527. forduló, 529. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 15. 9h:13'
EZ A 530. JÁTÉKHETED, 528. FORDULÓD
531. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [367,63] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+13 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+411 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+132 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 759. hetének nyerőszámai: 17, 23, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 868.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 864.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 864.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 864.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 860.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 860.]

* 7. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]

* 8. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 852.]

* 9. KP: használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 851.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 850.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 849.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 839.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 1181 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 789.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Hozzálátsz a borzalmas építmény lebontásának. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) Chara-din megbüntet (-100 VP.) Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 689.]

vv 209 211 78 elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 683.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve a möszék kiirtása. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 653.]

kut kutatsz
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

v 22 187 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 189 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 197 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 117 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 514 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 158 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 229 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 1546 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 270 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 203 30 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 1360 8 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 96 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 326 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 112 67 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 67 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 56 129 használod a 341. tárgyat
Ebből a tárgyból sajnos egy szem aranyat sem sikerült csinálni. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

h 341 119 14 használod a 341. tárgyat
Ebből a tárgyból sajnos egy szem aranyat sem sikerült csinálni. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

m 6 mozogsz nyugatra
[366,63] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy magnetikus praglonc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mópat bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 641.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy eknozol. [2 pontot használtál fel, van még 639.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 637.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

h 182 használod a 182. tárgyat
A boly bejáratánál lesel az alkalmas pillanatra, hogy mópatot ölj, de sikertelenül. [2 pontot használtál fel, van még 635.]

h 182 használod a 182. tárgyat
Ügyes voltál, egy mópat kimúlt. Felveszed a tetemet. [2 pontot használtál fel, van még 633.]

h 182 használod a 182. tárgyat
Megpróbálsz lecsapni egy mópatot, de túl fürgék, mindig elmenekülnek. [2 pontot használtál fel, van még 631.]

m 4 mozogsz délre
[366,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy lovagi tábor van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 616.]

im 0 10 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 616.]

m 6 mozogsz nyugatra
[365,64] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tollaskígyó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó lapos fejét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó jobb oldalát. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ent pásztorbottal súrolod a tollaskígyó bal oldalát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával meghorzsolod a tollaskígyó bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 57 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. Mosolyogva kidobod a nevetséges királyi őrjáratos trófeát, és kinyersz egy alkalmas tollaskígyó trófeát. 13161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Felfedeztél egy lovagi tábort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy térkaput. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 609.]

be 624 328 5 bemész a 624. épületbe
Barátságosan mosolyogva besétálsz a lovagi táborba. Sir Rasolphius eléd siet, és kezet ráz veled, majd megkérdezi, miben is segíthetne. Átadsz a lovagnak 5 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius a homlokodhoz érint egy kékes fénnyel vibráló pálcát. Visszakaptál 179 varázspontot! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

v 198 310 64 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(365,64) tollaskígyó (#635), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(366,63) magnetikus praglonc (#200), mópat boly (#583), Raia oltár, tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720)
(366,64) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, ezerszemű bestia (#288)

[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 8 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Az izzó magmakráterek között egy ocsmány, groteszk építmény magasodik. Oldalán mocskos cégér fityeg, rajta Thargodan ákombákommal. Noha az írást nem érted, első pillantásra látszik, hogy ez egy Thargodan kufár boltja. (678. épület.)
Megpillantasz egy épületet, amelyet egy fortyogó lávával körülvett gránitsziklára építettek. Oldalából minden irányba óriási karmok meredeznek. Díszítés, avagy fenyegetésképp? Ez nem lehet más, csak a Thargodan fegyverkereskedés! (681. épület.)
Összefutsz Gilette-tel. Tharr esszenciájának örököse. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy trix amulettet és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Lát téged! Vajon hogyan? Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 594.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
[310,65] Még mindig a városban vagy. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.


(Továbbmész...) [309,65] Még mindig a városban vagy. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.


(Továbbmész...) [309,64] Folytatod sétádat a házak közt.

A nyomorúságos Thargodan település fölé fenyegető óriásként emelkedik egy óriási fellegvár, tömérdek ébenfekete toronnyal, groteszk karmokkal, megannyi halálcsapdával, förtelmesen fortyogó katlannal, bugyogó lávapatakkal. Ez bizony a Borzalom Fellegvára, a sötét erők központja. (672. épület.)
[18 pontot használtál fel, van még 576.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
Mélyen meghajolsz - bár te nem látsz semmit, nyilván az ajtónálló jól lát - és így szólsz:
- Személyesen szeretném életemet és szolgálatomat felajánlani a Hercegnek! - a vörös szempár résnyire szűkül, ahogy méreget téged. Rettegsz, hogy átlát esetleg az illúziódon, de nem! Pár pillanat múlva csak annyit mond:
- Kövess!
Botorkálsz az iszonyatos sötétségben, lépcsőn fel, lépcsőn le, többször elesel egy-egy gödörben, hiába fogod a falat. Sokszor sikamlós, iszonytató dolgokat tapintasz, néha vérfagyasztó bődülések hatolnak el hozzád a távolból. No igen, ha a Fellegvár börtöneibe vagy kínzókamráiba kerülnél, tested csak néhány pillanatig tartana, amíg túlvilági cellatársaid széttépik, de lelkedet az örökkévalóságig kínoznák a sötét tudományokban jártas Thargodanok. Töprengésedből ajtó nyikordulása riaszt fel. Úgy tűnik, megérkeztetek! A termet, ahová belépsz, áldozati tüzek lángja világítja meg, mindegyik fölött számodra ismeretlen teremtmények megnyúzott, megcsonkított tetemét sütik. A terem közepén, óriási, koponyákból épített trónon egy gigantikus méretű Thargodan ül, mellette még egy ongóliant is eltörpülne. Kísérőd, egy zöld pikkelyes, gyíkszerű Thargodan, valamit mond a Hercegnek, aztán annak egy intésére, mélyen meghajolva kihátrál az ajtón. Letérdelsz, kellő távolságra a tróntól. Igyekszel úgy megszólalni, hogy a hangod ne remegjen, de valahogy képtelenségnek tartod, hogy egy ilyen félisteni hatalmú teremtmény ne látna át az álcádon. Az ébenfekete testű lény bőrén a természetfölötti izmok saját táncukat járják, ahogy felemelkedik a trónból, és lassan körbejár téged. Nem mersz felnézni. A Herceg ekkor megszólal.
- Szóval egy újabb szolga? Szolgálni akarsz? És mit akarsz cserébe? - szíved a torkodban dobog - az álca kitartott!
- Sötét Föld Nagyura, Thargodanok hercege, pusztán a védelemért, a biztonságért akarlak szolgálni, amiben a közeledben részem lesz.
- Haha! Egy hozzád hasonló pondró sehol sincs biztonságban. Nézd csak - ezzel a tűz fölött sülő testekre mutat - ha rossz kedvem van, te is ott végezheted. De most szerencséd van, nem téplek darabokra! Inkább egy feladatot bízok rád, amelyet ha teljesítesz, megérdemled, hogy élj még egy rövid ideig. Először is látni szeretném, igazi Thargodan vagy-e. - összerázkódsz a gondolatra, hogy az álca mégsem ér semmit. - mutasd be, tényleg élvezed a pusztítást, hozz két tucat mópat tetemet!
Fellélegzel. Ez egyszerűbb, mint gondoltad! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 571.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[308,65] Továbbmész a város utcáján.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 65 teriád féreg[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A Borzalom Fellegvárának árnyékában egy szerényebb méretű, de nem kevésbé félelmetes építményt pillantasz meg. A bejárat előtt négy Zinthurg strázsál, ami már önmagában is igen figyelemreméltó tény, hiszen a Thargodanonk nem félnek az illetéktelen behatolóktól. Közelebb somfordálsz, hogy körbeszaglássz egy kicsit. Váratlanul két hatalmas termetű taalru herceg jelenik meg az ajtóban. Tetőtől talpig páncélba öltöztek, még sosem láttál ilyet ezelőtt. Ahogy jobban megnézed őket, rájössz, hogy mitől tűnt olyan hihetetlennek az egész. Azok a páncélok szakasztott olyanok, mintha telakitból, a tleikan kovácsok által használt, titokzatos fémből készültek volna! De hiszen ez lehetetlen! Valami nagy-nagy titok lappang ekörül az épület körül. (768. épület.)
[6 pontot használtál fel, van még 565.]

