546. forduló, 548. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 29. 9h:10'
EZ A 549. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD
550. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 18. pontnál.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Verminya, Pterois volitans, Hajnalcsillag, Shanon Dhar Wermon, Lord Kis Se és Árny Vadász. Vezetőtök megpróbálja megnyugtatni Bargvundgandendit, de nem jár sikerrel. A kis gnóm felettébb izgatott. Pedig láthatja, hogy helyre kis csapat gyűlt össze! Nincs az a sárkányfészek, amit ki ne fosztanátok! Sajnos a szirt oldalfala nagyon kevés kapaszkodót nyújt. Pterois volitans, jó példát mutatva minden csapattagnak, indul felfelé elsőként, és minden tudására szüksége is van. Nemsokára már a sziklákon csimpaszkodsz te magad is. Az egyik alsó bejáratban lihegve felegyenesedsz, és lepillantasz a mélybe. Meg kell hagyni, kemény dolog volt felkapaszkodni idáig! És a java még csak eztán jön! A bejárat mögött, néhány lépéssel beljebb, egy kisebb barlang terpeszkedik. Drakónok egész hada gubbaszt a falak mentén! Mintha csak arra vártak volna, hogy megérkezzenek a vacsoravendégek. Amint észrevesznek, dühös sziszegéssel ugranak fel, hogy apró cafatokká szaggassanak titeket! Nem vagy túl szerencsés, egy zafír drakón és egy smaragd drakón lesz az ellenfeled.

Bemelegítésül zafír drakónt választod ellenfélnek. [zafír drakón:] A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! [smaragd drakón:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
[zafír drakón:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 44 életpontot vesztettél. [smaragd drakón:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [zafír drakón:] A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) [smaragd drakón:] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Mágusölővel párszor kilyukasztod a zafír drakón jobb első lábát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) [zafír drakón:] A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) [smaragd drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón jobb első lábát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) [zafír drakón:] A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) [smaragd drakón:] A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [zafír drakón:] A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Következő ellenfeled smaragd drakón lesz. Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 288, gyógyulás: 0, összesen: -288 ÉP}


Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) (Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Óvatosan tovább haladtok, és a rövidke átjáró egy hatalmas, központi terembe torkollik. A terem közepén nagy halom kincs hever, ami pont úgy van elrendezve, mintha tényleg egy hatalmas fészek volna. Ajjaj! Úgy néz ki, a hely nem őrizetlen. Összenéztek, és gyorsan egymásnak vetitek a hátatokat. Igazságos küzdelem várható, egy zafír sárkány lesz az ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}

[80 pontot használtál fel, van még 793.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 50 ragasztót (1350 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+15 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+400 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+459 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+151 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 778. hetének nyerőszámai: 10, 4, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 813.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 811.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 809.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 809.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 807.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 805.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 805.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 805.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 805.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 805.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 805.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 803.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 801.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 799.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 799.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 799.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 798.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 797.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 796.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] A befejezéshez még 451 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [50 pontot használtál fel, van még 746.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 736.]

vv 209 211 78 elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 734.]
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]

h 936 használod a 936. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

kf 716 1 kézbeveszed/felveszed a 716. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mágusölőt, majd a jobb kezedbe veszed a Zinthurg pallost. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+431 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 728.]

le 726 leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 728.]

kf 822 kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 728.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 728.]

lm 18 19 20 mozogsz 18 19 20
Egyhelyben toporogsz.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [19. PONT.] Egy Thargodan mágust veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 380 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan mágus jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+46 varázspont.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Zinthurg pallossal megkarcolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és egy kék orchidea. 9543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1004, sebződés: 199, gyógyulás: 4, összesen: -195 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-750 varázspont).
Továbbmész. Egy gyémántkemény adamantit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan berzerker! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan berzerker bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (8 támadással 665 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Thargodan berzerker farkát. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1146, sebződés: 362, gyógyulás: 0, összesen: -362 ÉP}

Egy Thargodan berzerkert veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy savhurrikán varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker jobb karját. (8 támadással 697 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+69 varázspont.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 37 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a Thargodan berzerker testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fényaurád 35 sebzést okoz. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 297, gyógyulás: 4, összesen: -293 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [44 pontot használtál fel, van még 684.]

lm 24 25 25 mozogsz 24 25 25
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [21. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy fémesen csillogó mithril ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [22. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 33 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [23. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [24. PONT.] Egy Thargodan berzerkert veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan berzerker bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a Thargodan berzerker bal lábát. (8 támadással 646 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 varázspont.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 52 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 178, gyógyulás: 2, összesen: -176 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Egy Thargodan berzerker lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+65 varázspont.) Fényaurád 28 sebzést okoz. A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 48 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 186, gyógyulás: 4, összesen: -182 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [24. PONT.] Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a Thargodan berzerker nyakát. (8 támadással 680 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 52 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 181, gyógyulás: 2, összesen: -179 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [118 pontot használtál fel, van még 566.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+714 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 564.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [24. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (8 támadással 653 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 49 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 313, gyógyulás: 2, összesen: -311 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Thargodan berzerker! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker testét. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 32 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
13203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 276, gyógyulás: 2, összesen: -274 ÉP}

Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker fejét. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 52 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1196, sebződés: 330, gyógyulás: 2, összesen: -328 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy széles, magas terembe érsz. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker testét. (8 támadással 671 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 181, gyógyulás: 2, összesen: -179 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Megiszol egy adag pondróvért. Már érzed is a hatást. ( +143 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +143 életerő.) [52 pontot használtál fel, van még 512.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

tv 218 175 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot a 175. varázslatot
218. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: tűzvihar. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

kf 1384 1 kézbeveszed/felveszed az 1384. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Zinthurg pallost, majd a jobb kezedbe veszed az ent pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

m 3 3 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

im 0 5 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 512.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 472.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 432.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 392.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 352.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 278 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 230 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 192.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 152.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 112.]

h 341 716 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

h 341 714 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

h 341 279 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

h 341 158 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 28 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

h 341 632 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

h 341 226 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 9 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

h 341 239 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Vlagyimir gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-10 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 18, 8.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 2 kaját nyel le a sullár. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 112 pontod maradt, ebből a következő körre 112 pontot vihetsz át. Kapsz még 688 pontot. A következő körben tehát 800 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 547. fordulód.

Erő: 63 (82) Szint: 39 Merészség: 10/7 Magasság: 170 cm
IQ: 64 (79) Támadás: 67 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 63 (74) Védekezés: 117 Menekülés: 20 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 60 (78) Életpont: 989/429 Jellem: jó (777) Tul. pont: 19
Szerencse: 63 (82) Varázspont: 1897/4 Pénz: 893 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 37/5 Pszi pont: 397/239 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 115
Eddig összesen 3926 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 75558 TP-t kaptál. Jelenleg 7855192 TP-d van. A következő szinthez még 244808 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, Shear'niz'il, triklem drakolder. A 543. fordulódban 64155 arany került a bankszámládra. 65438 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 22/70
vágófegyverek: 24/80 (+12%) ütőfegyverek: 38/21 lőfegyverek: 31/23 (+2%)
dobófegyverek: 26/23

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/32 2. nyomkövetés: 88/46 3. mászás: 20/22 (-500%)
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 19/34 (+12%) 6. gyógyítás: 114/3
7. titkosírás: 18/98 8. felderítés: 34/25 9. szörnyidomítás: 17/71
10. teológia: 96/12 (+16%) 11. taumaturgia: 76/47 (+4%) 12. szerencsejáték: 11/29
13. versengés: 24/1 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 103/19
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 44/10 (+3%) 18. zárnyitás: 19/45 (+79%)
19. vadászat: 52/57 20. vitalitás: 1/42 21. bányászat: 42/34
22. úszás: 27/89 23. főzés: 11/17 24. csapatmunka: 7/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (98,17,3) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165)
láthatatlanság (#76) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) hadiszerencse III (#59)
a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) fényaura (#211) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiafolyam (#136), savhurrikán (#107), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) energiafolyam (#136) >> árnylord (#342)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985) energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 20199. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arkog kő (#632) 2 ezüst karkötő (#158) 4 isteni könnycsepp (#260)
7 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470) 2 lótuszvirág (#447)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108)
2 pondróvér (#1232) 2 pular kristály (#239) 3 ramit kő (#226)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 sallank karom (#128) 2 szent jogar (#150)
1 varázskő (#305) 3 víz (#27) 1 Zinthurg pallos (#716)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
156 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
1 kék orchidea (#68) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, Thargodan mágus (#318), Thargodan berzerker (#377)

Üzenet küldése a karakternek