Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 13. 0h:11' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
vv 224 26 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 165 188 443 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 30 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vv 57 220 78 | elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: vv 209 178 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: p 120 0 0 | használod a 120. pszi képességet |
* 6. KP: vv 377 76 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 892 2 | használod a 892. tárgyat |
h 1894 33 | használod az 1894. tárgyat |
m 2 4 6 | mozogsz keletre, délre, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. (A varázslat 25 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Vámpírölővel többször eltalálod a homoktúró galaga poros fejét. (6 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a homoktúró galaga testét. Kritikus ütés! (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A mentális roncsolás 52 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) {HD:} Vámpírölővel megdöfködöd a homoktúró galaga testét. (6 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a homoktúró galaga kitines hátát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled 45 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Hiába próbálsz hátrálni, a homoktúró galaga többször is megmar! (3 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2510, sebződés: 655, gyógyulás: 729, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [263,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dűneszellem lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 907 életpontot sebeztél. (A varázslat 89 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. 700 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a dűneszellem testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűneszellem bal karját. (9 támadással 969 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a dűneszellem testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 54 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a dűneszellem testét. (9 támadással 915 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a dűneszellem testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 49 ép-t sebez. A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 150 életpontot vesztettél.
A dűneszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 777 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3490, sebződés: 1325, gyógyulás: 645, összesen: -680 ÉP}
(Továbbmész...) [262,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Quwarg szagot érzel! A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg széltáncos. {max. életpontja: 2655-2854.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 114 életpontot sebeztél. (A varázslat 22 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg széltáncos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos jobb karját. (8 támadással 731 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (8 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg széltáncos bal lábát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2273, sebződés: 871, gyógyulás: 575, összesen: -296 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 76 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a templomos lovag testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a templomos lovag jobb karját. (9 támadással 946 életpontot sebezve.) {KCC:} A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a templomos lovag lakkozott páncélját. Kritikus ütés! (7 támadással 804 életpontot sebezve.) {KCC:} A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 382 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1891, sebződés: 821, gyógyulás: 152, összesen: -669 ÉP}
(Továbbmész...) [263,66] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Quwarg szagot érzel! Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg széltáncos lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 134 életpontot sebeztél. (A varázslat 26 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg széltáncos bal oldalát. (7 támadással 862 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg széltáncos testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (29 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 418 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos nyakát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A mentális roncsolás 22 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Te 66 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+107 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a quwarg széltáncos jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A quwarg széltáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 19 125 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2861, sebződés: 1306, gyógyulás: 860, összesen: -446 ÉP}
(Továbbmész...) [263,67] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy fényhozó volt a rémület okozója. (ld. enc.) {max. életpontja: 3410.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. (A varázslat 13 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a patás tanough rövid lábát. (9 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a patás tanough bal oldalát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a patás tanough testét. (7 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a patás tanough jobb első lábát. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2553, sebződés: 875, gyógyulás: 676, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [261,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült templomos lovag közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 3000.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször eltalálod a templomos lovag lakkozott páncélját. Kritikus ütés! (7 támadással 821 életpontot sebezve.) {KCC:} Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel néhányszor megcsapod a templomos lovag bal karját. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) {KCC:} Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (51 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 722, gyógyulás: 130, összesen: -592 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 883 életpontot sebeztél. (A varázslat 88 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdvámpír bal vállát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a smaragdvámpír áttetsző testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdvámpír bal lábát. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2421, sebződés: 741, gyógyulás: 240, összesen: -501 ÉP}
(Továbbmész...) [261,68] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült varkaudar őslich. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 903 életpontot sebeztél. (A varázslat 90 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. 471 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich bal lábát. (4 támadással 432 életpontot sebezve.) Te 54 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a varkaudar őslich fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A varkaudar őslich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. 13 321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 628, gyógyulás: 178, összesen: -450 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 124 életpontot sebeztél. (A varázslat 24 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos bal lábát. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Te 78 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg széltáncos testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 53 sebzést okoz. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 533, gyógyulás: 181, összesen: -352 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 104 életpontot sebeztél. (A varázslat 20 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (52 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó fejét. (9 támadással 970 életpontot sebezve.) {KCC:} Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (50 ép-t sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó jobb lábát. (7 támadással 731 életpontot sebezve.) {KCC:} A mentális roncsolás 34 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg lázhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. 9 366 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 311, gyógyulás: 74, összesen: -237 ÉP}
(Továbbmész...) [263,68] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A messzi távolban egy árnypiramis gúlaformáit véled felfedezni. Annyira beleolvad a környezetébe, hogy mire egyet pislantasz, már el is tűnik a szemed elől. Lehet, hogy csak egy fáradtság szülte látomás volt? Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg széltáncos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 116 életpontot sebeztél. (A varázslat 23 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg széltáncos bal vállát. (7 támadással 876 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg széltáncos bal lábát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 35 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 403 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-1 TU.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (9 támadással 795 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos bal lábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos nyakát. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Te 45 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a quwarg széltáncos bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 50 sebzést okoz. A quwarg széltáncos rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +98 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy. 19 783 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2981, sebződés: 1237, gyógyulás: 318, összesen: -919 ÉP}
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
ef 21 546 | energia fejlesztése 21 |
h 1419 | használod az 1419. tárgyat |
f 619 | kísérletezel a 619. tárggyal |
f 772 | kísérletezel a 772. tárggyal |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: szk 292 293 288 | keresed a 292. szörnyet a 293. szörnyet a 288. szörnyet |
* 3. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
HOMOKTÚRÓ GALAGA (595. SZÖRNY) Ha a sivatagot járod, és a távolból ijesztő homokoszlop közeledik feléd, talán ideje valamilyen fedezéket keresni. De milyet? A sivatagban? Egyetlen esélyed, ha futásnak indulsz, mert ha nem ezt teszed, könnyen a homoktúró galaga csáprágói között végezheted. Ez a nagyra nőtt csótányra emlékeztető kitinpáncélos bogár egész nap csak a homokot túrja, hogy némi nedvességhez jutassa kiszáradó szervezetét. Ez minden bizonnyal sikerül is neki, hiszen egy-egy példány hosszú évszázadokat képes leélni az árnytündérek birodalmának legforróbb éghajlati övében. A galagák amúgy ragadozók, és ha már a vízkérdés ilyen ügyesen megoldott, csupán a hús beszerzésének procedúrája van hátra... Ütőfegyverrel védekezni ellene: esztelenség. |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
FÉNYHOZÓ (602. LÉNY) Bár a kóborló árnytündérek birodalmában nem igazán beszélhetünk kialakult társadalomról, azért nyomokban ennek a fajnak is vannak magasabb rangú személyiségei. A fényhozók ezek, akik a teljes életbe való visszatérést szorgalmazzák, és az ezirányú kutatásokat irányítják. Igazából ők is igazi egyéniségek, így öltözködésük is legalább olyan sokrétű, mint a többi intelligens fajé. Hogy mégis miről ismerni fel őket? Mindannyian szürke homlokpántot viselnek, amire egy kört festettek, amelynek 16 átmérője be van rajzolva. Néhány megfigyelő szerint ez csak tetoválás, de erről még senkinek nem sikerült megbizonyosodni. Nagyon elszántnak kell bizonyulnod, ha te akarsz lenni az első, hiszen könnyen előfordulhat, hogy a fényhozó ellen vívott csatából lelked egy kísérlet alapanyagaként ébred. Mint minden árnytündér, a fényhozó is immúnis a vámpirizációra. Csak FT parancs kiadása után fogod megtámadni, hiszen már pillantása is azonnali halált okoz. |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
Erő: | 91 (115) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 75 (86) | Támadás: | 106 (111) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 69 (83) | Védekezés: | 122 (132) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 65 (87) | Életpont: | 1617/1272 | Jellem: | semleges (-18) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 65 (79) | Varázspont: | 2791/2657 | Pénz: | 5029 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 89/24 | Pszi pont: | 384/447 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/40 | ökölvívás: | 42/93 (+4%) | szúrófegyverek: | 35/62 (+2%) |
vágófegyverek: | 37/45 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 37/44 (+2%) |
dobófegyverek: | 23/37 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírölő (#951) << kígyópenge (#955) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
263,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 263 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 11 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 1411 időszaki: 370 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 671 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 74/59 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 73/69 (+5%) | 3. mászás: | 21/11 |
4. csapdakészítés: | 28/61 | 5. csapdaészlelés: | 40/30 | 6. gyógyítás: | 96/50 (+94%) |
7. titkosírás: | 16/69 | 8. felderítés: | 35/75 | 9. szörnyidomítás: | 22/69 |
10. teológia: | 84/45 (+31%) | 11. taumaturgia: | 70/40 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 14/13 |
13. versengés: | 21/54 | 14. harcművészetek: | 42/39 | 15. zene: | 40/86 |
16. szörnyismeret: | 28/37 | 17. pszi: | 51/66 (+20%) | 18. zárnyitás: | 22/96 |
19. vadászat: | 33/36 | 20. bányászat: | 43/91 | 21. testépítés: | 80/70 |
22. úszás: | 14/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61 | |||
6. regeneráció: 2 | 9. gyors fejlődés: 2 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 2 |
12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), hurokcsapdát (#217) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontakt. II (#122) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontakt. II (#122) | >> | lidércúr (#252) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 26, 33, 35, 36, 41, 42, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
a hit ereje II (537) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
gyógyítómester (544) OK |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 140 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) OK |
isteni ítélet (551) OK |
elmemester (552) OK |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6668 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kígyópenge (#955) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | 1 | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
9 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | kerek kő (#19) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 15 | stukilövedék (#414) | 3 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bűvös shuriken (#562) | 7 | esszenciakristály (#350) | 1 | fejsze (#1240) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | Kabol irhája (#903) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | ||
1 | Rhatt páncélja (#458) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 13 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | sode (#1374) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | medvebőr öv (#1675) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hakama (#1369) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 27 | mópat token (#585) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1) | ||||||||
1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 3 | gólem talizmán (#811) | ||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya szimbólum (#139) | ||
13 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
2 | vortex amulettje (#607) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Hatalom Karkötője (#1210) | 2 | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
107 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | ||
1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
39 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 78 csepp tinta (#101), fér még: 312] | ||||||
6 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0] | ||||||
17 | fűszertartó (#210) | [bennük 82 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 77] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
13 | sullár hólyag (#168) | [bennük 94 csepp spiritusz (#170), fér még: 166] | ||||||
20 | szent kehely (#257) | [bennük 172 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 28] | ||||||
6 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 18 korty életvíz (#1500), fér még: 18] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 180 csepp ugh méreg (#166), fér még: 108] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 76 csepp ragasztó (#83), fér még: 64] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 9 | acéltű (#334) | |||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 137 | áldott kő (#642) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
$4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
36 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 8 | destabilizátor (#1275) | 8 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 28 | ezüst kulcs (#184) | |||
12 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
109 | gyógykenőcs (#313) | 3 | íjászkence (#1225) | 93 | kaja (#2) | |||
6 | keg gomba (#1615) | 1 | kholden kulcs (#470) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
3 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | |||
8 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | lad tekercs (#785) | |||
7 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | 25 | manakristály (#500) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 21 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | moa töltő (#525) | 1 | morf esszencia (#2452) | 1 | Morgan pálcája (#503) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 27 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
19 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | norgat kulcs (#471) | 85 | ork csodaszer (#1228) | |||
7 | pszi kristály (#618) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | rum (#1419) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | |||
13 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 61 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | shinai gömb (#348) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 3 | térhajlító kavics (#1539) | |||
10 | titanitdukát (#1480) | 85 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
2 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 14 | adamantit (#627) | 1 | adamantit érme (#762) | |||
59 | álompor (#396) | 76 | amniosz (#203) | 1 | aranyfétis (#766) | |||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 3 | arx formázó minta (#298) | 65 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronz nyakörv (#761) | 1 | bűvölt kristály (#775) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 27 | csuklyavirág (#133) | 53 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | drakolder póráz (#773) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
20 | ében toboz (#578) | 10 | eknozol (#540) | 10 | Eldereth szilánk (#512) | |||
2 | era formázó minta (#418) | 59 | ezüstdarab (#326) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
11 | galachmit (#310) | 1 | gór formázó minta (#444) | 15 | grifftojás (#179) | |||
1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 266 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
7 | hibátlan tűzopál (#1642) | 2 | hro formázó minta (#601) | 3 | iknegurin (#541) | |||
1 | jácint díszkő (#753) | 1 | jáde rakshallion (#749) | 11 | jégszív (#282) | |||
68 | kaktusztüske (#114) | 22 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | |||
12 | kék orchidea (#68) | 19 | khatiszon kristály (#2322) | 11 | kőszem (#304) | |||
2 | kreiton agy (#1142) | 58 | kvazár (#244) | 8 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | lélekkő (#1650) | 4 | lidércesszencia (#1074) | 5 | lótuszvirág (#447) | |||
145 | madártoll (#112) | 20 | magszim bél (#103) | 86 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | malachit füzér (#755) | 43 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | mihlanil (#539) | |||
45 | mithril (#352) | 2 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
2 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 6 | moa smaragd (#377) | |||
2 | moa üveggömb (#383) | 16 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | nagymesteri pálca (#772) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | nothar bogyó (#923) | |||
9 | ovimon-bogyó (#207) | 42 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
17 | pular kristály (#239) | 35 | purifikátor háj (#269) | 6 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
3 | raaba-gumó (#936) | 6 | rájabőr (#404) | 1 | rakolits por (#669) | |||
7 | ramit kő (#226) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 14 | remák szív (#264) | |||
1 | rítusónix (#751) | 8 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
2 | sárkányfog (#617) | 1 | smaragdkő (#678) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
7 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szuperkötél (#209) | 8 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
11 | téfea-agy (#172) | 126 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | tükör (#43) | |||
18 | vasérc (#152) | 18 | vörös zyel (#606) | 29 | xirnox szív (#213) | |||
1 | yetifog (#863) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | nitmák penge (#837) |
Összsúly: 379.39 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 155 | átlátszó morfplazma (#2451) | 147 | bíbor morfplazma (#2450) | $29 | dentor bőr ($551) | 147 | fehér morfplazma (#2445) | 163 | fekete morfplazma (#2446) | 139 | kék morfplazma (#2442) | 173 | lila morfplazma (#2448) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 86 | purifikátor háj (#269) | 159 | sárga morfplazma (#2447) | 143 | vörös morfplazma (#2443) | 149 | zöld morfplazma (#2444) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 32 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1093 | csalánvirág (#582) | 7737 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 499 | dűneelf arckendő (#1920) | 1 | fejsze (#1240) | $19 | fenőkő ($1618) | $1623 | fokhagyma ($403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 15339 | kaja (#2) | $100 | kaktuszbogyó ($429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9400 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3366 | mutáns csont ($331) | 2388 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | $1445 | óndarab ($85) | 492 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 726 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10667 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 215 | Thargodan csont (#1181) | 1300 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | $1 | trófea nyaklánc ($196) | 16731 | tükör (#43) | 1286 | tűzbimbó (#623) | $200 | vámpírfog ($1221) | 5404 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7163 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2271 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
33 | gernim balzsam (#1894) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kaja (#2) | |||
2 | kreiton esszencia (#892) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | rum (#1419) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
346 | arany (#50) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 49 | víz (#27) |
260 | 261 | 262 | 263 | 264 | |
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|