Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 4. 12h:22' EZ A 542. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD 543. játékheted kezdete: jún. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 202 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 637 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az uchako testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megpöccinted az uchako testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 8 csepp sáfrányport. 8890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 18, gyógyulás: 62, összesen: +44 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kf 904 527 1373 | kézbeveszed/felveszed a 904. tárgyat az 527. tárggyal az 1373. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 116 életpontot sebeztél. Ököllel meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 65 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 76, gyógyulás: 102, összesen: +26 ÉP}
vv 112 161 277 | elmormolod a 112. varázslatot a 161. varázslatot a 277. varázslatot |
hh 1619 1253 473 | használod az 1619. tárgyat az 1253. tárgyat a 473. tárgyat |
vv 19 178 133 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot a 133. varázslatot |
h 697 2500 | használod a 697. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [364,72] Bozótos terepre értél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezerszemű bestia. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 634 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (84 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 433 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-54 életpont.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 18581 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 305, gyógyulás: 112, összesen: -193 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 634 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd a lidérckirály testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel megpöccinted a lidérckirály testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
9766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 20, gyógyulás: 49, összesen: +29 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 634 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 17, gyógyulás: 49, összesen: +32 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 634 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Rém testét. (3 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel súrolod a Rém egyik csápját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 17151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 45, gyógyulás: 108, összesen: +63 ÉP}
(Továbbmész...) [364,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy skarlátdémon került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 317 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (80 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a skarlátdémon vörös fellegeit. Kritikus ütés! (6 támadással 871 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel csak érinted a skarlátdémon testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A skarlátdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
17082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1250, sebződés: 157, gyógyulás: 200, összesen: +43 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Látsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 1 | bemész a 686. épületbe |
pbe 9999 3592 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1267, sebződés: 42, gyógyulás: 201, összesen: +159 ÉP}
(Továbbmész...) [364,70] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Fist Fighter formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes támadás:) Egy Raia angyala! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 634 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia angyala jobb vállát. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel megütöd a Raia angyala testét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 14033 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 110, gyógyulás: 96, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [364,69] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő vg'axtol torzító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3030 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 1181 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító jobb oldalát. (6 támadással 720 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dlathog kőzet. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 29196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4931, sebződés: 380, gyógyulás: 4, összesen: -376 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [364,67] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
h 1268 773 | használod az 1268. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. 424 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 379 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 329 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Nem találtad el! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 391 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 1099, gyógyulás: 8, összesen: -1091 ÉP}
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy.
v 198 293 26 | elmormolod a 198. varázslatot |
[293,26] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 634 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs testét. (7 támadással 944 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
13004 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1696, sebződés: 220, gyógyulás: 221, összesen: +1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 634 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő fejét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 959 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ököllel csak érinted a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17871 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1982, sebződés: 83, gyógyulás: 216, összesen: +133 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 634 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a tleikan hadúr jobb lábát. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr bal oldalát. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18430 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2052, sebződés: 291, gyógyulás: 8, összesen: -283 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [7 pontot használtál fel, van még 434. Kapsz 4 VP-t.]
h 1602 292 99 | használod az 1602. tárgyat |
a 248 3592 99 | átadod a 248. tárgyat a 3592. kalandozónak (99 darabot) |
szk 546 493 1618 | keresed az 546. szörnyet a 493. szörnyet az 1618. kalandozót |
kf 956 1695 531 | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 1695. tárggyal az 531. tárgyat |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 89 |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 21 425 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
AZ AGY KIFACSARÁSA (197. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Már régóta vágytál egy igazán hatásos, szaftos pszi támadó képességre. Hát tessék, itt van! Az agy kifacsarása oly mértékben roncsolja a neuronokat és idegpályákat, hogy gyakran azonnali halált okoz a nagymértékű sebzéssel. Ha a páciens túl is éli a támadást, -10 támadást és -10 védekezést kap a harc végéig, a kábaságnak köszönhetően, ami gyakorlatilag garantálja a győzelmedet. Sajnos az agy kifacsarása ellen dobott mentődobás teljesen hatástalanítja a támadást, csakúgy, mint egy pszi acéltorony. Használata 14 pszi pontba kerül. |
Erő: | 73 (106) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 84 (103) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 72 (91) | Védekezés: | 131 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/44 év |
Egészség: | 72 (93) | Életpont: | 1961/2145 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 90 (109) | Varázspont: | 3930/471 | Pénz: | 278 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 84/71 | Pszi pont: | 500/48 | Halhatatlanság: | 14 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 54/6 (+7%) | szúrófegyverek: | 14/65 |
vágófegyverek: | 31/36 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/96 |
dobófegyverek: | 37/89 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -43.); tolmokov-koktél (#351) (44 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/43 | 2. nyomkövetés: | 125/40 (+34%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 33/85 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 36/4 | 6. csapdaészlelés: | 25/24 |
7. gyógyítás: | 86/30 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 33/73 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 231/98 (+124%) | 12. taumaturgia: | 150/36 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 9/81 | 14. versengés: | 25/51 (+4%) | 15. harcművészetek: | 57/0 |
16. zene: | 14/53 | 17. szörnyismeret: | 43/45 (+34%) | 18. pszi: | 46/9 (+9%) |
19. zárnyitás: | 7/9 | 20. vadászat: | 26/66 | 21. vitalitás: | 9/74 (+6%) |
22. bányászat: | 37/73 (+3%) | 23. úszás: | 10/98 | 24. csapatmunka: | 3/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 2 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2(3) |
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
kutatsz max. 141 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Őrült Montrix (#698) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (177,65,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) |
kí koncentráció (#69) | varázsenergia (#161) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) |
planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), jégvihar (#353), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | istenítélet (#284) | >> | 45. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | |
jégvihar (#353) | >> | kémsárkány (#545) | jégvihar (#353) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) A pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3714 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | drakolder póráz (#773) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | 1 | jégkristály (#593) | |||
32 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | |||
32 | sárkánypikkely (#292) | 4 | spiritusz (#170) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tl'urlang fiola (#788) | 2 | tüske (#22) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | Muezli aranykeze (#442) | 1 | rémplazma (#616) | 7 | sáfránypor (#211) | |||
1 | vg'axtol származék (#793) | 1 | vortex amulettje (#607) |