be 768 bemész a 768. épületbe
Tökéletesen megbízol az álcádban, ezért egyenest az őrök felé veszed az irányt. Mikor ellépdelsz mellettük, rád vicsorognak. Talán mégsem tökéletes az illúziód? - vetődik fel benned, de aztán megnyugszol, hisz nem támadtak meg. A bejárat ovális alakú, a peremén szaggatott (fogazott?), mintha a bejáratot nem építették, hanem úgy robbantották volna a falba. Érdekes. Az alagútszerű átjárón át egy kerek belső udvarra jutsz. Körbekémlelsz. Legalább húsz emeletet számlálsz, de ezek rapszodikusan düledeznek minden irányban, egyetlen párhuzamos vonalat sem lehet felfedezni az egész építményben. Az emeleteken végeláthatatlan sorban nyílások húzódnak körbe-körbe, mint egy méhkaptár sejtjei. Nagyon titokzatos hely, azt meg kell hagyni, és igen komoly mágikus sugárzást érzékelsz minden felől. Felfelé, az emeletekre egy keskeny csigalépcső vezet, ami spirálisan körbefut a központi udvar körül, korlátja nincs, és szinte képlékenynek látszik, olyannyira szabálytalan az alakja. Mindenütt Thargodan mágusok mozognak, jó sokan. Ott vannak a lépcsőkön, az emeletek nyitott karzatain, és az udvaron, közvetlenül melletted is akad belőlük néhány. Mindnek van valami sürgős dolga, rád se hederítenek.
-Mit akarsz itt, fattyú? - förmed rád egy Thargodan, mire sarkon pördülsz. Ohó! Egy ősöreg Thargodan mágus áll előtted! Jó lesz vigyázni!
- Világunk veszélyben forog. Harcolni akarok az idegenek ellen! - improvizálsz gyorsan. Szerencsére pont fején találtad a szeget, a szörny értékeli bátorságod.
- Nem vagy rá alkalmas! Eridj innét! - legyint, miután végigmér. Az illúziód kitart, de minden idegszálad beleborzong a nézésébe! Mintha a zsigereidbe látna. - De igen! Alkalmas vagyok! Tégy próbára! - erősködsz.
A szörny elgondolkodik, és miközben hátát fordítva neked, legyintve egyet magadra hagy, még a válla fölött azért visszaszól.
-Bizonyítsd! Hozz egy kr'uagon, egy ml'othag és egy vg'axtol származékot. Ha élve visszatérsz, talán kicsivel több időt szánok rád. Most pedig tűnj el! Magad sem tudod, hogy mi ütött beléd, de nem bocsátkozol harcba egyetlen Thargodannal sem, miközben búcsúszó nélkül elhagyod a könyvtár épületét. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[308,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 206 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb lábát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord jobb lábát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megcsapod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 19 ép-t sebez. Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnylord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pszi elementál lord. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord bal vállát. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával eltalálod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A pszi elementál lord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő, 2 fűszertartó, egy arany karperec és 2 ezüst nyaklánc. 4640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [309,67] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérckirály. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály köpenyét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 varázspont.) Din cséphadarójával megpöccinted a lidérckirály jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 18 ép-t sebez. A lidérckirály karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy életsziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [12 pontot használtál fel, van még 548.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 508.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 468.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+212 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 438.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+131 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 408.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Úgy gondolod, hogy a közeledő tollaskígyó nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó nyakát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tollaskígyó farkát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ent pásztorbottal megpöccinted a tollaskígyó testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával meghorzsolod a tollaskígyó lapos fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A tollaskígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Feléd sújt a tollaskígyó a farkával, de elhibázta! Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. A tollaskígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 madártollat. 13161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 68, gyógyulás: 4, összesen: -64 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 378.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 348.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Még sokat kell gyakorolnod. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy tollaskígyó. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tollaskígyó testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A tollaskígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal gyengén megütöd a tollaskígyó pikkelyes testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tollaskígyó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A tollaskígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tollaskígyó melléd csap a farkával! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 madártollat. 13161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 310.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 280.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 250.]

