530. forduló, 532. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 19. 15h:19'
EZ A 532. JÁTÉKHETED, 531. FORDULÓD
533. játékheted kezdete: jún. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [251,90] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 500 tapasztalati pontot. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Authoricus adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 kampós acélszigonyt.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+193 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+380 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy hamuelementál nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 874. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 874.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 874.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 872.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 870. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 858.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 858.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 854. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+17 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 848.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 846. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 188. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 846.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 846.]

ftv 266 34 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 34. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 846.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 841. Kapsz 4 VP-t.]

a 1170 3879 5 átadod az 1170. tárgyat a 3879. kalandozónak (5 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

a 390 3879 5 átadod a 390. tárgyat a 3879. kalandozónak (5 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

a 201 3879 5 átadod a 201. tárgyat a 3879. kalandozónak (5 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

aa 1551 455 454 átadod az 1551. tárgyat a 455. tárgyat a 454. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

kf 738 kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt, majd a csuklódra húzod a Natharion karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 841.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 801. Kapsz 32 VP-t.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 195 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 751. Kapsz 40 VP-t.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[251,90] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hmm, csak egy pikkelyes ptog. Ettől nincs semmi félnivalód. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [252,90] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy leviathán lárva. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a leviathán lárva testét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod a leviathán lárva testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 75 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 41 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Teriád karddal néhányszor megcsapod a leviathán lárva bal csápját. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a leviathán lárva ráncos bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Több marást ejt rajtad a leviathán lárva csáprágójával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1645, sebződés: 234, gyógyulás: 8, összesen: -226 ÉP}


(Továbbmész...) [253,90] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nátha egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy pikkelyes ptog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 736. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[253,91] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Ráismersz a lényre. Egy hamuelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a hamuelementál hamuszerű alakját. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a hamuelementál hamuszerű alakját. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a hamuelementál bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, a hamuelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A hamuelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11353 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1372, sebződés: 124, gyógyulás: 8, összesen: -116 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csillaglövedéket. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [252,92] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nothar cserjét. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő hamuelementál nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a hamuelementál jobb oldalát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a hamuelementál testét. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a hamuelementál jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A hamuelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11066 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 128, gyógyulás: 8, összesen: -120 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+402 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).

(Továbbmész...) [252,93] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pikkelyes ptog. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [25 pontot használtál fel, van még 711. Kapsz 20 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[253,94] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pikkelyes ptog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy átokmurgattyú!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú nyakát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 csillaglövedék. Párszor kipécézted a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 roxati zárfalót. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csillaglövedéket. Egészséged TF-elődött. [48 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 38 VP-t.]

ek 7 4 3 t. energia kisütése: 7 4 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 663.]

v 198 245 122 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(251,90) pikkelyes ptogok (#470), művészi porolit (#720)
(252,90) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), leviathán lárva (#476)
(252,92) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), hamuelementál (#475)
(252,93) pikkelyes ptog (#470), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(253,90) a 131. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), pikkelyes ptog (#470)
(253,91) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), hamuelementál (#475)
(253,94) pikkelyes ptog (#470), kristálypalota (#401), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223)

[245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ryuku hajóroncsot. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 8 VP-t.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 1 VP-t.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Ledugod a fejed a víz alá. A vízi világ millió csodája tárul fel szemed előtt, színes halak úszkálnak el kapálózó karjaid és lábaid útjából, odébb egy zöld növény lebeg, melynek takarásában egy nagyobb testű hal pont most tűnt el. A tengerfenék már olyan mélyen van, hogy csak egy sötét foltot látsz belőle. Egy vízbeölt ryuku készül a lemészárlásodra. [védettséged: 43]

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 233 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 263, gyógyulás: 0, összesen: -263 ÉP}

Remek viadal volt, hiszen te győzedelmeskedtél. Egy hatalmas szikla repedésében különös zsákmányt fedezel fel. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Egy vízbeölt ryuku készül a lemészárlásodra. [védettséged: 43]

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 178 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}

Lefelé úszol, már nincs is messze a partról becélzott hajóroncs. Hirtelen megszaporodnak az árnyékok körülötted. Amikor felfelé nézel, megérted miért. Egy vízdémon készül a lemészárlásodra. [védettséged: 43]

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Kampós acélszigonnyal eltalálod a vízdémon egyik csápját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

Alaposabban szemügyre veszed a lenyűgöző hajóroncsot. A tőből eltávolított árbocok, a fedélzet lyukacsos pallója, a szerteszét fekvő ryuku tetemek, melyeket már nagyrészt benőtt a mohaszerű növényzet, mind-mind arra utalnak, hogy a hajó utasai szörnyű véget értek. Vajon egy tengeri vihar borította fel a hajót, vagy inkább egy borzasztó teremtmény végzett a ryukukkal? A válasz hirtelen jelenik meg előtted, egy teljes látóteredet betöltő szörny képében. Egy hullámelementál intéz feléd kihívást. [védettséged: 43]

Távolról fullasztás varázslatot lő rád a másik. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hullámelementál testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. {KCC:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a hullámelementál fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. Egy hullámkeltés varázslatot dob rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
5084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}

Lassan az utolsó levegőbuborékok is elfogynak a tüdődből. Nincs időd a felszínre úszni, ahhoz túl mélyen vagy... vízlégzés varázslat nélkül lehetetlen a túlélés - sajnos itt, a víz alatt viszont nem tudod a mágia megújításához szükséges szavakat elmormolni. Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál.
Feltámadsz! (+858 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 641.]
[35 pontot használtál fel, van még 606. Kapsz 28 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[245,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy algaleioda nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda jobb szárnyát. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (71 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az algaleioda bal lábát. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 madártollat. 10522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 210, gyógyulás: 8, összesen: -202 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+489 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [245,120] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo'adhun éjhozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 214 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó bal karját. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 46 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 340, gyógyulás: 8, összesen: -332 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [245,119] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ében tigris közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris jobb oldalát. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (56 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 131 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1548, sebződés: 458, gyógyulás: 8, összesen: -450 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+778 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Találsz egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a szellemdarázs bal szárnyát. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 135 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs testét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gyémánt fétisrúd. 8320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1406, sebződés: 444, gyógyulás: 8, összesen: -436 ÉP}

Úgy néz ki, a csatazaj egy újabb szörnynek keltette fel a figyelmét, ami dühösen neked ront. Egy tleikan házőrző!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző egyik csápját. (7 támadással 237 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal megvagdalod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a tleikan házőrző bal vállát. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1650, sebződés: 566, gyógyulás: 8, összesen: -558 ÉP}

Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+990 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 62 VP-t.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 3837 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 48 VP-t.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 319 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 358. Kapsz 80 VP-t.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 8 VP-t.]

* 6. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 7. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 1 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 240 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hájas okerón került az utadba. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

[40 pontot használtál fel, van még 304. Kapsz 32 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 200 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés totemblarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[40 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 32 VP-t.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 32 VP-t.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 136 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 19 VP-t.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 2, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy kaját fal föl a magh-goth párduc. Egy kaját habzsol be a zenemanó. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. 2 kaját bezabál a tűzfőnix. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 672 pontot. A következő körben tehát 872 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios első számú avatárja vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 531. fordulód.

Erő: 64 (74) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 66 (96) Támadás: 65 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 61 (83) Védekezés: 124 Menekülés: 30 % Életkor: 157/186 év
Egészség: 68 (90) Életpont: 1146/1112 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 65 (93) Varázspont: 2669/1643 Pénz: 1245 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 35/1 Pszi pont: 318/380 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 20
Eddig összesen 4451 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 79097 TP-t kaptál. Jelenleg 12438759 TP-d van. A következő szinthez még 161241 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, bosszantó apróság, Zsebmester. A 528. fordulódban 2190 arany került a bankszámládra. 2255 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/43 (+12%) ökölvívás: 28/2 (+2%) szúrófegyverek: 26/31
vágófegyverek: 43/18 (+6%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 39/3 (+3%)
dobófegyverek: 22/63

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/53 2. nyomkövetés: 166/95 (+30%) 3. lopás: 4/1
4. mászás: 17/71 (+20%) 5. csapdakészítés: 64/64 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/22
7. gyógyítás: 57/0 8. titkosírás: 11/22 9. felderítés: 34/64 (+3%)
10. szörnyidomítás: 35/55 11. teológia: 203/54 (+537%) 12. taumaturgia: 114/2 (+19%)
13. szerencsejáték: 10/77 14. versengés: 26/20 15. harcművészetek: 25/4
16. zene: 229/33 17. szörnyismeret: 47/16 (+20%) 18. pszi: 39/20 (+3%)
19. zárnyitás: 27/18 20. vadászat: 22/10 21. vitalitás: 5/14
22. bányászat: 39/0 23. úszás: 25/42 (+30%) 24. főzés: 9/77

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kézrátétel (#381) Pörhemór köre (#205) (171,5,2) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188)
csábmosoly (#16) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
hadiszerencse II (#24) az elme hatalma (#123) óriáserő (#53) fényaura (#211)
a lélek védelme (#57) nagyobb agypajzs (#120) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) bo'adhun csapás (#266) >> 34. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
zenemanó (#7019) státusz: OK
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent!
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt!
3.) A szelek szárnyán repülj, és szórd szét közben tíz hamuelementál porát, senki sem akarja, hogy ez a sötét és gonosz teremtmény tönkretegye a jókedvét! (számláló: 6)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
159 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396)
1 borkonyó bibe (#312) 2 csillagbot (#929) 1 halcsont (#390)
22 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
2 pézsmatökmag (#934) 1 sallank karom (#128) 5 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyémánt fétisrúd (#758) 21 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 roxati zárfaló (#314) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(245,119) ében tigris (#488), ősi rúnatorony (#852), Raia oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szellemdarázs (#481), tleikan házőrző (#507), hájas okerón (#462), tüskés totemblarg (#482)
(245,120) bo'adhun éjhozó (#468), Tharr oltár
(245,121) algaleioda (#474)
(245,122) ryuku hajóroncs (#1163), vízbeölt ryuku (#409), vízdémon (#408), hullámelementál (#411)

Üzenet küldése a karakternek