Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 7. 15h:05' EZ A 55. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD 56. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
tv 31 50 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot az 50. varázslatot |
kb 37 5 | kiveszel a bankból a 37. tárgyat (5 darabot) |
kb 111 1 | kiveszel a bankból a 111. tárgyat (1 darabot) |
kb 187 12 | kiveszel a bankból a 187. tárgyat (12 darabot) |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mély Grum nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mély Grum testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a Mély Grum nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Mély Grum nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a Mély Grum testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a Mély Grum testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Mély Grum ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vasalt bunkó (ld. enc.) és 1 kis vaspajzs (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. Eldobod az értéktelenné vált quwarg harcos trófeát, és kiszedsz egy Mély Grum trófeát. 1621 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [104,116] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [104,115] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Valik erdeje.
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [106,115] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy burástya királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a burástya királynő bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a burástya királynő fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a burástya királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1111 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [107,116] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálmadár került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 512 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [105,117] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy agyfröccsentő vigyorog kajánul.
be 126 | bemész a 126. titkos labirintusba |
lm 900 6 905 | mozogsz 900 6 905 |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
lm 21 | mozogsz 21 |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 24 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY) A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre. |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 217/190 | Jellem: | jó (113) | Tul. pont: | 23 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 282/0 | Pénz: | 665 arany | Kép. pont: | 11 |
Pszi pont: | 6/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 15 |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 4 | 9. teológia: | 2 |
10. taumaturgia: | 10 (+1) | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. pszi: | 1 |
13. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 5 | kaja (#2) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 2 | madártoll (#112) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | vasalt bunkó (#181) |