52. forduló, 54. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 11. 12h:02'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,19] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sünmedve nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[71,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,17] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Látsz egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy húsevő magszim. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,16] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 antilopbőrt 3 aranyért, 1 kavadu lebenyt 2 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért.
Találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Elenios hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kőkorszaki szaki trófea, egy sötét gnóm trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hedvig a bátor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 kaktusztüskét. [75 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 14 10 megveszed a 14. tárgyat 10
Vásároltál 10 sünmedve tüskét. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 1697 72 188 eladod az 1697. tárgyat a 72. tárgyat a 188. tárgyat
Eladtál 1 boszorkánykendőt. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mérg. ubuk dobónyilat. 7 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

ee 231 658 657 eladod a 231. tárgyat a 658. tárgyat a 657. tárgyat
Eladtál 3 acélpengőkét. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aurach bőrt. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 12 aurach fogat. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 125.]

f 212 kísérletezel a 212. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dorony dudát. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

ee 212 37 105 eladod a 212. tárgyat a 37. tárgyat a 105. tárgyat
Eladtál 2 dorony tüdőt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 12 drótszőrt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

ea 99 2 eladod a 99. tárgyat 2
Eladtál 2 fekete gyöngyöt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

ve 131 10 megveszed a 131. tárgyat 10
Vásároltál 10 ubuk tüskét. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

ee 199 103 360 eladod a 199. tárgyat a 103. tárgyat a 360. tárgyat
Eladtál 1 karbin plazmát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 magszim belet. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 quwarg tojást. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

ee 264 47 677 eladod a 264. tárgyat a 47. tárgyat a 677. tárgyat
Eladtál 2 remák szivet. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 2 szulfagor agyart. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

ea 112 26 eladod a 112. tárgyat 26
Eladtál 26 madártollat. 26 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

ve 236 2 megveszed a 236. tárgyat 2
Vásároltál 2 lajhár csontot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

ee 151 172 198 eladod a 151. tárgyat a 172. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 13 szvó-ektoplazmát. 130 aranyat kaptál.
Eladtál 1 téfea-agyat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,16] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Egy fehérfalú, cseréptetős épület áll a tér közepén, tujákkal szegélyezve. "Városháza" - hirdeti egy felirat a bejárat felett. A ház körül nagy a sürgés-forgás, a nagy hangzavarból csak pár szót értesz: "főutca", "építkezés", "jutalom". (685. épület.)
Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (696. épület.)
Van itt még egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,16] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 95.]

vtn 224 varázslat tanulás: a 224. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: a munka gyümölcse. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 60.]

vtn 34 varázslat tanulás: a 34. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsvédelem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 25.]

vtn 32 varázslat tanulás: a 32. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY DUDA (235. TÁRGY)
A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra.

A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY)
A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod.

A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek.

VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 53. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 12 Merészség: 3/1 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 162/160 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 89/59 Pénz: 485 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/5
Eddig összesen 395 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 885 TP-t kaptál. Jelenleg 30 089 TP-d van. A következő szinthez még 2 911 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, bíbor szulfagor, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/46 (+21%) szúrófegyverek: 10/60 vágófegyverek: 1/9
ütőfegyverek: 2/66 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 9/73 (+25%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (300%) << szöges bunkó (#8) (300%) << obszidián penge (#2082) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/61 (+45%) 2. nyomkövetés: 15/74 (+8%) 3. mászás: 3/16
4. csapdakészítés: 5/96 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/60 6. gyógyítás: 12/19
7. titkosírás: 1/77 8. felderítés: 2/3 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 2/26 (+4%) 11. taumaturgia: 7/29 12. harcművészetek: 7/0
13. szörnyismeret: 3/90 (+20%) 14. zárnyitás: 1/94 15. vadászat: 3/85
16. bányászat: 9/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
félelem-járó (#56), manifesztátor (#124), vízionár (#66), élőholt mágus (#175), óriás csontváz (#176), ragyás burástya (#111), süvítő rája (#113), bibircsók-óriás (#120), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 429 TU szükséges.)

Összsúly: 56.17 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 1 aurach bőr (#658)
12 aurach fog (#657) 1 boszorkánykendő (#1697) 2 dorony tüdő (#212)
12 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
1 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
24 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szulfagor agyar (#677) 13 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
183 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 17 kaja (#2)
15 kaktusztüske (#114) 2 lajhár csont (#236) 3 orgyilkos tőr (#225)
10 sünmedve tüske (#14) 10 ubuk tüske (#131) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75
15
16
17
18
19
20
(71,17) manifesztátor (#124), csontváz (#48), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba, húsevő magszim (#67)
(71,18) oltár, ork sámán (#345), élőholt mirg (#135)
(72,16) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131), Hedvig a bátor (4030. kalandozó)
(73,16) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, orgyilkos (#131)
(74,16) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek