulfagor (#358), emberevő (#119), goldugar (#65), alpesi tehén (#91)
(75,59) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), emberevő (#119), troll ritualista (#365)

Üzenet küldése a karakternek