| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2018. jan. 14. 13h:35' EZ A 1006. JÁTÉKHETED, 542. FORDULÓD 1007. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
| * 2. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| * 3. KP: vv 182 28 71 | elmormolod a 182. varázslatot a 28. varázslatot a 71. varázslatot |
| * 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
| * 5. KP: h 697 5000 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 6. KP: h 1760 500 0 | használod az 1760. tárgyat |
| * 7. KP: vv 300 297 485 | elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 485. varázslatot |
| * 8. KP: vv 363 0 0 | elmormolod a 363. varázslatot |
| * 9. KP: h 1099 0 0 | használod az 1099. tárgyat |
| * 10. KP: vv 213 0 0 | elmormolod a 213. varázslatot |
| h 567 | használod az 567. tárgyat |
| kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
| kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
| kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
| kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled elnyelés varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a groxmati varázstudó bal karját. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a groxmati varázstudó testét. (8 támadással 959 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a groxmati varázstudó bal oldalát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (31 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. (A varázslat 6 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A groxmati varázstudó feléd döf, de csak ijesztésképp. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a groxmati varázstudó testét. (7 támadással 861 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 119 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a groxmati varázstudó jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (26 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 85 életpontot sebeztél. (A varázslat 8 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 33 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 24 021 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3100, sebződés: 110, gyógyulás: 24, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [285,20] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy kazmárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy selyemszárnyas került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 14d14+140.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas testét. (8 támadással 399 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a selyemszárnyas testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (26 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas jobb lábát. (6 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a selyemszárnyas bal szárnyát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (26 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas testét. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a selyemszárnyas jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (28 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2730, sebződés: 31, gyógyulás: 426, összesen: +395 ÉP}
(Továbbmész...) [286,19] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy selyemszárnyas. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (8 támadással 406 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas bal karját. (6 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a selyemszárnyas fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (28 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! Bronz taiderrel jól megszurkálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. Kritikus ütés! (6 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (29 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronz taiderrel többször eltalálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (6 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (31 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2884, sebződés: 30, gyógyulás: 421, összesen: +391 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 66 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 212 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor testét. (8 támadással 945 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a kísértetvándor testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (24 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kísértetvándor vágása nem talált el. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal többször eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (5 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a kísértetvándor ködös testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (26 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kísértetvándor vágása nem talált el. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2898, sebződés: 123, gyógyulás: 417, összesen: +294 ÉP}
(Továbbmész...) [288,17] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy selyemszárnyas. {egyik sebzési módja: 2x 14d14+140.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas testét. (8 támadással 418 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel jól megszurkálod a selyemszárnyas testét. (6 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a selyemszárnyas bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (28 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! Bronz taiderrel megdöfködöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a selyemszárnyas fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (26 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmaival a selyemszárnyas megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronz taiderrel jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb szárnyát. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a selyemszárnyas bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (30 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2662, sebződés: 32, gyógyulás: 70, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [289,16] Még mindig hegyvidéken vagy. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Annak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Délkeletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy pézsmatök van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy selyemszárnyas lehet. {max. életpontja: 2601-2800.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas bal lábát. (8 támadással 415 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Bronz taiderrel többször eltalálod a selyemszárnyas bal vállát. (6 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (25 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! Bronz taiderrel többször eltalálod a selyemszárnyas jobb lábát. (6 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a selyemszárnyas fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (23 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A selyemszárnyas karmai majdnem eltalálnak! Bronz taiderrel többször eltalálod a selyemszárnyas jobb oldalát. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a selyemszárnyas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 50 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (29 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A selyemszárnyas karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 drakolder póráz. 23 137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2712, sebződés: 34, gyógyulás: 91, összesen: +57 ÉP}
| be 693 | bemész a 693. épületbe |
| kpb | kezd. parancs berakása: |
| hh 2306 916 1099 | használod a 2306. tárgyat a 916. tárgyat az 1099. tárgyat |
| kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
| kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
| vv 26 165 363 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 363. varázslatot |
| kpb | kezd. parancs berakása: |
| hh 1154 | használod az 1154. tárgyat |
| mak 1 | makró 1 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | |
| 15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 8 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (28 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 10 297 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1626, sebződés: 53, gyógyulás: 61, összesen: +8 ÉP}
| ff 716 641 1384 | felt. fegyverváltás: 716 641 1384 |
| be 497 8 0 | bemész a 497. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Zinthurg pallossal végigmetszed a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (26 életpontot sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (28 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 476 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (8 támadással 363 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az áldott okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 413 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával csak érinted az áldott okerón testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (26 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 218 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 940, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír bal első lábát. (8 támadással 362 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronotapír jobb első lábát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a kronotapír jobb hátsó lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (28 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kronotapír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 520 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 22, gyógyulás: 19, összesen: -3 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Zinthurg pallossal végigmetszed a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (25 életpontot sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 223 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 30, gyógyulás: 23, összesen: -7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (8 támadással 352 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár jobb lábát. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (24 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (8 támadással 366 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a varkaudar katona testét. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar katona nyakát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (28 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7 405 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1180, sebződés: 48, gyógyulás: 41, összesen: -7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt fejét. (8 támadással 267 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kilukasztod az orbitális mackósajt bal vállát. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával megcsapod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (27 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 428 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
| ff 1384 641 716 | felt. fegyverváltás: 1384 641 716 |
| vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
| h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a jegesmedve bundás testét. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a jegesmedve testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 210 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (27 életpontot sebezve). A jegesmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A jegesmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. (ld. enc.) 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vi 99 3 30 | viselkedésed: 99 3 30 |
| vtn 443 453 | varázslat tanulás: a 443. varázslatot |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 288 | 289 | 290 | |
| 15 | |
|
|
| 16 | |
|
|
| 17 | |
|
|
[270,97] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Chara-din avatárja. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nothar cserjét.
| be 694 | bemész a 694. épületbe |
| ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
| m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [268,98] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
| szk 568 | keresed az 568. szörnyet |
| vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| * 2. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
| * 3. BP: bb 2 56 280 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot) |
| * 4. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
| * 5. BP: vv 295 295 295 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
| * 6. BP: vv 295 295 0 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
| DRACHMOR KRISTÁLY (916. TÁRGY) A drachmor kristály egy piramis alakú átlátszó drágakő, mely igazából a Sötét Földről származik. A kyorgok hódító kirándulásai során került egy-egy mintadarab a laboratóriumukba, majd hamar rájöttek, hogy mesterséges körülmények között képesek a szaporításra. Sajnos ez a tudás a kyorg tudósokkal együtt a semmibe veszett, de Alanor nagyjai még mindig reménykednek abban, hogy egyszer majd előkerül egy kyorg kódex, melynek hasábjain ez is meg van örökítve. Addig csak a nagyon-nagyon ritkán, innen-onnan előkerülő példányok maradnak: épp ezért ha hozzájutsz egyhez, semmiféleképpen nem fogod másik karakternek adományozni. És hogy mi volt az ok, ami miatt a kyorgok ekkora figyelmet szenteltek ennek a látszólag egyszerű drágakőnek? Azonnal megérted, ha megtapasztalod a benne rejlő mágikus energiák jótékony hatását: ha nálad van (nem kell hozzá kf-elni), minden köröd elején 100-zal több VP-d és ÉP-d fog regenerálódni. Ezenkívül, ha kiadod a H 916 parancsot, a drachmor kristály két kezedbe fogva felforrósodik, és rád rak egy Esszenciavédelem II varázslatot. |
| JEGESMEDVE (637. SZÖRNY) A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát. |
| JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY) A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni. |
| HARCI INDULÓ (443. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Minden valamirevaló bárd képes arra, hogy nem csak másokat, de saját magát is inspirálja, ezáltal emberfeletti teljesítményre ösztönözze. Nem kivétel ezek alól sem az emberek énekmondói, sem a törpék harcidudásai, a trollok harcidobosai, az elfek hangbűvölői vagy a kobuderák ütemharcosai sem. Sőt, mindenki, aki képes a mágia alapfokú használatára, és rendelkezik némi alap zeneismerettel, képes arra, hogy kifejlesszen magának egy belső dalt, nótát, ütemet - mindegy, hogyan nevezzük -, amire ráhangolódva a maximumot hozza ki magából az élethalál harcokban. [Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy minden fordulódben egyszer kiadhatod a V 443 parancsot 5 TVP-ért és 50 VP-ért. Ekkor a következő táborozásig zene szakértelem/10 támadást kapsz, de max. 20-at. |
| TRINIGAN RÚNÁJA (453. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Nyilván te is érezted már úgy, hogy képtelen vagy fejben tartani a hátizsákod, málhászsákod, oldalzsákod stb. tartalmát, és fogalmad sincs róla, hogy egy bizonyos tárgyból vagy komponensből hány darabbal rendelkezel. Nos, Trinigan is így volt vele régen, ő sem bírta már követni, hogy mely varázslatkomponensből hány darab van nála. Ezért fejlesztette ki ezt az egyszerű kis rúnát, melyet nemrég találtak meg az alanori mágusok az egyik porosodó, elfelejtett tekercsen. A varázslat lényege, hogy az olyan tárgyadra, amelyből csak véges mennyiséget akarsz tartani, rárajzolod ezt a kis rúnát, a közepébe írva azt a számot, amennyit maximum akarsz belőle. Ez a rúna ezután mindig egy kis mentális pendülést küld neked, ha a tárgyból már elérted a kívánt mennyiséget, és újat szerzel belőle. Így rögtön eszedbe jut, hogy beledobd az aranytermő ládikóba, vagy eladd a boltban, amikor arra jársz. A rúna felrakása a V 453 <tárgy száma> <darabszám> paranccsal történik mindössze 3 TVP-ért és 10 VP-ért, és mindaddig a tárgyon marad, amíg egy másik rúnát nem írsz az adott tárgyadra, vagy darabszámot nem tartalmazó rúnával törlöd. Egyszerre bármennyi tárgyadon lehet rúna, és a karakterlapodon is látható, mire milyen számú rúnát véstél. Figyelem! A rúna nem figyelmeztet, amikor szándékosan szerzel az adott tárgyból pl. boltban vagy aukción veszed, kiveszed a banki széfedből stb., függetlenül a darabszámtól. |
| Erő: | 75 (129) | Szint: | 52 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 159 cm |
| IQ: | 78 (102) | Támadás: | 106 (113) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
| Ügyesség: | 77 (103) | Védekezés: | 162 (172) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/265 év |
| Egészség: | 75 (108) | Életpont: | 1984/2810 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 75 (110) | Varázspont: | 3471/2628 | Pénz: | 24809 arany | Kép. pont: | 14 |
| Tudatpont: | 70/15 | Pszi pont: | 1000/67 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 70 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 14/74 | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | *30/100 (+1%) |
| vágófegyverek: | 23/57 (+12%) | ütőfegyverek: | 49/53 (+3%) | lőfegyverek: | 40/90 (+3%) |
| dobófegyverek: | 1/59 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ent pásztorbot (#1384) << bronz taider (#641) << Zinthurg pallos (#716) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -34.); mihlanil nyíl (#597) (35 -44.); Kaldor varázspora (#1272) (45 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 268,98 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
| A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
| Kedvenc táborhely: 270,97 |
| Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 10. hónapban. |
| Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 690 TVP |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 47/91 | 2. nyomkövetés: | 122/74 (+12%) | 3. lopás: | 4/97 |
| 4. mászás: | 25/65 | 5. csapdakészítés: | 45/46 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 60/46 |
| 7. gyógyítás: | 68/99 | 8. titkosírás: | 6/84 | 9. felderítés: | 49/36 |
| 10. szörnyidomítás: | 14/51 | 11. teológia: | 202/13 (+41%) | 12. taumaturgia: | 136/52 (+47%) |
| 13. szerencsejáték: | 9/51 (+12%) | 14. versengés: | 26/79 (+10%) | 15. harcművészetek: | 1/9 |
| 16. zene: | 43/56 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 15/69 | 18. pszi: | *101/100 (+98%) |
| 19. zárnyitás: | 48/20 | 20. vadászat: | 30/49 | 21. vitalitás: | 4/44 |
| 22. bányászat: | 36/47 (+23%) | 23. úszás: | 17/61 | 24. főzés: | 9/6 |
| 25. csapatmunka: | 3/84 | ||||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 243 | |||
| 1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 2 | 6. regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 3 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
| kutatsz max. 140 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért |
| készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 36, max: 50) |
| csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), Tharr avatárja (#385), Leah avatárja (#380), talriai behemót (#312), éjfattyak (#9096), tleikan főbíra (#512) |
| Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
| Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
| jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
| harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
| restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
| természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
| csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
| energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
| bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
| bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
| önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
| pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
| próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | harci ösztönök (#490, 50 PP) | |
| A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (37,36) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (9635,10) |
| Pörhemór köre (#205) (112,15,2) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
| Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
| önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) | próba elemzése (#485) | Morgan rúnája (#363) |
| a lélek védelme (#57) | fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| Asylux csapdája (#233), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), harci ösztönök (#490) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 79, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
| háló (#186) | >> | molgan (#284) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
| háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
| Asylux csapdája (#233) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | elfajzott enkala (#564) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | fényhozó (#602) | direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | direkt kontaktus I (#121) | >> | moxerati mocsárlakó (#569) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | Tissian sámánúr (#501) | direkt kontaktus I (#121) | >> | tleikan áruló (#606) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | troglodita idéző (#551) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Uthan Teriadan (#505) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
| háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
| háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
| háló (#186) | >> | tleikan amazon (#534) | pusztító végzet (#106) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
| fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | ködmágus (#597) | |
| pusztító végzet (#106) | >> | árnytündér csontváz (#629) | pusztító végzet (#106) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
| pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | pusztító végzet (#106) | >> | lomha morf (#7621) | |
| pusztító végzet (#106) | >> | halálos morf (#7618) | pusztító végzet (#106) | >> | harcias morf (#7619) | |
| pusztító végzet (#106) | >> | brutális morf (#7620) | pusztító végzet (#106) | >> | védelmező morf (#7622) | |
| pusztító végzet (#106) | >> | mágiamorfáló (#7623) | pusztító végzet (#106) | >> | domináns morf (#7624) | |
| pusztító végzet (#106) | >> | éltető morf (#7625) | pusztító végzet (#106) | >> | Kudral (#7127) | |
| éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
| bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | pusztító végzet (#106) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
| armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | pusztító végzet (#106) | >> | végzetes szójer (#631) | |
| pusztító végzet (#106) | >> | változatos morf (#7626) | pusztító végzet (#106) | >> | ősmorf (#7627) | |
| jégoszlop (#231) | >> | Alkotó (#578) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Teremtő (#579) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 79, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | ősmorf (#7627) | fürgülés (#92) | >> | változatos morf (#7626) | |
| harci ösztönök (#490) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
| fürgülés (#92) | >> | Kudral (#7127) | fürgülés (#92) | >> | harcias morf (#7619) | |
| elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | hhaar burka II (#162) | >> | aranyfecske (#283) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
| tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | |
| fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
| őrző szilmill (#7454) (-26 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 4) |
| 2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
| 3.) Szomorú, hogy a gonosz képes volt az erdő lényeit is megfertőzni. Ne hagyd, hogy kedves gorilláim szenvedjenek, altasd el kérlek azokat, amelyeket a sötét oldal veszetté tett! Legalább tíz esetről tudok... (számláló: 0) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 121, 122, 123, 167, 185, 186, 188, 245. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 3, 4, 7, 12, 13, 24, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 46, 49, 51. |
| Kész: 8, 15, 44, 47, 52. |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
| Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 134. |
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: h 1167 1, v 96 144 61, ff 716 641 1384, be 497 8, ff 1384 641 716, vi 10 3 30, h 1660, vi 99 3 30. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| mest. gerjesztés (184) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| mágikus kisülés (218) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| szórd két kézzel (397) |
| jégrúna (398) |
| jégvihar generálása (407) |
| testvéri segítség (411) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) OK |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 241 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1044 TU szükséges.) |
| manaretesz (529) OK |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| varázslómester II (536) OK |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) OK |
| mágikus vámpirizáció (543) OK |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) OK |
| kritikus találat (548) OK |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 79 TU. szükséges még: 111 TU. |
| bénító sebzés (555) OK |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | $22 | szent jogar ($150) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 660 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 3 | Aurgir lándzsája (#1314) | 12 | esszenciakristály (#350) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | $8830 | tükör ($43) | $500 | szent jogar ($150) | 1 | pókkarmok (#886) | 2 | olló (#335) | $10 | rakolits por ($669) | 5 | agvari manafókusz (#890) | 3151 | sárkánypikkely (#292) | 17 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | $25 | csuklyavirág ($133) | 1766 | őskristály-szilánk (#1525) | $2550 | varázskő ($305) | 5354 | quwarg tojás (#360) | $1359 | kaktuszbogyó ($429) | 256 | jégszilánk (#1128) | 30160 | kaja (#2) | 2 | Batharak vértje (#739) | 3 | tarantulakarom (#887) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 16 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | $450 | gyöngymangó ($135) | 1 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | Horsa hagyatéka (#1337) | 20 | quwarg katalizátor (#1535) | 564 | tl'urlang fiola (#788) | 7 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 12 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 376 | borkonyó bibe (#312) | $146 | íjászkence ($1225) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 7 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | Kaldor varázspora (#1272) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | |||
| 6 | tinta (#101) | 1 | vízionár szem (#102) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 516 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | drachmor kristály (#916) | |||
| 1 | drakolder póráz (#773) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
| 7 | rézdarab (#70) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
| 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tünde nyíl (#554) | 2 | vasérc (#152) | |||
| 1 | zöld üveg (#82) | |||||||
| 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | |
| 96 | |
|
|
|
|
| 97 | |
|
|
|
|
| 98 | |
|
|
|
|
| 99 | |
|
|
|
|