534. forduló, 536. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 30. 12h:31'
EZ A 536. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD
537. játékheted kezdete: júl. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz El Condor Pasával. Egy angyali sisakot, egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy kotét, egy mélybíbor kesztyűt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy törpe védőgyűrűt, egy Urgod fétisét és egy zafír fülbevalót visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy trakuun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Bropxat trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ő is jó. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van El Condor Pasa. Néhány veszett gorilla... ugyan már! Az nem is egy komoly szörny. Mit kell tőle így berezelni... - morfondírozol, miközben El Condor Pasa a nagy TERV-et részletezi. "Megkeressük, követjük, elfogjuk, visszavisszük..." Pha! Ennyi erővel akár te is lehettél volna a vezető! Persze meg kell beszélni a többi a részletet is. A vadonban minden kalandozó ezerféle talpraesett és frappáns módját tudja a szörnyek csapdába ejtésének, csakhogy most a fővárosban vagytok! Ez bizony szokatlan körülmény, minden szörnyismereti tapasztalatotokra szükségetek lesz. A sok felmerülő ötlet közül nehéz választani. Végül felmerül a nagy kérdés: egyáltalán látott már valamelyikőtök veszett gorillát? Az ötlet nem elég, azt meg is kell valósítani! Ha netán sikerülne felkutatnotok egy gorillát, azt el is kellene ám fogni valamivel! Puszta kézzel ez nem fog menni, valamilyen szörnycsapda mindenkinél kellene (persze a macskakövön a fedett verem sem igazán hatékony). Természetesen van nálad csapda, anélkül igazán nehéz volna elkapni azt a gorillát, ugye. Gyorsan előkészítesz egy dobóhálót. El Condor Pasa egy dobóhálót vesz elő, így kell felkészülni rendesen a feladatra. Akkor most jöhet a hajtás! Felosztjátok egymás között a környező, néhány négyzetmérföldes területet. Kérdezősködtök, és nyomok után kutattok. Egy-egy karmolásnyom egy bezárt kapun vagy az ajtófélfán, egy jól felismerhető talpnyom a kiszáradt pocsolyában például sokat segíthet. Lassacskán mindenki visszatér a kiindulási pontra, és mindannyian széttárjátok a kezetek: semmi. A veszett gorillákat mintha a föld nyelte volna el! Talán, ha együttes tudásotok legjavát nyújtjátok, a nyomkövetés is sikeres lehetett volna. Most azonban csupán kudarc az osztályrészetek. [51 TVP-t használtál fel.]
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan rémeb trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy acéltűz dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Caelum. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Egy könyvekkel, lombikokkal teli szobát látsz. Hosszú, fehér szakállú varázsló ül görnyedten egy vaskos könyv fölött, és veszettül körmöl. Karikás, beesett szeme árulkodik róla, hogy már napok óta nem aludt. Egyszercsak a szoba ajtaján valaki durván dörömböl. - Na mi lesz már, varázsló! Ma még száz új varázsálmot kell az Álomőrzőknek elkészítened! Már hetek óta ezzel piszmogsz! Igyekezz, mert már vár az újabb feladat! - a varázsló fáradtan nyög, szeretne már pihenni. Talán a következő Tudati Képesség kidolgozása nem fog ennyi időt felemészteni...
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+219 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+867 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+146 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az ork bérgyilász bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 128 életpontot sebeztél. A fényaura 16 ép-t sebez. Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 623. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
246 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 621. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 615. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 609. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 607. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 607.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 607.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+17 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 601. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 599. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 1 VP-t.]

h 1327 30 használod az 1327. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Hamarosan csatlakozik hozzád a zenemanó is néhány háttérakkorddal. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+20 arany). Egészen harcias kedved támad. (+9 sebzés.) Ez jól esett! (+1 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 24 VP-t.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Jó idő van, és fülledt meleg. Felötlik benned a Hóvihar emlékképe, és máris megvan az új téma, amirol az összegyűlteknek mesélhetsz. Máris erős hózápor hull köréd, és a városiak fázósan összehúzzák magukat. Egy erdőt mutatsz, és a hó súlya alatt roskadozó fákat. Aztán jéggé fagyott szörnyeket, és prémekbe öltözött kalandozókat, ahogyan a derékig érő hóban gázolnak. Aztán feldereng a nap, és hirtelen mindenütt olvadni kezd, és a nézők felsóhajtanak. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (213 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 545. Kapsz 16 VP-t.]

p 115 3 használod a 115. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-konverzió pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 3 Tudatpontot. [-150 pszi pont.] [20 pontot használtál fel, van még 525. Kapsz 16 VP-t.]

ek 7 2 15 t. energia kisütése: 7 2 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 nyomkövetés.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 525.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 520. Kapsz 4 VP-t.]

tps 100 TVP spórolása: 100 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [100 pontot használtál fel, van még 420.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[220,113] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tükörtornyot. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Lelkedet hirtelen kellemes érzés önti el. Ahogy jobban figyelsz, rájössz, hogy a környéket tudatod mentális burka óvja. Az energia még 18 hétre biztosít védelmet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fekélyes hernyó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Teriád karddal kissé megkarcolod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10576 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 113, gyógyulás: 8, összesen: -105 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 troll csont [troll csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Elrakod.
[5 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 4 VP-t.]

v 198 215 123 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(220,113) tükörtorony (#885), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), fekélyes hernyó (#489)

[215,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Látsz egy ryuku hajóroncsot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elendil előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 405. Kapsz 8 VP-t.]

vv 275 185 161 elmormolod a 275. varázslatot a 185. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ezüstdarabból. (+116 varázspont) [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 403. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 1 VP-t.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy vízbeölt ryuku készül a lemészárlásodra. [védettséged: 41]

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 167 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku nyakát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 191, gyógyulás: 0, összesen: -191 ÉP}

Most veszed csak észre, hogy a csata során milyen mélyre süllyedtél. Egy nagyra nőtt vízinövény lombkoronájában értékes tárgyra bukkansz. A következő kincseket találtad: egy ryuku kopja. Egy szikrázó manahal védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 41]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}

A tenger teremtményei még mindig nem hagynak békén kutakodni, pedig már csak néhány karcsapás kell, hogy elérd a hajóroncsot. Egy vízbeölt ryuku védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 41]

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku bal lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Alaposabban szemügyre veszed a lenyűgöző hajóroncsot. A tőből eltávolított árbocok, a fedélzet lyukacsos pallója, a szerteszét fekvő ryuku tetemek, melyeket már nagyrészt benőtt a mohaszerű növényzet, mind-mind arra utalnak, hogy a hajó utasai szörnyű véget értek. Vajon egy tengeri vihar borította fel a hajót, vagy inkább egy borzasztó teremtmény végzett a ryukukkal? A válasz hirtelen jelenik meg előtted, egy teljes látóteredet betöltő szörny képében. Egy őscápa intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [35 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 28 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+275 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 32 VP-t.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[216,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Hmm, csak egy purifikátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigmetszed a purifikátor testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 119 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 1078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [217,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy hidra. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a hidra két fejét is. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 148 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [217,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hidra jobb hátsó lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 125 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 3321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Felfedeztél egy korallfövenyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 azúrharmatot. Ügyességed TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 16 VP-t.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[218,119] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csápos otagi közeledik. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [219,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 85 életpontot sebeztél. Fényaurád 14 sebzést okoz. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}


(Továbbmész...) [220,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. A feléd közeledő algaleioda mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda bal szárnyát. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az algaleioda bal oldalát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az algaleioda jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 10545 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 225, gyógyulás: 8, összesen: -217 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+272 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 44 VP-t.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[221,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy pikkelyes ptog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [222,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korallfövenyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy ryuku hajóroncsot. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy harci mugrath. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő pikkelyes ptog nem jelenthet komoly veszélyt. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 tüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 azúrharmatot. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [222,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pikkelyes ptog került az utadba. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Süsü vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy harci mugrath került az utadba. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [21 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 16 VP-t.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy vízdémon intéz feléd kihívást. [védettséged: 41]

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Most veszed csak észre, hogy a csata során milyen mélyre süllyedtél. Az egyik vízinövény ágas-bogas száraiba gabalyodva néhány értékes tárgyat fedezel fel. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Egy vízbeölt ryuku intéz feléd kihívást. [védettséged: 41]

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku bal karját. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

A tenger teremtményei még mindig nem hagynak békén kutakodni, pedig már csak néhány karcsapás kell, hogy elérd a hajóroncsot. Egy vízdémon védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 41]

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A hajó oldalából kiharapott lyukon keresztül be tudsz úszni a ryuku hajóroncs belsejébe. Valami itt jókora pusztítást végzett. Ryuku matrózok megtépázott holttestei fekszenek mindenütt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, az úszás szabályaira fittyet hányva, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a tenger legborzalmasabb ellenfelével. Egy triton készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [35 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 28 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+536 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 32 VP-t.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+425 varázspont, -850 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 144.]
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+560 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 104. Kapsz 32 VP-t.]

tpf 100 TVP elővétele: 100 pontért
Felszabadítottunk neked 100 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(215,123) ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Ron the Greywolf (5110. kalandozó), vízbeölt ryuku (#409), szikrázó manahal (#705)
(216,122) purifikátorok (#157)
(217,120) hidra (#780), korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161)
(217,121) kihívás tornya (#502), hidra (#780)
(218,119) csápos otagi (#395), 30. jellempróba
(219,119) purifikátor császár (#393)
(220,119) algaleioda (#474)
(221,120) pikkelyes ptog (#470)
(222,121) korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161), harci mugrath (#491), pikkelyes ptog (#470)
(222,122) pikkelyes ptog (#470), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), harci mugrath (#491), vízdémon (#408), vízbeölt ryuku (#409)

[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Összefutsz El Condor Pasával. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy kotét, egy mélybíbor kesztyűt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy törpe védőgyűrűt, egy Urgod fétisét és egy Zu'lit koronáját visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy trakuun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Bropxat trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. (Csábmosoly.) Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). (Nincs szükség kézrátételre.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Fürge Gyopi táborát. Chara-din teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy jégisten amulettet, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy Rughar gyűrűjét, egy teriádbőr karkötőt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy mennydörgő titán trófea, egy vérszomjas karvaly trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy tleikan rémeb trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy acéltűz dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Caelum. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol Dezsnya-Dözsi-Rex-szel. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 15 arasznyi, azaz 4 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit vállvédőt, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 poszogó mösze.) (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Hira Lallal. Egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Bropxat trófea és egy trakuun lidérc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, ő is jó. (Csábmosoly.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (Nincs szükség kézrátételre.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Utad során felfedezed Gray Byssus táborát. Leah kisebb avatárja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy gólemgyűrűt, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy ryuku kalózkendőt visel. Felszerelését egy Rettegés Ura trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 8 VP-t.]

tk 12 1177 9101 többszemélyes kaland 12 1177 9101
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Amint ideér El Condor Pasa, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

h 509 30 használod az 509. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Elkezded pengetni a lantot. A zenemanó a háttérhangokat szolgáltatja a játékhoz, muzsikátok összefonódik. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+103 arany). Egy gazdag úri hölgy egy tárgyat helyez eléd arany helyett. Egy kristálygömb! [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 24 VP-t.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs tárolva. BA 990 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 4. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat a 337. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 163.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 7, 2.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Egy kaját fal föl a magh-goth párduc. Egy kaját fal föl a zenemanó. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. 2 kaját habzsol be a tűzfőnix. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 160 pontod maradt, ebből a következő körre 160 pontot vihetsz át. Kapsz még 676 pontot. A következő körben tehát 836 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios első számú avatárja vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 535. fordulód.

Erő: 64 (74) Szint: 45 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 66 (98) Támadás: 66 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 61 (83) Védekezés: 127 Menekülés: 30 % Életkor: 157/186 év
Egészség: 68 (90) Életpont: 1164/572 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 73 (101) Varázspont: 2767/2154 Pénz: 1029 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 35/2 Pszi pont: 330/46 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 22
Eddig összesen 4529 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49211 TP-t kaptál. Jelenleg 13087479 TP-d van. A következő szinthez még 712521 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, bosszantó apróság, Zsebmester. A 533. fordulódban 1255 arany került a bankszámládra. 1267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/85 (+18%) ökölvívás: 28/12 (+2%) szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 43/51 (+2%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 39/33 (+5%)
dobófegyverek: 22/63

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/53 2. nyomkövetés: 183/70 (+1554%) 3. lopás: 4/1
4. mászás: 18/30 5. csapdakészítés: 64/88 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/22
7. gyógyítás: 59/18 (-1408%) 8. titkosírás: 11/22 9. felderítés: 34/77 (+6%)
10. szörnyidomítás: 35/55 11. teológia: 206/97 (+19%) 12. taumaturgia: 115/6 (+13%)
13. szerencsejáték: 10/88 14. versengés: 26/68 15. harcművészetek: 25/4
16. zene: 231/16 (+84%) 17. szörnyismeret: 47/72 (+34%) 18. pszi: 40/14 (+4%)
19. zárnyitás: 27/18 20. vadászat: 22/21 21. vitalitás: 5/25
22. bányászat: 39/3 23. úszás: 26/56 (+48%) 24. főzés: 9/87
25. csapatmunka: 1/83

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (171,5,2) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188) csábmosoly (#16) esszenciavédelem (#165)
tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123)
óriáserő (#53) fényaura (#211) a lélek védelme (#57) nagyobb agypajzs (#120)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) bo'adhun csapás (#266) >> 34. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
zenemanó (#7019) státusz: OK
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 ezüstdarab (#326) 1 halcsont (#390)
4 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
318 arany (#50) 6 azúrharmat (#1161) 8 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 1 ork csodaszer (#1228) 4 purifikátor háj (#269)
1 ryuku kopja (#694) 1 tünde nyíl (#554) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) ork bérgyilász (#781), csodák kútja (#1096), El Condor Pasa (1177. kalandozó), Fürge Gyopi (1606. kalandozó), Caelum (2204. kalandozó), Dezsnya-Dözsi-Rex (2801. kalandozó), Hira Lal (2918. kalandozó), Gray Byssus (3784. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek