Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 13. 16h:19' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 548. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
vv 224 26 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 165 188 443 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 30 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vv 57 220 78 | elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: vv 209 178 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: p 120 0 0 | használod a 120. pszi képességet |
* 6. KP: vv 377 76 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 175 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősi matéria bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az ősi matéria testét. (9 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősi matéria testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 61 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ősi matéria testét. (8 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősi matéria testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 42 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. A manaretesz elnyeli a varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 82 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 693, gyógyulás: 247, összesen: -446 ÉP}
(Továbbmész...) [264,66] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Quwarg szagot érzel! Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg lázhozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 73 szúró, 177 vágó, 73 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. (A varázslat 23 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg lázhozó jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (52 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó jobb vállát. (9 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg lázhozó csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágójával a quwarg lázhozó megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {KCC:} A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg lázhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 9 466 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1950, sebződés: 154, gyógyulás: 370, összesen: +216 ÉP}
(Továbbmész...) [264,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kocsonyakígyó. (ld. enc.) {védettsége: 209 szúró, 104 vágó, 104 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 113 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 moa katalizátor úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a kocsonyakígyó nyakát. (7 támadással 782 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kocsonyakígyó bal oldalát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kocsonyakígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a kocsonyakígyó testét. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kocsonyakígyó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A kocsonyakígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2121, sebződés: 647, gyógyulás: 522, összesen: -125 ÉP}
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. (A varázslat 21 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a homoktúró galaga nyakát. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homoktúró galaga jobb oldalát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 113 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a homoktúró galaga. (3 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a homoktúró galaga poros fejét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a homoktúró galaga testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A homoktúró galaga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 979 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 610, gyógyulás: 352, összesen: -258 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 127 életpontot sebeztél. (A varázslat 25 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 purifikátor háj úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a kocsonyakígyó testét. (9 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kocsonyakígyó nyúlékony testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. A kocsonyakígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a kocsonyakígyó testét. (9 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a kocsonyakígyó fejét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A kocsonyakígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2285, sebződés: 577, gyógyulás: 539, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [262,63] Bozótos terepre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy raaba-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Chara-din avatárja, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy Fürge Maidena. (ld. enc.) {max. életpontja: 3238-3337.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [261,62] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő raskhiir szellem nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 98 szúró, 98 vágó, 98 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 809 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 232 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a raskhiir szellem testét. (8 támadással 891 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a raskhiir szellem jobb lábát. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. Gyilkos csapásokat oszt a raskhiir szellem fegyverével. (4 támadástól 511 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +103 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 773 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a raskhiir szellem jobb lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 459 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3101, sebződés: 1202, gyógyulás: 627, összesen: -575 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 132 életpontot sebeztél. (A varázslat 26 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (49 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó jobb lábát. (9 támadással 990 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg lázhozó testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A mentális roncsolás 29 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a quwarg lázhozó csáprágójával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó bal karját. (5 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg lázhozó fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mentális roncsolás 54 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a quwarg lázhozó csáprágójával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 146 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1973, sebződés: 150, gyógyulás: 398, összesen: +248 ÉP}
(Továbbmész...) [259,60] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg lázhozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 6d15+49.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. (A varázslat 24 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (59 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó testét. (9 támadással 1005 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg lázhozó csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg lázhozó csáprágóját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (50 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg lázhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 636 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2078, sebződés: 219, gyógyulás: 400, összesen: +181 ÉP}
(Továbbmész...) [258,59] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg lázhozó került az utadba. {max. életpontja: 1630-1729.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg lázhozó csáprágóját. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 1070 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg lázhozó csáprágóját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó jobb lábát. (4 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg lázhozó csáprágóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 127 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 56 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg lázhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 537 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2053, sebződés: 112, gyógyulás: 361, összesen: +249 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 135 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vadkos jobb első lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadkos testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {HD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a vadkos tömzsi lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a vadkos előremeredő szarvát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a vadkos tömzsi lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (28 ép-t sebezve). A vadkos többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 175 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1455, sebződés: 428, gyógyulás: 304, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [256,57] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Double T előtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy tükörtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tarajos mandrag lehet. {védettsége: 77 szúró, 77 vágó, 77 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 137 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tarajos mandrag torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag jobb első lábát. (9 támadással 775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a tarajos mandrag torát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 25 sebzést okoz. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csáprágójával a tarajos mandrag megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő stukilövedék felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos mandrag testét. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a tarajos mandrag bal vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 53 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csáprágójával a tarajos mandrag megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 687 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1987, sebződés: 434, gyógyulás: 444, összesen: +10 ÉP}
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
ef 30 546 | energia fejlesztése 30 |
h 1419 | használod az 1419. tárgyat |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: szk 292 293 288 | keresed a 292. szörnyet a 293. szörnyet a 288. szörnyet |
* 3. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az őshonos sziklozug nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őshonos sziklozug testét. (9 támadással 694 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-86 életpont.) Vámpirizálsz (+139 életerő). {HD:} Nitmák pengével megvagdalod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őshonos sziklozug testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-75 életpont.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). Az őshonos sziklozug belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1837, sebződés: 525, gyógyulás: 404, összesen: -121 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a titokzatos kroa farkát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a titokzatos kroa testét. (7 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a titokzatos kroa testét. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled 26 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a titokzatos kroa testét. (8 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a titokzatos kroa bal oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. A titokzatos kroa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A titokzatos kroa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 csavart smaragd (ld. enc.). 12 580 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2454, sebződés: 616, gyógyulás: 551, összesen: -65 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
KOCSONYAKÍGYÓ (598. SZÖRNY) Ez a félelmetesen nagyra nőtt hüllő meglepően rugalmas bőréről kapta nevét, mely még a sötétben is zöldesbordó színben izzik. Állítólag annak köszönheti ezt a furcsa külsőt, hogy nem az anyagi világ szülöttje, hanem a démoni létsíké, amely szörnyen sok ocsmányságot szabadított már a mi kis gyanútlan Ghallánkra. A kocsonyakígyó hengerforma testén pontosan tíz tucat, két arasznál nem nagyobb szárny nő, melyekkel korlátozott ideig ugyan, de képes a levegőben tartózkodni. Ez első pillantásra felfoghatatlannak tűnik még a sokat látott kalandozók számára is, de ha hosszabb ideig figyeled mozgását, rájöhetsz: a veszélyes hüllő idegen világbeli testére csak kis mértékben hat a gravitáció. Szúrófegyverrel nem sok esélyed van, még ha mélyre is döföd a szörny gumiszerű testébe, nem igazán tudsz rajta sebet ejteni. Harapásának permanens mellékhatásait elkerülendő, csupán FT 598 paranccsal fogod megtámadni (vagy ha épp tulajdonságpajzs oltalma alatt állsz). |
FÜRGE MAIDENA (573. SZÖRNY) Maidena a kyorg hatalmasok szolgasárkánya volt. Korábban hosszú ideig Nateilena úrnő közvetlen testőreként szolgált, de hogy milyen szerződés keretében került át új helyére a kyorg mágusok közé, azt semmilyen dokumentum nem örökítette meg, csak találgatni lehet. Csakúgy, mint azt, hogy hogyan sikerült túlélnie a triklem drakolderek bosszúálló támadását. Talán ha méteres karmait védtelen arcodba vájta, rá fogsz ébredni. |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
Erő: | 91 (117) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 75 (88) | Támadás: | 114 (119) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 70 (86) | Védekezés: | 141 (151) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 65 (89) | Életpont: | 1768/1821 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 65 (83) | Varázspont: | 2791/2514 | Pénz: | 5318 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 89/15 | Pszi pont: | 384/517 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/40 | ökölvívás: | *42/100 (+7%) | szúrófegyverek: | 35/62 |
vágófegyverek: | 37/46 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 37/47 (+3%) |
dobófegyverek: | 23/37 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírölő (#951) << kígyópenge (#955) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
256,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 264 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 11 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 1416 időszaki: 375 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 671 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 74/93 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 73/74 (+5%) | 3. mászás: | 21/11 |
4. csapdakészítés: | 28/61 | 5. csapdaészlelés: | 40/30 | 6. gyógyítás: | 96/50 |
7. titkosírás: | 16/69 | 8. felderítés: | 35/75 | 9. szörnyidomítás: | 22/69 |
10. teológia: | 84/82 (+37%) | 11. taumaturgia: | 70/45 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 14/13 |
13. versengés: | 21/54 | 14. harcművészetek: | 42/39 | 15. zene: | 40/86 |
16. szörnyismeret: | 28/37 | 17. pszi: | 51/71 (+5%) | 18. zárnyitás: | 22/96 |
19. vadászat: | 33/36 | 20. bányászat: | 44/0 (+9%) | 21. testépítés: | 80/70 |
22. úszás: | 14/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 71 | |||
6. regeneráció: 2 | 9. gyors fejlődés: 2 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 2 |
12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), hurokcsapdát (#217) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
harci induló (#443) | vámpirizáció (#1) (17,0) | áldomás (#6) (17,0) | pszi-ernyő (#64) |
a lélek védelme (#57) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontakt. II (#122) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontakt. II (#122) | >> | lidércúr (#252) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 26, 33, 35, 36, 41, 42, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
a hit ereje II (537) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
gyógyítómester (544) OK |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 110 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) OK |
isteni ítélet (551) OK |
elmemester (552) OK |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6578 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kígyópenge (#955) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | 1 | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 9 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | kerek kő (#19) | |||
20 | nyílvessző (#108) | 3 | sallank nyíl (#129) | 15 | stukilövedék (#414) | |||
3 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bűvös shuriken (#562) | 7 | esszenciakristály (#350) | 1 | fejsze (#1240) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | Kabol irhája (#903) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | ||
1 | Rhatt páncélja (#458) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 13 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | sode (#1374) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | medvebőr öv (#1675) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hakama (#1369) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 27 | mópat token (#585) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1) | ||||||||
1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 3 | gólem talizmán (#811) | ||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya szimbólum (#139) | ||
13 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
2 | vortex amulettje (#607) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Hatalom Karkötője (#1210) | 2 | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
107 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | ||
1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
39 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 78 csepp tinta (#101), fér még: 312] | ||||||
6 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0] | ||||||
17 | fűszertartó (#210) | [bennük 82 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 77] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
13 | sullár hólyag (#168) | [bennük 94 csepp spiritusz (#170), fér még: 166] | ||||||
20 | szent kehely (#257) | [bennük 149 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 51] | ||||||
6 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 18 korty életvíz (#1500), fér még: 18] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 180 csepp ugh méreg (#166), fér még: 108] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 76 csepp ragasztó (#83), fér még: 64] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 9 | acéltű (#334) | |||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 137 | áldott kő (#642) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
$4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
36 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 8 | destabilizátor (#1275) | 8 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 28 | ezüst kulcs (#184) | |||
12 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
109 | gyógykenőcs (#313) | 3 | íjászkence (#1225) | 109 | kaja (#2) | |||
6 | keg gomba (#1615) | 1 | kholden kulcs (#470) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
3 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | |||
8 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | lad tekercs (#785) | |||
7 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | 25 | manakristály (#500) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 21 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa töltő (#525) | |||
1 | morf esszencia (#2452) | 1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 27 | nagy bronzkulcs (#185) | 19 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | norgat kulcs (#471) | 85 | ork csodaszer (#1228) | 7 | pszi kristály (#618) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 13 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 61 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | |||
3 | térhajlító kavics (#1539) | 10 | titanitdukát (#1480) | 85 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 2 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 14 | adamantit (#627) | 1 | adamantit érme (#762) | |||
59 | álompor (#396) | 76 | amniosz (#203) | 1 | aranyfétis (#766) | |||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 3 | arx formázó minta (#298) | 65 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronz nyakörv (#761) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 27 | csuklyavirág (#133) | |||
53 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | drakolder póráz (#773) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 20 | ében toboz (#578) | 10 | eknozol (#540) | |||
10 | Eldereth szilánk (#512) | 2 | era formázó minta (#418) | 59 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 11 | galachmit (#310) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
15 | grifftojás (#179) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 266 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 7 | hibátlan tűzopál (#1642) | 2 | hro formázó minta (#601) | |||
3 | iknegurin (#541) | 1 | jácint díszkő (#753) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
11 | jégszív (#282) | 68 | kaktusztüske (#114) | 22 | karbin plazma (#199) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 12 | kék orchidea (#68) | 19 | khatiszon kristály (#2322) | |||
11 | kőszem (#304) | 2 | kreiton agy (#1142) | 58 | kvazár (#244) | |||
8 | lélekesszencia (#619) | 1 | lélekkő (#1650) | 4 | lidércesszencia (#1074) | |||
5 | lótuszvirág (#447) | 144 | madártoll (#112) | 20 | magszim bél (#103) | |||
86 | mákrózsa virág (#56) | 2 | malachit füzér (#755) | 42 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | mihlanil (#539) | 45 | mithril (#352) | 2 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
6 | moa smaragd (#377) | 2 | moa üveggömb (#383) | 15 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | nagymesteri pálca (#772) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | nothar bogyó (#923) | 9 | ovimon-bogyó (#207) | 42 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 17 | pular kristály (#239) | 25 | purifikátor háj (#269) | |||
6 | quwarg igazgyöngy (#912) | 3 | raaba-gumó (#936) | 6 | rájabőr (#404) | |||
1 | rakolits por (#669) | 7 | ramit kő (#226) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | |||
14 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rítusónix (#751) | |||
8 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 5 | smirglilevél (#29) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 8 | szvó-ektoplazma (#151) | 11 | téfea-agy (#172) | |||
126 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | tükör (#43) | 19 | vasérc (#152) | |||
18 | vörös zyel (#606) | 29 | xirnox szív (#213) | 1 | yetifog (#863) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | nitmák penge (#837) |
Összsúly: 378.82 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 155 | átlátszó morfplazma (#2451) | 147 | bíbor morfplazma (#2450) | $29 | dentor bőr ($551) | 147 | fehér morfplazma (#2445) | 163 | fekete morfplazma (#2446) | 139 | kék morfplazma (#2442) | 173 | lila morfplazma (#2448) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 86 | purifikátor háj (#269) | 159 | sárga morfplazma (#2447) | 143 | vörös morfplazma (#2443) | 149 | zöld morfplazma (#2444) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 32 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1093 | csalánvirág (#582) | 7737 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 499 | dűneelf arckendő (#1920) | 1 | fejsze (#1240) | $19 | fenőkő ($1618) | $1623 | fokhagyma ($403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 15339 | kaja (#2) | $100 | kaktuszbogyó ($429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9400 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3366 | mutáns csont ($331) | 2388 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | $1445 | óndarab ($85) | 492 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 726 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10667 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 215 | Thargodan csont (#1181) | 1300 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | $1 | trófea nyaklánc ($196) | 16731 | tükör (#43) | 1286 | tűzbimbó (#623) | $200 | vámpírfog ($1221) | 5404 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7163 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2271 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | mocsári penke (#148) | 10 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rum (#1419) | 58 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
289 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csavart smaragd (#754) | |||
16 | kaja (#2) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | vasérc (#152) |
255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|