Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 6. 12h:22' EZ A 545. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD 546. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 14. varázslatot |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 368 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Garmhuun familiáris fejét. (8 támadással 887 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megvagdalod a Garmhuun familiáris fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 348 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 2124, sebződés: 341, gyógyulás: 8, összesen: -333 ÉP}
(Továbbmész...) [284,22] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített groxmati varázstudó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 391 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ez mellément. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Démonölővel végigvagdosod a groxmati varázstudó testét. (7 támadással 661 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a groxmati varázstudó bal karját. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 151 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Ügyesen manőverezve, a groxmati varázstudó megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő éjkristály. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a groxmati varázstudó testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a groxmati varázstudó fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Ügyesen manőverezve, a groxmati varázstudó megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő szent jogar. A groxmati varázstudó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 471, gyógyulás: 8, összesen: -463 ÉP}
kf 1087 995 | kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat a 995. tárggyal |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}
ftv 284 662 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 662. szörnyet |
ftv 98 662 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 662. szörnyet |
be 130 | bemész a 130. titkos labirintusba |
lm 6 16 26 | mozogsz 6 16 26 |
lm 39 39 39 | mozogsz 39 39 39 |
lm 39 39 39 | mozogsz 39 39 39 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
v 198 270 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,59] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet szellemtestét. Kritikus ütés! (8 támadással 1167 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 132 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a ro'galhal kísértet szellemtestét. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A fényaura 3 ép-t sebez. A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2088, sebződés: 466, gyógyulás: 237, összesen: -229 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1178 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ezeréves lélek testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 109 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel kicsit megbökdösöd az ezeréves lélek áttetsző testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 127 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-106 életerő). Az ezeréves lélek szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2816, sebződés: 803, gyógyulás: 8, összesen: -795 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 8 4 5 | mozogsz északra, délre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 399 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bosszúálló jobb vállát. (8 támadással 779 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megvagdalod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Vámpírölővel meghorzsolod a bosszúálló bal oldalát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a bosszúálló testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a bosszúálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2372, sebződés: 281, gyógyulás: 8, összesen: -273 ÉP}
(Továbbmész...) [270,60] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tükörtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chardonnay irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokat a kezedre és a lábadra csatolod, majd mászni kezdesz felfelé. A gyors forgás miatt elég nehézkes a tapadás a torony felületén. Lépésről-lépésre haladsz, így hosszú órák telnek el míg eléred a lentről megpillantott ajtót. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. Miközben ráébredsz, hogy a tükörtorony egy egyértelműen idegen civilizáció elképesztő remekműve, arra is rájössz, hogy nem vagy egyedül. Ez egy tüskés totemblarg! {támadása: 50.}
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. Kritikus ütés! (8 támadással 1104 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 138 életpontot sebeztél. 138 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 12339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1574, sebződés: 21, gyógyulás: 142, összesen: +121 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 357 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hajadon bal oldalát. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tleikan hajadon testét. (8 támadással 837 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hajadon jobb lábát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A tleikan hajadon karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan hajadon fejét. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a tleikan hajadon testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A tleikan hajadon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 cru tekercs (ld. enc.) és 1 fiatalság itala. 16168 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2504, sebződés: 322, gyógyulás: 232, összesen: -90 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 126 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton jótündér fejét. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton jótündér jobb karját. Kritikus ütés! (8 támadással 1104 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a kreiton jótündér jobb lábát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Csápjaival a kreiton jótündér csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Csápjaival a kreiton jótündér csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vámpírölővel többször eltalálod a kreiton jótündér bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a kreiton jótündér jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csápjával megérint a kreiton jótündér. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A kreiton jótündér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 20955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2356, sebződés: 556, gyógyulás: 244, összesen: -312 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 402 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 434 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszúálló testét. (8 támadással 765 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a bosszúálló fejét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, ügyesség és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel jól megszurkálod a bosszúálló testét. (3 támadással 300 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a bosszúálló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2415, sebződés: 484, gyógyulás: 8, összesen: -476 ÉP}
(Továbbmész...) [269,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. {max. életpontja: 2351-2585.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 389 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló testét. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszement trappoló bordás testét. (8 támadással 833 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 6 ép-t sebez. Az eszement trappoló szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 97 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az eszement trappoló testét. (8 támadással 796 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 95 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2753, sebződés: 793, gyógyulás: 137, összesen: -656 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 124 életpontot sebeztél. 124 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 0, gyógyulás: 128, összesen: +128 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 385 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kóbor mortag testét. Kritikus ütés! (7 támadással 448 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kóbor mortag bal lábát. (8 támadással 890 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kóbor mortag testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a kóbor mortag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 420 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a kóbor mortag nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 438 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kóbor mortag páncélos karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 422 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2745, sebződés: 875, gyógyulás: 256, összesen: -619 ÉP}
(Továbbmész...) [271,63] Még mindig bozótos. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy bosszúálló! Ezt kerested. {védettsége: 102 szúró, 102 vágó, 102 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 379 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszúálló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszúálló jobb vállát. (8 támadással 811 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a bosszúálló testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Vámpírölővel többször eltalálod a bosszúálló testét. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvágod a bosszúálló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, ügyesség és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2454, sebződés: 293, gyógyulás: 8, összesen: -285 ÉP}
(Továbbmész...) [270,64] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét kaszás közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1124 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás fekete csuháját. Kritikus ütés! (7 támadással 476 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét kaszás fekete csuháját. (8 támadással 919 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a sötét kaszás bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) A sötét kaszás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2717, sebződés: 321, gyógyulás: 8, összesen: -313 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az algaleioda bal oldalát. (8 támadással 795 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az algaleioda testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vámpírölővel megdöfködöd az algaleioda fejét. (5 támadással 506 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod az algaleioda bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 13404 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1924, sebződés: 0, gyógyulás: 268, összesen: +268 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan amazon izmos hasát. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tleikan amazon testét. (8 támadással 816 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a tleikan amazon bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 668 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon egyik csápját. (6 támadással 622 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a tleikan amazon testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A tleikan amazon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15775 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2463, sebződés: 1069, gyógyulás: 227, összesen: -842 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdvámpír fejét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragdvámpír testét. (7 támadással 803 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a smaragdvámpír testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A smaragdvámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21972 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2776, sebződés: 552, gyógyulás: 244, összesen: -308 ÉP}
(Továbbmész...) [269,65] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
(Feltételes támadás:) Egy ködmágus! Ezt kerested. {max. életpontja: 2401-2500.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus fekete csuháját. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a ködmágus fekete csuháját. Kritikus ütés! (8 támadással 557 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a ködmágus bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 235 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vámpírölővel többször eltalálod a ködmágus jobb oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 556 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 192 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a ködmágus bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 2222, sebződés: 323, gyógyulás: 0, összesen: -323 ÉP}
a 886 1625 1 | átadod a 886. tárgyat az 1625. kalandozónak (1 darabot) |
szk 605 | keresed a 605. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
CRU TEKERCS (779. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "CRU". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 79 (102) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 78 (86) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 77 (91) | Védekezés: | 139 (147) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 172/639 év |
Egészség: | 78 (87) | Életpont: | 1778/1790 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 79 (92) | Varázspont: | 4151/95 | Pénz: | 1784 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 26/26 | Pszi pont: | 319/473 | Halhatatlanság: | 20 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 49/7 (+8%) |
vágófegyverek: | 40/88 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 43/65 (+2%) |
dobófegyverek: | 7/84 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/54 | 2. nyomkövetés: | 170/76 (+54%) | 3. mászás: | 32/21 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 37/49 | 5. csapdaészlelés: | 19/72 (+18%) | 6. gyógyítás: | 63/29 (+46%) |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 24/88 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 22/1 |
10. teológia: | 229/82 (+52%) | 11. taumaturgia: | 161/59 (+28%) | 12. versengés: | 18/62 |
13. zene: | 12/20 | 14. szörnyismeret: | 67/40 | 15. pszi: | 33/78 (+1%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/98 | 18. vitalitás: | 8/61 |
19. bányászat: | 40/53 (+2%) | 20. úszás: | 8/11 | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 114 | |||
3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 2 | 6. regeneráció: 3(4) | 10. vp regeneráció: 3(4) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), élőholt drakolder (#628), fertőzött dr.lárva (#630) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kézrátétel (#381, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) |
tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | Pörhemór köre (#205) (130,39,1) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tengeri parduan (#565) | |
villámcsapás (#50) | >> | 37. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
istenítélet (#284) | >> | Kíméletlen Ardo (#574) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | istenítélet (#284) | >> | templomos lovag (#587) | |
istenítélet (#284) | >> | tleikan áruló (#606) | istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | puha ütés (#60) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
istenítélet (#284) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
fürgülés (#92) | >> | fertőzött ent (#403) | elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | |
fürgülés (#92) | >> | P. Vlagyimir (#570) | fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | védelem sav ellen (#36) | >> | mutánsféreg (#554) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kísértetvándor (#568) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | |
tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 7) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | aranyfétis (#766) | 1 | éjkristály (#958) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szent jogar (#150) | |||
8 | to'aghan orrkarika (#760) | 15 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) | |||
1 | pókkarmok (#886) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
491 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | cru tekercs (#779) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 1 | tünde nyíl (#554) |