Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 11. 12h:06' EZ A 551. JÁTÉKHETED, 549. FORDULÓD 552. játékheted kezdete: szept. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog!
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a velociraptor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz.
Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Octavianus gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot.
Octavianus egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 25 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog!
Octavianus lő a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.)
Ököllel Octavianus párszor keményen megüti a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex farkát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A tyrannoszaurusz rex Octavianus bal karjába mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 63 életpontot vesztett.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1283 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Octavianust terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 535, összes sebződés: 63}
El Condor Pasa mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte. Octavianus hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol. Magenta Jade mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted.
El Condor Pasa üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Az ellenfél vakon tántorog. Octavianus ellenfelére villámcsapás varázslatot lő. 24 életpontot sebzett. Magenta Jade egy banshee-sikoly varázslatot hoz létre. [tyrex egyeduralkodó:] 6 életpontot sebzett. [El Condor Pasa:] 9 életpontot vesztett. [Octavianus:] 7 életpontot vesztett. 10 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol, méghozzá banshee-sikoly varázst. [tyrex egyeduralkodó:] 19 életpontot sebeztél. [El Condor Pasa:] 22 életpontot vesztett.
[Octavianus:] 22 életpontot vesztett. [Magenta Jade:] 17 életpontot vesztett.
El Condor Pasa a fúvócsővel megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Octavianus az ellenfélre lő a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeivel perforálja a tyrex egyeduralkodó bal oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Magenta Jade ubuk dobónyílat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Félreugrasz, így a farok a tőled jobbra álló társad találja el. Ezután azonban a farok iszonyatos erővel neked taszítja őt. (-115 életerő, -4 védekezés, -4 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te.
Harci kalapáccsal El Condor Pasa többször kegyetlenül megüti a tyrex egyeduralkodó jobb oldalát. (8 támadással 462 életpontot sebezve.) Vadászkéssel El Condor Pasa néhányszor megkarcolja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel Octavianus néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Magenta Jade épp hogy megszúrja a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal Magenta Jade súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel épp hogy eltalálod a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A tyrex egyeduralkodó El Condor Pasa jobb karjába mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 109 életpontot vesztett.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. Szerencsédre nem téged talált telibe a támadás, de még így is csillagokat látsz. (-96 életerő, -4 védekezés, -4 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1338 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Magenta Jade kutat át a szörnyet. Talál valamit (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP, összes sebzés: 918, összes sebződés: 950}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 156. varázslatot |
v 96 74 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,57] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy főutcát.
usz 20 | úszol 20 pontért |
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kilukasztod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,59] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét gnóm. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A fényaura 28 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
fa 513 5484 1 | feladod az 513. tárgyat az 5484. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits nyakát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a vörös rakolits farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [123,55] A terep változik: ismét síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1371 | jelszó kimondása 1371 |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 3 életpontot vesztettél. A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza kunkorgó farkát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a massza testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Csőrével a massza nem tudott megsebezni. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
v 198 117 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
[117,35] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra bal oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bányarém jobb lábát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a bányarém fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bányarém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll bal karját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kétfejű troll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [115,37] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Földrengető. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Földrengető bal vállát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a Földrengető testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A Földrengető többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Földrengető kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-27 életerő). Véres nyál csordul ki a Földrengető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [114,38] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fagyvihar kezd tombolni körülötted. Elmédből kizárod a hideg érzetét, nem foglalkozol a viharral. Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégzabáló farkát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a jégzabáló jobb vállát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A jégzabáló beleharap a kezedbe. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a jégzabáló jobb vállát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a jégzabáló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A jégzabáló a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A jégzabáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 xirnox szivet. 3024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
kt 203 100 | elkészíted a 203. tárgyat (100 darabot) |
v 96 93 52 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
ftv 43 986 | felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 986. kalandozót |
tk 16 1177 9101 | többszemélyes kaland 16 1177 9101 |
h 233 100 | használod a 233. tárgyat |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
vv 83 215 | elmormolod a 83. varázslatot a 215. varázslatot |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY) Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém. |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY) Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
Erő: | 64 | Szint: | 46 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 | Támadás: | 45 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 65 | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/164 év |
Egészség: | 68 | Életpont: | 812/708 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 75 (77) | Varázspont: | 2703/741 | Pénz: | 11297 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 30/18 | Pszi pont: | 341/190 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/31 (+6%) | ökölvívás: | 28/61 (+4%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 43/77 (+1%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 39/51 |
dobófegyverek: | 22/63 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -19.); kerek kő (#19) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/64 | 2. nyomkövetés: | 174/38 (+36%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 20/85 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 67/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/94 |
7. gyógyítás: | 59/20 | 8. titkosírás: | 11/44 (+11%) | 9. felderítés: | 35/0 |
10. szörnyidomítás: | 34/73 | 11. teológia: | 176/76 (+19%) | 12. taumaturgia: | 98/90 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 26/12 |
16. zene: | 239/72 (+86%) | 17. szörnyismeret: | 47/99 | 18. pszi: | 43/13 (+5%) |
19. zárnyitás: | 27/75 | 20. vadászat: | 22/21 | 21. vitalitás: | 5/25 |
22. bányászat: | 39/74 (+11%) | 23. úszás: | 33/14 (+12%) | 24. főzés: | 10/2 |
25. csapatmunka: | 8/15 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), ro'galhal gyóntató (#524), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (124,9,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 34. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
vadászkutya (#143) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
Összsúly: 89.82 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | pásztorbot (#513) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
100 | amniosz (#203) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kötél (#92) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | monstrum vállvédő (#1577) | 5 | polip szívóka (#391) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |