Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 4. 9h:06' EZ A 541. JÁTÉKHETED, 539. FORDULÓD 542. játékheted kezdete: júl. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
kf 1537 | kézbeveszed/felveszed az 1537. tárgyat |
le 726 | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
kf 822 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
vi 10 5 | viselkedésed: 10 5 |
vv 209 211 78 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
ftv 56 988 | felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot a gonosz jelleműeket |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
t 180 1 | támadod a 180. szörnyet |
t 314 1 | támadod a 314. szörnyet |
t 315 1 | támadod a 315. szörnyet |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 472 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. 3402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 390 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás sámán testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás sámán oszlopos lábát. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 8 ép-t sebez. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg és 7 spiritusz. Szereztél 48 aranyat. 8581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 239, gyógyulás: 4, összesen: -235 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 393 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró testét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (35 ép-t sebezve). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 58 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 129, gyógyulás: 4, összesen: -125 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 427 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus testét. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 25 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 4 pirkit. 11263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 417 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész bal lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész bal lábát. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+61 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 30 sebzést okoz. Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kisebb quwarg isten trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sötét ölész trófeát. 13858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 111, gyógyulás: 4, összesen: -107 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 440 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Rém jobb oldalát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Rém testét. (8 támadással 726 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a Rém száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. Elhajítod a vacak sötét ölész trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Rém trófeát. 17784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1502, sebződés: 68, gyógyulás: 4, összesen: -64 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
lm 6 13 14 | mozogsz 6 13 14 |
t 312 1 | támadod a 312. szörnyet |
lm 14 | mozogsz 14 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
tv 218 | támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot |
v 198 416 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[416,64] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele.
im 0 10 | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [414,64] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy magnetikus praglonc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc fejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc fejét. (8 támadással 710 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [413,64] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy sárkánybarlang van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy taalru herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg testét. (6 támadással 621 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 21 ép-t sebez. A taalru herceg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy obszidián karkötő. 8208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 950, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 373 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5818 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [411,66] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mópat boly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy jégelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a jégelementál testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [410,67] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat Chara-din fattya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 271 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A 4 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A 4 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 278 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 26 ép-t sebez. A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [408,66] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tollaskígyó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó pikkelyes testét. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 12 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A tollaskígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 madártollat. 11710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [408,67] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lidérckirály közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (6 támadással 589 életpontot sebezve.) Fényaurád 31 sebzést okoz. A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (8 támadással 793 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A fényaura 15 ép-t sebez. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 13461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1151, sebződés: 354, gyógyulás: 0, összesen: -354 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál zsezsgő masszáját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a méregelementál fejét. (4 támadással 373 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád 7 sebzést okoz. A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nyelvét a méregelementál feléd löki, de eredménytelenül. A méregelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A méregelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
le 956 | leveszed/lerakod a 956. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó farkát. (8 támadással 774 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A tollaskígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A tollaskígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 madártollat. 11710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg fejét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg farkát. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeled 38 pontot sebződik a fényaurától. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 13461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 323, gyógyulás: 0, összesen: -323 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó testét. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 32 életpontot vesztettél. A tollaskígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 madártollat. 11710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1090, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat -8 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat -8 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY) Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned. |
KÁOSZKÍGYÓ (638. TÁRGY) A Káoszkígyó valójában egy legendás ősi fegyver, amelyet még Chara-din idejében kovácsoltak valamilyen irtózatosan kemény mágikus kristályból. Ezt a félelmetes, kígyószerűen csavarodó lándzsát csakis gonosz jelleműek használhatják, közülük is csak azok, akiknek szúrófegyver szakértelme legalább 30. Sebzése 4D6+10, és néha ellenfeledet megkínálja egy nekromanta csókjával. A Káoszkígyó elkészítésének módja a múlt ködébe vész. |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
Erő: | 61 (79) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 63 (78) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 61 (72) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 59 (77) | Életpont: | 977/594 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 20 |
Szerencse: | 62 (81) | Varázspont: | 1805/63 | Pénz: | 147 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 37/1 | Pszi pont: | 367/280 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 100 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 22/70 |
vágófegyverek: | 24/33 | ütőfegyverek: | 37/91 (+12%) | lőfegyverek: | *30/100 (+5%) |
dobófegyverek: | 26/11 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/10 | 2. nyomkövetés: | 87/27 (+24%) | 3. mászás: | 18/14 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 18/38 | 6. gyógyítás: | 114/3 (+23%) |
7. titkosírás: | 18/98 | 8. felderítés: | 34/0 | 9. szörnyidomítás: | 17/71 |
10. teológia: | 94/13 (+1247%) | 11. taumaturgia: | 83/71 (+809%) | 12. szerencsejáték: | 11/29 |
13. versengés: | 24/1 | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 102/27 |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 41/6 (+3%) | 18. zárnyitás: | 16/81 |
19. vadászat: | 52/57 | 20. vitalitás: | 1/20 | 21. bányászat: | 41/90 (+17%) |
22. úszás: | 27/89 | 23. főzés: | 11/17 | 24. csapatmunka: | 7/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388), Zinthurg (#180), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (97,17,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiafolyam (#136), háló (#186), savhurrikán (#107) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 15 | kaja (#2) | |||
6 | lótuszvirág (#447) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
136 | arany (#50) | 2 | arkog kő (#632) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | ében toboz (#578) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 1 | iknegurin (#541) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | Káoszkígyó (#638) | 30 | madártoll (#112) | 14 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | rémplazma (#616) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) | 4 | vámpírfog (#1221) | 1 | viharamulett (#611) | |||
1 | zafír erőöv (#397) |