546. forduló, 548. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 4. 12h:01'
EZ A 547. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD
548. játékheted kezdete: szept. 10.
A következő fordulódat legkorábbana 548. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,88] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 csatabárdot (100 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (200 arany kikiáltási áron), 10 sámán gyógykenőcsöt (500 arany kikiáltási áron), 30 varkaudar pálinkát (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 tünde íj (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 60 kaja (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 10 szárnyas hernyó (eladási ár: 320 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany) ellenértékét. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 elit csatavértet (felajánlva 100 aranyért).
A táborozás 2. napján összefutsz El Condor Pasával. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy ryuku karvédőt és egy szirén köpenyét visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy trakuun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Bropxat trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy harci kalapácsot, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Odalépsz és megsimogatod a gyönyörű tűzfőnixet, aki hálából megnyalja az arcodat. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Kézrátételt alkalmazol a kalandozón. Varázslatként azonnali gyógyítást alkalmazol. Sebei gyógyulnak: +99 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+0 jóság.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 elit csatavértet (20 arany kikiáltási áron), 1 smaragdkövet (1999 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 nyílpuska lövedék (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 varkaudar lándzsa (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 jegesmedve bunda (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vark. pecsétgyűrűt (3333 arany kikiáltási áron), 1 vérpettyes gyűrűt (999 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 30 varkaudar pálinka (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Zark Bonfire, El Condor Pasa, Evil Devil és Swapo Ric. Swapo Ric próbálja megnyugtatni az izgatott porondmestert, de Shleff meg sem hallja a szavait. Nagyon izgatott az esti előadás miatt. Muris, rikítópiros felöltőt, és fehér lovaglónadrágot visel, no meg hosszúszárú bőrcsizmát. Vezetőtök mindenki nevében beszél vele. Eltelik pár perc felesleges szócsépléssel, aztán Shleff a lényegre tér. Shleff mindegyikőtöket kifaggatja, hogy tényleg jól ismeritek-e a vándorcirkuszt, és annak hangulatát. Nagyon aggódik, hogy ennyi néző előtt le tudjátok-e küzdeni majd a lámpalázatok. Te pár perc alatt tökéletesen bizonyítod, hogy nem először jársz cirkuszban. Szóbahozod a banyát, a nagyzsugás árnymanót, s az egyéb próbákat - ennyi tökéletesen elég Shleff meggyőzéséhez. Shleff még mindig nem tér rá az esti előadás részleteire. Szeretne egy próbát. Arra kér benneteket, hogy menjetek be a porondra, és az ott talált kerek vasdobogót dobáljátok egymásnak kicsit. Hadd lássa, milyen ügyesek és erősek vagytok!
A vasdobogó nehéz ugyan, először majd beleroskadsz, de amint megtalálod rajta a fogást, nem lesz vele többé gond. Úgy érzed, sikerült elbűvölni Shleffet a teljesítményeddel.
- No, rendben van! - mondja Shleff. - Az előadás pontban nyolckor kezdődik, addig még van négy teljes óra. Öltözzenek át! Önök mostantól a Rettentő banda, Libertanból! Nem bánnám, ha gyorsan elkészülnének, mert még gyakorolnunk is kell. Erre vannak az öltözők. Ohó! Várjunk csak! Hányan is vannak, hadd lássam? Pont öten! A létszámellenőrzés után az öltözőkbe mentek, és magatokra erőltetitek a passzos akrobataruhákat. Néhányan közületek szabályosan röhögőgörcsöt kapnak. Szó, mi szó, ez a csíkos fellépőruha tényleg röhejes! De aztán hamar megszokjátok egymás látványát, megjön Shleff, és a porondra parancsol titeket. Rengeteget gyakoroltok. Gúlába állni, egymást oldalra kitartani izomból, a kisebbeket feldobni, aztán elkapni, és persze a libikókára ugorva a levegőbe felpattanni nem akármilyen teljesítmény. Ez valóban igazi művészet. Eleged is lett belőle egy életre! De legalább Shleff elégedett. Aztán eljön az este, és a nézőtér megtelik helybéliekkel, no meg kalandozókkal. Bár semmi pénzért be nem vallanátok, de nagyon izgultok. Aztán a zenekar rázendít, és megkezdődik az előadás. Az állatidomárok és a bűvész lép fel először, aztán rögtön utánuk egy bohócszám következik. A függöny mögül kukucskáltok, csak ismerős nehogy legyen a nézők között. Az egész kalandozó társadalom rajtatok fog röhögni! A nézőtér elsötétül, aztán varázspászma irányul a függönyre, a zenekar pedig tust húz. Ti jöttök! Az előadás tökéletesen sikerül. Mindent pont úgy csináltok, ahogyan a próbákon. A végső attrakciónál, a dobos perget, és síri csönd kíséri a mozdulatot, ahogyan a dobbantóról elrugaszkodva a felugró, botcsinálta akrobata a belőletek álló piramis csúcsára érkezik. Tratatataaam! A trombita felzeng, együtt a vastapssal. Megdicsőülten álltok ott, egymás nyakában, és kicsit átérzitek az artisták sikerét. Aztán már mennétek lefelé a porondról, mikor Shleff előlép, és elrikkantja magát:
- És most, kedves hölgyeim és uraim, a libertani Rettentő Banda híres késdobáló száma következik!
Miii? Késdobálás? Erről nem volt szó! - hüledeztek, de innen nincs kiút. Ha az extázisban éljenző tömeg nem kapja meg, amit ígértek nekik, ízekre szednek titeket! A feladatot El Condor Pasa fogja teljesíteni, ő a leginkább szakértő a témában. A késdobáló szám alatt mindannyian nagyon izgultok, de szerencsére profi előadást láthatott a közönség. Mikor az utolsó kés is becsapódik a felállított falapba, és a csinos artistalány sértetlenül lép ki a körvonalát jelző kések közül, hatalmas ovációban tör ki a közönség! Nagyszerű előadás volt. Shleff integet, hogy elég volt a vastapsból, gyertek le a színpadról, és mikor levonultok az előadás a kígyóbűvölővel folytatódik. Gyorsan visszavedletek kalandozókká, és néhány perc múlva már Russlan igazgató úr sátrában várjátok a jutalmatokat. Ő megköszöni a fellépést, és dicséri az előadást, aztán felnyitja a hatalmas utazóládáját, és int, hogy csak bátran válogassatok! Megbeszélt döntésetek alapján a te jutalmad 2 cirkuszi pergamen, 1 erőserkentő, 1 bűvészpálca és 400 arany lett. (Zark Bonfire 2 cirkuszi pergamennel, 1 reflexélesítővel és 400 arannyal , El Condor Pasa 2 cirkuszi pergamennel, 1 agyértágítóval és 400 arannyal , Evil Devil 2 cirkuszi pergamennel, 1 sejtfiatalítóval és 400 arannyal , Swapo Ric 2 cirkuszi pergamennel, 1 esélynövelőval és 400 arannyal távozhat.) Emlékezetes kaland volt, és biztos, hogy egyikőtök sem fogja eztán alábecsülni az artistahivatást. Kemény meló ez, estéről-estére ennyi néző előtt sikerrel szerepelni! Meg is egyeztek benne, hogy maradtok mindnyájan inkább a békés kalandozóéletnél.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 42000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 669. Kapsz 32 VP-t.]
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Napsörény (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) malomkövet (ld. enc.).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+627 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+142 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve gyors pihenés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 12 VP-t.]
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 662. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 662.]
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 658. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 656.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 656.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 656.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-41 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 646.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

* 7. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 3 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

ftv 373 985 felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a 985. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

v 198 132 59 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(90,88) cirkuszi fősátor (#714)

[132,59] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2860 pontot kell rákölteni.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Octavianus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Kézrátételt alkalmazol a kalandozón. Varázslatként azonnali gyógyítást alkalmazol. Sebei gyógyulnak: +144 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-100 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 631. Kapsz 12 VP-t.]

v 360 7020 elmormolod a 360. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a manók idézése varázslatot! Hosszasan készülődsz, halkan mormolod a kívánt szavakat, végül hangosan nevén nevezed a keresett manót. És láss csodát! Először halványan, elmosódottan, de egy különös forma kezd alakot ölteni előtted: egy felcsermanó. Furcsán bámul téged, láthatóan nem tudja, hol van. Majd lassan közelebb jön, és óvatosan szemügyrevesz. Igyekszel jó képet vágni a dologhoz, hiszen ezentúl együtt fogtok kalandozni. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. [-600 varázspont.] [60 pontot használtál fel, van még 571. Kapsz 48 VP-t.]

ek 105 t. energia kisütése: 105
Csoportod mentális energiáját fókuszálod, majd átvezeted a környékbeli növényekbe, építményekbe. Mostantól kezdve jó darabig védve lesznek az értelmetlen pusztítástól. [-3 TU.] [15 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 12 VP-t.]

ep 256 200 építed a 256. tárgyat 200 pontért
Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Sokáig dolgozol. Elkészültél, leraktad az alapokat! Huh! Kezd kirajzolódni a templom formája. A következő elvégzendő feladat az oszlopok felállítása. Óriási köveket keresel, és hatalmas erődet bevetve, idegörgeted őket. Izzasztó, fáradtságos munka a köveket felemelni, és a helyükre rakni, különösen a magasabban levőket. 200 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 160 VP-t.]

v 84 149 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy szőrös bozsót! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 8 VP-t.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[131,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) {KCC:} Csontszablyával végigvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,58] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) {KCC:} Csontszablyával felnyitod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [129,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Talabér Bözsi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Ariella d'Amorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ciang Csí trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+4 életpont gyógyulás.) Kezed a sebeire rakod, hogy segíthess rajta. Varázslatként azonnali gyógyítást alkalmazol. Sebei gyógyulnak: +116 életerő. [-15 varázspont.] [-5 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 16 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[128,56] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szőrös bozsó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös bozsó testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szőrös bozsó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [127,55] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő varkaudar bajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,54] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) {KCC:} Csontszablyával felnyitod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy malmot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 12 VP-t.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Belülről sokkal tágasabb, mint azt gondoltad volna. Egy molnárlegény közelít feléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 19 mákrózsa virágot, 1 rövid kardot, 1 mandibulakaszát, 1 ollót, 1 aranyláncot, 2 kaját. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[125,54] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy gumifát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku csapásvezető. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Csontszablyával megvágod a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 38 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) {KCC:} Csontszablyával megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,54] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy ekharion bébi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi bal karját. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az ekharion bébi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 elf csont. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 18 VP-t.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+120 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 24 VP-t.]

v 84 120 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bibircsók-óriást! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 8 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[122,54] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Felismered a közeledőt. Csak egy bunthar. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 3 sebzést okoz. A bunthar patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Lüke Szálybaverrel. Felszerelését egy kyorg álomherceg trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Egy aurapollátor a hátasa. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerű tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az előbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! (Csábmosoly.) Motyogni kezd: " Nekem bizonyíték kell, nem ígéret! Ezért vagyok gonosz!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.) Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[5 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 4 VP-t.]

tk 6 1177 9101 többszemélyes kaland 6 1177 9101
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. Közösen megválasztott vezetőtök, El Condor Pasa érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-49 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 237.]

ek 4 5284 t. energia kisütése: 4 5284
Tudatodat kiterjeszted, a másik tudat vélt irányában. [-1 TU.] Megtaláltad! Tőled nyugatra 84, északra 3 mérföldre található, egy Összhangzat nevű, 9152. számú K.T. tagja, melynek jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. MXTU-ja kb. 12-14, TU-ja kb. 12-14. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

v 368 5284 56 elmormolod a 368. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szívküldi varázslatot! A madártoll helyén azonnal megjelenik egy hófehér szárnyú galamb, és kecsesen a kinyújtott tenyeredre ül. Átnyújtod neki a kiválasztott mákrózsa virágot, majd kisebb lendülettel útjának indítod. Jó utat! Fehér Farangis, a Kedvesed tudni fogja, hogy most is gondolsz rá, bárhol járjon is!
[-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 4 VP-t.]

ep 720 100 215 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 231.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 4 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 229 TVP-t kell elköltened.] A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tormikus egér. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tormikus egér rothadt szőrét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a tormikus egér jobb első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A tormikus egér belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 20 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a felcsermanó. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. Egy kaját nyel le a vadászkutya. Egy kaját fal föl a goldugar. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 688 pontot. A következő körben tehát 888 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY)
Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik.
Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál.
Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában...

MALOMKŐ (1205. TÁRGY)
Nos, itt van előtted valami a malom szerkezetéből, valami, aminek a súlya a nehezékével vetekedik. Upsz, most, hogy megpróbáltad megemelni, be kell vallanod, még annál is sokkal nehezebb. Mi lett volna, ha a molnár nem a legkisebb darabot adta volna oda a malomkövek közül? Képtelen ötletnek tűnik első hallásra, de talán dobófegyverként használhatnád! Az biztos, hogy akire ez ráesik, ha nem lapítja össze azonnal, akkor is megérzi. A malomkő fix 50 sebzést okoz, a vele való támadásra -20-as módosító jár. Persze nem egyszerű elhajítani, akinek az alapereje nem legalább 99-es, vagy dobófegyver szakértelme 40 alatt jár, minden bizonnyal hiába próbálkozik vele. Ezenkívül minden fordulód végén megemelgeted párszor a malomkövet, izmaid pedig recsegve fognak duzzadni ilyenkor (erőd kb. 1%-ot fejlődik minden egyes alkalommal). Ehhez nem is kell parancsot kiadnod, karaktered automatikusan tenni fogja a dolgát.

FOKOZÓDÓ KITARTÁS
Ennyi kalanddal a hátad mögött már nem is tűnik olyan idegennek ez a kezdetben újfajta harcmodor, a harc több ellenféllel. Azzal párhuzamosan, ahogy egyre inkább kiismered magad ezekben a csatákban, a kitartásod is nő: mostantól ha több szörnnyel harcolsz, a csata nem 1+ellenfelek száma/2 körig tart, hanem 1+ellenfelek száma körig.

GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG)
Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 3 napnál rövidebb ideig táborozol.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 547. fordulód.

Erő: 64 Szint: 46 Merészség: 10/1 Magasság: 157 cm
IQ: 66 Támadás: 45 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 64 Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 157/163 év
Egészség: 68 Életpont: 813/765 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 75 (77) Varázspont: 2703/96 Pénz: 3561 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 30/2 Pszi pont: 341/3 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 30
Eddig összesen 4792 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12480 TP-t kaptál. Jelenleg 13889204 TP-d van. A következő szinthez még 1210796 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, bosszantó apróság, Zsebmester. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 18/19 ökölvívás: 28/52 (+5%) szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 43/76 (+2%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 39/51
dobófegyverek: 22/63

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -19.); kerek kő (#19) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/64 2. nyomkövetés: 173/60 (+55%) 3. lopás: 4/2
4. mászás: 20/83 5. csapdakészítés: 67/3 (+5%) 6. csapdaészlelés: 19/94
7. gyógyítás: 59/20 8. titkosírás: 11/33 9. felderítés: 34/98
10. szörnyidomítás: 34/70 11. teológia: 176/34 (+22%) 12. taumaturgia: 98/76 (+10%)
13. szerencsejáték: 11/20 14. versengés: 27/36 15. harcművészetek: 26/12
16. zene: 237/61 (+4%) 17. szörnyismeret: 47/99 18. pszi: 43/3 (+3%)
19. zárnyitás: 27/75 20. vadászat: 22/21 21. vitalitás: 5/25
22. bányászat: 39/57 (+3%) 23. úszás: 29/81 24. főzés: 10/2
25. csapatmunka: 7/29

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), ro'galhal gyóntató (#524), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (124,9,3) csábmosoly (#16)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123) óriáserő (#53)
fényaura (#211) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
bo'adhun csapás (#266) >> 34. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> 25. szintű lényekre
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
vadászkutya (#143) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
felcsermanó (#7020) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

Összsúly: 92.35 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (541. FORDULÓD ÓTA)
7142 arany
19 acéltű (#334) 8 acéltűz nyílhegy (#1132) 1 adamantit érme (#762)
1 agyértágító (#1406) 1 álcaruha (#1583) 2 áldott kő (#642)
52 álompor (#396) 5 amniosz (#203) 2 angyalok gyűrűje (#529)
1 angyalok kesztyűje (#609) 1 aranyfétis (#766) 7 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranytermő ládikó (#504) 23 aranytű (#272) 4 artikula bélhólyag (#927)
1 ásó (#34) 30 azúrharmat (#1161) 5 bájital (#261)
1 bo'adhun nyílpuska (#930) 1 bőrkantár (#1125) 65 borkonyó bibe (#312)
1 bronz nyakörv (#761) 1 bunthar zsák (#734) 1 bűvészpálca (#1639)
1 bűvös lant (#509) 1 cápazsír (#932) 1 cirkuszi surranó (#1234)
6 csalánvirág (#582) 2 csigakagyló (#1131) 20 csillagbot (#929)
20 csillaglövedék (#931) 2 csillogó nyakék (#1120) 1 daleb.kristálykulcs (#980)
1 Démonölő (#625) 17 deus ex machina (#1) 5 dlathog kőzet (#829)
4 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235) 1 drakolder gyűrű (#969)
20 drótszőr (#37) 16 ében nyílvessző (#848) 1 eknozol (#540)
3 esthari rubin (#748) 18 ezüstdarab (#326) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 2 fenékkavics (#1130)
8 fokhagyma (#403) 11 főnixtoll (#563) 1 furulya (#233)
14 fűszerkeverék (#1170) 11 fűszertartó (#210) 2 gólem talizmán (#811)
1 gólemgyűrű (#866) 1 gyémánt fétisrúd (#758) 3 gyíkfű (#201)
14 gyógykenőcs (#313) 32 gyöngymangó (#135) 4 halálhozó talizmán (#813)
1 Halatir kalapja (#1262) 17 halcsont (#390) 1 halgar kulcs (#877)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 Huddens kesztyűje (#649) 1 huhogó bibe (#332)
1 hűségérme (#1141) 3 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595)
47 isteni könnycsepp (#260) 1 játékmesteri palást (#824) 8 jégkristály (#593)
58 kaja (#2) 15 kaktusztüske (#114) 1 kampós acélszigony (#455)
1 karbin plazma (#199) 1 kavadu iszák (#25) 1 kazmár gyökér (#205)
5 kék orchidea (#68) 1 kerek kő (#19) 2 keselyűmirigy (#941)
2 kinemfogyó tegez (#368) 1 kórócsapda (#1450) 1 kőszem (#304)
8 kötél (#92) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton fókusz (#853)
1 Krossan párnája (#876) 1 kyorg vállpánt (#901) 1 kyorgölő buzogány (#881)
1 kyorgölő kés (#868) 1 kyorgölő penge (#875) 1 lant (#238)
8 lélekesszencia (#619) 12 lidércesszencia (#1074) 35 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 137 madártoll (#112) 26 mákrózsa virág (#56)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókarom (#78) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 mihlanil (#539) 1 mihlanil érme (#764) 1 mihlanil medál (#823)
69 mocsári penke (#148) 1 molitár dob (#1327) 2 Morgan sipkája (#466)
2 Morgan szilánkja (#508) 1 möszehát pajzs (#1231) 2 mutáns csont (#331)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy ónixkulcs (#1111) 1 Natharion amulett (#742)
1 Natharion karkötő (#738) 1 natharion talizmán (#867) 2 nyers zafír (#752)
18 nyílvessző (#108) 1 nyomkereső talizmán (#671) 18 obszidián karkötő (#229)
1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335) 1 óriás fülbevaló (#614)
5 ork csodaszer (#1228) 1 örökkéval.tűzopálja (#1518) 1 őselemek köpenye (#560)
1 ősmágus fülbevalója (#608) 1 ősök könyve (#1106) 1 papagájsíp (#1415)
20 pézsmatökmag (#934) 1 piranha zsákvédő (#337) 4 polip szívóka (#391)
5 pszi kő (#248) 11 púderkő (#119) 39 purifikátor háj (#269)
31 quwarg tojás (#360) 79 ragasztó (#83) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 regeneráló öv (#882)
6 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70) 2 rítusónix (#751)
1 ro'galhal lánc (#763) 1 Rodger profi üstje (#1168) 1 rogalhal csuklópánt (#891)
5 rókafarok (#124) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 roxati zárfaló (#314)
7 ryuku amfora (#1153) 5 ryuku evező (#1152) 1 ryuku függő (#1322)
2 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 7 ryuku kalapács (#724)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690) 3 ryuku kopja (#694)
4 ryuku szablya (#695) 6 ryuku védőkenőcs (#1154) 3 sáfránypor (#211)
6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 sárkánypikkely (#292) 2 sejtfiatalító (#1408) 1 shinai gömb (#348)
16 smirglilevél (#29) 4 sötét tekercs (#535) 10 spiritusz (#170)
5 sullár hólyag (#168) 1 szeksztáns (#32) 30 szem szimbólum (#142)
8 szent jogar (#150) 5 szent kehely (#257) 1 szirén köpenye (#820)
1 sziréngyűrű (#948) 11 szögletes kő (#17) 1 szuper dobóháló (#273)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 távcső (#42) 4 tenger gyümölcse (#1155)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 1 teriád kard (#1284)
11 tinta (#101) 1 tleikan kesztyű (#893) 1 to'aghan orrkarika (#760)
1 Tokan esszenciája (#880) 1 törpe bakancs (#475) 1 Trákin csákánya (#367)
1 troglodita gyűrű (#907) 1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151)
1 tünde íj (#553) 22 tünde nyíl (#554) 1 tünde tegez (#1263)
1 tüske (#22) 1 tűzúr csizmája (#533) 1 uzbány csőr (#169)
4 vámpírfog (#1221) 3 varányszem (#30) 7 varázskő (#305)
12 varkaudar pálinka (#1137) 1 viharamulett (#611) 1 viharmadár totem (#1260)
60 víz (#27) 3 vizestömlő (#3) 1 Vlagyimir gyűrűje (#822)
12 xirnox szív (#213) 12 zöld üveg (#82) 1 Zu'lit koronája (#821)
5 extra takarmány (#1360) 3 bunthar bőr (#733) 42 bájital (#261)
1 ketrec (#216) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 1 súlyzó (#347)
1 üllő (#1103)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 1 főnixtoll (#563) 2 madártoll (#112)
1 manóétek (#1588) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
1 bordacsont (#16) 1 bunthar bőr (#733) 1 elf csont (#664)
1 elkarog szőr (#665) 1 ilkin érc (#232) 3 kaja (#2)
18 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulakasza (#127) 1 olló (#335)
1 rövid kard (#171)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) bunthar (#396), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Lüke Szálybaver (2135. kalandozó), tormikus egér (#218)
(123,54) ekharion bébi (#768), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Chara-din rúnaköve, olvasztókemence (#86), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(124,54) Leah oltár, quwarg királynő (#153)
(125,54) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), ryuku csapásvezető (#778)
(126,54) áeratikus hasnyák (#243), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), malom (#1204), Sheran oltár
(127,55) varkaudar bajnok (#190)
(128,56) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szőrös bozsó (#149)
(129,57) ősi csatamező (#263), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, barátság szent tüze (#484), erszényes elkarog (#354), Ariella d'Amor (5606. kalandozó)
(130,58) varkaudar behemót (#189), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(131,58) varkaudar behemót (#189), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek