527. forduló, 529. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 26. 9h:10'
EZ A 554. JÁTÉKHETED, 528. FORDULÓD
555. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [355,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 vámpírfogat (1800 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+499 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+199 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
240 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 878.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 876.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 876.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 874.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 872.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 867.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 867.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 867.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 866.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 860.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 858.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 351% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 848.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 596 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 838.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 833.]

* 10. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 830.]

vv 224 79 167 elmormolod a 224. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 830.]
Beizzik a turbómágia. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 825.]
Szupersebesen mormolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 820.]

kt 19 30 elkészíted a 19. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 kerek követ. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 790.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 760.]

kb 1520 1 kiveszel a bankból az 1520. tárgyat (1 darabot)
[Shengoroth karma ládikóba-> (310,64)-> 420 arany, -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 1 Shengoroth karmát. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

bb 2 292 512 beraksz a bankba a 2. tárgyat (292 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 362 kaját. Beraksz a bank széfjébe 104 sárkánypikkelyt. Beraksz a bank széfjébe 11 Eldereth szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

p 74 232 használod a 74. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 vasérc molekuláit, előállítottál 1 ilkin ércet. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 755.]

kre 232 1221 4 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (4 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 3 vámpírfogat. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]

kre 124 1221 1 kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (1 darabot)
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 vámpírfogat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 721.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 691.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 661.]

hh 578 578 578 használod az 578. tárgyat az 578. tárgyat az 578. tárgyat
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 655.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 649.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 643.]

hh 578 578 578 használod az 578. tárgyat az 578. tárgyat az 578. tárgyat
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [6 pontot használtál fel, van még 637.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [6 pontot használtál fel, van még 631.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 625.]

hh 578 578 578 használod az 578. tárgyat az 578. tárgyat az 578. tárgyat
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 619.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 613.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [6 pontot használtál fel, van még 607.]

hh 578 578 578 használod az 578. tárgyat az 578. tárgyat az 578. tárgyat
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 601.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 595.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 589.]

hh 578 578 578 használod az 578. tárgyat az 578. tárgyat az 578. tárgyat
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 583.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [6 pontot használtál fel, van még 577.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 571.]

hh 578 578 578 használod az 578. tárgyat az 578. tárgyat az 578. tárgyat
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 565.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 559.]
Behajítasz egy ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a toboz kirepül, a héja felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg. Sajnos a toboz üres! [6 pontot használtál fel, van még 553.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[354,78] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 625 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a talriai behemót testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 kaját. 14500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 226, gyógyulás: 229, összesen: +3 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő).

(Továbbmész...) [353,77] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy márvány sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 617 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (92 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány jobb első lábát. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a márvány sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és 2 vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 367, gyógyulás: 107, összesen: -260 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+588 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő).

(Továbbmész...) [352,77] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 596 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a halálelementál ébentestét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a halálelementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 33, gyógyulás: 40, összesen: +7 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) [72 pontot használtál fel, van még 481.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[351,76] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. A távolból robbanások hangját hallod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Zaknafein. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy mópat gigász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 637 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mópat gigász jobb középső lábát. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a mópat gigász testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A mópat gigász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1301, sebződés: 45, gyógyulás: 80, összesen: +35 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [350,76] Tovább kóborolsz a pusztán. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 647 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Gyors oldalpillantást vetsz a táborra. Két, óriási lények csontjából eszkábált kalyibát látsz. Egy Thargodan zsoldos védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 633 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 669 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Rém jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Rém sötét esszenciáját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Rém testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 12000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 81, gyógyulás: 66, összesen: -15 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy harci kalapács [harci kalapács ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 4 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 arany, 5 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy tudás gyöngye. A távolban sötét ölészek jelennek meg, nagyon sokan vannak, kezdik körbevenni a tábort. Menekülsz.
Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszőrű mópat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a drótszőrű mópat bal középső lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel meghorzsolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 16000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 345, gyógyulás: 2, összesen: -343 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő).

(Továbbmész...) [349,76] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 129 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány bal oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (89 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 218, gyógyulás: 6, összesen: -212 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+674 életerő.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). [125 pontot használtál fel, van még 356.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[348,77] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy méregelementál került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 648 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 4 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 32 arany, -2 ÉP] 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő).

(Továbbmész...) [347,76] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy Raia angyala nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [346,75] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében halálhajcsár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 602 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő méregféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 655 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (64 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a méregféreg testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a méregféreg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 9855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 148, gyógyulás: 120, összesen: -28 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 321.]

v 198 364 72 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(346,75) Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295), méregféreg (#784)
(347,76) Raia angyalai (#333)
(348,77) méregelementálok (#306)
(349,76) smaragd sárkány (#326)
(350,76) Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), drótszőrű mópat (#426)
(351,76) tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), mópat gigász (#309)
(352,77) Chara-din monolitja (#534), halálelementálok (#279)
(353,77) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(354,78) talriai behemót (#312)
(355,79) aranyfecske (#283)

[364,72] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Orkhan Thai támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai bal oldalát. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 112, gyógyulás: 104, összesen: -8 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egyelőre semmi zsákmány, de talán most úgyis csak a túlélésre kell koncentrálnod. Egy Thargodan légiós jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 639 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan légiós bal oldalát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Thargodan légiós jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 58, gyógyulás: 103, összesen: +45 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan mágus jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 648 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 sáfránypor. 7904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 145, gyógyulás: 119, összesen: -26 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy ezerszemű bestia intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 724 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (76 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ezerszemű bestia nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 42 arany és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 13000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 251, gyógyulás: 97, összesen: -154 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. A következő kincseket találtad: 8 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy elit csatavért [elit csatavért ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy tolmokov-koktél és egy ónix masszavadító [ónix masszavadító ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. A távolban sötét ölészek jelennek meg, nagyon sokan vannak, kezdik körbevenni a tábort. Menekülsz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [70 pontot használtál fel, van még 251.]

m 1 mozogsz északkeletre
[365,71] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősvortexet. Látsz egy Chara-din monolitját.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 243.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a szörnyidézés varázslatot! A mozgásod lelassul, percekbe telik az is, hogy az ujjadat megmozdítsd (-10 TVP). [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 208.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 134 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 178.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-55 életerő.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 11, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 178 pontod maradt, ebből a következő körre 178 pontot vihetsz át. Kapsz még 669 pontot. A következő körben tehát 847 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight személyes tanácsadója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 528. fordulód.

Erő: 72 (80) Szint: 47 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 67 (78) Támadás: 71 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 61 (67) Védekezés: 119 Menekülés: 30 % Életkor: 45/63 év
Egészség: 59 (67) Életpont: 868/453 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 72 (80) Varázspont: 2690/1013 Pénz: 31550 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 478/79 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 214
Eddig összesen 6002 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 139284 TP-t kaptál. Jelenleg 16139239 TP-d van. A következő szinthez még 360761 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 517. fordulódban 152568 arany került a bankszámládra. 157907 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 42
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 34

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26 2. nyomkövetés: 138 3. lopás: 3
4. mászás: 25 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 14
7. gyógyítás: 220 (+1) 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 91 (+1) 12. taumaturgia: 165 (+1)
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 23 15. zene: 13
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 55 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 44
22. úszás: 14 23. csapatmunka: 3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,9,4) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Micsoda ocsmány fegyver a mágusölő? Pusztíts el egyet oltáromnál!
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 ében toboz (#578) 11 Eldereth szilánk (#512) 2 ilkin érc (#232)
1 jégszilánk (#1128) 266 kaja (#2) 1 rókafarok (#124)
99 sárkánypikkely (#292) 2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
3 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1065 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüstdarab (#326) 1 galachmit (#310) 1 gyöngymangó (#135)
4 iknegurin (#541) 4 isteni könnycsepp (#260) 24 kerek kő (#19)
14 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 púderkő (#119)
1 rémplazma (#616) 2 sáfránypor (#211) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 tudás gyöngye (#522) 5 vámpírfog (#1221) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,72) Orkhan Thai (#238), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), ezerszemű bestia (#288), Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár
(365,71) ősvortex (#587), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek