Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 20. 13h:07' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
vik 10 | merészség kalandozókra: 10 |
ba 995 | nem támadod Sheran híveit |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
av 13 | alakváltás 13 |
fas 8 152 | felt. ásás 8 pontért 152 |
im 0 2 | imádkozol |
ftv 31 6116 30 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 6116. kalandozót a 30. varázslatot |
flh 8 189 1 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 189. tárggyal (1 darabot) |
flh 12 189 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 189. tárggyal |
flh 999 188 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 188. tárggyal |
t 6116 38 | támadod a 6116. kalandozót a 38. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gorombilla jobb karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a gorombilla testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 188 1 | elkészíted a 188. tárgyat (1 darabot) |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gorombilla bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a zombi bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lajhárlord testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted a lajhárlord bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lajhárlord behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvágod a lajhárlord testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a lajhárlord bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-59] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a pókvadász fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-58] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy rambó bogár vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy északi aurach. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach jobb hátsó lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a csontlepke testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi foszladozó testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-56] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos sallank. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Pszinapszis volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-55] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hasfejlesztő Jack lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-56] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-15 támadás))! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod Palasti bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal végigvagdosod Palasti jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod Palasti bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Palasti több döféssel felnyársalja a testedet. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel Palasti épp hogy megszúrja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 40 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alakváltó bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal megvagdalod az alakváltó testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod az alakváltó testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával az alakváltó néhányszor teljesen átdöfi a testedet. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az alakváltó többször eltalálja a testedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. A megdobott mentődobás felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT) (Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET) Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet. Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül. Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.) |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY) Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését. |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
Erő: | 12 | Szint: | 14 | Merészség: | 1/10 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 182/89 | Jellem: | gonosz (39) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (17) | Varázspont: | 174/42 | Pénz: | 536 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 25/19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | vágófegyverek: | 19/96 (+31%) | ütőfegyverek: | 2/98 |
dobófegyverek: | 14/9 (+50%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/27 (+56%) | 2. nyomkövetés: | 14/104 (+40%) | 3. csapdakészítés: | 5/29 (+8%) |
4. csapdaészlelés: | 1/58 | 5. gyógyítás: | 14/70 | 6. titkosírás: | 1/64 |
7. felderítés: | 1/78 | 8. teológia: | 3/70 | 9. taumaturgia: | 7/96 (+12%) |
10. zene: | 1/0 | 11. szörnyismeret: | 4/15 (+10%) | 12. zárnyitás: | 7/108 |
13. vadászat: | 2/37 | 14. bányászat: | 11/64 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | Palasti (#6116) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | Palasti (#6116) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve) |
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 118 (limit: 1080), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10371. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | bronzpáncél (#90) |
1 | * | bronzsisak (#88) | 3 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | mászókarom (#78) | $2 | rőtmanó kacagány ($714) | |||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
$1 | bronzkard ($2083) | 3 | csontpálca (#329) | 1 | * | csontszablya (#64) | ||
1 | dárda (#10) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | kőkés (#6) | 26 | ubuk tüske (#131) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | + | nap szimbólum (#141) |
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 2 | ¤ | deus ex machina (#1) | ||
1 | éjkő (#2369) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | + | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25] | |||||
5 | éjurna (#2368) | [bennük 44 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 6] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne $6 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 4] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 37] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 13 korty víz (#27), fér még: 47] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | álompor (#396) | $3 | aurach fog ($657) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | $1 | darázsszárny ($652) | 3 | + | dözmöng szív (#122) | ||
1 | halálvirág (#2371) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | + | kazmár gyökér (#205) | 2 | lajhár csont (#236) | ||
$4 | lapockacsont ($33) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 65 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 11 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
6 | pirkit (#153) | $16 | sallank karom ($128) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfin (#676) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) | |||
$2 | vízionár szem ($102) |
Összsúly: 66.16 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
7 | kaja (#2) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 24 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | 13 | bomló esszencia (#2367) | |||
2 | csontpálca (#329) | 1 | dárda (#10) | 3 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | lajhár csont (#236) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
10 | madártoll (#112) | 1 | sáfránypor (#211) | 5 | sallank karom (#128) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
-60 | |
|
|
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
|
|
|