Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 8. 10h:51' EZ A 1276. JÁTÉKHETED, 528. FORDULÓD 1277. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg egyik lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Vámpírölővel többször eltalálod a tüskés totemblarg tüskéjét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csáprágó csattan csípőd közelében. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 10 764 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1657, sebződés: 243, gyógyulás: 146, összesen: -97 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
t 525 | támadod az 525. szörnyet |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 2501 | kézbeveszed/felveszed a 2501. tárgyat |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 kaját. [kaja -> a felesleges 3 db-ot eldobod] 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix vadász bal lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) A trix vadász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trix gyógypálca (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 1 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 81, gyógyulás: 19, összesen: -62 ÉP}
Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a trix mágustanonc izmos kis testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) A trix mágustanonc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.) és 1 pszi kő. 4 037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 88, gyógyulás: 16, összesen: -72 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a trix nőstény testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a trix nőstény megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 trix fiola (ld. enc.) és 1 ytterium kőzet (ld. enc.). 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
hu 761 404 | hulladék: 761 404 |
v 198 255 79 | elmormolod a 198. varázslatot |
241 | 242 | 243 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[255,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
usz 50 | úszol 50 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 kaját. [kaja -> a felesleges 2 db-ot eldobod] 35 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a trix kölyök nyakát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) A trix kölyök fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fénytelen gyöngy és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot bal vállát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot jobb első lábát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Agyarával a dübörgő bahrot felkarcolja a combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Apró rúgást kapsz a dübörgő bahrot patájától. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény összetapos! 76 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dübörgő bahrot bal oldalát. (5 támadással 471 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a dübörgő bahrot bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A dübörgő bahrot meglök agyarával. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 95 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 bahrot bőrt. 11 625 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 313, gyógyulás: 38, összesen: -275 ÉP}
(Továbbmész...) [255,77] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy harcos hárpia. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 81 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A lény huhog! 80 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 16 madártollat. 12 273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1925, sebződés: 475, gyógyulás: 247, összesen: -228 ÉP}
(Továbbmész...) [256,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi rúnatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben McNewast irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor farkát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal végigvagdosod az elemi pulzátor bal oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vámpírölővel megbököd az elemi pulzátor testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal súrolod az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az elemi pulzátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény idődet lopja (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 madártollat. 9 472 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1572, sebződés: 173, gyógyulás: 195, összesen: +22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról természet haragja varázslatot lősz a másikra. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton bűvölő egyik csápját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kreiton bűvölő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). Vámpírölővel megdöfködöd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 118, gyógyulás: 187, összesen: +69 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (47 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót jobb vállát. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a tleikan behemót jobb vállát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan behemót fejét. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a tleikan behemót testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1920, sebződés: 509, gyógyulás: 274, összesen: -235 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a harcos hárpia bal lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 81 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia jobb lábát. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal megkarcolod a harcos hárpia bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 83 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 19 madártollat. 12 046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 324, gyógyulás: 220, összesen: -104 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a katamán ordas jobb hátsó lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a katamán ordas bal hátsó lábát. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal végigvagdosod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A katamán ordas karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a katamán ordas fejét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A katamán ordas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2159, sebződés: 201, gyógyulás: 239, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [255,74] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Látsz egy márványtornyot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal alaposan megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal alaposan megvágod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kilukasztod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia jobb lábát. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia bal lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia bal karját. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a harcos hárpia jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 17 madártollat. 12 450 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 0, gyógyulás: 195, összesen: +195 ÉP}
(Továbbmész...) [254,73] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy harcos hárpia közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy természet haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 206 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A lény huhog! 80 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 80 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 20 madártollat. 11 976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 482, gyógyulás: 212, összesen: -270 ÉP}
be 107 | bemész a 107. titkos labirintusba |
lm 5 | mozogsz 5 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-71 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mihlanil érme (ld. enc.). 13 687 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2077, sebződés: 209, gyógyulás: 174, összesen: -35 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 842 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 107 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal gyóntató testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a ro'galhal gyóntató fejét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a ro'galhal gyóntató bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A ro'galhal gyóntató feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 270 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 187, gyógyulás: 22, összesen: -165 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 854 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 135 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Harmarghal jobb lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Harmarghal cserzett bőrét. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a Harmarghal jobb lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Harmarghal nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A Harmarghal összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 adamantit érme (ld. enc.). 13 306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1981, sebződés: 246, gyógyulás: 114, összesen: -132 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [252,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [251,75] Továbbra is síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 remák szivet. 1 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod a halálosztó kain jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 1 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac fejét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy természet haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal alaposan megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod a Mnebolath fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
szk 479 502 485 | keresed a 479. szörnyet az 502. szörnyet a 485. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 21 10 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal megvagdalod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csáprágó csattan csípőd közelében. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Vámpírölővel jól megszurkálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Adamantit pajzzsal megkarcolod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 11 041 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1682, sebződés: 78, gyógyulás: 173, összesen: +95 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
HOARIÁN NYEREG (1336. TÁRGY) A hoarián barbárok elsősorban sárkányokon lovagolnak, de persze, ha a szükség úgy kívánja, másfajta állatnak is könnyedén a hátára pattannak. Épp ezért mindenféle állattípusra vannak nyergeik, nagy szerencsédre, amit most találtál, te is a saját hátasodra terítheted. Így sokkal kényelmesebb lesz a lovaglás, és a csatában is könnyebben forgolódhatsz így, nyeregben ülve. Ha a hoarián nyerget használod (KF 1336), védekezésed és támadásod +4/+4-gyel nő. Ha a hátasállatod netán egy hoarián sárkánybébi lenne, +4/+4 helyett +8/+8-at kapsz. (Az értékeket nem a karakterlap támadás, védekezés rovatában, hanem a hátasállatodnál jelezzük.) |
TRIX VADÁSZ (7087. SZÖRNY) A trixek között a vadászok feladata a mindennapi betevő megszerzése. Ennek megfelelően nagyon gyorsan képesek úszni, jól harcolnak fegyverekkel és pusztakézzel egyaránt. Kisebb és nagyobb halakra vadásznak leginkább, de a polip, angolna és kalandozóhús ugyanolyan ínyencségnek számít a köreikben. |