gyk 1384 30 gyakorolsz az 1384. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidérckirály. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály jobb karját. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 220.]

gyk 1384 20 gyakorolsz az 1384. tárggyal 20 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [20 pontot használtál fel, van még 200.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 21, 28.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestereinek nagymestere helyett szuperhatalmú géniusz. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +53 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 669 pontot. A következő körben tehát 869 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÖSZÉK KIIRTÁSA (189. PSZI KÉPESSÉG)
Végre megtaláltad a megoldást a pszionikus élősködőktől való végleges megszabadulásra! Egyszerűen csak add ki a P 189 parancsot 8 pszi pontért és 5 TVP-ért, és egy erőteljes pszionikus sokkhullámot küldesz végig az agyadon, amely kiirtja az összes poszogó möszét, saját magadra viszont semmilyen károsodást nem jelent.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 528. fordulód.

Erő: 61 (79) Szint: 36 Merészség: 9/7 Magasság: 170 cm
IQ: 62 (74) Támadás: 68 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 59 (74) Védekezés: 119 Menekülés: 30 % Életkor: 33/34 év
Egészség: 57 (75) Életpont: 944/734 Jellem: jó (777) Tul. pont: 12
Szerencse: 58 (74) Varázspont: 1606/1435 Pénz: 4322 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 37/3 Pszi pont: 337/81 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 50
Eddig összesen 3710 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 75185 TP-t kaptál. Jelenleg 6035005 TP-d van. A következő szinthez még 464995 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, tollaskígyó, triklem drakolder. A 525. fordulódban 13286 arany került a bankszámládra. 13485 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/64 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 22/70
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 37/26 (+10%) lőfegyverek: 30/40 (+1%)
dobófegyverek: 25/89 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/33 2. nyomkövetés: 85/88 (+12%) 3. mászás: 14/58
4. csapdakészítés: 23/58 5. csapdaészlelés: 18/8 6. gyógyítás: 111/3 (+34%)
7. titkosírás: 18/86 8. felderítés: 33/79 9. szörnyidomítás: 16/10
10. teológia: 74/79 (+12%) 11. taumaturgia: 76/76 (+13%) 12. szerencsejáték: 11/7
13. versengés: 23/80 14. harcművészetek: 6/95 15. zene: 99/4
16. szörnyismeret: 6/84 17. pszi: 38/4 (+4%) 18. zárnyitás: 16/21
19. vadászat: 52/57 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 40/86 (+3%)
22. úszás: 27/89 23. főzés: 11/17 24. csapatmunka: 5/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57)
tárgyvédelem (#178) fényaura (#211) láth. észlelése (#78) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> zombi mágus (#389) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet!
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 amniosz (#203) 2 csalánvirág (#582) 8 extra takarmány (#1360)
10 ezüstdarab (#326) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 7 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 35 madártoll (#112) 111 mákrózsa virág (#56)
1 manakristály (#500) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyílvessző (#108)
2 obszidián karkötő (#229) 14 púderkő (#119) 5 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 1 szárnyas hernyó (#69) 5 Thargodan esszencia (#328)
1 varázskorsó (#1546) 2 vas dobónyíl (#189) 1 zafír medallion (#514)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
626 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 2 arkog kő (#632)
1 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 eknozol (#540)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 fűszertartó (#210) 1 halcsont (#390)
1 mocsári penke (#148) 1 mópat tetem (#584) 1 mópat token (#585)
1 praglonc hártya (#215) 1 sólyomcsőr (#1223) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(308,65) Thargodan könyvtár (#768), nekrofun (#173)
(308,66) árnylordok (#342), pszi elementál lord (#272)
(309,64) a Borzalom Fellegvára (#672)
(309,67) lidérckirály (#316), tollaskígyó (#635)
(310,64) Thargodan vegyesbolt (#678), Thargodan fegyverbolt (#681), Gilette (4126. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek