Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 20. 18h:07' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
vik 1 | merészség kalandozókra: 1 |
t 352 | támadod a 352. szörnyet |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
hu 84 329 1618 | hulladék: 84 329 1618 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Quirov bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quirov jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a Quirov jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-58] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ea 34 1 | eladod a 34. tárgyat 1 |
ve 133 20 | megveszed a 133. tárgyat 20 |
ve 1 2 | megveszed az 1. tárgyat 2 |
ff 28 6 2084 | felt. fegyverváltás: 28 6 2084 |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel meghorzsolod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a pókvadász bal középső lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a zombi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-59] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pókvadász testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel csak érinted a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontváz jobb oldalát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-59] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gorombilla. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a gorombilla szőrös mellkasát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [67,-58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a piromenyét jobb oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-58] A bozótost sűrű erdő váltja fel.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel eltalálod a zombi bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ff 6 28 2084 | felt. fegyverváltás: 6 28 2084 |
szk 25 | keresed a 25. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 9 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
PAJZSHASZNÁLAT (535. TUDATI KÉPESSÉG) A legtöbb kalandozó nem tartja túl sokra a pajzsokat, mondván, nem elhúzni akarja a csatát, hanem minél előbb dűlőre vinni, és legyőzni az ellenséget. Az efféle fanyalgók legfeljebb akkor vesznek baljukba pajzsot, ha ettől remélik egy-egy ártó képesség kivédését, vagy egyszerűen nincs más esélyük túlélni a trükkösebb bestiák támadásait. Mindennek az is oka lehet, hogy a tradicionális lovagrendek együtt tűntek el a Tűzviharral, és ma már sehol sem oktatják a valódi pajzshasználatot. Szerencsére a kollektív tudat olyan dolgokra is vissza tud emlékezni, amire az egyén sosem volna képes. Így lehetséges az is, hogy ha közös tudatod kifejleszti a Pajzshasználat képességét, csaknem olyan ügyesen leszel képes használni a pajzsodat, ahogy a közelmúlt nagyhírű lovagjai. [Mostantól ha pajzsot használsz, az általa biztosított védettség - bármennyi volt is -, a kétszeresére nő. Az már csak hab a tortán, hogy a Lovagi Övcsat néven ismert varázstárgy képes kiaknázni ezt a plusz védettséget is. A képességet nem szükséges aktiválni, mindig működik.] |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 12 | Szint: | 14 | Merészség: | 1/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 183/182 | Jellem: | gonosz (39) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (14) | Varázspont: | 174/48 | Pénz: | 815 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 25/19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/84 (+84%) | vágófegyverek: | 20/3 (+7%) | ütőfegyverek: | 2/98 |
dobófegyverek: | 14/27 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
65,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/93 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 15/17 (+13%) | 3. csapdakészítés: | 5/36 (+7%) |
4. csapdaészlelés: | 1/58 | 5. gyógyítás: | 14/70 | 6. titkosírás: | 1/64 |
7. felderítés: | 1/78 | 8. teológia: | 3/70 | 9. taumaturgia: | 7/102 (+6%) |
10. zene: | 1/0 | 11. szörnyismeret: | 4/35 (+20%) | 12. zárnyitás: | 7/108 |
13. vadászat: | 2/37 | 14. bányászat: | 11/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), láplidérc (#352) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | Palasti (#6116) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | Palasti (#6116) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve) |
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 126 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10790. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | bronzpáncél (#90) |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontszablya (#64) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 26 | ubuk tüske (#131) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | + | nap szimbólum (#141) |
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 4 | ¤ | deus ex machina (#1) | ||
2 | éjkő (#2369) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | + | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 23] | |||||
5 | éjurna (#2368) | [bennük 50 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 37] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | álompor (#396) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
$2 | dorony tüdő ($212) | 3 | + | dözmöng szív (#122) | 1 | halálvirág (#2371) | ||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | + | kazmár gyökér (#205) | 2 | lajhár csont (#236) | $2 | lapockacsont ($33) | ||
1 | liumbe hajtás (#655) | 69 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
11 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 8 | pirkit (#153) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | varányszem (#30) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 37.32 kg | Megterheltség: 64% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bronzkard (#2083) | |||
3 | csontpálca (#329) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | dárda (#10) | |||
3 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | fenőkő (#1618) | 6 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
16 | sallank karom (#128) | 2 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
279 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | bomló esszencia (#2367) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | éjkő (#2369) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 2 | tinta (#101) | |||
44 | víz (#27) |
64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
-60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|