TRIX GYÓGYPÁLCA (1704. TÁRGY) A trixek nem csak a harchoz értenek, hanem a túléléshez is. Ennek példája ez a mágikus úton elkészített apró fadarab, amit kettétörve a belé zárt energia elszabadul, és ez sebeidet begyógyítja. A csontokat is összeforrasztja valamennyire. A trix gyógypálca sajnos tönkremegy fény, és szárazság hatására, ezért a felszínre nem tudod magaddal vinni! Hacsak... nem szerzel valamilyen tartót, amiben a trix gyógypálcát tárolhatnád. A tárgy használata 2 TVP-ért automatikusan történik, ha életerőd 50% alá csökkenne, elroppantasz egy gyógypálcát. Ekkor szint*2D3 életpontot gyógyulsz. |
TRIX MÁGUSTANONC (7091. SZÖRNY) Ezennel bebizonyosodott az egyik legrosszabb sejtésed: vannak trixek, akik varázsolni is tudnak, a víz alatti mágia különleges fortélyait űzik. Ez nem jó hír, tekintve, hogy a mágustanoncok gyorsan fejlődnek, így varázslásban kezdőt nem igazán találsz közöttük. Közelharcban viszont már nem jelentős ellenfelek. |
TRIX NŐSTÉNY (7088. SZÖRNY) Meglepő, de a trixek a népes szaporulatuknak köszönhetik létüket, s ehhez elsősorban a termékeny nőstények járulnak hozzá. Ha nősténnyel találkozol, ne lepődj meg, ha harcias kedvében találod, ugyanis valószínűleg kölykeit védi, ráadásul meglepően hatékonyan. |
TRIX FIOLA (1705. TÁRGY) A fiola belsejében némi tengervíz lötyög, amelyet akár a szárazföldre is magaddal tudsz vinni. A trixek ezt a tartót a gyógypálcák tárolására használták, de nem azért, mert céljuk lett volna kimerészkedni a tengerből, hanem mert a fiola mintegy konzerválta gyógypálcáik mágikus energiáit. A trix gyógypálcák tárolására neked is szükséged lesz ilyesmire. Egy tartóba öt pálca fér. A trix fiola nem átadható. |
YTTERIUM KŐZET (965. TÁRGY) Az ytterium bányászatában már a három birodalom (Esthar Császárság, Bo'adhun Barbárság, Kyorg Birodalom) virágzásának idején is remek lehetőségek rejlettek. Annak idején is akkora ritkaságnak számított erre a rózsaszín, ökölnyi méretű drágakőre bukkanni, hogy a tehetősebb kereskedők sok-sok aranypénzt megadtak egy-egy felszínre került darabért. Ez nem is véletlen, hiszen az ytterium fontos alkotóeleme volt a régen ismert mindent elsöprő ősi varázslatoknak. A mágia múltba veszett rituáléit ma már senki nem ismeri. Csak az itt-ott még felbukkanó ytterium kőzetek emlékeztetnek arra, hogy létezett valaha egy világot uraló sokkal nagyobb hatalom. |
MIHLANIL ÉRME (764. TÁRGY) Ez egy nagyértékű bo'adhun pénzérme. Kétséget kizáróan bizonyítja, hogy a bo'adhun törzsek sámánjai többször is meglátogatták a Sötét Földet. |
ADAMANTIT ÉRME (762. TÁRGY) Ezt a különlegesen ritka pénzérmét egy bo'adhun törzsfő, egy ro'galhal parancsára készíttették. Értéke 80-100 királysági aranynak felel meg! |
ÜNNEPI ÖVSÁL (874. TÁRGY) A bo'adhun sámánurak szentként tisztelt selyem ruhadarabját, az ünnepi övsálat tartod a kezedben. A ro'galhalok nevével ellentétben nem csupán jelentős alkalmakkor viselték ezt az övet, hanem minden esetben, ha több ember előtt kellett megjelenniük. Különös hatalmat tulajdonítottak neki, pedig az egyszerű ruhadarab semmilyen mágikus tulajdonsággal nem bír. Mégis, ha a nap fénye éri felületét, a szivárvány minden színében tündökölni kezd. |
Erő: | 79 (107) | Szint: | 47 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 75 (103) | Támadás: | 96 (100) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 80 (109) | Védekezés: | 152 (161) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/277 év |
Egészség: | 70 (109) | Életpont: | 1484/1488 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (101) | Varázspont: | 3088/1720 | Pénz: | 5636 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 45/42 | Pszi pont: | 349/76 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/23 (+18%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 41/55 (+11%) |
vágófegyverek: | 36/46 (+7%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 33/82 (+9%) |
dobófegyverek: | 32/19 |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -27.); ezüsttollú nyíl (#363) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
250,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 134/89 (+48%) | 3. mászás: | 29/5 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 41/28 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 26/90 (+6%) | 6. gyógyítás: | 84/14 |
7. titkosírás: | 21/94 | 8. felderítés: | 29/86 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 97/55 (+43%) | 11. taumaturgia: | 96/30 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 19/79 |
13. versengés: | 23/42 | 14. zene: | 239/53 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 61/73 (+22%) |
16. pszi: | *31/100 | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 69/92 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/66 | 21. úszás: | 21/3 (+27%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 | |||
1. sebzés bónusz: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | esszenciavédelem 2 (#188) |
az elme fölénye (#116) | vízlélegzés (#185) | nagyobb agypajzs (#120) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | halált okozó lények (#9098) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): kész. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. (összesen ölhető: 1692 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 247.71 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 242 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | amul kulcs (#565) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
215 | arany (#50) | 1 | adamantit érme (#762) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
82 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trix fiola (#1705) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | ünnepi övsál (#874) | 1 | ytterium kőzet (#965) |
249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|