Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 26. 10h:00' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 541. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy gömbvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 58 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 77, gyógyulás: 103, összesen: +26 ÉP}
* 9. KP: | alakváltás 13 |
* 10. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
im 253 | imádkozol |
im 250 | imádkozol |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 1221 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [190,61] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tyrannoszaurusz rex került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 618 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 647 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 680 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 703 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a 10 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 665 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 7, gyógyulás: 96, összesen: +89 ÉP}
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 675 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Zinthurg jobb vállát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 2, gyógyulás: 92, összesen: +90 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 681 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP]. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [189,63] Még mindig füves síkságon vagy.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor farkát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor fejét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 114, összesen: +114 ÉP}
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 17, gyógyulás: 23, összesen: +6 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronokukac testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a kronokukac testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 8, gyógyulás: 17, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [190,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Veronel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 114 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 2, gyógyulás: 65, összesen: +63 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni.
Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 7, gyógyulás: 47, összesen: +40 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 19, gyógyulás: 24, összesen: +5 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar nyakát. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 33, gyógyulás: 25, összesen: -8 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 30, gyógyulás: 34, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 630 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nőstény varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 722 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 9, gyógyulás: 112, összesen: +103 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 32, gyógyulás: 21, összesen: -11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 681 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
in 5811 154 215 | leírod az 5811. kalandozónak a 154. szörnyet a 215. tárgyat |
in 5811 156 235 | leírod az 5811. kalandozónak a 156. szörnyet a 235. tárgyat |
in 5811 160 240 | leírod az 5811. kalandozónak a 160. szörnyet a 240. tárgyat |
in 5811 161 241 | leírod az 5811. kalandozónak a 161. szörnyet a 241. tárgyat |
in 5811 162 244 | leírod az 5811. kalandozónak a 162. szörnyet a 244. tárgyat |
in 4528 239 357 | leírod a 4528. kalandozónak a 239. szörnyet a 357. tárgyat |
in 4528 242 367 | leírod a 4528. kalandozónak a 242. szörnyet a 367. tárgyat |
in 4528 248 320 | leírod a 4528. kalandozónak a 248. szörnyet a 320. tárgyat |
in 4528 424 325 | leírod a 4528. kalandozónak a 424. szörnyet a 325. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 56 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 76, gyógyulás: 100, összesen: +24 ÉP}
* 4. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 7. BP: | keresed a 282. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
AVATÁR IDÉZÉSE (253. VARÁZSLAT) Minden istennek van egy vagy több avatárja - ezek félisteni teremtmények, amelyek egykor halandók voltak, de hősi tetteiknek köszönhetően az isten halhatatlanságot adott nekik. Az istenek soha nem jelennek meg személyesen, de kritikus helyzetekben avatárjukat küldik a földre. Néha előfordul, hogy egy másik isten nagyhatalmú papja istenedet akarja kihívni, és te nem vagy elég hatalmas, hogy kiállj vele. Ekkor megidézheted az avatárt, amely megleckézteti az elbizakodott kalandozót. Az avatár idézéséhez a V 253 parancsot kell kiadnod, 300 varázspont és 20 tvp árán, a varázslat komponense 10 isten könnycsepp. Siker esetén papi hited csökken 10-zel - az avatárokat nem ugráltathatod minden csip-csup ügy miatt. Ekkor az adott mezőn megjelenik istened avatárja, készen arra, hogy megküzdjön az ellenséges pappal. Azonban nem fog túl sokáig várakozni, bizonyos idő elteltével visszatér istenedhez. Az avatárok hivatkozási száma: Leah (380), Dornodon (381), Raia (382), Elenios (383), Sheran (384), Tharr (385), Fairlight (386), Chara-din (387). Avatárt csak a szabadban lehet idézni, ha épületben tartózkodsz, a varázslat nem fog sikerülni. |
MEDITÁCIÓ (250. VARÁZSLAT) A meditáció egy speciális papi varázslat, amelyet automatikusan használsz, V parancs kiadását nem igényli, és VP-be sem kerül: ha ismered a varázslatot, használod is. Az a bónusz VP regeneráció, amelyet az isteni küldetésekért kaptál, mostantól duplán számít - tehát ha +50 vp regenerációt gyűjtöttél, akkor mostantól +100 VP-t fogsz körönként regenerálni. |
Erő: | 72 (80) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 71 (82) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 61 (67) | Védekezés: | 119 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/52 év |
Egészség: | 62 (70) | Életpont: | 896/731 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (81) | Varázspont: | 2807/1 | Pénz: | 37680 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 498/123 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 262 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 43 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 34 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26 | 2. nyomkövetés: | 141 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 26 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 229 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 31 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 95 | 12. taumaturgia: | 168 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 23 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | 57 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (számláló: 3) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 6 | ilkin érc (#232) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 7 | kerek kő (#19) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) | 2 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
667 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 15 | kaja (#2) | |||
28 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) |