52. forduló, 60. forduló, Stuba a Holló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 29. 9h:03'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4917
SZÁMLA : XXXX

STUBA A HOLLÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Visszadátumoztunk 2 játékhéttel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

dd 236 130 97 eldobod a 236. tárgyat a 130. tárgyat a 97. tárgyat
Elhajítasz 1 lajhár csontot. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. Elhajítasz 2 rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

dd 16 eldobod a 16. tárgyat
Elhajítasz 2 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 6 1 mozogsz 6 1
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 137.]

m 2 mozogsz keletre
[63,12] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Most zsonglőrködnöd kell. Magabiztosan veszed a kezedbe a labdákat, de azok - mihelyt elhagyják kezed - szanaszét gurulnak a földön. 195 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás sáska. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az óriás sáska bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás sáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 115.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 szent jogart (ld. enc.). Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 99.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[64,13] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fabontó szójer. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a fabontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a sírlidérc testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 1 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 70 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7325.
Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,14] Fák, mindenütt csak fák. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fabontó szójer. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a fabontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fabontó szójer harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nagyot húz a khór darázs farka a lábadra! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [66,15] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 63.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 55.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[67,15] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Utad során felfedezel egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy surranó kígyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a surranó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy csontváz.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ork csodaszert. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 73 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7655.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,15] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gorombilla. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a láplidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A láplidérc beleharap a kezedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 16 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc bal karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 75 (limit: 665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7875.
Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [69,15] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gorombilla nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 17.]

m 2 mozogsz keletre
[70,15] A terep továbbra is ritka erdő. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Darlan. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 59 keresed az 59. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy pókvadászt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 107 1 elkészíted a 107. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen rövid íjat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KARAKTERLAP

Stuba a Holló, egy kopasz, piros szemű troll nő vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 54. fordulód.

Erő: 20 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 227 cm
IQ: 15 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 449 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 10 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 176/124 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 55/7 Pénz: 91 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 6/5
Eddig összesen 318 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 964 TP-t kaptál. Jelenleg 40 860 TP-d van. A következő szinthez még 7 140 TP szükséges. Trófeáid: láplidérc, fémbontó szójer, karmos tankány. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 3/28 vágófegyverek: 1/66
ütőfegyverek: 19/49 (+34%) lőfegyverek: 12/27 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 78 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/12 (+44%) 2. nyomkövetés: 17/95 (+24%) 3. mászás: 6/50 (+6%)
4. csapdakészítés: 5/26 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/44 6. gyógyítás: 14/83
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/44 9. szörnyidomítás: 1/23
10. teológia: 6/31 (+3%) 11. taumaturgia: 2/18 12. versengés: 6/35 (+9%)
13. szörnyismeret: 4/81 14. zárnyitás: 1/12 15. vadászat: 5/44
16. bányászat: 10/55 (+10%) 17. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
goblin (#21) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 33, 34, 35, 36, 41, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 22 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 717 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 57.06 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 bordacsont (#16) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
2 rákpáncél (#97) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 1 éjkő (#2369) 6 fabontó (#106)
2 huhogó bibe (#332) 2 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 óndarab (#85) 1 ork csodaszer (#1228)
3 spiritusz (#170) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szent jogar (#150) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
11
12
13
14
15
16
(62,12) a 41. labirintus bejárata
(63,12) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 45. jellempróba, óriás sáskák (#27)
(64,13) Elenios rúnaköve, fabontó szójer (#71), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135)
(65,14) fabontó szójer (#71), khór darázs (#348)
(66,15) vaskohó (#155), oltár, mélységi grittangok (#103), csontlepke (#746)
(67,15) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Sheran oltár, surranó kígyó (#30), csontváz (#48), csontlepke (#746)
(68,15) gorombillák (#38), csontváz (#48), láplidérc (#352), barátság szent tüze (#484), karmazsin huhogó (#185)
(69,15) gorombillák (#38), karmazsin huhogó (#185)
(70,15) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.05.29 09:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (2 ford. lemaradÂás 4917-nek)
˙

Üzenet küldése a karakternek