Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 11. 15h:11' EZ A 529. JÁTÉKHETED, 527. FORDULÓD 530. játékheted kezdete: ápr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
Shanon Dhar Wermon felhúz egy ongóliant tombolás varázslatot. Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Scipio mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia...
Shanon Dhar Wermon üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Semmi hatás! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ellenfél mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást - célpontja Shanon Dhar Wermon. 403 életpontot vesztett. Egy pszi ragyogás varázslatot dob Shanon Dhar Wermon felé a másik. Nem hatott rá.
Shanon Dhar Wermon szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a hosszú íjjal célba találjon. Elrepül 6 ében nyílvessző. Ez mellément.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A lény koncentrál egy hangyányit, célpontja Shanon Dhar Wermon. Társad egy pillanatra rosszul van, de aztán lerázza magáról a szörny pszi tapogatódzását.
Shanon Dhar Wermon támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre nekromanta csókja varázslatot lő. 265 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Shanon Dhar Wermon ezt a támadást elhibázta! Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz az ellenfél irányába. [pszionikus entitás:] 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. [Shanon Dhar Wermon:] 182 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio:] 165 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád 13 sebzést okoz. Scipio támadó varázslatot alkalmaz, méghozzá egy rovarfelhő II varázst. [pszionikus entitás:] 141 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Shanon Dhar Wermon:] 120 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 132 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Scipio támadása... oopssz, mellément! Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Shanon Dhar Wermon felé, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 121 életpontot vesztett. Társad kábán tántorogni kezd. Az ellenfél pszi ragyogás varázslatot lő Shanon Dhar Wermon irányába. 118 életpontot vesztett. Társad kábán tántorogni kezd. Egy rovarfelhő II varázslatot dob felétek a másik. [Shanon Dhar Wermon:] 45 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) [Scipio:] 41 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) Scipio elvérzett.
Shanon Dhar Wermon mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 250 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Shanon Dhar Wermon egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő II varázslatot. [pszionikus entitás:] 212 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 206 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Shanon Dhar Wermon támadása... oopssz, mellément! Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeled irányába. [pszionikus entitás:] 224 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. [Shanon Dhar Wermon:] 259 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. [pszionikus entitás:] 256 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. [Shanon Dhar Wermon:] 253 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fényaurád 5 sebzést okoz. Az ellenfél speciális támadást alkalmaz: Shanon Dhar Wermon agyán egy fehérál.roncsolása pszi hatás fut keresztül. 400 életpontot vesztett. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd Shanon Dhar Wermon felé küldi. 134 életpontot vesztett. Társad kábán tántorogni kezd. Távolról rovarfelhő II varázslatot lő felétek a másik.
[Shanon Dhar Wermon:] 61 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 65 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Shanon Dhar Wermon eddig bírta csupán, most inkább elmenekül. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 451, gyógyulás: 2, összesen: -449 ÉP, összes sebzés: 1510, összes sebződés: 2753}
Lord Kis Se védekezésképp villámgyorsan felhúz egy energiaburok varázst. Pterois volitans védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst. Hajnalcsillag védekezésképp villámgyorsan felhúz egy védelem tűz ellen varázst. Verminya felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Scipio hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia...
Lord Kis Se egy bo'adhun csapás varázslatot dob az ellenfélre. A lény immúnis erre a varázslatra! Pterois volitans néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy háló. A lény immúnis erre a varázslatra! Hajnalcsillag néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy tűzvihar. [fertőzött entitás:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Lord Kis Se:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Pterois volitans:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Verminya:] A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! [Scipio:] A lény immúnis erre a varázslatra! Verminya néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy pukk varázslat. [Scipio:] 10000 életpontot vesztett. Az ellenfél pukk varázslatot lő. [Scipio:] 10000 életpontot vesztett. Scipio elvérzett.
Lord Kis Se teli erőből hajító csillagot dob az ellenfélre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéke átjárja a fertőzött entitás fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pterois volitans a gnóm nyílpuskával megereszt néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Ez mellément. Hajnalcsillag a közelharc előtt még megereszt a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedék. Verminya vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A szörny Lord Kis Se felé fordul, s - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Társad egy pillanatra rosszul van, de aztán lerázza magáról a szörny pszi tapogatódzását.
Ököllel Lord Kis Se párszor keményen megüti a fertőzött entitás masszáját. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Pterois volitans támadását a fürge ellenfél elegánsan elkerülte.
Hajnalcsillag koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 215 életpontot sebzett. Hajnalcsillag gyenge támadása meg sem tudta sebezni az ellenfelet! Verminya támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre háló varázslatot lő. A lény immúnis erre a varázslatra! Verminya mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 200 életpontot sebzett. Verminya gyenge támadása meg sem tudta sebezni az ellenfelet! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. [fertőzött entitás:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Lord Kis Se:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Pterois volitans:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Hajnalcsillag:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Verminya:] A lény immúnis erre a varázslatra! Ezt a támadást elhibáztad! A fényaura 13 ép-t sebez. Az ellenfél mentális támadást alkalmaz Lord Kis Se ellen: méghozzá egy fehérál.roncsolása pszit. 376 életpontot vesztett. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd Lord Kis Se felé küldi. A támadásnak semmi eredménye sem volt.
Ököllel Lord Kis Se párszor keményen megüti a fertőzött entitás testét. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Pterois volitans támadását elkerülte az ellenfél. Hajnalcsillag mélyen koncentrálva megidéz egy ősvillám varázslatot, majd az ellenfélre küldi. A lény immúnis erre a varázslatra! Hajnalcsillag koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 188 életpontot sebzett. Hajnalcsillag támadását elkerülte az ellenfél. Verminya koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 150 életpontot sebzett. Verminya gyenge támadása meg sem tudta sebezni az ellenfelet! Megindítasz egy rovarfelhő II varázslatot. [fertőzött entitás:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Lord Kis Se:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Pterois volitans:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Hajnalcsillag:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Verminya:] A lény immúnis erre a varázslatra! Oopssz, ez mellément! Ellenfeled 3 pontot sebződik a fényaurától. Távolról pukk varázslatot lő felétek a másik. [Verminya:] 10000 életpontot vesztett. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pukk varázslatot. [Verminya:] 10000 életpontot vesztett. Pterois volitans futva menekül. Hajnalcsillag a menekülést választja. Verminya meghalt. Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. {Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP, összes sebzés: 2891, összes sebződés: -24776}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
h 341 221 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 222 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 138 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 551 4 | használod a 341. tárgyat |
h 341 230 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 291 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 300 4 | használod a 341. tárgyat |
h 341 301 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 373 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 8 2 | használod a 341. tárgyat |
bb 696 1 | beraksz a bankba a 696. tárgyat (1 darabot) |
kb 416 1 | kiveszel a bankból a 416. tárgyat (1 darabot) |
bb 1650 1 | beraksz a bankba az 1650. tárgyat (1 darabot) |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
vv 209 211 78 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 159, gyógyulás: 4, összesen: -155 ÉP}
(Továbbmész...) [187,113] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Találsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
h 1540 535 2 | használod az 1540. tárgyat |
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Találsz egy rát-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a sült pockot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy lélekelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 202 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a lélekelementál testét. (6 támadással 548 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+54 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megpöccinted a lélekelementál testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 22 ép-t sebez. A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 211 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos nyakát. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a Thargodan zsoldos jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [365,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő kiütéses negátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kiütéses negátor körberepkedő testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kiütéses negátor testét. (5 támadással 430 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával csak érinted a kiütéses negátor jobb szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Apró csípést ejt rajtad a kiütéses negátor csőrével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 74 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 72 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 172, gyógyulás: 4, összesen: -168 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősquwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megpöccinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}
be 624 | bemész a 624. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
h 367 | használod a 367. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megpöccinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az albinó küklopsz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
h 367 | használod a 367. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fényaura 19 ép-t sebez. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 367 | használod a 367. tárgyat |
v 167 | elmormolod a 167. varázslatot |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Fényaurád 4 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 8124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió bal első lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
PSZIONIKUS ENTITÁS (553. SZÖRNY) Ez a fénylő massza egy másik létsíkról érkezett, több méter átmérőjű, teljesen amorf lény. Azt, hogy minek a következtében került az anyagi síkra, csak találgatni lehet: valószínűleg a kyorgok által megbolygatott mágiafonalak közötti résen jutott át világunkba több ezer évvel ezelőtt. A pszionikus entitás szinte mindenféle fizikai dologra immúnis, a tapasztalt kalandozók szerint csupán mágikus erők segítségével lehet szétválasztani az őt alkotó energianyalábokat. |
FERTŐZÖTT ENTITÁS (7074. SZÖRNY) A pszionikus entitások néha furcsa mutáción mennek keresztül, amely változásnak persze a már megint ghallai halandók isszák meg a levét. Az entitások eredendően nem képesek az anyagi sík dolgainak elfogyasztására, ám a fertőzés megváltoztatja ezt a tényt, és iszonyatos, soha nem csillapodó étvágyat gerjeszt ezekben a szellemlényekben. Minden magára valamit is adó kalandozónak kutya kötelessége elpusztítani a fertőzött entitást, ha szembekerül vele, de ez nem is olyan könnyű feladat, mint hinnéd. Mivel félig az anyagi síkon, de félig a mentáltérben létezik, csak mágikus fegyverrel, és támadó pszi képességekkel lehet kárt tenni benn. A hagyományos varázslatok energiái elenyésznek rajta! |
ELMEVÉDŐ KRISTÁLY (1603. TÁRGY) Ez a hosszúkás, keskeny kristály csupa él, csupa szöglet. Akárhonnan vizsgálod, semennyire sem szimmetrikus, valahogy mégis szabályosnak, tökéletesnek látszik. Mágikus kisugárzása egyáltalán nincs, de ha mentálszemed rányitod, szinte megvakít a belőle áradó hihetetlen pszi-energia. Sajnos fogalmad sincs róla, hogyan lehetne hasznosítani ezt a tárgyat, de persze azért megőrzöd, hátha jó lesz valamire. A következő alkalommal, amikor egy szörny az érintésével tudatpontot vagy pszi-pontot szívna el tőled, menten meg fogod tapasztalni a kristály hatalmát: csak feleannyi mentális energiát fogsz veszíteni, mint egyébként (ehhez semmit nem kell tenned, automatikusan működni fog). Sajnos a kristály minden közbeavatkozásakor veszít egy keveset az erejéből, és előbb-utóbb hasznavehetetlenné válik. A tárgy nem átadható. |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY) Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged. |
Erő: | 60 (78) | Szint: | 35 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 62 (74) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 59 (74) | Védekezés: | 119 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 57 (75) | Életpont: | 927/569 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 58 (74) | Varázspont: | 1553/813 | Pénz: | 3696 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 37/4 | Pszi pont: | 327/267 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/64 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 22/70 |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 37/16 (+9%) | lőfegyverek: | 30/39 (+5%) |
dobófegyverek: | 25/88 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/33 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 85/76 (+39%) | 3. mászás: | 14/58 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 18/8 | 6. gyógyítás: | 110/69 (+23%) |
7. titkosírás: | 18/86 | 8. felderítés: | 33/79 | 9. szörnyidomítás: | 16/10 |
10. teológia: | 74/67 (+14%) | 11. taumaturgia: | 76/63 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 11/7 (+11%) |
13. versengés: | 23/80 (+17%) | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 99/4 |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | *37/100 (+76%) | 18. zárnyitás: | 16/21 |
19. vadászat: | 52/57 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 40/83 (+17%) |
22. úszás: | 27/89 | 23. főzés: | 11/17 | 24. csapatmunka: | 5/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35), jégtroll (#164), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! |
3.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | dentor bőr (#551) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szöges bunkó (#8) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 8 | víz (#27) | |||
3 | dobóháló (#221) | 1 | láncing (#222) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | lánckesztyű (#230) | 4 | cru formázó minta (#300) | 3 | din formázó minta (#301) | |||
1 | lélekkő (#1650) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
401 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lélekesszencia (#619) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mithril (#352) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | pular kristály (#239) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | teknőcteknő (#416) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
18 | ugh méreg (#166) |