550. forduló, Trog A. Lien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 20. 9h:30'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 549. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4936
SZÁMLA : XXXX

TROG A. LIEN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,65] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+632 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+110 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 112. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
111 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 695.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 211. varázslatot a 188. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 693.]
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]

* 3. KP: elmormolod a 138. varázslatot a 28. varázslatot a 4. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 750 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 680.]

* 5. KP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 110 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 660.]

* 6. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]

* 7. KP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+34 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 626.]

* 8. KP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+34 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 596.]

* 9. KP: kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

* 10. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

t 290 1 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

vv 19 139 140 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 140. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 592.]

f 717 kísérletezel a 717. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy lélekkulcsot. (ld. enc.) 288 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 582.]

tv 232 támadó/véd. varázslat a 232. varázslatot
232. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 577.]
Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 572.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 567.]

ek 7 8 16 t. energia kisütése: 7 8 16
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+16 felderítés.) [-16 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 567.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz az ocsmány konstrukt módszeres szétszedésének. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) Chara-din megbüntet (-100 VP.) Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 467.]

v 96 188 107 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[188,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "

Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 457.]

kld 12 küldetés végrehajtása 12
A környék csendes, senki sem figyel fel rád, így hát gyorsan belopakodsz a jósda gyöngyfüggönyös ajtaján. A kunyhóban ugyanaz a látvány fogad, mint korábban. Nos, hogy is volt a szöveg? "egy"; "lab"; "szek"; "fog". Talán: "fogd az egyik széklábat". Ez az! Lássuk csak! Találsz egy öreg, roskatag széket az egyik sarokba hajítva. Egyesével tördeled le a lábait, és valóban. Az egyikben jókora üregre bukkansz. Diadalmas érzés kerít hatalmába, mikor megütögetve egy szorosan összegöngyölt papírtekercs hullik belőle a markodba. Izgatottan kigöngyölöd. Aha! Ez egy épület vázlatos tervrajza! Gyűrött és koszos, de azért kivehető. A térkép mellett az alábbi, kapkodva lefirkantott feljegyzést találod:
"Cs. régi raktár a t. gyülek. A Hiv. kapcs. a vark."
Hm. Na, ez már valami! Csak tudnád, mi a csudát jelenthet. Lehetséges, hogy emiatt, az információ miatt kellett Bleanc-nak meghalnia? - tűnődsz, és alaposan átkutatsz mindent, de nem találsz semmi más érdemlegeset, így gyorsan olajra lépsz.

15
4 11 12 16
3 13 14
19
1 2
8 21 20 18 17
5 9
22 23 24
7
6 10 27 26 25
29
31
33 28
32 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 165. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 33, délre 3 mérföldre található.

[40 pontot használtál fel, van még 417.]

fkt 578 100 1 felt. készítesz az 578. tárgyat (100 darabot)
fkt 578 100 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,65] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sex Action egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,65] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Látsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 5 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. Jól harcoltál! (+66 varázspont.) 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 367.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Hozzálátsz a borzalmas építmény lebontásának. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) Chara-din megbüntet (-100 VP.) Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 267.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,65) művészi porolit (#720)
(192,65) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 34. jellempróba, áeratikus hasnyákok (#243)

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 582 40 megveszed az 582. tárgyat 40
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 40 csalánvirágot. 480 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 142 10 megveszed a 142. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 szem szimbólumot. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 585 20 megveszed az 585. tárgyat 20
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 20 mópat tokent. 440 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
[144,61] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Œzleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,65] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,64] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Vándor lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 35 aranyat. Jól harcoltál! (+66 varázspont.) 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 212.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[190,63] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woorgard. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Khossus del Maul vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,62] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 8 drótszőrt. Varázserőd töltődik (+66 varázspont). 1505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy amniosz-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy purifikátor császár. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {FM:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 12 életpontot. {KCC:} Démonölővel megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Páncélod 13 életpontot sebez ellenfeleden. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. Kiváló munka volt (+66 varázspont). 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 86, gyógyulás: 115, összesen: +29 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Enyveskezű Leilával. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy norpadolótika trófea és egy pszi őselementál trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. (Csábmosoly.) A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (-1 poszogó mösze.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[45 pontot használtál fel, van még 167.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 167.]

v 198 201 110 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,63) woorgard (#231), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 43. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), purifikátor császár (#393), Enyveskezű Leila (5788. kalandozó)
(191,62) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, ezoterikus mardelek (#184)
(191,64) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharionok (#232)
(192,65) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 34. jellempróba, áeratikus hasnyákok (#243)

[201,110] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy nekrofunt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő csápos otagi nem jelenthet komoly veszélyt. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 157.]

* 1. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 2. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (347 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 392. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (819 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 117.]

* 6. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 511 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 77.]

* 7. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 459 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 37.]

* 8. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 35.]

* 9. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 10, 25.
Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 35 pontod maradt, ebből a következő körre 35 pontot vihetsz át. Kapsz még 690 pontot. A következő körben tehát 725 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKKULCS (718. TÁRGY)
A Sötét Föld legősibb, leghatalmasabb citadelláiban találkozni fogsz olyan ajtókkal, amelyeken csak mágikus rítussal létrehozott kulccsal juthatsz át. A lélekkulcs megalkotása nem egyszerű dolog - a Kij mintán kívül egy lélekesszenciára is szükséged van! Szerencsére azért varázstárgy készítés nem kell hozzá, elég egy KT 718 parancs, 10 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Trog A. Lien, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 549. fordulód.

Erő: 103 (119) Szint: 41 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 52 (59) Támadás: 65 Agresszió: 1 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 49 (58) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 38/76 év
Egészség: 56 (65) Életpont: 785/859 Jellem: jó (777) Tul. pont: 25
Szerencse: 61 (68) Varázspont: 2238/1252 Pénz: 941 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 49/0 Pszi pont: 369/111 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 213
Eddig összesen 4834 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10245 TP-t kaptál. Jelenleg 9039169 TP-d van. A következő szinthez még 560831 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, márvány sárkány. A 544. fordulódban 12483 arany került a bankszámládra. 12795 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 38 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: 25 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 21
dobófegyverek: 35

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << Démonölő (#625) (100%) << szívkereső (#423) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 (+1) 2. nyomkövetés: 143 (+1) 3. mászás: 25
4. csapdakészítés: 38 5. csapdaészlelés: 23 6. gyógyítás: 105
7. titkosírás: 27 8. felderítés: 49 (+16) 9. szörnyidomítás: 21
10. teológia: 75 11. taumaturgia: 131 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 16 14. harcművészetek: 38 15. zene: 134
16. szörnyismeret: 46 17. pszi: 32 18. zárnyitás: 13
19. vadászat: 21 20. vitalitás: 3 21. bányászat: 37
22. úszás: 11 23. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 900 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 60 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219), hordóagyú mamelukot (#254) fedett veremmel (#219)
mászol max. 900 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), vércápa sámán (#281), öregedést okozó lények (#9095), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), nagyobb vércápa (#246), Rém (#315), márvány sárkány (#328), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 14, max: 16)
kobudera (#8), Vasalt Bunkók (#9102), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994), Erdők Vándorai (#9139), Bocsi (#3496), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), Shear'niz'il (#7005), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) óriáserő (#53) fényaura (#211) csupasz izom (#28)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem II (#108), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
lángcsóva (#31) >> pszi őselementál (#258) agybénítás (#114) >> albinó küklopsz (#338)
méregfelhő II (#193) >> Notermanthi báró (#323)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323) védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Familiárisod egy ezüstsólyom.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Papjaim és papnőim még az ősvortex kaotikus energiáit is a javukra fordítják. Kerülj max. manába vagy TU-ra az ősvortex hatásának köszönhetően!
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1086 arany (#50) 3 kőszem (#304) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 4 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 borkonyó bibe (#312) 41 csalánvirág (#582) 8 drótszőr (#37)
25 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 9 mákrózsa virág (#56)
20 mópat token (#585) 2 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
4 spiritusz (#170) 10 szem szimbólum (#142) 3 varázskő (#305)
238 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(201,110) bűbájlidérc (#761), nekrofun (#173), 44. jellempróba, Leah oltár, csápos otagi (#395)

Üzenet küldése a karakternek