Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 8. 16h:32' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
vv 224 26 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 165 188 443 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 30 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vv 57 220 78 | elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: vv 209 178 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: p 120 0 0 | használod a 120. pszi képességet |
* 6. KP: vv 377 90 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 90. varázslatot |
hu 464 723 | hulladék: 464 723 |
v 159 245 | elmormolod a 159. varázslatot |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
v 198 222 32 | elmormolod a 198. varázslatot |
213 | 214 | 215 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[222,32] Továbbra is síkságon vagy.
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. Kritikus ütés! (5 támadással 285 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb bal vállát. (8 támadással 890 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb fejét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel meghorzsolod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 537 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1905, sebződés: 632, gyógyulás: 345, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [224,34] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadkos nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 1162-1311.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vadkos előremeredő szarvát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadkos jobb oldalát. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a vadkos testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (56 ép-t sebezve). A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Összetipor lábával. 84 életpontot vesztettél. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a vadkos bal vállát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadkos előremeredő szarvát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). Szarvaival a vadkos megböki a bal karodat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 93 életpontot vesztettél. A vadkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 540, gyógyulás: 279, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [225,35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy elemi pulzátor. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 57.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 24 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (9 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 9 961 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 191, gyógyulás: 297, összesen: +106 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 414 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 414 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a greén örvény testét. (7 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 390 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel gyengén megütögeted a greén örvény testét. (7 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 195 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 1413, gyógyulás: 38, összesen: -1375 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 119 életpontot sebeztél. (A varázslat 23 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Ez mellément. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. Kritikus ütés! (9 támadással 909 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a quwarg széltáncos bal vállát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 59 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (9 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 378 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ököllel megpöccinted a quwarg széltáncos jobb karját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 54 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.)
A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg igazgyöngy. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 19 028 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2836, sebződés: 1303, gyógyulás: 753, összesen: -550 ÉP}
(Továbbmész...) [227,37] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy óriás hópárduc. {max. életpontja: 7971-8970.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [228,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Úgy gondolod, hogy a közeledő greén örvény nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyengén megütögeted a greén örvény oszlopos lábát. (7 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 54 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 396 életpontot vesztettél. Ezt a támadást elhibáztad! {KCC:} Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 396 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 927, gyógyulás: 22, összesen: -905 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 63 életpontot sebeztél. (A varázslat 12 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák jobb oldalát. (9 támadással 991 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a pengekarú nitmák bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. 11 715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1861, sebződés: 434, gyógyulás: 451, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [230,40] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy natharion gólem került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. (A varázslat 23 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a natharion gólem testét. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ellenfeled 57 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a natharion gólem testét. (8 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a natharion gólem testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 64 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A natharion gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +97 életerőt. 12 737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2310, sebződés: 564, gyógyulás: 560, összesen: -4 ÉP}
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb | bef. parancs berakása: |
szk 292 293 288 | keresed a 292. szörnyet a 293. szörnyet a 288. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. (A varázslat 13 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 865 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg bamba pofáját. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7 293 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 47, gyógyulás: 247, összesen: +200 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az esthari vérszopó testét. (9 támadással 970 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod az esthari vérszopó testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az esthari vérszopó bal hátsó lábát. (7 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az esthari vérszopó farkát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (50 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12 624 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2377, sebződés: 621, gyógyulás: 566, összesen: -55 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 17 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY) A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el. A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar. |
SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY) Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el. Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged. |
GYILKOS SZILMILL (7456. SZÖRNY) Nem minden szilmill rendelkezik békés hajlamokkal. Vannak olyan szilmillek, akiknek mágikus potenciálja a brutális pusztítást szolgálja. Őket nevezik brutális szilmillnek. Egy brutálist szilmillt egyetlen épeszű varázsló sem idézne meg familiárisnak, mivel teljesen kontrollálhatatlanok. Szerencsére van a szilmilleknek egy olyan "faja", amely szintén a gyilkolásban leli örömét, őket nevezik gyilkos szilmillnek. Ők azonban nem saját maguk pusztítanak, hanem mágiájukkal más lényeket erősítenek a harcban, hogy azok minél nagyobb kárt okozzanak célpontjukban, legyen az egy épület, tárgy, vagy élőlény. Egy gyilkos szilmillt sem láttak még táplálkozni, így feltételezik, hogy az öléskor, romboláskor felszabadult energiákkal táplálják magukat. A gyilkos szilmill mágikus potenciálja az aktuális környezetével együtt erősödik. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy ha gyilkos szilmill a familiárisod, a közelharci ütéseid nagyobbakat sebeznek. Nyugaton +1, keleten +2, a Sötét Földeken +3, az ősi birodalmakban +4, a Ryuku szigeteken +5, a Kiégett Földeken +6, a Létsíkokon +7 sebzést kapsz.) Figyelem! A harcban használt familiárisok Olimpián is érvényesülnek. Ekkor az alapján adják a bónuszokat, hogy a karakter melyik területen tartózkodott a nevezés pillanatában.) |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
Erő: | 91 (117) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 75 (88) | Támadás: | 114 (119) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 67 (83) | Védekezés: | 128 (138) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 67 (91) | Életpont: | 1763/1803 | Jellem: | semleges (-18) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 65 (83) | Varázspont: | 2791/2316 | Pénz: | 4252 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 89/13 | Pszi pont: | 384/201 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/40 | ökölvívás: | 42/77 (+2%) | szúrófegyverek: | 35/60 |
vágófegyverek: | 37/35 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 37/36 |
dobófegyverek: | 23/28 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírölő (#951) << kígyópenge (#955) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
230,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 245 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 11 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 1401 időszaki: 360 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 671 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 73/23 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 73/34 | 3. mászás: | 20/92 |
4. csapdakészítés: | 28/61 | 5. csapdaészlelés: | 40/30 | 6. gyógyítás: | 94/81 (+75%) |
7. titkosírás: | 16/69 | 8. felderítés: | 35/75 | 9. szörnyidomítás: | 22/69 |
10. teológia: | 83/13 (+34%) | 11. taumaturgia: | 70/8 (+427%) | 12. szerencsejáték: | 14/13 |
13. versengés: | 21/54 | 14. harcművészetek: | 42/39 | 15. zene: | 40/86 |
16. szörnyismeret: | 28/37 | 17. pszi: | 51/30 (+8%) | 18. zárnyitás: | 22/96 |
19. vadászat: | 33/36 | 20. bányászat: | 43/72 | 21. testépítés: | 80/70 |
22. úszás: | 14/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 13 | |||
6. regeneráció: 2 | 9. gyors fejlődés: 2 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 2 |
12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 15 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), hurokcsapdát (#217) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (20,0) | vámpirizáció (#1) (20,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | harci induló (#443) | pszi-ernyő (#64) |
a lélek védelme (#57) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontakt. II (#122) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontakt. II (#122) | >> | lidércúr (#252) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 26, 33, 35, 36, 41, 42, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
a hit ereje II (537) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
gyógyítómester (544) OK |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) OK |
isteni ítélet (551) OK |
elmemester (552) OK |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 154 TU. szükséges még: 56 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7282 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kígyópenge (#955) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | nitmák penge (#837) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | kentaurusz íj (#1568) | 1 | moa stuki (#413) | |||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 9 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | kerek kő (#19) | |||
20 | nyílvessző (#108) | 3 | sallank nyíl (#129) | 15 | stukilövedék (#414) | |||
8 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
36 | bogyógránát (#430) | 4 | bűvös shuriken (#562) | 7 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | fejsze (#1240) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 13 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | sode (#1374) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | medvebőr öv (#1675) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hakama (#1369) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 27 | mópat token (#585) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1) | ||||||||
1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 3 | gólem talizmán (#811) | ||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya szimbólum (#139) | ||
13 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
2 | vortex amulettje (#607) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Hatalom Karkötője (#1210) | 2 | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
107 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | ||
1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
39 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 80 csepp tinta (#101), fér még: 310] | ||||||
6 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0] | ||||||
16 | fűszertartó (#210) | [bennük 80 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 74] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
13 | sullár hólyag (#168) | [bennük 100 csepp spiritusz (#170), fér még: 160] | ||||||
20 | szent kehely (#257) | [bennük 132 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 68] | ||||||
6 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 19 korty életvíz (#1500), fér még: 17] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 180 csepp ugh méreg (#166), fér még: 108] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 27] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 76 csepp ragasztó (#83), fér még: 64] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 9 | acéltű (#334) | |||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 139 | áldott kő (#642) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
$4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
36 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 8 | destabilizátor (#1275) | 8 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 28 | ezüst kulcs (#184) | |||
12 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
33 | gernim balzsam (#1894) | 109 | gyógykenőcs (#313) | 3 | íjászkence (#1225) | |||
83 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 3 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
5 | kötél (#92) | 8 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 7 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | |||
25 | manakristály (#500) | 2 | márványkulcs (#245) | 21 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | morf esszencia (#2452) | |||
1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
27 | nagy bronzkulcs (#185) | 19 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | norgat kulcs (#471) | |||
85 | ork csodaszer (#1228) | 7 | pszi kristály (#618) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
4 | rézkulcs (#75) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 2 | rum (#1419) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 13 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 61 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | |||
3 | térhajlító kavics (#1539) | 10 | titanitdukát (#1480) | 85 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 2 | vaskulcs (#183) | 1 | védőkristály (#2240) | |||
4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 14 | adamantit (#627) | 1 | adamantit érme (#762) | |||
59 | álompor (#396) | 83 | amniosz (#203) | 1 | aranyfétis (#766) | |||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 4 | arx formázó minta (#298) | 71 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronz nyakörv (#761) | 1 | cru formázó minta (#300) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
33 | csuklyavirág (#133) | 53 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | drakolder póráz (#773) | 1 | dramoan kő (#967) | 20 | ében toboz (#578) | |||
10 | eknozol (#540) | 10 | Eldereth szilánk (#512) | 2 | era formázó minta (#418) | |||
59 | ezüstdarab (#326) | 6 | főnixtoll (#563) | 11 | galachmit (#310) | |||
1 | gór formázó minta (#444) | 15 | grifftojás (#179) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
266 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | 7 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
2 | hro formázó minta (#601) | 3 | iknegurin (#541) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
11 | jégszív (#282) | 68 | kaktusztüske (#114) | 22 | karbin plazma (#199) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 12 | kék orchidea (#68) | 19 | khatiszon kristály (#2322) | |||
9 | kőszem (#304) | 2 | kreiton agy (#1142) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
58 | kvazár (#244) | 8 | lélekesszencia (#619) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
4 | lidércesszencia (#1074) | 5 | lótuszvirág (#447) | 146 | madártoll (#112) | |||
20 | magszim bél (#103) | 76 | mákrózsa virág (#56) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
45 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | mihlanil (#539) | 45 | mithril (#352) | |||
2 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 6 | moa smaragd (#377) | 2 | moa üveggömb (#383) | |||
20 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | nothar bogyó (#923) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 54 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 17 | pular kristály (#239) | 35 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | quwarg igazgyöngy (#912) | 3 | raaba-gumó (#936) | 6 | rájabőr (#404) | |||
1 | rakolits por (#669) | 7 | ramit kő (#226) | 13 | remák szív (#264) | |||
1 | rítusónix (#751) | 8 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
2 | sárkányfog (#617) | 1 | smaragdkő (#678) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
7 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szuperkötél (#209) | 8 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
11 | téfea-agy (#172) | 125 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | tükör (#43) | |||
19 | vasérc (#152) | 18 | vörös zyel (#606) | 28 | xirnox szív (#213) | |||
1 | yetifog (#863) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | nitmák penge (#837) |
Összsúly: 385.11 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 155 | átlátszó morfplazma (#2451) | 147 | bíbor morfplazma (#2450) | $29 | dentor bőr ($551) | 147 | fehér morfplazma (#2445) | 163 | fekete morfplazma (#2446) | 139 | kék morfplazma (#2442) | 173 | lila morfplazma (#2448) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 86 | purifikátor háj (#269) | 159 | sárga morfplazma (#2447) | 143 | vörös morfplazma (#2443) | 149 | zöld morfplazma (#2444) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 32 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1093 | csalánvirág (#582) | 7737 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 429 | dűneelf arckendő (#1920) | 1 | fejsze (#1240) | $19 | fenőkő ($1618) | $1623 | fokhagyma ($403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 7439 | kaja (#2) | $100 | kaktuszbogyó ($429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9400 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3366 | mutáns csont ($331) | 2388 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | $1445 | óndarab ($85) | 492 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 646 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10667 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 215 | Thargodan csont (#1181) | 1300 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | $1 | trófea nyaklánc ($196) | 16731 | tükör (#43) | 1286 | tűzbimbó (#623) | $200 | vámpírfog ($1221) | 5004 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7163 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2271 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | császári kesztyű (#723) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
18 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nehéz harci kesztyű (#464) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1139 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 27 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) |
221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | |
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|