Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 29. 9h:13' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 407 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod az aranyfecske bal lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 72, gyógyulás: 91, összesen: +19 ÉP}
* 9. KP: | alakváltás 13 |
* 10. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
p 74 232 6 | használod a 74. pszi képességet |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 1128 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 15, gyógyulás: 90, összesen: +75 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 19, gyógyulás: 15, összesen: -4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a borzalmas varkaudar. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 6, gyógyulás: 19, összesen: +13 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 119 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb vállát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 358 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök támad rád.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 100 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 31, gyógyulás: 19, összesen: -12 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 5 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a borzalmas varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 7, gyógyulás: 6, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 37, gyógyulás: 27, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 394 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel eltalálod a kísértetvarázsló jobb lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 23, gyógyulás: 112, összesen: +89 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 403 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar vajákos lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 371 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos ragyás arcát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar vajákos bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1028, sebződés: 140, gyógyulás: 96, összesen: -44 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Észreveszel egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. (Önanalízis: +3% mászás.) Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 2, gyógyulás: 113, összesen: +111 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar vajákos. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 86, gyógyulás: 102, összesen: +16 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 34, gyógyulás: 109, összesen: +75 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 106, összesen: +106 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 33, gyógyulás: 100, összesen: +67 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 97, összesen: +95 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 18, gyógyulás: 18, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 368 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar iszákos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 371 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A varázslat kudarcot vallott. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nőstény varkaudar. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 9, gyógyulás: 99, összesen: +90 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 12, gyógyulás: 9, összesen: -3 ÉP}
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 11, gyógyulás: 16, összesen: +5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 20, gyógyulás: 18, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 365 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszúrod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka és 1 varkaudar látógömb. 2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 46, gyógyulás: 36, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [198,118] Az erdőt síkság váltja fel. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 351 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 379 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb szárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal lábát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 61 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 75, gyógyulás: 110, összesen: +35 ÉP}
* 4. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 7. BP: | keresed a 282. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 7 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
FEJLESZTÉS GYÜMÖLCSE (292. TUDATI KÉPESSÉG) Egy hosszú folyamat újabb állomásához érkeztünk. Lassan egy éve, hogy hatalmas mentoraink vezetésével felfedezőútra indultunk önmagunkba. A mágia és a gyógyulás forrásainak felderítése után már mindenki türelmetlenül várta a belső tűz honának feltérképezését, ám a Nagyok azt mondták, erre még várnunk kell. Először meg kell találni fizikai és szellemi képességeink gyökereit, meg kell ismerni legbelső érzéseink mozgatórugóit, hogy uralhassuk a mindenkiben ott égő szeszélyes tüzet. Nehéz feladat volt, de megérte. Kicsit mindannyian más emberek lettünk az új tudástól, most már állandóan ott van előttünk a tükör, amely kíméletlenül és pontosan mutatja legkisebb rezdüléseinket, eltévelyedéseinket is. A legcsodálatosabb élmény mégis annak a csatornának a megtalálása volt, amelyben a tudati energiák áramolnak, és amely áthalad a személyiség gyökerén is. Milyen botorság is volt, hogy eddig óriási erőfeszítéssel közvetlenül az agyburkon próbáltuk átpréselni a tudati energiát, mikor ez a csatorna képes a tiszta kasztroplanáris energia továbbítására is. Megszűri az érkező energiát és mindent, ami nem tisztán tudati természetű, visszaforgat a testbe és a szellembe, állandóan gyarapítva azt. Mostantól az EF parancs TVP-költsége nem veszik el haszontalanul, hanem fejleszti az üres TF parancsban megadott tulajdonságot. |
Erő: | 72 (81) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 71 (83) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 61 (68) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/52 év |
Egészség: | 63 (72) | Életpont: | 896/778 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (82) | Varázspont: | 2807/517 | Pénz: | 39111 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 498/137 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 43 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 34 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26 | 2. nyomkövetés: | 142 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 26 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 229 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 31 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 96 (+1) | 12. taumaturgia: | 168 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 23 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 19 | 17. pszi: | 57 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (számláló: 4) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
739 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 14 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 7 | sallank nyíl (#129) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 12 | víz (#27) |