Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 30. 9h:28' EZ A 536. JÁTÉKHETED, 534. FORDULÓD 537. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
tno 5 8 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
p 115 4 | használod a 115. pszi képességet |
ek 7 7 15 | t. energia kisütése: 7 7 15 |
in 1177 871 1639 | leírod az 1177. kalandozónak a 871. szörnyet az 1639. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a fekélyes hernyó fejét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 57 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Teriád karddal végigvagdosod a fekélyes hernyó fejét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10783 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1910, sebződés: 193, gyógyulás: 8, összesen: -185 ÉP}
tps 70 | TVP spórolása: 70 pontért |
v 198 222 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[222,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Ráismersz a lényre. Egy pikkelyes ptog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
vv 275 185 161 | elmormolod a 275. varázslatot a 185. varázslatot a 161. varázslatot |
v 21 60 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 210 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 22 életpontot vesztettél. {KCC:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vízbeölt ryuku testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 29 ép-t sebez. A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 292, gyógyulás: 0, összesen: -292 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 103 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a mélytengeri kráken farkát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Csápjaival a mélytengeri kráken lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 223 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [222,120] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Süsü egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hájas okerón. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [222,119] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében tigris. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod az ében tigris testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted az ében tigris nyakát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10913 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 449, gyógyulás: 12, összesen: -437 ÉP}
h 1168 14 | használod az 1168. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 55 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-71 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11816 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1794, sebződés: 148, gyógyulás: 8, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [221,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Pumuk-Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy bo'adhun lidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a bo'adhun lidérc bal karját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal kicsit megvagdalod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-61 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12127 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 154, gyógyulás: 8, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [221,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő pikkelyes ptog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [221,114] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kutyafejű medve közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kutyafejű medve jobb lábát. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 50 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Mancsával a kutyafejű medve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 388 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1104, sebződés: 475, gyógyulás: 8, összesen: -467 ÉP}
(Továbbmész...) [220,113] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy ro'galhal kísértet. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a ro'galhal kísértet bal vállát. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a ro'galhal kísértet jobb lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10369 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 214, gyógyulás: 8, összesen: -206 ÉP}
im 0 8 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón jobb vállát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a hájas okerón hájas derekát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {GYD:} Teriád karddal súrolod a hájas okerón testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a hájas okerón testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 95 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10610 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1806, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ro'galhal kísértet fejét. (7 támadással 339 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a ro'galhal kísértet fejét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 85 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 204, gyógyulás: 8, összesen: -196 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Többször meglövöd a hamuelementál bal karját. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a hamuelementál testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a hamuelementál hamuszerű alakját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 26 életpontot vesztettél. A hamuelementál leken néhány pofont. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A hamuelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11927 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 205, gyógyulás: 8, összesen: -197 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hájas okerón tömzsi lábát. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a hájas okerón jobb oldalát. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a hájas okerón testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 102 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A hájas okerón meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. {KCC:} Teriád karddal súrolod a hájas okerón tömzsi lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a hájas okerón nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 122 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A hájas okerón mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A hájas okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10234 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1819, sebződés: 151, gyógyulás: 8, összesen: -143 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal megvagdalod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a fekélyes hernyó nyakát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Teriád karddal néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (4 támadással 329 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. A fényaura 15 ép-t sebez. A fekélyes hernyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1946, sebződés: 170, gyógyulás: 8, összesen: -162 ÉP}
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
tpf 70 | TVP elővétele: 70 pontért |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,62] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
tk 12 1177 9101 | többszemélyes kaland 12 1177 9101 |
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
bpk 6 | bef. parancs kivétele: 6 |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpb | bef. parancs berakása: |
hh 522 396 337 | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat a 337. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
p 189 | használod a 189. pszi képességet |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat -4 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY) Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
Erő: | 64 (74) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 66 (98) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 61 (83) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/186 év |
Egészség: | 68 (90) | Életpont: | 1164/651 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (101) | Varázspont: | 2761/1154 | Pénz: | 711 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 330/100 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/67 (+12%) | ökölvívás: | 28/10 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 43/49 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 39/28 (+6%) |
dobófegyverek: | 22/63 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/53 | 2. nyomkövetés: | 168/15 (+42%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 18/30 | 5. csapdakészítés: | 64/82 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 19/22 |
7. gyógyítás: | 73/26 (+1615%) | 8. titkosírás: | 11/22 | 9. felderítés: | 34/71 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 35/55 | 11. teológia: | 206/78 (+232%) | 12. taumaturgia: | 114/93 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 10/88 | 14. versengés: | 26/68 | 15. harcművészetek: | 25/4 |
16. zene: | 230/32 (+45%) | 17. szörnyismeret: | 47/36 | 18. pszi: | 40/10 (+4%) |
19. zárnyitás: | 27/18 | 20. vadászat: | 22/21 | 21. vitalitás: | 5/25 |
22. bányászat: | 39/3 (+3%) | 23. úszás: | 26/8 (+33%) | 24. főzés: | 9/87 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 59 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kézrátétel (#381) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 34. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillagbot (#929) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 7 | tünde nyíl (#554) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
332 | arany (#50) | 3 | azúrharmat (#1161) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 20 | kaja (#2) | 1 | rézdarab (#70) |