Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 29. 12h:26' EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD 1148. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fkt 2320 1 | felt. készítesz a 2320. tárgyat (1 darabot) |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,76] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,74] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Észreveszel egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy félelem-járó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [78,71] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.)
(Továbbmész...) [79,70] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
bb 500 305 979 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (305 darabot) |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 16 (24) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (25) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 425/425 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 302/59 | Pénz: | 27018 arany | Kép. pont: | 10 |
Pszi pont: | 12/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 17 | dobófegyverek: | 12 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
79,70 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 4 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 20 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 3 |
13. harcművészetek: | 2 | 14. zene: | 8 | 15. szörnyismeret: | 5 |
16. pszi: | 2 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 2 | 20. főzés: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 20 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 5 | tinta (#101) |
77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|