Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 16. 9h:12' EZ A 548. JÁTÉKHETED, 546. FORDULÓD 549. játékheted kezdete: júl. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
vps 500 | VP spórolása: 500 |
ftv 98 553 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot az 553. szörnyet |
kf 1373 820 527 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 133 182 147 | elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 19 178 161 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 161. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 58 58 | elmormolod a 112. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
hh 1619 1253 1534 | használod az 1619. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 319 életpontot sebeztél. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1692 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 8, gyógyulás: 62, összesen: +54 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg szabotőr fekete torát. Kritikus ütés! (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 326 életpontot sebeztél. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 4, gyógyulás: 38, összesen: +34 ÉP}
h 697 2800 | használod a 697. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 701 20 | bemész a 701. épületbe |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 475 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan világoszöld farkát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan bal oldalát. (8 támadással 1178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). Transzformálsz! (+117 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan testét. (6 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a tengeri parduan redős testét. (2 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tengeri parduan testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tengeri parduan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 parduanhályog. 24486 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3127, sebződés: 728, gyógyulás: 470, összesen: -258 ÉP}
(Továbbmész...) [292,51] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kísértetvándor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1220 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (7 támadással 1053 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Transzformálsz! (+105 varázspont.) Ököllel megpöccinted a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 39 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24838 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2391, sebződés: 367, gyógyulás: 236, összesen: -131 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 792 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 163 életpontot sebeztél. Ököllel gyengén megütöd a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16265 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1864, sebződés: 304, gyógyulás: 127, összesen: -177 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fájdalomtükör varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés besül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1525 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rothadó borzalom testét. (7 támadással 1043 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+104 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a rothadó borzalom jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-17 életerő.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-19 életerő.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-23 életerő.) Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 109 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-50 életerő.) A rothadó borzalom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29564 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3051, sebződés: 492, gyógyulás: 234, összesen: -258 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ködmágus testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus bal lábát. (8 támadással 573 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus átlátszó alakját. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ködmágus bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus testét. (9 támadással 648 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus bal oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A ködmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28299 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2444, sebződés: 547, gyógyulás: 8, összesen: -539 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 2825 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnytündér csontváz kiálló bordáit. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. {FM:} Varkaudar che-karddal kissé megkarcolgatod az árnytündér csontváz bőrcsimbókos testét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 235 életpontot sebeztél. Ököllel meghorzsolod az árnytündér csontváz kiálló bordáit. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 470 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-117 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 37281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3729, sebződés: 638, gyógyulás: 8, összesen: -630 ÉP}
(Továbbmész...) [291,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Beljebb feketére szenesedett hullák tarkítják a megolvadt homoktenger világos felszínét. Különös mágia szikrázik körülötted. Hihetetlen, de a régen elszabadult energia akkora káoszt okozott, ami még most is érezhető és tapasztalható. Egy ro'galhal kísértet intéz feléd kihívást.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 548 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet jobb lábát. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16265 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 217, gyógyulás: 177, összesen: -40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fájdalomtükör varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1398 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek áttetsző testét. Kritikus ütés! (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 854 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az ezeréves lélek testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-67 életerő.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-84 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29006 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2623, sebződés: 506, gyógyulás: 8, összesen: -498 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus fejét. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a ködmágus bal lábát. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a ködmágus bal karját. Kritikus ütés! (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus fejét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28299 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2418, sebződés: 597, gyógyulás: 8, összesen: -589 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fájdalomtükör varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fertőzött dr.lárva bal oldalát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fertőzött dr.lárva farkát. (8 támadással 1131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fertőzött dr.lárva többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-63 életerő.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 57 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-50 életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fertőzött dr.lárva jobb szárnyát. (8 támadással 1162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a fertőzött dr.lárva farkát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Karmával néhányszor a fertőzött dr.lárva megcsapja a fejedet. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-67 életerő.) A fertőzött dr.lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-34 életerő.) Ellenfeled regenerálódik!
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3560, sebződés: 980, gyógyulás: 622, összesen: -358 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elfajzott enkala fejét. (8 támadással 1148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala vastag alkarját. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az elfajzott enkala mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Karmait felemelve, az elfajzott enkala meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elfajzott enkala testét. (8 támadással 1148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod az elfajzott enkala testét. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Az elfajzott enkala összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 idézőszőnyeg. 26681 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2786, sebződés: 285, gyógyulás: 572, összesen: +287 ÉP}
(Továbbmész...) [289,53] Fák, mindenütt csak fák. Hirtelen tör rád az érzés, hogy figyel valaki. Aztán az egyik bokor tövében észre is veszed rémületed okozóját: hüllőpofájú, zöld szemű lény vizslatja minden mozdulatod. Teszel egy lépést felé, de már csak a zöld növény lelógó levelein megcsillanó nap fénye rejtőzik ott előled. Talán csak egy látomás volt az iménti jelenés. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troglodita harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (101 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita harcos jobb lábát. (8 támadással 1130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a troglodita harcos farkát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita harcos testét. (9 támadással 1245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+250 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a troglodita harcos bal lábát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a troglodita harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26279 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2867, sebződés: 736, gyógyulás: 585, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [288,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő eszement trappoló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az eszement trappoló bordás testét. (8 támadással 1075 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Ököllel többször eltalálod az eszement trappoló nyakát. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Az eszement trappoló feléd rúg, de nem talál el. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló testét. (6 támadással 799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Ököllel súrolod az eszement trappoló testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Patájával az eszement trappoló kissé megtaszít. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 100 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szürke briliáns. 23460 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2634, sebződés: 249, gyógyulás: 467, összesen: +218 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1220 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kísértetvándor kopott ruháját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor testét. (8 támadással 1082 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a kísértetvándor testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24838 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2379, sebződés: 346, gyógyulás: 241, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [288,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kyorg szolgasárkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy fájdalomtükör varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1530 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 139 életpontot sebeztél. A kyorg szolgasárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 374 életpontot vesztesz.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-93 életerő.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. {FM:} Varkaudar che-karddal kissé megkarcolgatod a kyorg szolgasárkány testét. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 151 életpontot sebeztél. A kyorg szolgasárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 402 életpontot vesztesz.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-100 életerő.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kyorg szolgasárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kyorg rúnakorong. 33174 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3094, sebződés: 1049, gyógyulás: 168, összesen: -881 ÉP}
(Továbbmész...) [287,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy drakolder csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas karvaly. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly bal lábát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 1062 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 54 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 68 életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 815 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 madártollat. 25045 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2631, sebződés: 961, gyógyulás: 4, összesen: -957 ÉP}
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
v 198 185 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
[185,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Einstein, a troll egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a halcsont. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 3 sallank nyíl, 1 szulfagor agyar, 1 ezüst nyaklánc, 1 dárda, 6 elkarog szőr.
Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
tk 41 2677 | többszemélyes kaland 41 2677 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
ZYEL KATALIZÁTOR (896. TÁRGY) Ezt a különös szerkezet hihetetlenül ősi kreiton alkotás. Eleinte nem is érted, mire lehet jó ez a szúrós, tüskés drótokból készített foglalatba helyezett kristályos tárgy. De aztán a katalizátor mellett elsárgult lapokat találsz, egy rég halott kalandozó feljegyzéseivel, szerencsére a királyság nyelvén íródott. Kiderül belőle, hogy a kreitonok a zyel katalizátort mágikus pulzánsok hatásának felerősítésére használták. Hmm, érdekesen hangzik! Az első három zyel katalizátor duplázza a manapulzánsok manatermelését, azaz, ha egy katalizátorod van, a pulzánsok 5 helyett 10, ha kettő, 5 helyett 20, ha három, 5 helyett 40 manát termelnek. A további katalizátorok a manapulzánsok hatékonyságát 20-20 vp termeléssel növelik, majd 140 vp-től kezdve 10-10 vp-vel. Még szerencse, hogy a zyel katalizátor átadható (bár nem ellopható), különben sosem lennél képes összegyűjteni a 14 katalizátort, ami ahhoz szükséges, hogy minden egyes pulzánsod körönként 200 VP-t termeljen! |
Erő: | 75 (109) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 84 (105) | Támadás: | 95 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 74 (93) | Védekezés: | 138 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/42 év |
Egészség: | 73 (99) | Életpont: | 2054/2041 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 86 (109) | Varázspont: | 3824/386 | Pénz: | 28 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 84/67 | Pszi pont: | 513/544 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 55/5 (+5%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 31/83 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 38/29 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/71 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 128/88 (+26%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 36/19 | 5. csapdakészítés: | 36/4 | 6. csapdaészlelés: | 25/24 |
7. gyógyítás: | 86/99 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 34/39 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 13/67 | 11. teológia: | 239/59 (-642%) | 12. taumaturgia: | 136/25 (-976%) |
13. szerencsejáték: | 9/81 | 14. versengés: | 25/69 (+5%) | 15. harcművészetek: | 58/40 (+140%) |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 44/98 (-200%) | 18. pszi: | *47/100 (+163%) |
19. zárnyitás: | 7/9 | 20. vadászat: | 26/66 (-200%) | 21. vitalitás: | 9/88 |
22. bányászat: | 37/76 | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 3/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 4 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (177,65,1) | áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) |
csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | Symulf rúnája (#182) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | varázsenergia (#161) | Techiulan aurája (#261) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), jégvihar (#353), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | 45. szintű lényekre | fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Fosztogass végig tíz drakolder csatamezőt! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
632 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 7 | kerek kő (#19) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 8 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | tinta (#101) | 5 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 8 | vas dobónyíl (#189) | 59 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | 1 | kyorg rúnakorong (#767) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 2 | madártoll (#112) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | parduanhályog (#909) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szürke briliáns (#908) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | zyel katalizátor (#896) |